SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Nou nou zeg ze hebben wel hun best gedaan wat een eng gezelschap zegquote:Op zondag 15 januari 2012 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond iig met: Jan van Halst, Tom van 't Hek en Jan Mulder. En ik neem aan nog een gast. Begint trouwens pas om 22.50.
and not a single fuck was given.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
jack van gelder @jack_afc1895 Sluiten
Met AFC in Barcelona. Gistermiddag is Maxwell langsgekomen in ons hotel. Wat een topper. Uitermate fijn mens. Op weg naar PSG ?
mooi ik ga kijken omdat geen waterkneusquote:Op zondag 15 januari 2012 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond iig met: Jan van Halst, Tom van 't Hek en Jan Mulder. En ik neem aan nog een gast. Begint trouwens pas om 22.50.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:24 schreef Perico het volgende:
Kijk meer om te weten waar de sneren van een dag later bij VI op slaan
jup, hopen op die break nog.quote:
Hierna meteen. Ajax-AZ, al valt er natuurlijk niks over te zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wanneer gaan we het over ons aller Ajax hebben dan?
Zo meteen komt Wesley wel voorbijquote:Op zondag 15 januari 2012 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wanneer gaan we het over ons aller Ajax hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |