quote:En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond die zich gemeld hebben tot nu toe,
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
-nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
-De_Roermondenaar
-sinemet
-zjroentje
-pinguin92
-sproetjes
-lauuwtje
-Mederiacvm
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
Misschien de OP even aanpassen want dit klopt/werkt al een tijdje niet meerquote:Op zondag 15 januari 2012 01:01 schreef Maureentje het volgende:
[knip]
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
Fixedquote:Op zondag 15 januari 2012 01:23 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Misschien de OP even aanpassen want dit klopt/werkt al een tijdje niet meer
quote:
Ja, flikker die filmpjes maar uit de OP, dit is niks zo..quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nu staat het yt filmpje door de tekstBij jou ook ???
kan de post nog editten maar t lukt me niequote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, flikker die filmpjes maar uit de OP, dit is niks zo..
Ik heb nergens last van, maar surf momenteel dan ook via de mobiele site.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nu staat het yt filmpje door de tekstBij jou ook ???
Ik heb de filmpjes er idd uit moeten trekken, geen idee wat daarmee gebeurt, maar ik krijg het niet goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, flikker die filmpjes maar uit de OP, dit is niks zo..
Oke, thx Misstique..quote:Op zondag 15 januari 2012 10:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes er idd uit moeten trekken, geen idee wat daarmee gebeurt, maar ik krijg het niet goed.. Overigens kunnen jullie de linkjes naar de vorige delen verwijderen, aangezien dit een reeks is en je alle vorige delen dus sowieso kan zien als je op de TT klikt.
.
Deze opmerking kwam ik zojuist ook al tegen op Twitter...quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
Kwam er gisteren wel achter dat De King echt het Kerkrade van Roermond is... Wat een "sjabbe" daar zeg....
Ja joh, met die Britten die daar vroeger zaten was het toch een hele andere kroeg, ik mis die tijd wel een beetje..quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
Kwam er gisteren wel achter dat De King echt het Kerkrade van Roermond is... Wat een "sjabbe" daar zeg....
Toen kwam ik er vaak en was het er uitermate gezellig.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja joh, met die Britten die daar vroeger zaten was het toch een hele andere kroeg, ik mis die tijd wel een beetje..
Voor 2000 was het zeker een goede tijd, heb mij daar destijds ook altijd goed geamuseerd, ook op de Veldstraat was het toen echt goed stappen, je wist nooit wat er op zo'n avond/nacht ging gebeuren..quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Toen kwam ik er vaak en was het er uitermate gezellig.
Sinds 2000 is het al aan het afzakken trouwens.
`Bambi` (nickname van een engelsman) die in een volle kroeg stomdronken op de knieen gaat en zijn vriendin ten huwelijk vraagtquote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Tism het volgende:
[..]
... je wist nooit wat er op zo'n avond/nacht ging gebeuren..
Ow ja, dat had ik vannacht geplaatst iddquote:Op zondag 15 januari 2012 13:44 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Deze opmerking kwam ik zojuist ook al tegen op Twitter...
Ja, toen ben ik er ook wel eens geweest, altijd veel Engelsen. Maar wat er vannacht rondliep, damn, als je die in het donker tegenkomt ren je drie dagen zonder om te kijken...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Voor 2000 was het zeker een goede tijd, heb mij daar destijds ook altijd goed geamuseerd, ook op de Veldstraat was het toen echt goed stappen, je wist nooit wat er op zo'n avond/nacht ging gebeuren..
Heb je sjans gehad van zo'n Remunjs tienermoedertje met een paar gouden kettingen en één tand?..quote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, toen ben ik er ook wel eens geweest, altijd veel Engelsen. Maar wat er vannacht rondliep, damn, als je die in het donker tegenkomt ren je drie dagen zonder om te kijken...
Nee, mijn vriendin moest alleen even naar de WC, dat was bij de King het makkelijkstequote:Op zondag 15 januari 2012 22:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb je sjans gehad van zo'n Remunjs tienermoedertje met een paar gouden kettingen en één tand?..
Ik denk dat een groot deel van die mensen een beetje verdeelt over de stad in andere kroegen te vinden zijn, sommige zullen naar Venlo of Maastricht vluchten, een klein deel gaat wellicht niet stappen in Roermond met Carnaval maar gaan lekker ergens op vakantie..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:31 schreef ND90 het volgende:
Waar gaan ze eigenlijk al die mensen met carnaval laten die eerst allemaal in Soho gepropt waren?
Ja, sorry!..quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:26 schreef nattermann het volgende:
Hey, Lauuwtje en ik staan nog in de OP
Maar waar dan precies? In de meeste kroegen komen die kindjes niet eens binnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van die mensen een beetje verdeelt over de stad in andere kroegen te vinden zijn, sommige zullen naar Venlo of Maastricht vluchten, een klein deel gaat wellicht niet stappen in Roermond met Carnaval maar gaan lekker ergens op vakantie..
Vanaf 16 jaar mag je toch gewoon de kroegen in?..quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar waar dan precies? In de meeste kroegen komen die kindjes niet eens binnen.
Meeste kroegen in Remunj hanteren een minimumleeftijd van 18 jaar dacht ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Vanaf 16 jaar mag je toch gewoon de kroegen in?..
Nee, 16 volgens mij, alleen SOHO hanteerde 1 dag in de week een 18+ beleid, je mag toch ook gewoon alcohol kopen (in de supermarkt bijv.) als je 16 bent!?..quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Meeste kroegen in Remunj hanteren een minimumleeftijd van 18 jaar dacht ik.
Ja klopt, maar volgens mij hanteren ze toch echt een minimumleeftijd van 18. Sterke drank mag ook pas vanaf 18 jaar en daar willen veel kroegeigenaren geen problemen mee. Ik weet bijvoorbeeld dat Jill Murphy's en Café &Zo altijd 18+ waren op vrijdag en zaterdagavond. En volgens mij heb ik dat bij de Kade ook wel eens ergens zien staan. Huisregels mogen kroegen natuurlijk zelf bepalen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, 16 volgens mij, alleen SOHO hanteerde 1 dag in de week een 18+ beleid, je mag toch ook gewoon alcohol kopen (in de supermarkt bijv.) als je 16 bent!?..
Ja, da's waar ja, nou ja ik let er eigenlijk ook nooit op, vandaar dat ik nogal twijfel, boeit me ook niet zo, ben gelukkig van een generatie die geboren is lang voordat de vertrutting van de maatschappij om zich heen greep, zal me ook een worst wezen eigenlijk, zolang ik maar mijn drankje kan doen waar en wanneer ik dat wil..quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens mij hanteren ze toch echt een minimumleeftijd van 18. Sterke drank mag ook pas vanaf 18 jaar en daar willen veel kroegeigenaren geen problemen mee. Ik weet bijvoorbeeld dat Jill Murphy's en Café &Zo altijd 18+ waren op vrijdag en zaterdagavond. En volgens mij heb ik dat bij de Kade ook wel eens ergens zien staan. Huisregels mogen kroegen natuurlijk zelf bepalen.
Vanavond dus bij de tros op nederland 1 om half tienquote:Het mooiste meisje van de klas
Petra (1965) groeit op in de Roermondse arbeiderswerk de Donderberg. Thuis heeft ze het allesbehalve makkelijk en zoekt ze haar toevlucht in leren en lezen. Door hard te werken komt ze terecht op een school met elitestatus: Het Bisschoppelijk College Schöndeln. Daar valt ze in de eerste jaren voornamelijk op vanwege haar ambitie. Maar zodra haar bril wordt vervangen door lenzen en ze haar bruine haren laat groeien, doen de jongens uit de klas er alles aan om op te vallen bij de onbereikbare Petra...
Na haar VWO-examen maakt Petra een keuze waar zowel haar klasgenoten als haar familie niets van begrijpen. Ze gaat Arabisch studeren. Wanneer Petra voor haar studie een aantal maanden in Egypte verblijft, weet zij zeker dat ze een missie heeft. Vanaf dat moment is Petra bezig met het verbeteren van de mensenrechten in de Arabische wereld en vertelt zij daarover ook regelmatig aan tafel bij Pauw&Witteman.
Jaap ontmoet Petra in de door haar zo geliefde stad Caïro. Hij neemt haar mee terug in de tijd. Naar de schooltijd in Limburg waar het gaat over haar moeilijke jeugd en hoe dat verband houdt met haar huidige werk en inzet in Egypte.
Leuk! Hopelijk krijgen we ook wat mooie beelden te zien van hoe Roermond eruit zag in de jaren 60, 70 en 80's, boeit mij iig iets meer dan die Petra eigenlijk..quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Vanavond dus bij de tros op nederland 1 om half tien
Ja, viel me ook al op. Napoleonsbaan zaten ze ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gisteren en vandaag al 's morgens en 's avonds mensen het verkeer zien tellen dat de maasbrug afrijdt (richting Horn) of juist van die kant afkomt.
Iemand een idee waarom?
Achja, ik ga me dit jaar fijn een weekje binnen opsluiten en een deel van de IMDB top 250 kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van die mensen een beetje verdeelt over de stad in andere kroegen te vinden zijn, sommige zullen naar Venlo of Maastricht vluchten, een klein deel gaat wellicht niet stappen in Roermond met Carnaval maar gaan lekker ergens op vakantie..
Er zijn 2 coffeeshops in Roermond, Skunk en er zit er nog één op de Venloseweg, maar die is eckt kut jonguh!..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:51 schreef ND90 het volgende:
Een derde? Er is er toch maar een? Ja, mag er best wel nog eentje bij met fatsoenlijke parkeergelegenheid.
Dat valt je nu pas op? Staat er toch al ruim 2 weken....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het is famfare. Zie google.
Famfare die de buurt terroriseert
Famfare is het FOK!woord van 2008!
Het is toch "famfaar"?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Famfare is zooooo 2008quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteravond rond een uur of 8 werd er door een klein groepje al geschaatst, vanmiddag was het gezellig druk op het ijs. Als dit weer de komende dagen aanhoudt en het ijs iedere nacht wordt bijgewerkt heeft Roermond een hele mooie atractie in haar centrum (helaas maar tot de dooi haar intrede doet).quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:31 schreef AIex het volgende:
Momenteel zijn de ijsmeesters druk bezig om op het Munsterplein rondom de Kiosk een ijsbaan te creeren. Als alles mee zit is de natuurijsbaan binnen enkele dagen geopend voor publiek, hopelijk vrijdag avond al. Hieronder alvast een foto van de voorbereidingen.
[ afbeelding ]
quote:Vastelaovesprinse race taege mekaar oppe iesbaan Munsterplein
6-2-2012
Op donderdaag 9 fibberwarie waerdt ‘,dr ein uniek sjtök Limburgse vastelaoveshistorie gesjreve.
Want dan waerdt op ‘t Munsterplein de “Eerste Remunjse Prinse Iesrace” gehaje.
‘T plein is dankzij de winjterse temperature omgetouverd toet ein grote natuuriesbaan.
Sjtadsprins Marc I, dae de iesbaan op zaoterdag 4 fibberwarie äöpende, haet alle Remunjse prinse oetgeneudigd deil te naeme aan deze race.
Daorbiej gaon alle Remunjse Vastelaovesprinse mit motormeijers ‘t ies op en binje ze tiejes ein behendigheidswedsjtried de sjtried mit mekaar aan.
Op de iesbaan waerdt een ies-raceparkoers aangelag, kompleet mit pitlane, sjtart en finish, marshalls en eine heuse Prinse “Greenroom” wao men zich mentaal kint veurbereide oppe de wedsjtried.
De race sjtart om 19.30 oer.
Moet je naar The Sting gaanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:35 schreef Tism het volgende:
Vanmiddag weer eens in de stad geweest opzoek naar goede stevige kleren, een groot gebrek aan stoere mannen winkels is een feit!..
Iets waarmee je een oorlog of rel mee kunt winnen en dat niet meteen van je lijf brand als je door een traangasgranaat getroffen wordt..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je naar The Sting gaanNOT
Wat bedoel je met 'goede stevige kleren'?
Ja, nee, ik ga niet als soldaat en in een uniform over straat..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Valkenpower, Maasbracht.
Verkopen ze complete legeroutfits, incl. helm, combatknife en eventueel een tank als je geluk hebt.
Bij Hillstreet, score en Company ben ik ook al geweest, ff met die meiden daar gesproken maar hadden niet dat wat ik zocht helaas, ga wel weer naar Eindhoven van de week ofzo..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
PME hebben ze bij Hillstreet.
Of Cramers van Asten ?
Ken je dat zaakje halverwege de Schoenmakerstraat, waar zo;n Marokaan in zit geloof ik?!..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Company en Score zijn echt kutzaken.
Enige waar ik nog kom in Roermond zijn hillstreet en van Asten. En voor een onderbroek The Sting. Meer moet je er ook niet halen
Die zaak heet http://www.vipfashionroermond.nl/ zag ik net door ff te googelen..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Oeioei, waar is de Schoenmakerstraat ? (help me even).
Bron: Diverse ticketverkoopsites en sommige mensen op twitter..quote:UB40 Tour 2012
Op 7, 8 en 11 juni 2012 zal UB40 drie fantastische concerten geven in het Musis Sacrum in Arnhem, de ECI Cultuurfabriek in Roermond en in de 013 in Tilburg.
Zonder Ali Campbell neem ik aan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef Tism het volgende:
Oh, leuk!..
[..]
Bron: Diverse ticketverkoopsites en sommige mensen op twitter..
Ik denk het wel ja..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zonder Ali Campbell neem ik aan?
Ook leuk..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef penny-wise het volgende:
[..]
9 Juni ga ik naar Retropop in Emmen. Daar komen ze ook.
..quote:Carnaval: sluitingsuur horeca Roermond om 5 uur
Roermond – Voor de in Roermond gevestigde horecabedrijven en eetzaken gelden de sluitingsuren tussen 05.00 uur en 09.00 uur in de nacht van:
zaterdag 18 februari 2012 op zondag 19 februari 2012;
zondag 19 februari 2012 op maandag 20 februari 2012;
maandag 20 februari 2012 op dinsdag 21 februari 2012;
dinsdag 21 februari 2012 op woensdag 22 februari 2012.
Ik zag het ja, beetje vergane gloriequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef Tism het volgende:
Oh, leuk!..
[..]
Bron: Diverse ticketverkoopsites en sommige mensen op twitter..
Euh..niet zo pessimistisch..is toch fantastisch dat zo'n grote band, Roermond na 30 jaar alsnog weet te vinden..quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zag het ja, beetje vergane glorieMaar ik hoop op meer wel leuke dingen daar
Ik heb er weinig mee en vind he nog steeds vergane glorie. Destijds vond mijn moeder dat leuk, als kind kun je dat dan nooit meer waarderenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Euh..niet zo pessimistisch..is toch fantastisch dat zo'n grote band, Roermond na 30 jaar alsnog weet te vinden..
Ik wil dit wel meemaken..
Ach, joa!..quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb er weinig mee en vind he nog steeds vergane glorie. Destijds vond mijn moeder dat leuk, als kind kun je dat dan nooit meer waarderen
Daar hebben mijn ouders ook nog LP's vanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:29 schreef Tism het volgende:
Maar goed, ik was destijds nog een klein jongetje en ik werd gedwongen..
Hetzelfde geldt voor mij: of vanavond al, of morgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Tism het volgende:
Wanneer begint jullie Carnaval?..![]()
Die van mij morgen denk ik, kan ook al vanavond zijn, dat weet ik nog niet..![]()
Alaaf!..
Wat vinden we ervan!?..quote:NIET MEER VIA ROERKADE DE STAD UIT
ROERMOND - Vanaf 5 maart is het niet meer mogelijk om via de Roerkade en Roersingel richting de Maasbrug te rijden. Vanaf die dag stelt de gemeente een eenrichtingsverkeer in. Het is dan wel nog mogelijk om vanaf de Maasbrug/Outlet Center via de Roerkade de stad in te rijden.
Vanaf de rotonde Lindanussingel kan het verkeer nog tot aan de parkeergarage van het Roercenter rijden. Verder rijden richting Kathedraal is niet meer mogelijk.
Die maandag start een groot onderhoud aan de Roerkade, waarbij o.a. de kademuur, het riool en de bodem wordt aangepakt. Ook worden er maatregelen getroffen tegen wateroverlast die hier de afgelopen jaren bij flinke regenval regelmatig voorkwam.
Na de werkzaamheden blijft het eenrichtingsverkeer van kracht. Verkeer dat Roermond wil verlaten zal vanaf 5 maart moeten omrijden via het Wilhelminaplein.
http://www.tvellef.nl/php/pivot/entry.php?id=3604&w=archief
Het werd tijd.quote:
Dat dus. Alhoewel het af en toe wel eens lastig kan zijn als je geparkeerd hebt in het Roercenter. Maar de Roerkade gaat erop vooruit. Wanneer moet dit klaar zijn?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:07 schreef Tism het volgende:
Fascinerende pics & stad destijds idd..![]()
Goede post, ik ben gek op dit soort van nostalgie..
bron: l1.nlquote:'Van Rey wekte schijn van belangenverstrengeling'
Wethouder Jos van Rey (VVD) van Roermond heeft jarenlang de schijn van belangenverstrengeling gewekt. Dat zegt een onderzoekscommissie die in opdracht van de burgemeester de zaak heeft onderzocht.
De commissie vindt dat er "een evidente en jarenlange schijn van belangenverstrengeling verbonden is met de vriendschap tussen wethouder Van Rey en projectontwikkelaar Van Pol." Van Rey heeft zich gehouden aan de letter van de gemeentelijke gedragscode, maar het doen van meldingen in het college van B & W neemt de schijn van belangenverstrengeling niet weg, zo staat in het rapport te lezen.
De commissie vindt dat zowel Van Rey als de opeenvolgende colleges van B & W zich hadden moeten realiseren dat de integriteit daarmee in het geding kon komen. De commissie bestond uit oud-minister Winnie Sorgdrager en hoogleraar Paul Frissen.
Vriendschap
Volgens de onderzoekscommissie is in Roermond en daarbuiten het beeld ontstaan dat Van Pol van deze vriendschap profiteert. Het gezamenlijk bezoek aan enkele vastgoedbeurzen noemt de commissie in strijd met de gedragscode van de gemeente. Maar de commissie heeft geen bewijzen kunnen vinden dat Van Rey zichzelf heeft verrijkt danwel de gemeente financieel heeft benadeeld.
Prachtigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vorige week het eerste deel van de boekenserie 'Prachtig Roermond' gekocht, wat was Roermond in het verleden toch een godsgruwelijke mooie stad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar daarvoor hebben we dan wel dit terug gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenstaande plaatjes van de oude binnenstad zijn overigens afkomstig van http://www.prachtigroermond.nl, de site die bij het hierboven vermelde boek hoort.
Inderdaad, wat was het Munsterplein vroeger bijvoorbeeld mooi, en wat is het nu nog? Ik vind dat altijd zo'n troosteloos plein...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:44 schreef knep het volgende:
[..]
Prachtig.
Wat een ellende is er overgebleven zeg.
Idd, Geleen en Sittard zijn echt verschrikkelijke lelijke steden vergeleken met Roermond.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Desondanks is Roermond nog altijd een schitterende stad. Maastricht is voor veel mensen natuurlijk onaantastbaar, maar je ziet nog altijd duidelijk dat Roermond eeuwenlang de tweede stad van Limburg is geweest. Ik denk dat Maastricht de enige Limburgse stad is, doet níet met een jaloerse blik naar Roermond kijkt. In plaatsen als Geleen of Sittard wil je bijvoorbeeld nog niet eens dood gevonden worden...
..quote:In Roermond wordt donderdag op het Stationsplein een waterput in gebruik genomen. Het is het eerste openbare wateput in Limburg. Er is gekozen voor het Stationsplein, omdat er dagelijks veel trein- en busreizigers komen.
Geen zuivere koffie dusquote:Op woensdag 4 april 2012 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Net op het landelijke opsporingsbericht op Nederland 1; Hugo Charles wordt vermist. Dat is die kerel van Charles automobielen in Echt, waar altijd die Ferrari's, Lamborghini's, Hummers en andere ontzettend dure auto's in de etalage stonden. Hij verkocht eerder ook altijd van die over-de-top wagens. Geruchten gingen vroeger al dat het hier veelal om wagens ging die vanuit het illegale circuit wit gemaakt moesten worden.
Als ik zag welke auto's er stonden, dan kan ik wel raden welk soort klandizie hij had ja... Vreemd verhaal dit.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als ik zo af en toe zijn klandizie zag, vermoed ik dat we meneer Charles nooit meer terug zullen zien...
Roermond. Heb er 2 jaar gewoond, wat een fantastische stadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Desondanks is Roermond nog altijd een schitterende stad. Maastricht is voor veel mensen natuurlijk onaantastbaar, maar je ziet nog altijd duidelijk dat Roermond eeuwenlang de tweede stad van Limburg is geweest. Ik denk dat Maastricht de enige Limburgse stad is, doet níet met een jaloerse blik naar Roermond kijkt. In plaatsen als Geleen of Sittard wil je bijvoorbeeld nog niet eens dood gevonden worden...
Ook omdat dit geen theekransje topic is, zoals al die andere STA topicsquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Omdat er te weinig te doen is in Remunj
Er zijn gewoon te weinig Roermondenaren actief op dit forum..quote:
Nee, het wordt Holland Casino vanavond en laten we die nu niet in Roermond hebben...quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:18 schreef Tism het volgende:
Gaat er nog iemand stappen in Roermond vanavond!?..
En ik drink geen thee, komt goed uit!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:25 schreef Tism het volgende:
Als ik straks Burgemeester van Remunj ben dan wordt er geen thee gedronken, ik haat theekransjes..![]()
Nog niet..quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, het wordt Holland Casino vanavond en laten we die nu niet in Roermond hebben...
Dat hoop ik ook, maar denk ik nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Nog niet..Succes iig, ik hoop voor je dat je met zakken vol geld naar huis gaat..
Omdat ik hier vandaan kom. Hier in het zuiden wonen mijn vrienden, familie. Hier ben ik opgegroeid. Voor wat dat betreft was roermond een "vreemde" plek voor me, heb er vrijwel niks.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:05 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom ben je dan daar gaan wonen Nattermann ?
Nou, dat altijd open vind ik niet altijd een voordeel.quote:Op zondag 8 april 2012 01:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat ik hier vandaan kom. Hier in het zuiden wonen mijn vrienden, familie. Hier ben ik opgegroeid. Voor wat dat betreft was roermond een "vreemde" plek voor me, heb er vrijwel niks.
Wel een erg leuke stad om te wonen, en een mooie stad om te zijn. Mooie ervaring om er 2 jaar gewoond te hebben.'
Voordeel aan Roermond is dat alles er vrijwel altijd open is. Hier niet
Wat is er mis met die Duitsers dan?quote:Op zondag 8 april 2012 11:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nou, dat altijd open vind ik niet altijd een voordeel.
Ik noem Duitsers...
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er mis met die Duitsers dan?
behalve de drukte op de weg
quote:Politie schiet op vluchtende tbs-erIn Roermond is een gevluchte tbs'er opgepakt.
Hij wist dinsdagmiddag te ontsnappen toen hij naar het ziekenhuis werd gebracht voor behandeling. Bij zijn aanhouding is geschoten door gevangenismedewerkers die de man begeleidden. Daarbij raakte niemand gewond. De tbs'er was geboeid, maar wist toch aan zijn bewakers te ontkomen.
Er zijn verschillende waarschuwingsschoten gelost. De tbs'er is werd enkele honderden meters verderop, op de Bredeweg opgepakt. De man is naar het Huis van Bewaring in Roermond gebracht.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:13 schreef Tism het volgende:
Fokking HELL wat een politieactie gisteravond/nacht langs de napoleonsbaan en toegangswegen naar Roermond..![]()
Niet normaal geck!, overal stonden ze auto's te controleren, alsof er een paar Belgen waren ontsnapt uit het gevang ergens..
bron: L1.nlquote:Ruim 30.000 euro geïnd bij grote verkeerscontrole
Tijdens een grote verkeerscontrole op de N280 in Horn zijn er naast boetes voor te hard rijden, ook achterstallige schulden geïnd.
Een persoon werd aangehouden omdat hij gezocht werd voor zware mishandeling. Aan de controle afgelopen vrijdag deden ruim 60 agenten en medewerkers van de belastingdienst, douane, rijksdienst voor het wegverkeer, parketpolitie en brandweer mee. Door de diverse diensten werd in totaal ruim 30.000 euro geïind. Een auto werd in beslag genomen en wordt vernietigd. Twee bestuurders moesten hun rijbewijs inleveren omdat ze meer dan 50 km te hard reden.
Ook werd er drugs gevonden en werd een buitenlander aangehouden die geen geldig visum bij zich had. Tachtig mensen hadden geluk, zij kregen in plaats van een boete een coulancebon vanwege de politie-actie tegen de cao-onderhandelingen.
Waar was dat dan precies? Want we zijn gisteravond nog de napoleonsbaan overgestoken en door Horn richting Roermond gereden, maar heb niets gezien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:13 schreef Tism het volgende:
Fokking HELL wat een politieactie gisteravond/nacht langs de napoleonsbaan en toegangswegen naar Roermond..![]()
Niet normaal geck!, overal stonden ze auto's te controleren, alsof er een paar Belgen waren ontsnapt uit het gevang ergens..
Schele!..quote:Op zondag 15 april 2012 20:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar was dat dan precies? Want we zijn gisteravond nog de napoleonsbaan overgestoken en door Horn richting Roermond gereden, maar heb niets gezien.
Nee echt, waar was dat? Of was ik zo verblind door de angst bij mijn vriendin in de auto?quote:
Het was in de avond/nacht van Vrijdag op Zaterdag, en via de Napoleonsweg werd iedereen vanaf de N280 (blijkbaar) naar dat terrein bij restaurant "Aetkamer vanne hei" geleid..quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee echt, waar was dat? Of was ik zo verblind door de angst bij mijn vriendin in de auto?
Ow wacht, je bedoelde vrijdagavond?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Het was in de avond/nacht van Vrijdag op Zaterdag, en via de Napoleonsweg werd iedereen vanaf de N280 (blijkbaar) naar dat terrein bij restaurant "Aetkamer vanne hei" geleid..
Ja..quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow wacht, je bedoelde vrijdagavond?
quote:12.30 13.00
Life’s Electric
13.00 13.15
Openingsmoment ontsteken van het Vrijheidsvuur
13.40 14.25
Yasmin
14.50 15.20
Kill Ferelli
15.50 16.50
The Subs Live
16.50 17.05
Nationaal Mediamoment 5 voor 5
17.10 18.05
Memphis Maniacs
18.30 19.10
Madi
19.40 20.40
FiveForFree Utd. (huisband)
21.10 22.00
Pete Philly
22.30 23.15
Go back to the Zoo
Presentatie Leon Verdonschot
Ik vind het programma dit jaar eigenlijk wel primaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:20 schreef Tism het volgende:
En blijft het dan verder ook droog?..![]()
Ik weet nog niet hoelaat ik naar de markt ga, hoewel Yasmin een lekker wijf is hoef ik me voor het programma iig niet te haasten vandaag...wdb een beetje teleurgesteld is, as-usual..
[..]
Wij leven met dit topic mee in stiltequote:
Hmmm valt mij tegen. Alleen Pete Philly en GB2TZquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het programma dit jaar eigenlijk wel prima
Ik denk dat ik zo rond 3 uur richting de Markt ga
Als ik het goed heb is die shopbus toch opgeheven ivm bezuinigingen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:48 schreef wdn het volgende:
Ga je met de gratis `shop bus` naar de mediamarkt en 9 van de 10 andere instappers logde in met de OV chipkaart. Waarom in hemelsnaam!?
Was jij dat???quote:Op zondag 6 mei 2012 03:21 schreef Tism het volgende:
Mensen die zeuren over een milliliter bier verlies als je voorbij loopt..
Nee hoor. Ik mocht zonder kaart te tonen instappenquote:Op zondag 6 mei 2012 10:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is die shopbus toch opgeheven ivm bezuinigingen?
Ik vond het al vreemd dat iemand "gefeliciteerd" zei bij het weglopenquote:
Niet zo negatief. Ik vind het best leuk dat hij Roermond dit jaar als aankomsthaven heeft gekozenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef wdn het volgende:
Zeg die ouwe lul komt dit jaar in Roermond aan.
Kan hij een enkeltje 'de maas in' krijgen?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef wdn het volgende:
Zure kut dat je ligt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef wdn het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heeft dat reisje van van rey en (zwarte) piet van pol naar madrid toch iets opgeleverd. erg leuk
Niets tegen de sint hèquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef wdn het volgende:
Sinterklaas komt toch elk jaar in Roermondquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Tism het volgende:
Klaasje!..![]()
Vandaar dat heel de Roerkade op de schop moet!..![]()
Hey! Is dit de eerste keer ooit in zijn leven dat hij in LIMBURG aan wal stapt?..![]()
Volgens mij wel hé?..
Ja, hij komt elk jaar idd, maar ik bedoel natuurlijk de officiele landelijke intocht..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Sinterklaas komt toch elk jaar in Roermond![]()
![]()
Haha
De landelijke intocht was in 2001 in Maastricht.
Nee, de tweede keer, de eerste keer was in Maastricht als ik het nieuws moet gelovenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Tism het volgende:
Klaasje!..![]()
Vandaar dat heel de Roerkade op de schop moet!..![]()
Hey! Is dit de eerste keer ooit in zijn leven dat hij in LIMBURG aan wal stapt?..![]()
Volgens mij wel hé?..
Ja, dat zei Sjoerd102 ook al..quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, de tweede keer, de eerste keer was in Maastricht als ik het nieuws moet geloven
..quote:Wegen Roermond beperkt bereikbaar door werkzaamheden
In Roermond worden volgende week de Sint Wirosingel en een deel van de N280 in Roermond afgesloten vanwege werkzaamheden.
De asfalteerwerkzaamheden gebeuren 's nachts, overdag kan het verkeer gewoon van de wegen gebruik maken. De afsluiting begint iedere avond om 8 uur tot de volgende morgen 6 uur.
Het verkeer wordt omgeleid en moet rekening houden met vertragingen. De werkzaamheden beginnen maandag 21 mei.
Leuk idee, als ik ook maar enigszins kan, kom ik even binnen (ook al maak je met niet direct gelukkig met sushi oid)quote:Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef wdn het volgende:
Voorstel: Aanstaande zaterdag tussen 13:00 en 14:00 fok meet voor de inwoners van dit topic.
Lokaal: Izumi
Punt 1: ik kan nietquote:Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef wdn het volgende:
Voorstel: Aanstaande zaterdag tussen 13:00 en 14:00 fok meet voor de inwoners van dit topic.
Lokaal: Izumi.
Ter stimulering van de opkomst betaal ik de eerste 100 euro aan eten
Hele generaties Japanners zijn er groot mee geworden! Denk uit de de doos!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Punt 1: ik kan niet
Punt 2: ik ga echt geen rauwe vis eten![]()
![]()
zelfde hierquote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Punt 1: ik kan niet
Punt 2: ik ga echt geen rauwe vis eten![]()
![]()
Ik kom net vandaag uit Azië terug, maar no way dat ik rauwe vis ga etenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hele generaties Japanners zijn er groot mee geworden! Denk uit de de doos!
Komt omdat ze minder melk drinken dan wij (melk=groeihormonen)quote:Op maandag 28 mei 2012 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Overigens zijn Japanners helemaal niet groot, dus misschien zegt dat iets over die rauwe vis
Hehehe ja da's ook weer waar.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kom net vandaag uit Azië terug, maar no way dat ik rauwe vis ga eten![]()
![]()
Overigens zijn Japanners helemaal niet groot, dus misschien zegt dat iets over die rauwe vis
Volgens de zus van een collega van mijn vrouw zou het een homo zijn waar de keel van is doorgesneden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef sinadO het volgende:
Wat is er in godsnaam gebeurd aan de Bredeweg, met die dooie? Weet iemand wat? Ze zijn nu al sinds vrijdag aan het spoorzoeken en de straat blijft maar afgesloten...
Leuk man!..quote:Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef wdn het volgende:
Lokaal: Izumi.
Ter stimulering van de opkomst betaal ik de eerste 100 euro aan eten
Al was het een baviaan, wat heeft de geaardheid ermee te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:58 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Volgens de zus van een collega van mijn vrouw zou het een homo zijn waar de keel van is doorgesneden.
Niks, maar zegt misschien iets over het motief.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al was het een baviaan, wat heeft de geaardheid ermee te maken
Dus je gaat ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:25 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, het is ook weer kermis dit weekend he? Komt het kansloos volk weer uit alle holen en gaten gekropen...Het valt me altijd op dat je zo'n mensen vrij weinig ziet door het jaar, maar met kermissen komen ze massaal uit hun schuilplaatsen.
Beetje hetzelfde als bevrijdingsfestival of Sjwaampop dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:25 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, het is ook weer kermis dit weekend he? Komt het kansloos volk weer uit alle holen en gaten gekropen...Het valt me altijd op dat je zo'n mensen vrij weinig ziet door het jaar, maar met kermissen komen ze massaal uit hun schuilplaatsen.
Hetzelfde volk dat masaal hun straatje oranje verft en behangt als het een EK of WK betreft!?..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:25 schreef Metalfreak het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bevrijdingsfestival of Sjwaampop dus.
Inderdaad ja... Van die mensen die.voor 3 wedstrijden van oranje hun huis oranje gaan verven en het spelletje net iets te serieus nemen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Hetzelfde volk dat masaal hun straatje oranje verft en behangt als het een EK of WK betreft!?..
Dat was serieus bedoeldquote:
Daar moet ik je wel gelijk in geven, alhoewel dat tegenwoordig eigenlijk ook wel weer meevalt t.o.v. jaren geleden. Er is bijvoorbeeld helemaal niets "alternatiefs" aan het bevrijdingsfestival.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat was serieus bedoeld
Bedoel. Daar is toch ook hoop volk die je normaal ook nooit ergens ziet.
Wel ander slag volk maar okay.
Uiteraard ben ik weer aanwezig!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef Swomp het volgende:
Is er vanavond wat te doen tijdens NED-GER op groot scherm, of is het niet de moeite waard om langs te gaan ?
Misschien toch maar even langs gaan dan, als ik wat mensen krijg opgetrommeld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik weer aanwezig!
Was erg gezellig zaterdag, ook nog na de nederlaag... Maar het was toen wel een heerlijk weertje, weet niet hoe dat vanavond gaat uitpakken.
Daar ben ik het overigens helemaal mee eens. Vorig jaar kon ik nog in Swalmen bij het servicepunt langs. Ik moest begin dit jaar bij de gemeente zijn voor een VOG aanvraag... Moet ik eerst twee weken (!!!) van tevoren een afspraak plannen omdat alle andere avonden al volgeboekt waren... En vervolgens kun je daar nergens in de buurt parkeren. Stukje lopen dus om vervolgens binnen nog een nummertje te moeten trekken (ik had toch een afspraak gemaakt?) en nog te moeten wachten om daar aan die balie een fucking formuliertje in te vullen dat ik ook thuis had kunnen doen!!! Na 3 minuten dat formuliertje ingevuld te hebben, was het al klaar en kon ik weer gaan. Maar daarvoor had ik dus wel een reservering van 15 minuten gemaakt... Oftewel: zit die ambtenaar dan daar nog 12 minuten uit zijn/haar neus te vreten tot de volgende afspraak??? Het kwam me niet bepaald efficiënt over...quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Tism het volgende:
Klagt!:
Fucking Kut Gemeente ROERMOND waarbij je alleen nog op afspraak terecht kunt bij het "nieuwe" loket!..![]()
"Zo hoeft u nooit lang te wachten, lekker makkelijk" zeggen ze godverdegodver!..![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een bullshit mén..![]()
Ik kan vandaag NU op dit moment, gewoon eventje hup aan het loket (zoals dat normaal, voor 29 Mei ging, lotje trekken en blablabla weer pleitte) Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, heb ik net een afspraak moeten maken om over enkele dagen pas geholpen te worden..![]()
OMFGVDHoer%*@$*Q@))(**(*@!!!..Hoezo niet lang wachten!??..
Ook ik zal vanavond weer daar zijn. Hoop alleen dat het droog blijft, anders is het wel heel jammer voor de organisatiequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik weer aanwezig!
Was erg gezellig zaterdag, ook nog na de nederlaag... Maar het was toen wel een heerlijk weertje, weet niet hoe dat vanavond gaat uitpakken.
Wat een idiootquote:Een 50-jarige man uit Roermond is woensdag aangehouden voor het overrijden van een 48-jarige plaatsgenoot. Een arrestatieteam onderschepte de man op de A79, meldt de politie woensdag.
De verdachte gaf het slachtoffer op 28 mei een stoot in zijn gezicht na een verkeersruzie en reed vervolgens twee keer over hem heen met zijn busje. Daarna stapte hij nog eens uit en sloeg en schopte diverse malen in op het slachtoffer.
De Limburger liep ernstig letsel op. Hij had meerdere breuken in zijn gezicht en brak ook zijn bekken en enkele ribben. De verdachte is poging tot doodslag ten laste gelegd.
Niet aanstellen, bij mij gaat de wekker om half zes...quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:37 schreef Swomp het volgende:
[..]
Misschien toch maar even langs gaan dan, als ik wat mensen krijg opgetrommeld.
Kan alleen niet blijven hangen, morgenvroeg om 6.15 weer opstaan.
Roermonder!?..quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:22 schreef wdn het volgende:
Roermond op de FP
Roermonder vast voor platrijden plaatsgenoot
[..]
Wat een idioot
Ja, net zoals een Den Hager en een Maastrichter...quote:
Nope, uiteindelijk dus toch bij vrienden gaan kijken omdat niemand de gezelligheid wilde opzoekenquote:
Ach, was het weer zo ver? Kansloos volk toch altijdquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:10 schreef Swomp het volgende:
Jep ik sta erop!
Oh en na afloop al die marrokaantjes, die beetje gratis buiten het terrein zaten te kijken[ afbeelding ]
Beetje joelen en duitsland roepen, om vervolgens ook nog een Oranje shirt in de fik te steken...
Begin van de wedstrijd kwam er eentje langs; 'pssst wierie kopen?'quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nope, uiteindelijk dus toch bij vrienden gaan kijken omdat niemand de gezelligheid wilde opzoeken
[..]
Ach, was het weer zo ver? Kansloos volk toch altijdDat deden ze toen door een uitschakeling door Rusland ook al eens. Volgens mij voelen ze zich dan heel stoer, geen aandacht aan schenken, denk maar gewoon dat zij later hun hele leven achter de lopende band gaan staan, waar jij een leven hebt waarin je wél zelf mag nadenken
Ik sta daar ergens bij de Jill Murphy's, mezelf af te vragen hoe van Marwijk dit in vredesnaam recht moet gaan breien...quote:
Jill is een veel leuker cafequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:02 schreef MrV het volgende:
Ik stond ook bij Jill.. Weet niet waarom. Sta normaal bij Enzo of Journal.
3 bakker Barts. Subways. Pizza en shoarma boeren. Subwayquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef MrV het volgende:
Ahja daar zit ook een Bakkerbart. Al 3 in Roermond.. Gaat goed hier met de economie de laatste 10 jaar.
We hebben toch 4 BB's in Roermond: Retailcenter zit er toch ook nog een? Of is die intussen alweer weg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
3 bakker Barts. Subways. Pizza en shoarma boeren. Subway
Maar goede starterswoningen ho maar.
bron: l1.nlquote:Het LVK volgend jaar wordt gehouden in de Jo Gerrishal in Roermond.
De organisatie van het Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer is in handen van de Hopsjlokkers uit Swalmen. Ook in 2001 en 2007 werd het evenement in Roermond gehouden.
Vanwege de perikelen dit jaar in Margraten, onder meer vanwege de chaos in de garderobe na afloop, heeft de organisatie van het LVK besloten de beveiliging voortaan in eigen hand te houden en niet te laten regelen door de plaatselijke organisatie. Het LVK is op 1 februari.
Ziet er zo best goed uit, zijn wel een paar leuke acts waar ik bij wil zijn..quote:Programma Poppodium ECI Cultuurfabriek
1 sep | Sander Kleinenberg & Kraak en Smaak
15 sep | Sef & DJ Flexican
19 sep | Michael Lee Firkins
21 sep | Reincarnatus
28 sep | Kensington + support
29 sep | Yum Yum presents: REJECTED: met Joris Voorn en Edwin Oosterwal
5 okt | Planet Jungle presents: Roni Size & Dynamite MC (Exclusive 3 hours set!)
12 okt | Julian Sas
13 okt | Vlammende Vlamingen
14 okt | Pink Floyd by Big One
27 okt | 40UP harry de winter
24 nov | Anneke van Giersbergen
14 dec | John Mayall
15 dec | Paddy's Heavy Circus
11 jan | Gare du nord
20 jan | Wishbone Ash
27 mrt | Steve Lukather
Ik kan helaas niet naar de Bluesnight vanavond, moet werken, morgen ga ik wel naar Jazznight..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:42 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben er in elk geval zeker de 1e September bij
Vanavond nog mensen naar de Bluesnight?
Dan heb ik een feestje, dus kan ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet naar de Bluesnight vanavond, moet werken, morgen ga ik wel naar Jazznight..
Volgens de verkiezing is dat de Oranjerie:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:42 schreef Tism het volgende:
Vanavond vrij...morgen ook...het weer is nog goed...wil wat gaan doen.....maar wat?..![]()
Wat is op dit moment het gezelligste terras waar nog iets valt te beleven @ Roermond city???..![]()
Mensen zijn gek..ik doe daar niet aan mee..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens de verkiezing is dat de Oranjerie:
http://www.cityroermond.n(...)jd-roermond-2012/44/
Verveelde pensionado's en zure overjarige snobs is wat je daar ziet zitten, ik snap niet dat het terras daar als winnaar uit die verkiezingen naar voren komt, gezelligheid is er ver te zoeken..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens de verkiezing is dat de Oranjerie:
http://www.cityroermond.n(...)jd-roermond-2012/44/
Ahxl heeft erquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef penny-wise het volgende:
Waar kan ik in Roermond van die sportdrank in poedervorm + energyrepen krijgen? Intersport Retail had niet veel.
Dat begrijp ik ook niet echt, echt sfeervol is het daar niet. Zag dat vanaf morgen het terras op de Roerkade open is, daar eens gaan checkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Verveelde pensionado's en zure overjarige snobs is wat je daar ziet zitten, ik snap niet dat het terras daar als winnaar uit die verkiezingen naar voren komt, gezelligheid is er ver te zoeken..
Ga ik morgen doen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet echt, echt sfeervol is het daar niet. Zag dat vanaf morgen het terras op de Roerkade open is, daar eens gaan checken
quote:Honderden motorrijders naar begrafenis in Schinveld De politie verwacht zaterdag honderden motorrijders in Doenrade en Schinveld bij de uitvaart van een lid van een motorclub.
De uitvaart van het clublid van de Animals uit Roermond is om 13.00 uur in de kerk in Doenrade. Daarna volgt om 15.00 uur de begrafenis van Brother Sjanges op het kerkhof in Schinveld.
De politie verwacht 300 tot 600 motorrijders. De stoet motorrijders wordt door de politie vanuit Haelen begeleid.
Reuze ratten..quote:Reuzenrat in Roermond
Roermond – Bij het Designer Outlet Center (DOC) in Roermond aan de Schipperswal komt een reuzenrad van veertig tot zestig meter hoog. Het gemeentebestuur van Roermond heeft ingestemd met het initiatief van Cartoon Studio Park (CSP), een ondernemer die nog dit jaar een 3D-themahal bouwt bij het DOC.
Met het rad van Dutch Wheels – een dochteronderneming van Vekoma Rides uit Vlodrop – wil CSP reclame maken voor de komst van de themahal. Het rad moet er in november dit jaar staan en zal minimaal acht maanden draaien, afhankelijk van de voortgang van de uitbreiding van het DOC. Dutch Wheels levert reuzenraden met dichte, luxe gondels voor acht personen in landen als de VS, Engeland en Australië.
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een 3D-themahal? Is dat een hal met daarin 3 dimensionale objecten, ook wel museum genoemdquote:
Geen ideequote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een 3D-themahal? Is dat een hal met daarin 3 dimensionale objecten, ook wel museum genoemd
Ik heb werkelijk ook geen flauw idee..quote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een 3D-themahal? Is dat een hal met daarin 3 dimensionale objecten, ook wel museum genoemd
In dit artikel staat wat ze willen makenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Doe maar een Palermo aan de Maas, schijnt de zon tenminste elke dag..quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wordt volgens mij een Hollywood/ Las Vegas aan de maas ofzo.
quote:
Roermond treft maatregelen om de toenemende straathandel in drugs tegen te gaan. Die is een gevolg van de invoering van de wietpas op 1 mei. Tegen dealers wordt onder meer een gebiedsverbod ingezet.
Hoewel de wietpas leidt tot minder verkeersdrukte, omdat coffeeshops niet meer toegankelijk zijn voor buitenlanders, zorgt het ook voor een toename van de straathandel. In Roermond is een groep jongeren actief met de straathandel in drugs. De groep telt tussen de 25 en 40 personen, die tussen de 11 en 25 jaar zijn.
Zij houden zich op in de binnenstad en zorgen voor overlast, intimidatie en bedreigingen. Dit heeft al geleid tot 82 aanhoudingen. De gemeente heeft nu met de politie en het OM besloten om hard op te treden tegen deze jongeren. Zij kunnen rekenen op hogere straffen en gebiedsverboden.
"We moeten daar strak de hand aan houden en tegelijk voorkomen dat jongeren die door drugs snel aan geld willen komen, een doodlopende weg inslaan", zegt burgemeester Henk van Beers (CDA) over de maatregelen tegen de overlast.
Voorkomen? Ik denk dat een doodlopende weg een uitkomst is als je ze achterna zit...quote:
Ach, ik vind elke temperatuur lekker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef Tism het volgende:
Godverdomme wat is het warm in Roermond..
In Heitse ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef Tism het volgende:
Godverdomme wat is het warm in Roermond..
Gisteren in de Weerd geweest, maar dat is inmiddels een Poolse enclave geworden lijkt het wel. Veel barbecuees, oostblokrock en -(c)rap op de meegebrachte ghettoblasters en veel drank.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef doctor.starbucks het volgende:
Waar gaan jullie heen met dit weer?
Laatst naar het zwembad geweest.... euh.. wat een tatoeages
Winterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ach, ik vind elke temperatuur lekker.
Zolang er maar een - teken voor staat.
Laat die winter maar komen
Iemand foto's?quote:Grote brand in papierfabriek
ROERMOND - In de papierfabriek van Kappa in Roermond is woensdagmiddag een grote brand uitgebroken. Het treinverkeer vlak bij de fabriek is stilgelegd.
Dat maakte de brandweer bekend. De brand brak rond half 3 uit. De brandweer bestrijdt het vuur met groot materieel. Meer informatie is er nog niet.
Ja, ik zag op de FollowRoermond facebook pagina een nieuwe tweedehandswinkel... Volgens mij worden er mensen geïnspireerd door die pawn shop programma's op TV....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:05 schreef Tism het volgende:
Wie is er al in de verbouwde Jumbo geweest?..![]()
Ik.....dus..ff wennen zo die nieuwe indeling, lijkt wel alsof het kleiner is geworden..![]()
Iemand anders nog verder nieuwe of verbouwde winkels ontdekt in Remunj?..
Mwha!..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Metalfreak het volgende:
..
Morgen naar de nieuwe ECI cultuurfabriek
Geweldig gebouw (quote:
De herdenking bij het Nationaal Indie-monument ( http://www.nim-roermond.nl/)quote:Op zondag 2 september 2012 13:56 schreef Iwanius het volgende:
Weet iemand wat gisteren al die oud militairen in het centrum van Roermond deden?
Wij zaten op een terras en zagen wat oude mannen met baret en blazer rondlopen.
Iemand?
Wat Tism zeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |