SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Nou nou zeg ze hebben wel hun best gedaan wat een eng gezelschap zegquote:Op zondag 15 januari 2012 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond iig met: Jan van Halst, Tom van 't Hek en Jan Mulder. En ik neem aan nog een gast. Begint trouwens pas om 22.50.
and not a single fuck was given.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
jack van gelder @jack_afc1895 Sluiten
Met AFC in Barcelona. Gistermiddag is Maxwell langsgekomen in ons hotel. Wat een topper. Uitermate fijn mens. Op weg naar PSG ?
mooi ik ga kijken omdat geen waterkneusquote:Op zondag 15 januari 2012 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond iig met: Jan van Halst, Tom van 't Hek en Jan Mulder. En ik neem aan nog een gast. Begint trouwens pas om 22.50.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:24 schreef Perico het volgende:
Kijk meer om te weten waar de sneren van een dag later bij VI op slaan
jup, hopen op die break nog.quote:
Hierna meteen. Ajax-AZ, al valt er natuurlijk niks over te zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wanneer gaan we het over ons aller Ajax hebben dan?
Zo meteen komt Wesley wel voorbijquote:Op zondag 15 januari 2012 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wanneer gaan we het over ons aller Ajax hebben dan?
Dan vergeet je Vermeulen...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:04 schreef anoukane het volgende:
[..]
Slechtste gast uit de hele historie van Studio Voetbal.
Gedeeld laatste plaatsquote:
Waterreus vergeten :")quote:
Ook nog ja.. Kan niet wachten tot ze er weer met z'n 3-en zittenquote:
TT888.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:07 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er geen ondertiteling bij voor Foppe, ik versta er niks van
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:07 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er geen ondertiteling bij voor Rutten, ik versta er niks van
Beter dan Waterreus.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Schakel net in en gelijk weer die reusachtige hersenspoelende neusgaten van T' Hek
Nee.. voegen geen van beide wat toequote:
Alles is beter dan Waterreus. Aids? Gelukkig geen Waterreus!quote:
quote:
Over PSV zeker?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Jack: veel geld uitgeeven weer
Whehehe zit nog diep bij hem
quote:
Dan duurt het nog wel evenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:15 schreef Evertjan het volgende:
Bart van Merwijk gaat Oranje niet inruilen voor PSV hij kan alleen naar Barca gaan nadat hij EK kampioen is geworden
Als hij dat als argument gebruikt in een discussie tegen v/h Hek, ben ik het met hem eensquote:Op zondag 15 januari 2012 23:11 schreef Evertjan het volgende:
Titels winnen is maar ouderwets gedoe aldus Jan Mulder
Ondertitel makers zullen overuren draaien dan.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil graag een tafel met Foppe, F. de Boer, R. de Boer en Jan Smit. Kan iemand dit voor mij regelen?
uuh uhh uheeh eh uh jaaa nou dat moeten we maar is zienquote:Op zondag 15 januari 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil graag een tafel met Foppe, F. de Boer, R. de Boer en Jan Smit. Kan iemand dit voor mij regelen?
HAHAHAHAH! Gelukkig heb je geen 3D TVee! xD xP XDquote:Op zondag 15 januari 2012 23:16 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Als hij dat als argument gebruikt in een discussie tegen v/h Hek, ben ik het met hem eens![]()
v/h HekAls ik een 3D tv had gehad schuift hij alle bierflesjes van tafel af met z'n neus.
Foppe, Smit, McClaren en Christian Kistquote:Op zondag 15 januari 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Foppe, Smit, McClaren en Christian Kist
Gaat over (redelijk) onverstaanbare mensen, nooit last van bij Boskampquote:Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Vergeten we onze held: BOSKAMP!
Nou hoera, voor de rest was het huilen met de pet op.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Solied heeft wel de beker gewonnen...
Sollied wint ook overal prijzen waar hij komt maar dat weten die hoeren natuurlijk nietquote:Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Solied heeft wel de beker gewonnen...
Hij praat raar. hij is raar. maar wel baas.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gaat over (redelijk) onverstaanbare mensen, nooit last van bij Boskamp
Hahahaha jij probeerde zeker boeren te schrijven maar zat met je hoofd stiekem ergens anders?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Sollied wint ook overal prijzen waar hij komt maar dat weten die hoeren natuurlijk niet
Du bint Fries?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Foppe níet kunnen verstaan
OK, maar zeggen dat Sollied niks bereikt heeft is dus lariekoek...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nou hoera, voor de rest was het huilen met de pet op.
dadelijk ga ik weer op padquote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahaha jij probeerde zeker boeren te schrijven maar zat met je hoofd stiekem ergens anders?![]()
![]()
![]()
Honda was meer waard. Musa veel minder.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef Bombvis het volgende:
VVV is wel gewoon keihard baas met hun transfers hoor, 7 miljoen Honda, 5 miljoen Musa. Doen ze gewoon goed
Wat had Honda allemaal gedaan dan? Hij kan/kon goed voetballlen, maar had nou niet echt veel bewezenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Honda was meer waard. Musa veel minder.
Dan is het natuurlijk makkelijk om Foppe te verstaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Maar als je probeerde te zeggen of ik Fries was, dan ja.
Foppe spreekt nu beter Nederlands dan de gemiddelde Amsterdammer...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk makkelijk om Foppe te verstaan.
Klopt.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Foppe spreekt nu beter Nederlands dan de gemiddelde Amsterdammer...
Nou als rasgroninger vind ik hem ook wel makkelijk te verstaan hoor, d's zit geen fries woord tussen..quote:Op zondag 15 januari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk makkelijk om Foppe te verstaan.
Ik versta hem ook. Alleen praat hij een beetje irritant met: eehh en eehh en en eehh.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:24 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Nou als rasgroninger vind ik hem ook wel makkelijk te verstaan hoor, d's zit geen fries woord tussen..
Amsterdammers claimen soms Haags ook niet te verstaan. Dat is helemaal ongeloofwaardigquote:Op zondag 15 januari 2012 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Foppe spreekt nu beter Nederlands dan de gemiddelde Amsterdammer...
Dit dus. Als hij nou knauwde, woorden half inslikt of zoals zuiderlingen van een e een a maakt en geen onderscheid meer maakt tussen een r en een g... maar niets van dat al.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:24 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Nou als rasgroninger vind ik hem ook wel makkelijk te verstaan hoor, d's zit geen fries woord tussen..
quote:
Van Halst is altijd gecharmeerd, je hoort hem bijna nooit kritiek leverenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef ZaZoe het volgende:
v Halst is wel altijd erg gecharmeerd van het spel van PSV. Zie hem daar nog weleens in een of andere functie terecht komen.
PSV speelt gewoon mooiste voetbal, dus je kan niet om PSV heen als je voetbal liefhebber bent.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef ZaZoe het volgende:
v Halst is wel altijd erg gecharmeerd van het spel van PSV. Zie hem daar nog weleens in een of andere functie terecht komen.
Op Twente wil hij zo nu en dan nog wel eens lelijk doen. En hooligans, vind ie ook maar kut.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Halst is altijd gecharmeerd, je hoort hem bijna nooit kritiek leveren
Omdat je door een PSVbril kijkt, ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon mooiste voetbal, dus je kan niet om PSV heen als je voetbal liefhebber bent.
Dan krijgt bijna heel Nederland een functie bij PSV?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef ZaZoe het volgende:
Ok, heb je gelijk. Maar VVV, Excelsior, Feyenoord, psv, ajax, Utrecht, Vitesse etc., ze spelen allemaal geweldig voetbal volgens Van Halstquote:Op zondag 15 januari 2012 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op Twente wil hij zo nu en dan nog wel eens lelijk doen. En hooligans, vind ie ook maar kut.
Sinds welke wedstrijd is dat ongeveer zo dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon mooiste voetbal, dus je kan niet om PSV heen als je voetbal liefhebber bent.
Nee vindt van niet. Als je vorig jaar naar PSV keek dan is PSV nu gewoon veel beter. PSV moet alleen wat constanter worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je door een PSVbril kijkt, ja.
Ja, het is geen ontzettende zuurpruim. Hij zit daar ook gewoon om een beetje die analyses te doen en het zure gedeelte is voor bijvoorbeeld Mulder. Als van Halst zuur gaat zitten doen samen met Mulder en dan heb je ook nog eens die koning van het cynisme in de vorm van van 't Hek daar zitten. Dan is Sjek gedoemd in een depressie te raken.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ok, heb je gelijk. Maar VVV, Excelsior, Feyenoord, psv, ajax, Utrecht, Vitesse etc., ze spelen allemaal geweldig voetbal volgens Van Halst
Sinds de 3de ronde, ADO-uit, na AZ-uit en RKC-thuis.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:35 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Sinds welke wedstrijd is dat ongeveer zo dan?
Eindelijk geen arenaquote:Op zondag 15 januari 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heletijd dat mooie stadion op de achtergrond
Ado eerste helft was prachtig.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds de 3de ronde, ADO-uit, na AZ-uit en RKC-thuis.
Thuis tegen Heracles compleet van de mat gespeeld worden en met 0-1 thee gaan drinken en NAC thuis was ook een geweldige wedstrijd met die zeer gelukkige 1-0 van Driesbeestje.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds de 3de ronde, ADO-uit, na AZ-uit en RKC-thuis.
Natuurlijk, er zitten mindere tussen maar dat is bij iedereen. Welke club vind jij dan mooier spelen?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thuis tegen Heracles compleet van de mat gespeeld worden en met 0-1 thee gaan drinken en NAC thuis was ook een geweldige wedstrijd met die zeer gelukkige 1-0 van Driesbeestje.
We proberen het wel heel erg mooier te maken dan het is.
We maken het niet mooier maar zijn gewoon meer realistisch. Je kan niet verwachten dat we elke 4 a 5 dagen een goede wedstrijden kunnen spelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thuis tegen Heracles compleet van de mat gespeeld worden en met 0-1 thee gaan drinken en NAC thuis was ook een geweldige wedstrijd met die zeer gelukkige 1-0 van Driesbeestje.
We proberen het wel heel erg mooier te maken dan het is.
Mooier is iets anders dan effectief he? Ik sta bij die 1-0 van Driesje ook op de bank, maar om nou te verklaren dat we vanaf ronde 3 het mooiste voetbal laten zien? Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zitten mindere tussen maar dat is bij iedereen. Welke club vind jij dan mooier spelen?
Welke club dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
maar om nou te verklaren dat we vanaf ronde 3 het mooiste voetbal laten zien? Nee.
RKCquote:
AZ, bijvoorbeeld. Ik denk alleen niet dat ze het een compleet seizoen volhouden, maar AZ speelt attractief en strijdlustig. Vind ik over het algemeen mooier dan het spel van PSV.quote:
Omdat je niet als supporter kijkt. Van buitenaf kijk je gewoon anders.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
AZ, bijvoorbeeld. Ik denk alleen niet dat ze het een compleet seizoen volhouden, maar AZ speelt attractief en strijdlustig. Vind ik over het algemeen mooier dan het spel van PSV.
Buitendam is nummer 1 psver, pas maar opquote:Op zondag 15 januari 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat je niet als supporter kijkt. Van buitenaf kijk je gewoon anders.
Ja, als je objecief wilt melden wie tot dusver het mooiste voetbal laat zien moet je ook niet door een supportersbril kijken.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat je niet als supporter kijkt. Van buitenaf kijk je gewoon anders.
Gekozen voor Fok! Door Fok!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Buitendam is nummer 1 psver, pas maar op
Dat dus jaquote:
Ben met je eens dat PSV niet elke keer top is, maar er is geen enkele club dat elke week goed speelt. Maar je bent denk ik wel met me eens dat PSV het meeste potentie heeft.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als je objecief wilt melden wie tot dusver het mooiste voetbal laat zien moet je ook niet door een supportersbril kijken.
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Afgelopen 4 jaar zeiden ze telkens PSV..
Begin van het jaar zei iedereen Ajax dus....quote:Op zondag 15 januari 2012 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Vorig jaar was iedereen overtuigd. Heerlijk.
PSV heeft het beste programma voor de 2e seizoenhelftquote:Op zondag 15 januari 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Afgelopen 4 jaar zeiden ze telkens PSV..
Dat was vorig jaar ook zo jaquote:Op zondag 15 januari 2012 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Begin van het jaar zei iedereen Ajax dus....
Dat ben ik met je eens, maar dat mag ook wel met die kapitaalinjectie. Ik vind het een hele talentvolle ploeg, boordevol kwaliteiten. Maar objectief; wie speelt er het best tot nu toe? AZ.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben met je eens dat PSV niet elke keer top is, maar er is geen enkele club dat elke week goed speelt. Maar je bent denk ik wel met me eens dat PSV het meeste potentie heeft.
fixedquote:Op zondag 15 januari 2012 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
MEEEEESSSIIII *fap* OW *fap* OW *fap* OW!!
Als Ajax AZ uit en Feye uit wint is het programma van Ajax makkelijker :p.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:44 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
PSV heeft het beste programma voor de 2e seizoenhelft
Wie?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:45 schreef Evertjan het volgende:
God heeft zijn zoon naar de aarde gestuurd en hij speelt nu bij Barca Messi![]()
![]()
![]()
Messi
Hij naait wel kaarten aan messi, maar dat valt niet op bij de NOS>quote:Op zondag 15 januari 2012 23:46 schreef muzas het volgende:
Toch kijk ik liever naar CR7. Meer de bad-boy. Zo'n arrogante relnicht die ook gewoon echt goed is. Dat brave schooljochie-beeld van messi is zum kotsen.
Alleen werd zijn grote broer CR7 eerder gestuurdquote:Op zondag 15 januari 2012 23:45 schreef Evertjan het volgende:
God heeft zijn zoon naar de aarde gestuurd en hij speelt nu bij Barca Messi![]()
![]()
![]()
Messi
PSV staat punten los.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Ajax AZ uit en Feye uit wint is het programma van Ajax makkelijker :p.
Ja eerste is waar en voor de rest is het objectief. Worden dus nooit met elkaar eens.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat mag ook wel met die kapitaalinjectie. Ik vind het een hele talentvolle ploeg, boordevol kwaliteiten. Maar objectief; wie speelt er het best tot nu toe? AZ.
Klappen er doorgaans van minuut 1 op, constant druk naar voren, heel goed met dode spelmomenten en weinig gejank en gezuig.
Zijn echte zoon was JC. Niet Jezus Christus, maar Johan Cruijff.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen werd zijn grote broer CR7 eerder gestuurd
CR7 is een afkorting voor Robben?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie feyenoorder was datquote:Op zondag 15 januari 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn echte zoon was JC. Niet Jezus Christus, maar Johan Cruijff.
IS EEN RESIST HAAT ZWARTE ZEGT ETGARquote:Op zondag 15 januari 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel pijnlijk. Je kleine broer die alle prijzen wint ..quote:Op zondag 15 januari 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders gaat hij huilen dus Ronaldo is goede grote broer.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel pijnlijk. Je kleine broer die alle prijzen wint ..
Prima broer dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anders gaat hij huilen dus Ronaldo is goede grote broer.
Moet van papaquote:Op zondag 15 januari 2012 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel pijnlijk. Je kleine broer die alle prijzen wint ..
Ik dacht Jeremy Clarkson, maar kon het al niet rijmen met het voetbaltopicquote:Op zondag 15 januari 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:
God zei dat het goed was.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:54 schreef Doublepain het volgende:
REAL STAAT BOVEN BARCA, JA JA JA JA JA JA JA JA AJA JA JA
Maar stemmen ho maarquote:Op zondag 15 januari 2012 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Door je barca haat en CR7 adoratie begin ik steeds meer van je te houden Doublepain.
Toen robben bij PSV speelde was hij nog geen supporter.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Robben zo afvallen om maar te kunnen trollen pijnlijk als PSV'er?.
Leeftijdsgenoot van ons?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen robben bij PSV speelde was hij nog geen supporter.
Eckt wel, mijn pa wilde toen zelfs een shirt van hem halen voor me. Maar ik wilde het nie, ik weet niet waarom.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen robben bij PSV speelde was hij nog geen supporter.
Als wat? of als wie beter gezegd?quote:Op maandag 16 januari 2012 01:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eckt wel, mijn pa wilde toen zelfs een shirt van hem halen voor me. Maar ik wilde het nie, ik weet niet waarom.
Maarja, robben en vdv heeft nl nu niet nodig.
Overrated als wat
Cr7 en mesnietquote:Op maandag 16 januari 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als wat? of als wie beter gezegd?
Maar wie heeft ooit gezegd dat zowel Robben als VdV beter dan deze 2 zijn?, maar als de publieke opinie inderdaad deze opvatting delen zijn ze overschat.quote:
Vdv een egoquote:Op maandag 16 januari 2012 01:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, een is ego en de ander loopt maar in de weg
Robben is een ego en vdv is totaal niet nodig.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vdv een ego. Als er 1 beschaafde voetballer is die zich schikt in zijn rol en altijd bereid is de pers en fans te woord te staan is hij het, en jouw Afellay fetish is een ander verhaal en maakt jou Messi haat wel ironisch eigenlijk.
Dus bij tottenham speelt hij slecht?quote:Op maandag 16 januari 2012 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben is een ego en vdv is totaal niet nodig.
Dankzij vdv zijn sublieme wegwerken kon iniesta scoren. Hij heeft verloren van sneijder en ergens anders dan op 10 hoort hij niet thuis
Bij clubs speelt hij geweldig, maar bij nederland zuigt hij. Niet voor niets vaak gewisseld.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus bij tottenham speelt hij slecht?
Noujah,quote:Op maandag 16 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja ik kan het balletje Afellay wel opgooien want hem vind ik nou overschat met zijn blinde dribbels zonder enige gedachte bij Nederland. Ik zou VdV altijd boven hem kiezen, maar ik denk niet dat we het daar over eens gaan worden. Voor de rest vind ik Van Bommel op, en lijkt Van Marwijk uitgekeken op Nigel de Jong. Dus wie moeten er dan mee in de plaats (En of Afellay het EK haalt moet ook nog maar blijken)
De jong is beter dan Pieters en Bommelquote:Op maandag 16 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja ik kan het balletje Afellay wel opgooien want hem vind ik nou overschat met zijn blinde dribbels zonder enige gedachte bij Nederland. Ik zou VdV altijd boven hem kiezen, maar ik denk niet dat we het daar over eens gaan worden. Voor de rest vind ik Van Bommel op, en lijkt Van Marwijk uitgekeken op Nigel de Jong. Dus wie moeten er dan mee in de plaats (En of Afellay het EK haalt moet ook nog maar blijken)
Kuyt eruit zeg ik al sinds 2008.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah,
Strootman naast vbommel is het beste. Vdv mag wel als stand-in voor wesley, maar ergens anders hoeft hij niet te spelen.
Kuyt mag trouwens ook opdonderen, het is me echt een raadsel waarom hij nog steeds voor nl speelt
Pieters is ook een lb, dus je hoeft je geen zorgen te maken over hemquote:Op maandag 16 januari 2012 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jong is beter dan Pieters en Bommel
De jong vroeger ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieters is ook een lb, dus je hoeft je geen zorgen te maken over hem
Nu niet meer, dus daar hoef je niet op te rekenen.quote:
Vervang Elia voor robben en ibi voor Rvp. Vp10 voor KjH.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu niet meer, dus daar hoef je niet op te rekenen.
Elia--vp10--ibi
-------wesley
De stroot--vbom
Piet-de jong--heit-vdwiel
-----------krullebol
Beste 11 op het moment
Ach ja... het zal ook allemaal wel. Dat deze discussie weer opwaait geeft wel aan hoelang deze winterstop is geweest.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vervang Elia voor robben en ibi voor Rvp. Vp10 voor KjH.
Ofquote:Op maandag 16 januari 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vervang Elia voor robben en ibi voor Rvp. Vp10 voor KjH.
Wel reeel misschien Vennegoor of Hesselink voor wat extra kopkracht erbij nemen?quote:Op maandag 16 januari 2012 02:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of
Ibi--vpersie--lens
------wijn
--destroot--bommel
Piet--bouma--bruma--jetro
----------zoet
Kan ook of locadia voor de leeuwen gooienquote:Op maandag 16 januari 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel reeel misschien Vennegoor of Hesselink voor wat extra kopkracht erbij nemen?
Strootman en van bommel allebei wissel. Gewoon vdv en de jong daar neer zetten. En kuyt gaat echt wel geslachtofferd worden als iedereen fit is. Bertje ziet ook wel dat hij er niks meer van bakt.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah,
Strootman naast vbommel is het beste. Vdv mag wel als stand-in voor wesley, maar ergens anders hoeft hij niet te spelen.
Kuyt mag trouwens ook opdonderen, het is me echt een raadsel waarom hij nog steeds voor nl speelt
Afellay is niet wedstrijdfit voor het EK. Van Bommel is te oud, zwakke schakel. Die zou ik sowieso vervangen door de Jong (mits hij meer gaat spelen bij City).quote:Op maandag 16 januari 2012 08:40 schreef J2T het volgende:
Denken jullie dat v.Marwijk Kuijt nog als basisspeler ziet?
Gewoon lekker zo spelen Bertje:
Afellay------v. Persie--------Robben
-------------Sneijder
---v.Bommel-------Strootman
Voor de rest Stekelenburg op goal obv. en van links naar rechts: Pieters, Bruma, Johnny, Vd Wiel.
Johnny en Joris kunnen ook niet meer. Maar ja, in het land der blinden enzo...
Het is al een schande dat die vent is geselecteerd. Niet te hard van stapel lopen he..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Boerrigter linksvoor, Robben rechtsvoor dan wordt je Europees kampioen.
Deze man weet waar hij over praatquote:Op maandag 16 januari 2012 08:40 schreef J2T het volgende:
Denken jullie dat v.Marwijk Kuijt nog als basisspeler ziet?
Gewoon lekker zo spelen Bertje:
Afellay------v. Persie--------Robben
-------------Sneijder
---v.Bommel-------Strootman
Voor de rest Stekelenburg op goal obv. en van links naar rechts: Pieters, Bruma, Johnny, Vd Wiel.
Kuyt is heilig voor Bert, voor het evenwicht en de werklust.quote:Op maandag 16 januari 2012 03:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Strootman en van bommel allebei wissel. Gewoon vdv en de jong daar neer zetten. En kuyt gaat echt wel geslachtofferd worden als iedereen fit is. Bertje ziet ook wel dat hij er niks meer van bakt.
Opzich wel wat voor te zeggen natuurlijk. Maar hij is bij Liverpool niet langer zeker van een basisplaats, het criterium van Bertje.. daarnaast begint er overduidelijk slijtage op te treden. Maarja, wie komt er voor hem in de plaats? Ik zie Afellay ook niet zo snel wedstrijdritme opbouwen als hij hersteld is. Prognose is toch eind mei ofzo? En Elia is ook meer een bruikbare invaller dan basiskracht.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kuyt is heilig voor Bert, voor het evenwicht en de werklust.
Boerrigterquote:Op maandag 16 januari 2012 11:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Boerrigter linksvoor, Robben rechtsvoor dan wordt je Europees kampioen.
Ook veel zinnige info over Co en Twente, beter dan al die Bingokaart one-liner die je in dat andere programma hoort.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij gister best vermaakt heb met SV. Kan zijn door het gebrek aan voetbal gerelateerde programma's de afgelopen weken, of omdat het vrij veel over PSV ging, maar toch.
Oej dat gaat vuurwerk worden, ik stel de recorder vast in.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met: Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Ronald Waterreus.
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
O god. Dat wordt de avond doorbrengen met Andre, Koos & Robquote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Vermeulen en Waterreus, dat wordt genietenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Yes! Waterreus!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
waarom ben je blij dat die kneus er weer isquote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Yes! Waterreus!
Gaan we het over de crisis bij Ajax hebben!
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Omdat:quote:Op zondag 22 januari 2012 17:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom ben je blij dat die kneus er weer is
Oh ik zag het nietquote:
Nee. Is het weer zo ver?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vermeulen en Waterreus, dat wordt genieten
Hun moeder, tot ze 's avonds thuis komen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Nee. Is het weer zo ver?![]()
Waarom toch. Zit iemand te wachten op die 2?
quote:
Alles beter dan Sjekquote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Oók nog eens Tom 'Droge Bek' Egbers in plaats van Jack?
je snapt dat die Limburger daar niet tegen kan ?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter wordt het hogerberoep van Ajax behandeld. Bij VI hebben ze daar toch wat snel doorheen geraast dus heb nog wel wat meningen nodig om een discussie aan te gaan.
Dan kunnen ze beter het aantal zelfmoorden ipv kijkers tellen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Oók nog eens Tom 'Droge Bek' Egbers in plaats van Jack?
80quote:Op zondag 22 januari 2012 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel versprekingen gaat Tom voor deze avond?
quote:
Ze is al weg..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |