Nu weet wèl iemand het...quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gisteren mijn eigen zijpony/pluk bijgeknipt. Het is opzich wel gelukt. Aan de andere kant van de pluk heb ik alleen iets teveel korter gemaakt ipv enkele haren. Even laten uitgroeien en dan nieuwe poging. Denk dat het niet echt echt opvalt voor iemand die het niet weet.
Dat doe ik met dit weer ook altijd, stomme statische elektriciteit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens vannacht gaan slapen met een natte vlecht recht uit de douche en nu heb ik super lieve krulletjes.
Wat haarlak in je borstel spuiten, maar het blijft kutquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn haar wordt ook statisch van mijn gewone borstel.Zijn daar middelen tegen?
Ja I know, als het eenmaal zit bij mij wordt het trouwens niet meer statisch maar voordat het eenmaal eens zit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat haarlak in je borstel spuiten, maar het blijft kut
Je hebt al twee strengen van de vlechten, dus dan pak je gewoon wat er nog loshangt als derde en dan vlecht je verder?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 07:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Leuk![]()
Hoe maak je de overgang van 2 invlechten naar 1 invlecht? Van invlechten naar vlechten lukt wel, maar dit zie ik niet....
Ja wat Inu zegt idd, de 2 vlechten zijn dus 2 strengen en dan uit t midden pak ik de derde streng.. Die 2 die al ingevlochten zijn vlecht ik meestal wel een stukje door maar dan zonder elastiek onderaan.. En dan tijdens het vlechten van de derde vlecht gaat dat vanzelf los..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 07:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Leuk![]()
Hoe maak je de overgang van 2 invlechten naar 1 invlecht? Van invlechten naar vlechten lukt wel, maar dit zie ik niet....
Nee, de olie is opgenomen door je haren. Ik zou het wassen, anders heb je na een paar uur echt vette haren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:11 schreef MohMi het volgende:
Moet je je haar nog wassen nadat je de (olijf-)olie hebt uitgespoeld? Lijkt me anders nogal een vette boel worden, toch? Maar zo ja, is de werking van de olie dan niet meteen teniet gedaan?
Thanks!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, de olie is opgenomen door je haren. Ik zou het wassen, anders heb je na een paar uur echt vette haren.
Je kunt het ook met conditioner uitwassen, gaat bij mij beter dan met shampoo. Een uur voor het wassen je haar insmeren met een boel conditioner en dit in laten trekken. Dan bij het douchen een heel klein beetje water bovenop je hoofd, masseren. Beetje water erbij, masseren. Weer beetje water erbij en masseren enz. en zo werk je steeds verder naar beneden. De schuim + conditioner dat er dan af komt heeft ook zo'n lekker groen kleurtjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:11 schreef MohMi het volgende:
Moet je je haar nog wassen nadat je de (olijf-)olie hebt uitgespoeld? Lijkt me anders nogal een vette boel worden, toch? Maar zo ja, is de werking van de olie dan niet meteen teniet gedaan?
Mijn 25 extensions is er niet een van losgelaten, ondanks dat het bewolkt weer is heb ik bij het raam toch derze foto kunnen maken, het ziet er al een stuk beter uit dan de contitioner die de kapper erin had gezet. Een tip die ik de volgende keer ga opvolgen is de harde kokosvet in de magnetron doen, dan kan ik 'm beter in mijn haar verdelen, nu moest ik doe harde kokosvet in mijn handen laten smelten waardoor het wat lastig was om alles gelijkmatig in je haar te verdelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:37 schreef alors het volgende:
Ik meende dat olie niet goed is voor extensions, kunnen ze van losgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |