quote:En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond die zich gemeld hebben tot nu toe,
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
-nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
-De_Roermondenaar
-sinemet
-zjroentje
-pinguin92
-sproetjes
-lauuwtje
-Mederiacvm
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
Misschien de OP even aanpassen want dit klopt/werkt al een tijdje niet meerquote:Op zondag 15 januari 2012 01:01 schreef Maureentje het volgende:
[knip]
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
Fixedquote:Op zondag 15 januari 2012 01:23 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Misschien de OP even aanpassen want dit klopt/werkt al een tijdje niet meer
quote:
Ja, flikker die filmpjes maar uit de OP, dit is niks zo..quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nu staat het yt filmpje door de tekstBij jou ook ???
kan de post nog editten maar t lukt me niequote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, flikker die filmpjes maar uit de OP, dit is niks zo..
Ik heb nergens last van, maar surf momenteel dan ook via de mobiele site.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nu staat het yt filmpje door de tekstBij jou ook ???
Ik heb de filmpjes er idd uit moeten trekken, geen idee wat daarmee gebeurt, maar ik krijg het niet goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, flikker die filmpjes maar uit de OP, dit is niks zo..
Oke, thx Misstique..quote:Op zondag 15 januari 2012 10:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes er idd uit moeten trekken, geen idee wat daarmee gebeurt, maar ik krijg het niet goed.. Overigens kunnen jullie de linkjes naar de vorige delen verwijderen, aangezien dit een reeks is en je alle vorige delen dus sowieso kan zien als je op de TT klikt.
.
Deze opmerking kwam ik zojuist ook al tegen op Twitter...quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
Kwam er gisteren wel achter dat De King echt het Kerkrade van Roermond is... Wat een "sjabbe" daar zeg....
Ja joh, met die Britten die daar vroeger zaten was het toch een hele andere kroeg, ik mis die tijd wel een beetje..quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
Kwam er gisteren wel achter dat De King echt het Kerkrade van Roermond is... Wat een "sjabbe" daar zeg....
Toen kwam ik er vaak en was het er uitermate gezellig.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja joh, met die Britten die daar vroeger zaten was het toch een hele andere kroeg, ik mis die tijd wel een beetje..
Voor 2000 was het zeker een goede tijd, heb mij daar destijds ook altijd goed geamuseerd, ook op de Veldstraat was het toen echt goed stappen, je wist nooit wat er op zo'n avond/nacht ging gebeuren..quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Toen kwam ik er vaak en was het er uitermate gezellig.
Sinds 2000 is het al aan het afzakken trouwens.
`Bambi` (nickname van een engelsman) die in een volle kroeg stomdronken op de knieen gaat en zijn vriendin ten huwelijk vraagtquote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Tism het volgende:
[..]
... je wist nooit wat er op zo'n avond/nacht ging gebeuren..
Ow ja, dat had ik vannacht geplaatst iddquote:Op zondag 15 januari 2012 13:44 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Deze opmerking kwam ik zojuist ook al tegen op Twitter...
Ja, toen ben ik er ook wel eens geweest, altijd veel Engelsen. Maar wat er vannacht rondliep, damn, als je die in het donker tegenkomt ren je drie dagen zonder om te kijken...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Voor 2000 was het zeker een goede tijd, heb mij daar destijds ook altijd goed geamuseerd, ook op de Veldstraat was het toen echt goed stappen, je wist nooit wat er op zo'n avond/nacht ging gebeuren..
Heb je sjans gehad van zo'n Remunjs tienermoedertje met een paar gouden kettingen en één tand?..quote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, toen ben ik er ook wel eens geweest, altijd veel Engelsen. Maar wat er vannacht rondliep, damn, als je die in het donker tegenkomt ren je drie dagen zonder om te kijken...
Nee, mijn vriendin moest alleen even naar de WC, dat was bij de King het makkelijkstequote:Op zondag 15 januari 2012 22:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb je sjans gehad van zo'n Remunjs tienermoedertje met een paar gouden kettingen en één tand?..
Ik denk dat een groot deel van die mensen een beetje verdeelt over de stad in andere kroegen te vinden zijn, sommige zullen naar Venlo of Maastricht vluchten, een klein deel gaat wellicht niet stappen in Roermond met Carnaval maar gaan lekker ergens op vakantie..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:31 schreef ND90 het volgende:
Waar gaan ze eigenlijk al die mensen met carnaval laten die eerst allemaal in Soho gepropt waren?
Ja, sorry!..quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:26 schreef nattermann het volgende:
Hey, Lauuwtje en ik staan nog in de OP
Maar waar dan precies? In de meeste kroegen komen die kindjes niet eens binnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van die mensen een beetje verdeelt over de stad in andere kroegen te vinden zijn, sommige zullen naar Venlo of Maastricht vluchten, een klein deel gaat wellicht niet stappen in Roermond met Carnaval maar gaan lekker ergens op vakantie..
Vanaf 16 jaar mag je toch gewoon de kroegen in?..quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar waar dan precies? In de meeste kroegen komen die kindjes niet eens binnen.
Meeste kroegen in Remunj hanteren een minimumleeftijd van 18 jaar dacht ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Vanaf 16 jaar mag je toch gewoon de kroegen in?..
Nee, 16 volgens mij, alleen SOHO hanteerde 1 dag in de week een 18+ beleid, je mag toch ook gewoon alcohol kopen (in de supermarkt bijv.) als je 16 bent!?..quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Meeste kroegen in Remunj hanteren een minimumleeftijd van 18 jaar dacht ik.
Ja klopt, maar volgens mij hanteren ze toch echt een minimumleeftijd van 18. Sterke drank mag ook pas vanaf 18 jaar en daar willen veel kroegeigenaren geen problemen mee. Ik weet bijvoorbeeld dat Jill Murphy's en Café &Zo altijd 18+ waren op vrijdag en zaterdagavond. En volgens mij heb ik dat bij de Kade ook wel eens ergens zien staan. Huisregels mogen kroegen natuurlijk zelf bepalen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, 16 volgens mij, alleen SOHO hanteerde 1 dag in de week een 18+ beleid, je mag toch ook gewoon alcohol kopen (in de supermarkt bijv.) als je 16 bent!?..
Ja, da's waar ja, nou ja ik let er eigenlijk ook nooit op, vandaar dat ik nogal twijfel, boeit me ook niet zo, ben gelukkig van een generatie die geboren is lang voordat de vertrutting van de maatschappij om zich heen greep, zal me ook een worst wezen eigenlijk, zolang ik maar mijn drankje kan doen waar en wanneer ik dat wil..quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens mij hanteren ze toch echt een minimumleeftijd van 18. Sterke drank mag ook pas vanaf 18 jaar en daar willen veel kroegeigenaren geen problemen mee. Ik weet bijvoorbeeld dat Jill Murphy's en Café &Zo altijd 18+ waren op vrijdag en zaterdagavond. En volgens mij heb ik dat bij de Kade ook wel eens ergens zien staan. Huisregels mogen kroegen natuurlijk zelf bepalen.
Vanavond dus bij de tros op nederland 1 om half tienquote:Het mooiste meisje van de klas
Petra (1965) groeit op in de Roermondse arbeiderswerk de Donderberg. Thuis heeft ze het allesbehalve makkelijk en zoekt ze haar toevlucht in leren en lezen. Door hard te werken komt ze terecht op een school met elitestatus: Het Bisschoppelijk College Schöndeln. Daar valt ze in de eerste jaren voornamelijk op vanwege haar ambitie. Maar zodra haar bril wordt vervangen door lenzen en ze haar bruine haren laat groeien, doen de jongens uit de klas er alles aan om op te vallen bij de onbereikbare Petra...
Na haar VWO-examen maakt Petra een keuze waar zowel haar klasgenoten als haar familie niets van begrijpen. Ze gaat Arabisch studeren. Wanneer Petra voor haar studie een aantal maanden in Egypte verblijft, weet zij zeker dat ze een missie heeft. Vanaf dat moment is Petra bezig met het verbeteren van de mensenrechten in de Arabische wereld en vertelt zij daarover ook regelmatig aan tafel bij Pauw&Witteman.
Jaap ontmoet Petra in de door haar zo geliefde stad Caïro. Hij neemt haar mee terug in de tijd. Naar de schooltijd in Limburg waar het gaat over haar moeilijke jeugd en hoe dat verband houdt met haar huidige werk en inzet in Egypte.
Leuk! Hopelijk krijgen we ook wat mooie beelden te zien van hoe Roermond eruit zag in de jaren 60, 70 en 80's, boeit mij iig iets meer dan die Petra eigenlijk..quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Vanavond dus bij de tros op nederland 1 om half tien
Ja, viel me ook al op. Napoleonsbaan zaten ze ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gisteren en vandaag al 's morgens en 's avonds mensen het verkeer zien tellen dat de maasbrug afrijdt (richting Horn) of juist van die kant afkomt.
Iemand een idee waarom?
Achja, ik ga me dit jaar fijn een weekje binnen opsluiten en een deel van de IMDB top 250 kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van die mensen een beetje verdeelt over de stad in andere kroegen te vinden zijn, sommige zullen naar Venlo of Maastricht vluchten, een klein deel gaat wellicht niet stappen in Roermond met Carnaval maar gaan lekker ergens op vakantie..
Er zijn 2 coffeeshops in Roermond, Skunk en er zit er nog één op de Venloseweg, maar die is eckt kut jonguh!..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:51 schreef ND90 het volgende:
Een derde? Er is er toch maar een? Ja, mag er best wel nog eentje bij met fatsoenlijke parkeergelegenheid.
Dat valt je nu pas op? Staat er toch al ruim 2 weken....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het is famfare. Zie google.
Famfare die de buurt terroriseert
Famfare is het FOK!woord van 2008!
Het is toch "famfaar"?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Famfare is zooooo 2008quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |