ik heb al een buggy + semi-loslopende peuter in de gaten te houdenquote:
Als ik 't aan Jan overlaat gaat hij z'n broertje duwen. Maar dan ligt de buggy ondersteboven, want hij kan er net niet goed bijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:02 schreef Scorpie het volgende:
Tijd dat die kinderen leren hun eigen buggy te duwen
De kindertjes kunnen wel op mijn schoot maar we missen een duwer. Maar als jij nou ook komt is dat probleem ook weer verholpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:05 schreef Ireth het volgende:
Kan je niet buggy voor buggy voor rolstoel vastmaken? Soort treintje effect?
Kan je geen scootmobiel lenen? ff opvoeren en je ben in no time die dierentuin door?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
De kindertjes kunnen wel op mijn schoot maar we missen een duwer. Maar als jij nou ook komt is dat probleem ook weer verholpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Lolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:09 schreef Martijntj het volgende:
Heb ik een romance tussen Rucky en JaleesaJoia gemist?ik vermoedde het wel, maar dan heb ik er denk ik overheen gelezen
Je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:09 schreef Martijntj het volgende:
Heb ik een romance tussen Rucky en JaleesaJoia gemist?ik vermoedde het wel, maar dan heb ik er denk ik overheen gelezen
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan je geen scootmobiel lenen? ff opvoeren en je ben in no time die dierentuin door?Ik trek morgen gewoon sterke schoenen aan dus dat komt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:17 schreef Martijntj het volgende:
Oh- okay, dacht dat dat hand-in-hand serieus was
Minstens 9 maanden geleden had je voor moeten bereiden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik ben gewoon stiekem jaloers op Rucky die morgen met al die dames op stap mag
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:23 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Minstens 9 maanden geleden had je voor moeten bereiden.
Jij bent jaloers en ik kijk er tegen op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik ben gewoon stiekem jaloers op Rucky die morgen met al die dames op stap mag
Eenieder is jaloers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent jaloers en ik kijk er tegen op.
Dan moet ik maar snel weer een fhf meeting regelen.quote:
Niet helemaal,ik werd uitgenodigd om mee te gaan maar later bleek het om een oud meeting te gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:45 schreef Martijntj het volgende:
Half FHF zit morgen al in Blijdorp?
papabear, ik en jaleesa vallen sowieso ook in de OUD categorie, ook al posten we hier ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:45 schreef Martijntj het volgende:
Half FHF zit morgen al in Blijdorp?
zorg je je dat je camera klaar hebt liggen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet helemaal,ik werd uitgenodigd om mee te gaan maar later bleek het om een oud meeting te gaan.![]()
Maar het gaat wel een leuke dag worden.
Ik geloof jullie! Zal duimen voor jullie voor het weerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet helemaal,ik werd uitgenodigd om mee te gaan maar later bleek het om een oud meeting te gaan.![]()
Maar het gaat wel een leuke dag worden.
En morgen de hele dag!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
maaarrrr... ben te lui om mn reet van de bank af te tillen, en weer pijn te lijden door het lopen
whehe ik ken je al he?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
hahaha. niemand zal me toch herkennen
Ben je beroemd of berucht?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar jij gaat het niet verklappen joh
Zo goed ken ik je niet! Je lijkt me wel lief hoor- maar verwacht wel dat je een beetje een dondersteentje bent!quote:
ze is een schat!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik ga wel Rucky achteraf vragen wat 'ie van je vond.
Ik ben een beetje bang dat jij zo'n meisje bent die heel snel haar zin krijgt!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou dat valt toch wel meeben gewoon mezelf!
hahahaha. waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat jij zo'n meisje bent die heel snel haar zin krijgt!
Beetje lief lachen, beetje knipperen met die oogjes van je.. haha
dat krijgt elke vrouw wel voor elkaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat jij zo'n meisje bent die heel snel haar zin krijgt!
Beetje lief lachen, beetje knipperen met die oogjes van je.. haha
Ja, dat begint vaak al in de kroegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat krijgt elke vrouw wel voor elkaar.
Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hahahaha. waar baseer je dat op?en bij wie zou ik dat krijgen dan? mannen?
Nee. Sommige vrouwen denken dat, maar zo werkt dat echt niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat krijgt elke vrouw wel voor elkaar.
Ja, Jaleesa. Vertel eens, ik lees nu wel veel verhalen over jou en FOK!kers, en ik ben een beetje verward. Roept u maarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dat begint vaak al in de kroeg
of in een dierentuin
pas maar op dat je niet zo'n kreng tegen 't lijf loopt in de treinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dat begint vaak al in de kroeg
of in een dierentuin
behalve als ze tegenover elkaar staanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
vrouwen zijn nooit krengen... ahum
Je bedoelt het 'Blijdorptreintje'?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
pas maar op dat je niet zo'n kreng tegen 't lijf loopt in de trein
Nee hoor, dat ben ikquote:Op zondag 15 januari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij ben ik morgen echt veruit de jongste.. Ben ik bang
Hoeveel mensen worden er verwacht?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij ben ik morgen echt veruit de jongste.. Ben ik bang
jaja, ben je daar heel zeker van?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je bedoelt het 'Blijdorptreintje'?
ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 15 januari 2012 00:01 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Hoeveel mensen worden er verwacht?
snel geteld een stuk of tien volwassenen + de benodigde kinderenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:01 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Hoeveel mensen worden er verwacht?
Klinkt bij voorbaat al als een heel gezellige bende!quote:Op zondag 15 januari 2012 00:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
snel geteld een stuk of tien volwassenen + de benodigde kinderen
als jij t weet, dan weet ik t ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:53 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ja, Jaleesa. Vertel eens, ik lees nu wel veel verhalen over jou en FOK!kers, en ik ben een beetje verward. Roept u maar
Niet doen, warme melk met honing hamer op je hoofd en gaan slapen.. En paracetamol zetpillen.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deze spierpijn he.. ik ga dalijk huilen
We zij hem aan het eind vd dag tegen gekomen en hij is met ons mee gelopen naar de metro en toen heb ik hem ook even bedankt voor wat hij gedaan heeft.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik had papabear heel graag persoonlijk willen bedanken
ohh verdoriequote:Op zondag 15 januari 2012 18:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zij hem aan het eind vd dag tegen gekomen en hij is met ons mee gelopen naar de metro en toen heb ik hem ook even bedankt voor wat hij gedaan heeft.
Ik had het wel leuk gevonden om eens live te spreken. Als je nog eens zin hebt moet je maar eens op visite komen want die heb ik nog niet gehad. Nou ja als ik de mensen die de wasmachine kwamen brengen.quote:
Regel maar.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef Ireth het volgende:
Zegge... moet er niet gewoon weer eens een keer gebowld (gebowlingd?) worden?
je was echt Jan z'n held vandaag hoorquote:
quote:
Je stuurt haar maar een keer met de trein naar r'dam cs, mag ze met me meequote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]Organisatorisch ben ik op dat gebied een ramp....
Komend weekend gaan wij overigens naar Beekse Bergen, ik weet niet of nog meer mensen die kant op gaan?![]()
DJMO!! Die kangaroe!! Het is dat Susanne dat niet weetAnders had ik de grootste oorlog gehad met haar dat we vandaag niet meegegaan zijn
JaleesaJoia en DJMO nodigde mij in het FHF uit om mee te gaan. Even later was ik in paniek omdat het een oud meeting was terwijl ik geeneens kindertjes heb.quote:
Ik lus geen ijsquote:Op zondag 15 januari 2012 21:26 schreef Rucky het volgende:
De volgende keer mag jij ook op schoot zitten met een ijsje.![]()
Jan ook niet maar toen die eenmaal zat...quote:
He leuk om nu bij je nickname ook een gezicht te zien!! Leuke en lieve foto!quote:
Alsof je al jaren ervaring hebtquote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik mocht de papa van Jan spelen.![]()
[ afbeelding ]
Je was gewoon helemaal kwijtgeraaktquote:Op zondag 15 januari 2012 18:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik had papabear heel graag persoonlijk willen bedanken
Heb ik al een jaartje of 25quote:zondag 15 januari 2012 21:34 schreef Papabear het volgende:[/b]
Alsof je al jaren ervaring hebt![]()
edit: Thnx Ireth
Whehehehquote:Op zondag 15 januari 2012 21:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb ik al een jaartje of 25![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Rucky het volgende:
Ik vind kinderen ook leuk.
Wat ook wel lachen was dat DJMO Geert aan het verschonen was en dat Jan naar de wc moest. Dus ik met hem naar de wc duwt Jan de deur van de meisjes wc in en rent helemaal naar achteren.![]()
Kon ik 100 x zeggen: ik weet het ik zit verkeerd maar ik moet hem halen.![]()
En al die vrouwen die stonden te wachten maar lachen.
"Doet papa ook altijd"quote:Op zondag 15 januari 2012 22:11 schreef DJMO het volgende:
mjah, ik kan er niets aan doenik ga echt het herentoilet niet in met hem
hij is dus gewend aan 't damestoilet
Puur gezonde Hollandsche jongensquote:Op zondag 15 januari 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
hmpff wat voor kinderen heb ik eigenlijkm'n oudste zoon rent bij gewoonte het damestoilet in, en de jonste z'n eerste woord (na mama) is tieh-tuh
![]()
ik moet iets fout gedaan hebben
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef Ireth het volgende:
De meest nutteloze uitvinding ooit: Hersluitbare zakjes met M&M's...
()
Mocht het nodig zijn Jan en Geert zijn hier altijd welkom.quote:
jij ook eenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mocht het nodig zijn Jan en Geert zijn hier altijd welkom.![]()
Dan heb jij weer eens een dagje voor je zelf.
Het eerste wat ik dacht was: daar moet Suus in!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]Organisatorisch ben ik op dat gebied een ramp....
Komend weekend gaan wij overigens naar Beekse Bergen, ik weet niet of nog meer mensen die kant op gaan?![]()
DJMO!! Die kangaroe!! Het is dat Susanne dat niet weetAnders had ik de grootste oorlog gehad met haar dat we vandaag niet meegegaan zijn
Als ik naar de bios ga blijft er altijd een kwart over hoor, dus die bewaar ik altijdquote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef Ireth het volgende:
De meest nutteloze uitvinding ooit: Hersluitbare zakjes met M&M's...
()
Hoeft niet veel duurder te zijn dan nu hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wordt wel erg duur voor 1 dag dan..
en ergens in 't midden van 't land doen dan? groningen wordt voor oa mij wel weer erg duur om heen te reizenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
In Groningen kan je ook bowlen, er ligt een mooie vijver voor mijn huis en wij hebben het Noorderplantsoen met Jantje zag eens pruimen hangen. En Eurosonic/Noorderslag zoals je misschien wel hebt kunnen merken als je de tv aanzette of gebruik hebt gemaakt van twitter de afgelopen dagen
Rotterdam is 3 uur reizen met het ov, of een tank leeg met de autoal hebben ze in Rotterdam wel een Primark
* DJMO proestquote:Op maandag 16 januari 2012 00:32 schreef frederik het volgende:
[..]
Hoeft niet veel duurder te zijn dan nu hoor.
Gewoon vanuit Blijdorp wat dieren voor op de bbq meenemen, en wat botten en schedels voor het alternatief bowlen bewaren.
Groningen was ook een grapje hoor, maar iets centraler zou ik wel kunnen appreciëren!quote:Op maandag 16 januari 2012 00:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
en ergens in 't midden van 't land doen dan? groningen wordt voor oa mij wel weer erg duur om heen te reizen
dan kun jij ons mooi rondleiden. En heeft Ireth (quote:Op maandag 16 januari 2012 00:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooo ik ben al zo'n lange tijd niet in Utrecht geweestik heb er zelfs gewoond! Jaja nu komt de aap uit de mouw
haha
in utrecht valt 't nog te bezien of ik Jan meeneem (liever wel !) maar geert gaat hoe dan ook mee met me meequote:Op maandag 16 januari 2012 00:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha ik heb er maar 7 maanden gewoond hoorwas niet zo heel succesvol... Maar stairways ken ik. We kunnen ook gaan apenkooien in de Monza
wel zonder kinderen :p
Bowlingtent zit náást de stairwayquote:Op maandag 16 januari 2012 00:35 schreef DJMO het volgende:
utrecht! hoe heet die tent ook al weer? stairway ! en dan erna ergens bowlen ofzo ik ben voor (mits de kosten pp geminimaliseerd kunnen worden)
Er zijn ook al carnavalsnummers van.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:28 schreef Ireth het volgende:
Oh hemel, wat een verkrachting van zo'n leuk nummer!
klopt, ik heb geen out of office ingesteld.. maar maandag is mn schooldag, dus dan ben ik er nooitquote:Op maandag 16 januari 2012 10:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoi collega!
Je out of office staat niet aan
Dan zie je m'n mailtje morgen wel. Ik heb je ook op de communicator toegevoegdquote:Op maandag 16 januari 2012 11:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
klopt, ik heb geen out of office ingesteld.. maar maandag is mn schooldag, dus dan ben ik er nooit
Ja, nou! "Contact has been away for 2 days"quote:Op maandag 16 januari 2012 11:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
wel handig he, die office communicator
Als je met de cursor op een offline contactpersoon gaat staan, dan zie je die infoquote:Op maandag 16 januari 2012 11:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
huh.. waar kan je dat zien? ik was vrijdag gewoon op kantoor hoor!
blijkbaar telt ie het weekend ook mee..
Je mag niet je eigen jury spelen. Ik wil wel langs komen om te jureren.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke, voor t eerst bloemkoolschotel aan het maken... staat nu in de oven.. over 20 minuten zullen we zien wat ik er van heb "gebakken"
een ovenschaal die springt? was 't wel een ovenschaal? hoe oud en anders zou ik een klacht bij de fabrikant neerleggen!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
verdorie, de ovenschaal is gesprongen dus de schotel was niet eetbaar.. tenzij iemand glassplinters in zn eten lekker vind.. k-zooi
Was vast de sla-schaalquote:Op maandag 16 januari 2012 19:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
een ovenschaal die springt? was 't wel een ovenschaal? hoe oud en anders zou ik een klacht bij de fabrikant neerleggen!
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
jaaa fijn.. ga me allemaal maar belachelijk zitten te maken.. het was gewoon een ovenschaal.. maar ik denk dat er al een scheurtje in zat.. en dat hij nu klapte
fixedquote:
Susanne zou voor de bloemkool gaan hoor! Of als ze helemaal mocht kiezen, voor brocolli of spruitenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef Rucky het volgende:
Als mijn moeder bloemkool zou maken terwijl het alternatief pannekoeken zou zijn dan wist ik het wel.
Jan voor de spinasiequote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Susanne zou voor de bloemkool gaan hoor! Of als ze helemaal mocht kiezen, voor brocolli of spruiten
Ow die doet het hier ook goed! Met een bal gehakt en een gekookt eiquote:
Ik dacht dat als ik over een gekookt ei bij de spinazie begin dat ik dan voor debiel zou worden uitgemaakt.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow die doet het hier ook goed! Met een bal gehakt en een gekookt ei
Spinazie met ei paddestoel.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef DJMO het volgende:
als ik géén ei bij de spinazie serveer heb ik oorlog hier![]()
Ireth: als ze spinazie lekker vind, moet je mss eens spikazie proberen(heel simpel, een handvol geraspte kaas door spinazie a la creme flikkeren). Is hier een enorme hit!
Sterker nog, als Susanne elders eet en ze wil een gekookt ei, dan zegt ze dus een spinazie-eiquote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht dat als ik over een gekookt ei bij de spinazie begin dat ik dan voor debiel zou worden uitgemaakt.![]()
Nee hoor, zo kregen wij het thuis ook! Alleen dan zonder hoedjes.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht dat als ik over een gekookt ei bij de spinazie begin dat ik dan voor debiel zou worden uitgemaakt.![]()
Gebakken ei hoort over de nasi.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
mn ouders eten er altijd gebakken ei bij...
zeg dat maar tegen mn moeder.. ik mot helemaal geen eiquote:
Ik zal er rekening mee houden als je bij me komt eten.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mn moeder.. ik mot helemaal geen ei
lunch!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb nu zin in spinazie met een eien verdorie het eten voor morgen is ook al klaar dus kan het niet voor morgen plannen
als ontbijt dan maar?
En ik heb in het kerstpakketten topic net bewust niet meer gereageerd omdat ik dacht laat maar waaien
Zo bedoelde hij het iig niet. Laat gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
misschien bedoelde hij het niet zo.. maar zoals het er nu staat, vind ik het heel bot overkomen
bijkbaar wel, lees zn post maarquote:Op maandag 16 januari 2012 23:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo bedoelde hij het iig niet. Laat gaan
Ik denk dat je het woord studentje teveel op jezelf betrekt. Je valt niet in de categorie die hij bedoelt.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
bijkbaar wel, lees zn post maar
Snap ik heel goedquote:Op maandag 16 januari 2012 23:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
dan nog is het een vooroordeel.. maargoed laat het zitten.
ik zit gwn al een tijdje niet lekker in mn vel, en zulke uitspraken kan ik op dit moment gewoon niet hebben .. sorry
In de grootste kamer van de docenten van mijn opleiding heb ik nog nooit geen magnetron zien staan. Tis dan ook een werkkamer. En voor de rest zitten de docenten in hun pauze in de kantine of in de barquote:Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef Ganzz het volgende:
Wij hebben op de HU wel eens de leraren magnetron ge(mis)bruikt. Gewoon doen of je daar werkt
Ik niet omdat ik het heb gegevenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
hij bedoelde het dus precies zoals ik dacht dat hij het bedoelde![]()
ik zou me als ''studentje'' die het ''even moeilijk heeft'' bijna gaan schamen dat ik een pakket heb aangevraagd..
ga ik mn best voor doen!!quote:
Je hebt geen vervelend werk maar Papabear moet je helpen om de dag door te komen.quote:
En banaantjes en kikkertjesquote:
Nee, de baas sponsortquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
worden jullie door haribo gesponsord ofzo
Als je goed je best doet krijg je er 1 he, das bij ons standaardquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
euh.. regel jij een auto van de zaak dan?
Van de enige directeur die we hier hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar wie zn secretaresse word ik dan?
quote:btw: dan verdien jij er dus geen? hahaha
Deze waarscheinlijk. http://www.sportenvoorsop(...)innenwerk6%20def.pdfquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
heb ik hier op mn bureau liggenn. als ik vanavond thuis ben zal ik t een en ander plaatsen
Dat zou tof zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik hou het in de gaten. We hebben nu iemand die begint als zijn secretaresse maar de verwachting is dat ze snel zal doorgroeien, en we een functie opening erbij krijgen
Toestemming voor enquetes is in principe niet meer nodig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Multifunctioneel forum wordt het dan
oja pssst wie mag ik inboxen met een link voor een enquete? Ik heb al meerdere malen een verzoek ingediend bij Fok! (mail + moderators) maar krijg gewoon geen respons. Mijn eerste verzoek stamt uit halverwege december..
Aah relaxt! Maar hier was dus nog geen sprake van toen ik mijn verzoek indiendequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Toestemming voor enquetes is in principe niet meer nodig.
Verandering met betrekking tot enquêtes onderzoeken en oproepen.
Ooh jeetje dat is echt super vervelend. Heb je al te horen gekregen waar het volgens de 2e examinator aan schort dat je tenminste weet wat je moet aanpassen? En wanneer zou je het weer mogen inleveren?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:46 schreef Ganzz het volgende:
Klotezooi! Scriptie is afgekeurd door de 2e examinator... Weg aankomende vakantie en beginnen bij mijn nieuwe baan op 1 maart...
hee klopt idd! waar heb je dat gevondenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Deze waarscheinlijk. http://www.sportenvoorsop(...)innenwerk6%20def.pdf
[..]
Dat zou tof zijn.
Hoop dat je wat heldere aanknopingspunten krijgt waar je wat mee kan. En ga vandaag gewoon wat leuks doen ofzo ter afleidingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:00 schreef Ganzz het volgende:
Ik mag een herkansing doen eind maart. Dus dat duurt nog even. Ik ga eerdaags praten met de examinatoren, want bij het inleveren van het concept heb ik niet van hun de indruk gehad dat het slecht was. Ik baal flink
De link die jij gaf en een beetje doorzoeken. Heb je al voldoende sponsors want ik zag dat je een minimum totaal bedrag van 45 euro bij elkaar moet halen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
hee klopt idd! waar heb je dat gevonden
het inschrijfgeld en het minimale sponsorbedrag wordt door de ING betaald.. maar het is natuurlijk de bedoeling dat wij dan wel zelf sponsors regelen ... dus die 45 euro heb ik zowiezo al !!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
Ik ook net.
[..]
De link die jij gaf en een beetje doorzoeken. Heb je al voldoende sponsors want ik zag dat je een minimum totaal bedrag van 45 euro bij elkaar moet halen?
mijn scriptie ligt nu bij de 2e beoordelaar....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:46 schreef Ganzz het volgende:
Klotezooi! Scriptie is afgekeurd door de 2e examinator... Weg aankomende vakantie en beginnen bij mijn nieuwe baan op 1 maart...
Wie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar ik krijg net een PB van Frederik dat ik waarschijnlijk niks over het sponsoren mag posten, dat schijnt tegen de regels te zijn van 't forum...
Succes.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:35 schreef loecje het volgende:
[..]
mijn scriptie ligt nu bij de 2e beoordelaar....
Ik lees even mee hier. In FHF als forum is sponsoring niet toegestaan. Dat jij als user op eigen initiatief geld inzamelt voor een goed doel en erover praat in de SC druist niet tegen de policy in. Zolang je er maar geen topic in FHF over gaat openen en de hele SC ermee overspoelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar ik krijg net een PB van Frederik dat ik waarschijnlijk niks over het sponsoren mag posten, dat schijnt tegen de regels te zijn van 't forum...
Is er al meer informatie, of wordt dat voorzichtig aan gedaan omdat het mogelijk misschien niet magquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:06 schreef Rucky het volgende:
Dank je Cat22 voor de duidelijkheid.![]()
Scorpie en/of ik gaan waarschijnlijk kijkendus controle is er.
Misschien handig dat anderen die JaleesaJoia willen sponseren dit per pm met haar regelen.![]()
Een moderator zei net dat het geen probleem is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:19 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Is er al meer informatie, of wordt dat voorzichtig aan gedaan omdat het mogelijk misschien niet mag
pervertquote:
Dat gaat over giften die je krijgt als ik het goed lees.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |