heb je een ov chipkaart. Parkeer hem bij p+r slinge en ga daar met de metro 1 halte naar zuidplein. Lopend is het trouwens ook maar kwartiertje.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ga zondag naar R'dam en in juni naar Apeldoorn (waar je gratis mag parkeren en geen f*cking 11 Euro moet betalen zoals bij Ahoy)
Ik neem cash mee en ga sorteren aan het eindquote:Op zondag 15 januari 2012 11:20 schreef DaMart het volgende:
Als mijn stapel nog te lezen boeken klein genoeg is, dan wil ik ook nog wel eens gaan. Ik ben nu één keer in Amsterdam geweest en één keer in Utrecht. En elke keer toch met een behoorlijke stapel boeken thuisgekomen.
Parkeer in de garage van Zuidplein - ¤ 3,- per uur, ben je altijd minder kwijt (tenzij je echt de hele dag op het festijn rondloopt natuurlijk).quote:Op zondag 15 januari 2012 10:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ga zondag naar R'dam en in juni naar Apeldoorn (waar je gratis mag parkeren en geen f*cking 11 Euro moet betalen zoals bij Ahoy)
Minder! Het zijn vaak opgekochte restpartijen e.d., ze kosten echt veel minder dan in de boekhandels.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga aanstaande donderdag
Ik weet alleen niet hoeveel de boeken ongeveer kosten? Minder/meer dan in de winkel?
Doe ik ook altijd, haha.. we nemen dan zo'n winkelmandje-op-wielen, daar gooi ik gewoon alles in wat me enigszins aanspreekt. Aan het eind alles sorteren en dan dus max. ¤ 50 uitgeven.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem cash mee en ga sorteren aan het eind
Maar sorteren, dan moet je toch alles weer terugleggen waar je het hebt gevonden, of heb ik iets gemist de keren dat ik er was?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, haha.. we nemen dan zo'n winkelmandje-op-wielen, daar gooi ik gewoon alles in wat me enigszins aanspreekt. Aan het eind alles sorteren en dan dus max. ¤ 50 uitgeven.
Soms ook versies met drukfouten erin, ezelsoren of andere kleine beschadigingen. Boeken die in de winkel niet meer verkocht kunnen worden, maar die nog prima te lezen zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Minder! Het zijn vaak opgekochte restpartijen e.d., ze kosten echt veel minder dan in de boekhandels.
Nee hoor, daar hebben ze een speciale tafel voor. Daar kun je sorteren en wat je niet wilt, laat je liggen en dat brengen zij dan weer naar de tafel waar het hoort.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar sorteren, dan moet je toch alles weer terugleggen waar je het hebt gevonden, of heb ik iets gemist de keren dat ik er was?.
Ik ben er vaak meer dan 3 uur en bovendien heb ik altijd zoveel boeken, daar ga ik echt geen uren mee lopen zeulen op weg naar de auto.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Parkeer in de garage van Zuidplein - ¤ 3,- per uur, ben je altijd minder kwijt (tenzij je echt de hele dag op het festijn rondloopt natuurlijk).
Al is het wel vaak zo dat de interessant lijkende boeken deel 2 uit een serie zijn... en deel 1 er niet bij ligtquote:Op zondag 15 januari 2012 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms ook versies met drukfouten erin, ezelsoren of andere kleine beschadigingen. Boeken die in de winkel niet meer verkocht kunnen worden, maar die nog prima te lezen zijn.
Ja. deel 3 en 4 liggen er dan wel en 1 en 2 niet. Duh.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Al is het wel vaak zo dat de interessant lijkende boeken deel 2 uit een serie zijn... en deel 1 er niet bij ligt
Idd, is vaak vlak voor de kassa's. Er hangt ook wel een bord boven, iets van 'sorteertafel' of 'terugleggen' ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben ze een speciale tafel voor. Daar kun je sorteren en wat je niet wilt, laat je liggen en dat brengen zij dan weer naar de tafel waar het hoort.
En ik de vorige keer maar moeilijk doen en boeken waar ik over twijfelde laten liggen, om vervolgens nog een keer alle tafels langs te lopen, omdat ik het toch wilde hebben, maar niet meer wist waar het lagquote:Op zondag 15 januari 2012 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben ze een speciale tafel voor. Daar kun je sorteren en wat je niet wilt, laat je liggen en dat brengen zij dan weer naar de tafel waar het hoort.
Vorig jaar met de trein naar Rotterdam geweest en daar op het boekenfestijn wat woordenboeken gekocht, was misschien toch niet zo handigquote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben er vaak meer dan 3 uur en bovendien heb ik altijd zoveel boeken, daar ga ik echt geen uren mee lopen zeulen op weg naar de auto.
Of een bepaald boek in iemand z'n mandje zien liggen maar het nergens kunnen vinden en te mutsig zijn om ernaar te vragenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik de vorige keer maar moeilijk doen en boeken waar ik over twijfelde laten liggen, om vervolgens nog een keer alle tafels langs te lopen, omdat ik het toch wilde hebben, maar niet meer wist waar het lag.
Nope.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil ook wel gaan, maar ik ben bang dat het alleen maar boeken zijn waar ik niets aan zou hebben. Categorie 'Boekenvoordeel'. Klopt mijn beeld dat ik ervan heb?
Wauw, oké, dankje!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope.
Ziet: Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel VIII
Ik ben in 2009 en 2010 geweest en toen was het aanbod Nederlandse schrijvers ook nagenoeg onbestaand..quote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef Naamah het volgende:
Paar jaar geleden ging ik er elk jaar heen, maar nu is het alweer een tijdje geleden dat ik er geweest ben. Vond het aanbod Nederlandse literatuur (dus ook echt van Nederlandse schrijvers) steeds meer gaan tegenvallen. Iemand een idee hoe het daar nu mee staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |