Vind ik ook niet veel meer.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
O'Shea niet man. Die is goed jonge
Lag grotendeels er ook aan dat veel favorieten eerder dan de halve finales eruit gingen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef Zorro het volgende:
PDC had dit jaar een matig kampioenschap, met een tournooigemiddelde voor de winnaar, Lewis, van ruim 94. Meestal heeft de winnaar daar een gemiddelde boven de 100. (En meestal is dat Taylor)
De enigen die er nu bij de BDO boven komen zijn Jan Dekker met 96+, maar die speelde maar 1 wedstrijd, en Kist met 95.92 tot nu toe.
Zou kunnen maar... het is vaak wel zo dat als 1 speler beter gaat spelen de ander volgt.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
Pff, die gasten zouden bij PDC in de eerste ronde er al uit liggen.
Klopt, ik bedoel dan ook dat zelfs nu de PDC een slecht tournooi had kwa gemiddeldes, dat de BDO er dan nog niet aan komt.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lag grotendeels er ook aan dat veel favorieten eerder dan de halve finales eruit gingen.
Taylor, Barneveld, Webster,
Hankey, Waites, Winstanley, O'Shea kunnen makkelijk mee bij de PDC.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Zou kunnen maar... het is vaak wel zo dat als 1 speler beter gaat spelen de ander volgt.
Daarnaast kun je PDC en BDO niet vergelijken. Bij de PDC wordt veel meer aan training gedaan bijvoorbeeld.
En de namen die ik nu noem kunnen wel een aardig gemiddelde overleggen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoel dan ook dat zelfs nu de PDC een slecht tournooi had kwa gemiddeldes, dat de BDO er dan nog niet aan komt.
Waarom kunnen die BDO-jongens dan niet wat meer trainen? Zij zijn toch ook fulltime prof?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarnaast kun je PDC en BDO niet vergelijken. Bij de PDC wordt veel meer aan training gedaan bijvoorbeeld.
Barneveld 2007quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een kennisvraagje voor de dartfans.
Wie was de laatste Nederlandse wereldkampioen darts?
Welke bond?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Komend jaar kunnen we gewoon weer genieten van een scherpe Taylor, Barneveld, Wade, Lewis, Anderson, Webster die elk televisietoernooi weer heerlijke gemiddeldes tonenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Zorro het volgende:
Klopt, kan je nagaan wat het verschil met de BDO is als het normaal gaat bij de PDC, dus favorieten er lang in...
Jelle Klaassenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Als je doelt op de BDO, dan is het Klassen. Gaat het om de PDC, dan Barney.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |