ik iets langer dan twee uur toen ik onder narcose lag. ze kwamen 'm naar de uitslaapkamer brengen omdat hij niet stopte met jengelenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Ghe, ik kan dat nog steeds niet heben nog niet langer dan een kwartier bij m uit de buurt geweest
ha! ik vond het al zo raar dat er in feb geen baby's stondenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef danic het volgende:
Ja hoor DJMO, Puck van DML, die is volgens mij ouder (toch?) En Dottir??
Ja er is een jaar geleden al genoeg voorgekropen inderdaad!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eerst E. van Mignonne, dan Puck en dan nog Dottir. Dus achteraan in de rij aansluiten jah
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja er is een jaar geleden al genoeg voorgekropen inderdaad!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja er is een jaar geleden al genoeg voorgekropen inderdaad!
Wij stonden anders best in het zwangerschapslijstje maar vond Mignonne het gewoon nodig er voor te piepen jahquote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie wilden zelf niet in het lijstje.
En DML jah!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wij stonden anders best in het zwangerschapslijstje maar vond Mignonne het gewoon nodig er voor te piepen jah![]()
waarom staan ze niet in de lijst dan eigenlijk ??quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eerst E. van Mignonne, dan Puck en dan nog Dottir. Dus achteraan in de rij aansluiten jah
het zal vaak genoeg gezegd zijn, maar ik kan niet van alle kindjes hier onthouden wanneer ze geboren zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef Vanyel het volgende:
Puck, Dot, mini, allemaal ouder. Volgens mij weet DJMO dat ook best wel (is al een aantal keer geroepen) maar gromt ze er gewoon graag over.
Zeg ik heb er nog 21 uur over gedaan maar ik kan er niks aan doen dat een zeker iemand niet opschootquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We hebben de blauwe schelp zandbak en de aqua doodle besteld voor Puck
Confronterend jaquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef Vanyel het volgende:
Dat wilden we niet.
Al was het alleen omdat de voorkruiperij dan steeds zo opvallend blijft.
21 uur maar? Zie je, je had haast! Een echte bikkel neemt haar tijdquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik heb er nog 21 uur over gedaan maar ik kan er niks aan doen dat een zeker iemand niet opschoot![]()
Nee het was op Puck zijn verzoek dus hij is de voordringerquote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
21 uur maar? Zie je, je had haast! Een echte bikkel neemt haar tijd
Was jij nou ook ingeleid? Ik ben de 8e wel om 8u al begonnen met veter en alles.
En dan te bedenken dat zij eigenlijk 28 jan al aan de beurt had moeten zijn...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Confronterend ja![]()
2 feb
8 feb
9 feb
Maar Dot zal altijd het jonge ding blijven
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Om 01.00 begonnen de weeën en om 21.23uur was hij er eindelijk. Ik vond het wel lang genoeg hoor
en weet je dat ik dat bij Geert dus helemaal niet heb? ook al staat, loopt hij langs en praat hij sneller dan Jan, hij is toch nog steeds m'n kleine baby (waarschijnlijk omdat ik nog steeds voed, en ik dat op de een of andere manier relateer met kleine baby'squote:Op zondag 15 januari 2012 22:34 schreef MamaPurk het volgende:
DJMO is zelf ook een voorkruiper hoor![]()
Maar Sarah schiet ook al aardig op in het rijtje! Maar die is er ook al wel aan toe om 1 te worden
dan lijkt me het ook niet meer nodig hoor om haar wakker te maken. lekker genieten van je doorslapertje!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef Susie het volgende:
Morgen 12 weken.
Vond ik dus ook DML.
Ze heeft nu om 22 gehad en ik verwacht haar weer zo tussen 4 en 6.
Heerlijk hoor! Stom he? Je gaat gewoon twijfelen na zo'n opmerking! Ik duik er nu ook lekker mijn bedje in en we zien wel hoe laat ze komt!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan lijkt me het ook niet meer nodig hoor om haar wakker te maken. lekker genieten van je doorslapertje!
Ik heb gister ook op lopen scheppen over het doorslapen van Simonquote:Op maandag 16 januari 2012 06:00 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit te voeden. Dat heb ik al tijden niet meer gedaan. Gisteren te veel vertelt dat ie al doorslaapt natuurlijk![]()
Oh, hij slaapt. Gauw weer in zn bed leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |