Gefeliciteerd Lena en papa en mama en grote broer! Mooie foto's en ook hier natte oogjes
Mag ik trouwens erbij in het lijstje? Althans, mijn dochter 
Elise is geboren op 16-07-2011Had het voor mn verhuisbreak al gevraagd maar is denk ik over het hoofd gezien..
Ik kan ook prima weg bij Elise. Heb het ook echt nodig omdat ik single mama ben en dus verder echt fulltime met haar bezig ben. Toen Elise 2 maanden oud was gingen we de eerste keer (van 3x) verhuizen en toen moest ze al af en toe een dagje naar mijn oma. Maar ik was wel om de hoek. 3 maanden ging ik een dagje shoppen met vriendin, dat was spannender en toen heb ik ook geleerd altijd een kolf mee te nemen. Mn hele shirt was doorweekt en het was warm, dus geen jas... Charmant!
En nu ga ik regelmatig even kort weg, ze pakt geen fles dus lang kan ik niet van haar vandaan zijn. Toch lijkt me dat best fijn!
Denk niet dat het wat te maken heeft met hoe gek je op je kind bent hoor

Ik vertrouw mijn familie gewoon volledig. Er zijn ook mensen die vragen of ze op mogen passen (of een vriendin wil haar 'lenen' om te oefenen met mama zijn. Pff tis geen pop!) maar daar peins ik niet over. Alleen familie mag oppassen

Over een maand ga ik misschien weer werken en daar zie ik wel tegenop, 1 of 2 dagen kinderopvang. Mijn prinsesje wil de volle aandacht.. Is wel goed voor haar, even leren dat dat niet altijd kan, maar ik hou mn hart vast!