quote:En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond die zich gemeld hebben tot nu toe,
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
-nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
-De_Roermondenaar
-sinemet
-zjroentje
-pinguin92
-sproetjes
-lauuwtje
-Mederiacvm
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
Misschien de OP even aanpassen want dit klopt/werkt al een tijdje niet meerquote:Op zondag 15 januari 2012 01:01 schreef Maureentje het volgende:
[knip]
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
Fixedquote:Op zondag 15 januari 2012 01:23 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Misschien de OP even aanpassen want dit klopt/werkt al een tijdje niet meer
quote:
Ja, flikker die filmpjes maar uit de OP, dit is niks zo..quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nu staat het yt filmpje door de tekstBij jou ook ???
kan de post nog editten maar t lukt me niequote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, flikker die filmpjes maar uit de OP, dit is niks zo..
Ik heb nergens last van, maar surf momenteel dan ook via de mobiele site.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nu staat het yt filmpje door de tekstBij jou ook ???
Ik heb de filmpjes er idd uit moeten trekken, geen idee wat daarmee gebeurt, maar ik krijg het niet goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, flikker die filmpjes maar uit de OP, dit is niks zo..
Oke, thx Misstique..quote:Op zondag 15 januari 2012 10:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes er idd uit moeten trekken, geen idee wat daarmee gebeurt, maar ik krijg het niet goed.. Overigens kunnen jullie de linkjes naar de vorige delen verwijderen, aangezien dit een reeks is en je alle vorige delen dus sowieso kan zien als je op de TT klikt.
.
Deze opmerking kwam ik zojuist ook al tegen op Twitter...quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
Kwam er gisteren wel achter dat De King echt het Kerkrade van Roermond is... Wat een "sjabbe" daar zeg....
Ja joh, met die Britten die daar vroeger zaten was het toch een hele andere kroeg, ik mis die tijd wel een beetje..quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
Kwam er gisteren wel achter dat De King echt het Kerkrade van Roermond is... Wat een "sjabbe" daar zeg....
Toen kwam ik er vaak en was het er uitermate gezellig.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja joh, met die Britten die daar vroeger zaten was het toch een hele andere kroeg, ik mis die tijd wel een beetje..
Voor 2000 was het zeker een goede tijd, heb mij daar destijds ook altijd goed geamuseerd, ook op de Veldstraat was het toen echt goed stappen, je wist nooit wat er op zo'n avond/nacht ging gebeuren..quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Toen kwam ik er vaak en was het er uitermate gezellig.
Sinds 2000 is het al aan het afzakken trouwens.
`Bambi` (nickname van een engelsman) die in een volle kroeg stomdronken op de knieen gaat en zijn vriendin ten huwelijk vraagtquote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Tism het volgende:
[..]
... je wist nooit wat er op zo'n avond/nacht ging gebeuren..
Ow ja, dat had ik vannacht geplaatst iddquote:Op zondag 15 januari 2012 13:44 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Deze opmerking kwam ik zojuist ook al tegen op Twitter...
Ja, toen ben ik er ook wel eens geweest, altijd veel Engelsen. Maar wat er vannacht rondliep, damn, als je die in het donker tegenkomt ren je drie dagen zonder om te kijken...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Voor 2000 was het zeker een goede tijd, heb mij daar destijds ook altijd goed geamuseerd, ook op de Veldstraat was het toen echt goed stappen, je wist nooit wat er op zo'n avond/nacht ging gebeuren..
Heb je sjans gehad van zo'n Remunjs tienermoedertje met een paar gouden kettingen en één tand?..quote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, toen ben ik er ook wel eens geweest, altijd veel Engelsen. Maar wat er vannacht rondliep, damn, als je die in het donker tegenkomt ren je drie dagen zonder om te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |