abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106816776
De Baby's

02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
24 november 2011: Marieke Johanna Olga, dochter van SummerBreeze
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
21 december 201: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012, Midas, zoon van Kyara en Argento

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 16-01-2012 13:37:05 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_106817704
Zo, net een uurtje thuis van een dagje weg zonder de kleine. Mijn ouders hebben vanaf een uur of 3 op de dame gelet en vriendlief en ik zijn lekker een stuk gaan autorijden, hebben anderhalf uur langs het strand gelopen met tussendoor een lekkere beker warme chocomel en zijn daarna uit eten geweest. Hoe raar het ook voelde om op pad te zijn zonder de kleine meid, het was heerlijk om er even uit te zijn. Even weer 'man en vrouw' zijn in plaats van alleen maar pappa en mamma.

Het is volgens mijn ouders helemaal heerlijk gegaan. Ik was wel een beetje nerveus over het eten. Mijn ouders hebben mijn broertjes en mij altijd op de klok gevoed en wij voeden op verzoek. Dus dat was even aftasten voor hun en afwachten voor ons of het zou lukken. Maar alles is zonder problemen gegaan. Ze heeft volgens mijn vader zelfs maar 1 keer gehuild en "dat was omdat ze haar hele luier had volgescheten" (zijn woorden dus ;))

Nu is het wel te merken dat ze ons gemist lijkt te hebben, want slapen wil ze niet. Ze ligt wel op bed, is stil, maar we zien haar geconcentreerd luisteren naar elk geluid dat we maken. Dus nu maar even stug onze mond houden (of in ieder geval zachtjes praten) totdat ze slaapt.
pi_106817968
Ghe, ik kan dat nog steeds niet he :D ben nog niet langer dan een kwartier bij m uit de buurt geweest O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 januari 2012 @ 23:14:10 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106818069
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Ghe, ik kan dat nog steeds niet he :D ben nog niet langer dan een kwartier bij m uit de buurt geweest O+
ik iets langer dan twee uur toen ik onder narcose lag. ze kwamen 'm naar de uitslaapkamer brengen omdat hij niet stopte met jengelen _O- O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106818126
Ik vond het ook echt heel moeilijk. De eerste twee uur voelde ik me weer hetzelfde als 6 dagen na haar geboorte. Toen werd ik met spoed (ambulance, gillende sirenes en zwaailichten enzo) opgenomen in het ziekenhuis en kon Marieke niet mee. Ik voelde me toen echt alsof ik haar achterliet en dat gevoel kwam dus weer naar boven.
Maar ik hield mezelf gewoon steeds voor dat ik nu wel weer naar haar toe zou kunnen wanneer ik daar echt behoefte aan had en dat hielp enorm.

Ik ben nu overigens wel weer even genezen van de gedachte dat ik zonder haar op stap moet hoor.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:37:35 #6
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106818956
Ik ging toen Lientje 6 maanden was pas voor het eerst langer weg, kerstdiner van ML z'n werk.
Tot die tijd alleen op zaterdag een uurtje boodschappen doen zonder haar, dan was ze bij haar papa. En een keer 2 uurtjes naar de stad geweest, was ze ook bij haar papa.

Voorlopig onderneem ik gewoon niet teveel dingen waarbij ik haar niet bij me heb, ook geen behoefte aan en ML ook niet. We zijn zo blij met haar en hebben haar graag om ons heen.

* bericht vanaf de iPhone, in het grote bed, met mupke tegen me aan snurkend en ML ernaast, ook snurkend, hehehe. *
pi_106819589
Ik kan me daar niks bij voorstellen. Ik ben gek op mn kind, maar ik vind het heerlijk als ik haar een dag of wat kan uitbesteden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_106820133
Ik ben ook helemaal gek van mijn kleine mannetje maar weer even geen mama zijn vind ik ook heerlijk. Hier dus al regelmatig op pad zonder kind, deze week voor het eerst met zijn papa. Even weer man en vrouw zijn, heb er ontzettend veel zin in. Zo heb ik stiekem ook wel weer zin om te gaan werken, ookal is dat pas half april.

De kleine man lijkt niet veel last te hebben van zijn verkoudheid, gelukkig. Het ziet er wel heel sneu uit, zo'n hoestend kleintje.

Voor alle mama's met vallende en zieke kindjes :*
pi_106820362
Gelukkig zijn er meer moeders die er net zo over denken als ik. Ik begon me bijna een slechte moeder te voelen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 januari 2012 @ 00:52:25 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106821744
het is wat ieder voor zichzelf prettig vind. Ik vind het niet prettig om niet bij m'n kind(eren) in de buurt te zijn, de ander kan ze met drie maanden gerust een week bij opa en oma laten om zelf op vakantie te gaan. soit, ik veroordeel dat niet, maar ik heb soms het gevoel wel eens dat ik juist voor gek versleten wordt dat ik ze (liever) niet alleen laat bij een vreemde (als in: niet papa of mama)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 15 januari 2012 @ 01:32:13 #11
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106822670
Ik ben 1 keer 3 uur achter elkaar weggeweest, dat was naar de kapper

Nu zou ik dolgraag eens een middag of een dagje weggaan met mijn vriend maar ja dat zit er even niet in, want de fles wil die niet drinken.
En ik kan moeilijk mijn borsten achter laten :{
Rayen 2½ jaar!
pi_106825359
Zo, zoveelste ochtend op rij dat ik om 4:30 beneden zit.... Met Cas -O- Meneer weigert gewoon te gaan slapen, tot brullen aan toe. Ik wacht dus nog even, dan geef ik hem wel een fles. Kijken of het helpt.

Herkent iemand dit?
pi_106825587
DJMO; een week weg met 3 maanden gaat mij ook te ver, maar een paar uur of dag moet kunnen vind ik. En dat mensen dat niet kunnen kan ik ook begrijpen, maar voor mij werkt dat niet en laat ik mijn kind met een gerust hart achter bij mensen waarvan ik weet dat ze net zo goed voor hem zorgen als ik.

TJ; dat maakt het idd erg lastig, hopelijk pakt hij snel de fles :* Ik geef geen bv dus heb daar geen 'last' van.

Cyntia; geen tips, maar hoop dat je wel nog hebt kunnen slapen.

Hier tot 4 een rustige nacht waarna meneer is gaan spoken als in hoesten, niezen en huilen. Dus vaak uit bed om te kijken wat er aan de hand is en meneer lag vervolgens gewoon te slapen, vermoeiend!
pi_106825614
Wat vervelend Cynthiaa! Sarah deed dit ook een periode, toen op een gegeven moment ging ze na de les wel weer slapen, maar nu is ze dus altijd tussen 5 en 6 wakker en dan krijgt ze een flesje in de hoop dat ze weer gaat slapen, maar dat gebeurt dus de laatste week ook niet meer :(

*O* Hoera Lena een jaar!! *O* Claudia van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!! *O*
  zondag 15 januari 2012 @ 08:26:49 #15
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106825634
Waarom werd hij in eerste instantie wakker dan? Stomme vraag misschien, maar Anouk wil na de fles ook niet direct slapen weer, na een uur wil ze dan nog een paar slokkies en dan wel weer slapen.

Lena 1 jaar! *O* Gefeliciteerd!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106825947
*O* voor Lena en mama Claudia

Mijn moeder zei afgelopen week:
Waarom laat je hem van zondag op maandag niet hier slapen, je bent hier dan toch en dan kun je op maandag rechtstreeks naar je werk voor die cursus.
Ik was eerst even heel stil en nam het 2 tellen in overweging.. Maar ik ben er zelf nog niet aan toe.. Misschien als we volledig over zijn op kv, tot die tijd geef ik hem in de ochtend en avond het liefst zelf eten :)
  zondag 15 januari 2012 @ 09:55:38 #17
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106826045
Gefeliciteerd Lena & Claudia !!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 15 januari 2012 @ 10:08:55 #18
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_106826161
Blegh, baggernacht met een superpittige baby gehad :(

Ik wilde kijken of de voeding van 23:00 of 3:00 overgeslagen kon worden, maar dat werd niet in dank afgenomen :{ Kijk, dat ze het niet met mij eens is, dat snap ik :+ Maar ze krijste de hele boel bij elkaar, en het maakte niet uit wat ik deed, ze werd alleen maar bozer. Dus toch maar op een gegeven moment haar zin gegeven... zucht

Nu schreeuwt ze bij van alles en nogwat, ben ik niet snel genoeg met de lepel --> schreeuwen. Rolt ze zelf om, maar vindt ze het toch spannend --> schreeuwen/krijsen
Nu ligt ze op bed (dut-tijd), hopelijk is ze hierna weer wat vrolijker.
pffffff

Wow, Lena alweer 1 jaar!! *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_106826195
Lena, gefeliciteerd!!!! *O* 1 jaar *O*
  zondag 15 januari 2012 @ 10:30:25 #20
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106826378
Hier hetzelfde Nirak. Mijn zus bood aan om 28 januari een nachtje op te passen, zodat wij gezellig samen naar de kroeg zouden kunnen. Ben er nog niet over uit of ik het ga accepteren. Misschien in maart een keertje.

Bah, wat balen TT!

Hier heeft Anouk geslapen van 22:30 tot 6:30 (werd om half 1 even wakker, speen gegeven en weer verder getukt). Nu kreeg ik alleen afgelopen week bij de fysio de opmerking of ze niet 's nachts nog gevoed moest worden dan. Anouk vraagt er niet om, maar moet ik haar nu nog wakker maken 's nachts dan?
pi_106826737
Geen idee waarom, we geven hem nog een 23:00 fles. Ga die vanavond niet geven, wellicht dat hij teveel energie heeft daardoor? Hij heeft verder nergens last van wanneer hij wakker is, wil alleen maar spelen :')
Ik heb nog een klein uurtje gelegen.. Ik overleef het wel, er zijn mamma's die het erger hebben. :*
pi_106826742
Lena, gefeliciteerd! *O*
pi_106826759
Een jaar geleden mogen we Lena in onze levens verwelkomen. O+

Na een moeizame start ligt ze de hele avond bij me in mijn armen.

Lena spuugt nog een tijd vruchtwater waarop we besluiten nog even in het ziekenhuis te blijven. Net voor we naar huis willen gaan loopt ze blauw aan. Er ontstaan commotie, overal komen dokter svandaan. Een paar dagen blijven we samen in het ziekenhuis. Als de artsen er net als wij van overtuigd zijn dat er niks mis is met onze baby, een gezonde achtponder, mogen we naar huis.

Thuis krijgt Ivan uitgebreid de gelegenheid om kennis met zijn zusje te maken. Pwêêêp.

En onze Leen slaapt.

En slaapt.

En slaapt nog wat.

Een maand verstrijkt en we zijn al aardig gewend aan onze nieuwe gezinssamenstelling.

Lena is een rustige, tevreden, maar ook actieve baby. Met twee maanden:

Drie maanden:

Vijf maanden:

Bijna zes maanden:

Als Lena bijna zeven maanden oud is krijgt ze spruw. Het voeden aan de borst gaat lastig, ze wordt nog wel heel regelmatig wakker 's nachts voor een voeding en ik vind het allemaal bij elkaar best zwaar.

Na wat hulp komen we over de borstvoedingsdip heen. Als ze ruim 8 maanden oud is gaan we op vakantie naar Bretagne waar mijn lief deze foto maakt:

Op vakantie gaat ze voor het eerst oefenen met kruipen:

Na de vakantie gaat ze écht stevig zitten. Lena met 10 maanden:

De band tussen Lena en Ivan vinden we heel bijzonder. Ze zijn dol op elkaar en doen graag dingen samen.

Lena is nog steeds een heel tevreden en vrolijke baby. Op het kinderdagverblijf wordt ze "het zonnetje in huis" genoemd. De kinderen in haar groep wachten haar elke ochtend verwachtingsvol op; ze heeft er haar eigen fanclub. In de loop der tijd heeft ze duidelijk een sterkere eigen wil gekregen. Ze geeft steeds beter aan wat ze wel en niet leuk vindt, en dat vinden we heel goed van haar. O+ Lena met 11 maanden:

Bij het zien van onderstaande foto, een paar dagen geleden gemaakt, voelde ik me zomaar ineens compleet gelukkig. Dat is nou mijn dochter. O+ M'n hart maakt sprongetjes als ik aan haar denk.

En vandaag wordt ze dan één. Haar cadeau viel in de smaak. :Y)

Ik heb hier het afgelopen jaar weinig gepost, maar ik heb met alle moeders en hun baby's meegeleefd en geprobeerd mee te denken. Fijn dat ik mijn grote geluk zo nu en dan met jullie mocht delen. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106826773
TT, als ze honger had, vind ik het niet zo gek dat ze de boel bij elkaar schreeuwde.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 15 januari 2012 @ 11:09:50 #25
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106826896
Claudia_x wat een leuk overzicht en wat een leuke en O+ foto's! Vooral die foto van 3 maanden, wat een smoeltje O+
Rayen 2½ jaar!
pi_106827259
Super mooie foto's Claudia!!! Gefeliciteerd met je mooie meid!!

Ik ben alleen een half uur naar de buurvrouw geweest 1 week geleden...de kleine meid achter laten bij schoonouders doe ik nog niet. Ik vertrouw op dit moment niemand met haar...dat ze goed haar honger signalen oppikken, dat ze weten wanneer ze moet slapen..zo voel ik het gewoon. Op dit moment wil ik het gewoon niet..over 2 weken een wen uur bij het kdv...vind het erg moeilijk maar hopelijk kan ik toch goed mijn wensen kenbaar maken wat betreft het eten/slapen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 15 januari 2012 @ 11:33:35 #27
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106827280
*O* *O* Lena gefeliciteeeeeeeerd *O* *O*

The_Tankgirl, wat vervelend dat het niet gelukt is -O- .

Mag ik even jompelen voor onze Draak?

Gisteravond om 23.00uur gevoed, 15 minuten geslapen, daarna gekrijst tot 1.30uur, toen van ellende maar weer aangelegd, viel ze na een paar slokjes in slaap aan de borst O+ . Toen haar in de co-sleeper gelegd, doorgeslapen tot 5.00uur, daarna meteen na de voeding weer in slaap gevallen tot 8.30uur, en na de voeding sliep ze tot 11.00uur! Toen heeft ze weer eten gehad en warempel, ze ligt in haar eigen kamertje, WEER te slapen!
Ik wil geen Goden verzoeken, maar zou de Infacol nu dan alsnog z'n werk doen?
pi_106827313
NTS een jumpel voor jou en draakje!!! hier hielp infacol ook altijd! *O*

trouwens kan het niet zijn dat het honger is en geen krampen? of willen clusteren?
ik dacht dat mijn moppie krampen had in het begin maar zodra ik haar aanlegde werd ze heerlijk stil, ze wou uren clusteren en bij mij liggen...denk niet dat het krampen waren eigenlijk
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 15 januari 2012 @ 11:39:37 #29
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106827408
Lekker NTS ^O^
Wij merkten hier dat het een paar dagen duurde voordat de infacol totaal werkte en was hij krampjesvrij. Dus ik weet niet hoe lang je het eigenlijk al geeft.
Inmiddels is hij krampenvrij zonder infacol.
Maar dat heeft plaatsgemaakt voor het ongeloofelijk kronkelen en kreunen om te poepen :+
Rayen 2½ jaar!
  zondag 15 januari 2012 @ 11:46:30 #30
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106827554
Claudia wat een mooie foto's van een mooie Lena! En jouw tips en trucs blijven hier welkom hoor!

Fijn dat het beter gaat NTS!
  zondag 15 januari 2012 @ 11:50:09 #31
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106827636
Bitterend, ik leg haar eigenlijk altijd wel even aan als ze weer zo'n huilbui heeft, maar dit was de eerste keer dan ze ook echt dronk. Normaal begint ze dan te tutten en te spelen met de tepel, en volgens de lk en kraam zou ik haar dan eraf moeten halen omdat ze moet leren dat de borst is om te eten en niet om te spelen. Dus dat doe ik dan eigenlijk.
Maar tijdens zo'n huilbui loopt ze ook gewoon blauw aan van het persen, d'r benen en armen gaan alle kanten op en je hoort het gewoon rommelen in haar buik.
Clusteren heeft ze maar één keer gedaan, dat was op dag 2 in het zkh.

Infacol gebruiken wij nu ruim een week, en sinds vrijdagavond hebben we de dubbele dosis ingezet. Dus ik hoop dat die dubbele dosis nu z'n werk doet.

Zo, en nou ga ik eens RUSTIG ontbijten en douchen enzo... Nu kan het nog/weer ;)
  zondag 15 januari 2012 @ 12:40:01 #32
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106828831
Claudia, wat een heerlijke meid en mooie woorden! Je raakt me O+ :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_106829144
Claudia, gefeliciteerd met Lena!!! *O*
Een jaar oud alweer... Mooie fotospam!
Tralalalaaa
pi_106829719
Claudia, ik ben verliefd op Lena O+ Nogmaals gefeliciteerd.

NTS, gaat de goede kant op met je muppie ^O^ Fijn als je zelf ook even kan ademhalen. Ik zit trouwens ook een beetje met het 'probleem' van niet weten of het krampjes of honger is waardoor Mia huilt. Aangezien ze vorige week (eind eerste week) maar heel minimaal was aangekomen heb ik voor mezelf maar gewoon besloten om haar bij elk huiltje aan te leggen. Hoe meer ze drinkt, hoe beter. Ik ga er van uit dat dit gewoon even een opstartprobleem is.

Over het uitbesteden van je kind. Ik vind het af en toe juist wel fijn om even wat me-time te hebben (even ongestoord shoppen ofzo). Mia is er nog een beetje te klein voor, maar als we wat meer regelmaat hebben met de borstvoeding en ze ook goed uit een flesje kan drinken dan wil ik ook weer af en toe een paar uurtjes weg kunnen. Hannah gaat 2 dagen in de week naar het kinderdagverblijf dus die is dan sowieso onder de pannen.
  zondag 15 januari 2012 @ 13:28:48 #35
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106830314
Claudia gefeliciteerd! :* Veel plezier gewenst in het dreumestopic!

De tranen sprongen in mijn ogen bij het commentaar over de olifantfoto, zo herkenbaar! O+
pi_106830359
:W Lena!
pi_106830814
Claudia gefeliciteerd met je mooie dametje O+ En prachtige fotospam O+ O+ O+
  zondag 15 januari 2012 @ 14:55:21 #38
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_106832712
Claudia! Die foto's, die toelichting... ik ben er plaatsvervangend emotioneel van O+
Oude (on)bekende.
  zondag 15 januari 2012 @ 15:14:44 #39
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106833334
Same here.... ik moest ff slikken bij het stukje dat je ineens beseft dat het gewoon jouw dochter is, jouw mooie meid, jouw kindje... zo heerlijk!
O+ O+ O+

ook nog ff hier, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie mooie Lena!! een dreumes en een peuter, wat een rijkdom! O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106837482
Hieperdepiep hoeraaa!! Lieve Lena 1 jaar. Jeetje Claudia, jullie meisje een heuse dreumes O+ O+
Gefeliciteerd!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106840109
Claudia, Lena, Ivan en J. Gefeliciteerd. Hoera Lena is 1 jaar!!!

Wat een ontroerend overzicht O+

Tot over 3,5 week in het dreumestopic :W
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106841268
Gefeliciteerd Lena en papa en mama en grote broer! Mooie foto's en ook hier natte oogjes ;)

Mag ik trouwens erbij in het lijstje? Althans, mijn dochter ;)
Elise is geboren op 16-07-2011

Had het voor mn verhuisbreak al gevraagd maar is denk ik over het hoofd gezien..

Ik kan ook prima weg bij Elise. Heb het ook echt nodig omdat ik single mama ben en dus verder echt fulltime met haar bezig ben. Toen Elise 2 maanden oud was gingen we de eerste keer (van 3x) verhuizen en toen moest ze al af en toe een dagje naar mijn oma. Maar ik was wel om de hoek. 3 maanden ging ik een dagje shoppen met vriendin, dat was spannender en toen heb ik ook geleerd altijd een kolf mee te nemen. Mn hele shirt was doorweekt en het was warm, dus geen jas... Charmant!
En nu ga ik regelmatig even kort weg, ze pakt geen fles dus lang kan ik niet van haar vandaan zijn. Toch lijkt me dat best fijn!

Denk niet dat het wat te maken heeft met hoe gek je op je kind bent hoor ;) Ik vertrouw mijn familie gewoon volledig. Er zijn ook mensen die vragen of ze op mogen passen (of een vriendin wil haar 'lenen' om te oefenen met mama zijn. Pff tis geen pop!) maar daar peins ik niet over. Alleen familie mag oppassen ;)
Over een maand ga ik misschien weer werken en daar zie ik wel tegenop, 1 of 2 dagen kinderopvang. Mijn prinsesje wil de volle aandacht.. Is wel goed voor haar, even leren dat dat niet altijd kan, maar ik hou mn hart vast!
  zondag 15 januari 2012 @ 19:21:27 #43
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106841642
BE zit in Singapore, ze zou met enige vertraging het lijstje aanpassen. Je kan het ook in het feedback topic plaatsen, dan ziet ze het gelijk. Er moeten er nog 4 bij ongeveer :P
pi_106846828
Claudia wat een mooi eerste jaar heb je hier zo even geplaatst met foto's en verhaal O+

NTS over de infacol, dat hoort meteen te werken en het is werkzaam van korte duur dus snel weer het lichaam uit. Dus het zou niet zo kunnen zijn dat het na 3 dagen opeens werkt.. Dan lijkt het alsof er eerst misschien toch wat anders is geweest. (dit is wat de kinderarts ons heeft verteld)
Wel heel fijn van de goede nacht en dat het nu beter gaat!!! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 januari 2012 @ 21:49:52 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106850210
*grom* nee
ik weiger te erkennen dat Geert bovenaan staat. Is er niet ergens een verborgen baby van een ouder die de geboorte niet gemeld heeft ofzo? -_-

Gefeliciteerd Clau met Lena! Wat een prachtige spam heb je neergezet O+
(en nu verder bijlezen)

pi_106850404
Ja hoor DJMO, Puck van DML, die is volgens mij ouder (toch?) En Dottir??
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 januari 2012 @ 21:54:08 #47
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106850465
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef danic het volgende:
Ja hoor DJMO, Puck van DML, die is volgens mij ouder (toch?) En Dottir??
ha! ik vond het al zo raar dat er in feb geen baby's stonden :P

pi_106850583
Eerst E. van Mignonne, dan Puck en dan nog Dottir. Dus achteraan in de rij aansluiten jah }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106850595
Puck, Dot, mini, allemaal ouder. Volgens mij weet DJMO dat ook best wel (is al een aantal keer geroepen) maar gromt ze er gewoon graag over.
pi_106850617
Oh ja, E. ook nog! Ik wist dat ik eentje vergat, maar wie? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')