You had it comin'quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
Nu schaam ik me eeuwig, oké vrouwen begin maar met haten![]()
![]()
Zoiets is dus jouw smaak, kleed je vriend zich ook als don draper?quote:
haar navel kun je wel zien...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die zijn of verborgen achter de stof, of een mislukte borstvergroting
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef dawg het volgende:
damn hoe gooi je je eigen glazen in. vraag het stefan hier.
Die rooie is zo geilquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zoiets is dus jouw smaak, kleed je vriend zich ook als don draper?
[ afbeelding ]
nee alleen de linkse jurk vind ik leuk (en dan niet eens de stof eigenlijk... ik zou een andere kiezen)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Christina Hendricksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dit soort dingen als ik de kans krijgziet er heel mooi uit, maar iets te overdreven voor in het dagelijks levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
ja daarom heb ik ook veel andere dingen... meer standaard dingenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ziet er heel mooi uit, maar iets te overdreven voor in het dagelijks leven
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat voor jas heb jij digitalgirl ?
ik heb deze
http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview
Jij noemt alles geil je hebt zelfs mijn geil genoemd.quote:
de betty draper bloemtjes stijlquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee alleen de linkse jurk vind ik leuk (en dan niet eens de stof eigenlijk... ik zou een andere kiezen)
huh wtf.quote:
Heb je een balzak met 2 ballen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb deze
Subtiel als altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heb je een balzak met 2 ballen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
geen wonder dat hoeren je kleren jatten
die vallen wel op van die bling en het past ze waarschijnlijk perfect aan gezien het voor vrouwen gemaakt is
Dat was toen ze nog dacht dat je een meisje met PMS was.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Jij noemt alles geil je hebt zelfs mijn geil genoemd.
whehe. hoeren die kleren jatten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
geen wonder dat hoeren je kleren jatten
die vallen wel op van die bling en het past ze waarschijnlijk perfect aan gezien het voor vrouwen gemaakt is
Dat, en een piemel groter dan een zichzelf respecterende erwt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ehh, help me herinneren?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was toen ze nog dacht dat je een meisje met PMS was.
Mijn advies koop gewoon mannenkleren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb deze
(alleen in blauw want dat is leuk)
het is meer dat je toch zou verwachten dat ze genoeg verdienen om zelf een jas te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat was maar 1 keer, dus niet meervoud aub
maar je hebt zelf een vrouwenjas?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn advies koop gewoon mannenkleren.
Ja, maar ik weet wat ik koop.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je hebt zelf een vrouwenjas?
show dan een plaatjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet wat ik koop.
een vrouwenjas blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet wat ik koop.
Mmk. Ergens ben ik wel gevleid dat DG mij zo interessant vindt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, dat leek me de enige logische verklaring.
er staat toch nu bij design "uni".quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn advies koop gewoon mannenkleren.
Ja? Vind jij aandacht van rare mannen niet erg?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mmk. Ergens ben ik wel gevleid dat DG mij zo interessant vindt.
Ik heb jou toch ook nog nooit weggejaagd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Vind jij aandacht van rare mannen niet erg?
Zou niet weten waar ik een plaatje zou moeten vinden.quote:
Mij ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ook nog nooit weggejaagd?
oh ik mis alles.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wat voor type jas is het?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik een plaatje zou moeten vinden.
Stalkers zijn niet weg te jagen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb jou toch ook nog nooit weggejaagd?
Je wil een zoektocht gaan doen... zal even kijken of ik straks nog zin heb om er een foto van te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor type jas is het?
waar heb je hem gekocht? welk merk?
de meeste merken/winkels hebben de halve collectie online staan
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mmk. Ergens ben ik wel gevleid dat DG mij zo interessant vindt.
zo moeilijk is het meestal niet te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je wil een zoektocht gaan doen... zal even kijken of ik straks nog zin heb om er een foto van te maken.
Nee iemands piemel wordt tussen de tieten van rhubarbje gestokenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom ''boobjobs''
Gaat er iemand onder het mes ofzo?
+1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee iemands piemel wordt tussen de tieten van rhubarbje gestoken
En niet tussen die van jou?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee iemands piemel wordt tussen de tieten van rhubarbje gestoken
Oh geeft niet hoor.quote:
Nee hoor, ik weet mijn plaatsquote:
mijn tijd komt nog wel, bovendien stop ik mijn lul liever tussen een paar lippenquote:
Het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:15 schreef SiIk het volgende:
Het ene moment is het hier te druk om mobiel bij te houden, volgende moment is er niemand meer...
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:15 schreef SiIk het volgende:
Het ene moment is het hier te druk om mobiel bij te houden, volgende moment is er niemand meer...
Ik ben ziekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is zaterdagavondmensen hebben een leven ofzo
Ik had zin een lekker avondje op de bankquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:15 schreef SiIk het volgende:
Thuis zitten en slapen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doe jij vanavond dan Kaneel ?
Met z'n slangetje spelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doe jij vanavond dan Kaneel ?
ja, ik kijk hier een voetbal hooligan film, en vanaf morgen heb ik helemaal geen leven meer. Dan word ik weer fulltime fokker..quote:
Ow....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
ja, ik kijk hier een voetbal hooligan film, en vanaf morgen heb ik helemaal geen leven meer. Dan word ik weer fulltime fokker..
yup..quote:
MFNquote:
En jij ook hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
ja, ik kijk hier een voetbal hooligan film, en vanaf morgen heb ik helemaal geen leven meer. Dan word ik weer fulltime fokker..
I'm forever blowing bubbles, Pretty bubbles in the air, They fly so high, nearly reach the sky, Then like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding, I've looked everywhere, I'm forever blowing bubbles, Pretty bubbles in the air.quote:
En zoals twi zegt, zit ik te cammen en mijn slang zit op mijn toetsenbord in de weg.quote:
Chatroulette of Omeglequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zoals twi zegt, zit ik te cammen en mijn slang zit op mijn toetsenbord in de weg.
Heb jij een slang?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zoals twi zegt, zit ik te cammen en mijn slang zit op mijn toetsenbord in de weg.
Dat is Hooligans, lijkt me. Of gaat die andere ook over West Ham?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I'm forever blowing bubbles, Pretty bubbles in the air, They fly so high, nearly reach the sky, Then like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding, I've looked everywhere, I'm forever blowing bubbles, Pretty bubbles in the air.
O wacht, ik haal ze inderdaad door elkaar denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is Hooligans, lijkt me. Of gaat die andere ook over West Ham?
White troucer snake?quote:
jezus man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
uhhuh...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus man.
echt serieus. je hebt dus wel enge beesten met mogelijke ziektes
Je neukt met hoeren die waarschijnlijk veel engere ziektes hebben?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus man.
Je hebt dus wel enge beesten met mogelijke ziektes
ja maar dat is anders, want ik kan niet beter krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je neukt met hoeren die waarschijnlijk veel engere ziektes hebben?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus man.
Je hebt dus wel enge beesten met mogelijk ziektes
bullshit mlig, bullshit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is anders, want ik kan niet beter krijgen.
dus dat moet wel.
het is geen bullshit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |