SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Nou nou zeg ze hebben wel hun best gedaan wat een eng gezelschap zegquote:Op zondag 15 januari 2012 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond iig met: Jan van Halst, Tom van 't Hek en Jan Mulder. En ik neem aan nog een gast. Begint trouwens pas om 22.50.
and not a single fuck was given.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
jack van gelder @jack_afc1895 Sluiten
Met AFC in Barcelona. Gistermiddag is Maxwell langsgekomen in ons hotel. Wat een topper. Uitermate fijn mens. Op weg naar PSG ?
mooi ik ga kijken omdat geen waterkneusquote:Op zondag 15 januari 2012 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond iig met: Jan van Halst, Tom van 't Hek en Jan Mulder. En ik neem aan nog een gast. Begint trouwens pas om 22.50.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:24 schreef Perico het volgende:
Kijk meer om te weten waar de sneren van een dag later bij VI op slaan
jup, hopen op die break nog.quote:
Hierna meteen. Ajax-AZ, al valt er natuurlijk niks over te zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wanneer gaan we het over ons aller Ajax hebben dan?
Zo meteen komt Wesley wel voorbijquote:Op zondag 15 januari 2012 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wanneer gaan we het over ons aller Ajax hebben dan?
Dan vergeet je Vermeulen...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:04 schreef anoukane het volgende:
[..]
Slechtste gast uit de hele historie van Studio Voetbal.
Gedeeld laatste plaatsquote:
Waterreus vergeten :")quote:
Ook nog ja.. Kan niet wachten tot ze er weer met z'n 3-en zittenquote:
TT888.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:07 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er geen ondertiteling bij voor Foppe, ik versta er niks van
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:07 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er geen ondertiteling bij voor Rutten, ik versta er niks van
Beter dan Waterreus.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Schakel net in en gelijk weer die reusachtige hersenspoelende neusgaten van T' Hek
Nee.. voegen geen van beide wat toequote:
Alles is beter dan Waterreus. Aids? Gelukkig geen Waterreus!quote:
quote:
Over PSV zeker?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Jack: veel geld uitgeeven weer
Whehehe zit nog diep bij hem
quote:
Dan duurt het nog wel evenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:15 schreef Evertjan het volgende:
Bart van Merwijk gaat Oranje niet inruilen voor PSV hij kan alleen naar Barca gaan nadat hij EK kampioen is geworden
Als hij dat als argument gebruikt in een discussie tegen v/h Hek, ben ik het met hem eensquote:Op zondag 15 januari 2012 23:11 schreef Evertjan het volgende:
Titels winnen is maar ouderwets gedoe aldus Jan Mulder
Ondertitel makers zullen overuren draaien dan.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil graag een tafel met Foppe, F. de Boer, R. de Boer en Jan Smit. Kan iemand dit voor mij regelen?
uuh uhh uheeh eh uh jaaa nou dat moeten we maar is zienquote:Op zondag 15 januari 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil graag een tafel met Foppe, F. de Boer, R. de Boer en Jan Smit. Kan iemand dit voor mij regelen?
HAHAHAHAH! Gelukkig heb je geen 3D TVee! xD xP XDquote:Op zondag 15 januari 2012 23:16 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Als hij dat als argument gebruikt in een discussie tegen v/h Hek, ben ik het met hem eens![]()
v/h HekAls ik een 3D tv had gehad schuift hij alle bierflesjes van tafel af met z'n neus.
Foppe, Smit, McClaren en Christian Kistquote:Op zondag 15 januari 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Foppe, Smit, McClaren en Christian Kist
Gaat over (redelijk) onverstaanbare mensen, nooit last van bij Boskampquote:Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Vergeten we onze held: BOSKAMP!
Nou hoera, voor de rest was het huilen met de pet op.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Solied heeft wel de beker gewonnen...
Sollied wint ook overal prijzen waar hij komt maar dat weten die hoeren natuurlijk nietquote:Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Solied heeft wel de beker gewonnen...
Hij praat raar. hij is raar. maar wel baas.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gaat over (redelijk) onverstaanbare mensen, nooit last van bij Boskamp
Hahahaha jij probeerde zeker boeren te schrijven maar zat met je hoofd stiekem ergens anders?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Sollied wint ook overal prijzen waar hij komt maar dat weten die hoeren natuurlijk niet
Du bint Fries?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Foppe níet kunnen verstaan
OK, maar zeggen dat Sollied niks bereikt heeft is dus lariekoek...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nou hoera, voor de rest was het huilen met de pet op.
dadelijk ga ik weer op padquote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahaha jij probeerde zeker boeren te schrijven maar zat met je hoofd stiekem ergens anders?![]()
![]()
![]()
Honda was meer waard. Musa veel minder.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef Bombvis het volgende:
VVV is wel gewoon keihard baas met hun transfers hoor, 7 miljoen Honda, 5 miljoen Musa. Doen ze gewoon goed
Wat had Honda allemaal gedaan dan? Hij kan/kon goed voetballlen, maar had nou niet echt veel bewezenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Honda was meer waard. Musa veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |