abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:16:02 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106812063

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:17:40 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106812120
Vandaag ook heerlijk gewandeld. Een uurtje maar. Maar wat heb ik het gemist.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_106812129
Niet zo spannend, gewoon met groentebouillonblokjes, bleekselderij, wortel, prei, gehaktballetjes en vermicelli :)

Normaal mix van runder- en groentenbouillon (vind ik lekkerder), maar kwam er vandaag achter dat de runderbouillonblokjes op zijn :')
Ja doei.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:21:11 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106812253
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag ook heerlijk gewandeld. Een uurtje maar. Maar wat heb ik het gemist.
Fijn he?
Het kost zoveel tijd, zelf heb ik dat (of maak) maar full-time baan en/of moeder, dan is het wel erg moeilijk.

Mo, lekker!

Fijne avond nog iedereen *O*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106812505
Ik vind het eigenlijk erger als mensen wel beseffen dat ze lang slecht eten, maar er niets aan doen en daarmee hun lichaam saboteren. Sethiwe bijvoorbeeld is nog heel erg zoekende en heeft wel de wil om te leren en gezonder te leven. Bij XM begrijp ik echt niet dat ze zichzelf zo saboteert, terwijl juist zij gezien haar medische problemen gezond zou moeten leven. Dat XM nog steeds zegt aan te komen, terwijl ze zo weinig eet zegt ofwel dat de hele stofwisseling om zeep is geholpen, ofwel dat ze geen reeel zelfbeeld heeft. Beiden zijn zorgelijk.

Verder heb ik oa slechte lijstjes gezien van motorbloempje, quinazoline, MI-etje, viking en ook conleche heb ik wel eens beter zien eten. Ik ben hier te weinig om te kunnen beoordelen of dit structureel is en besef ook wel dat het weekend is en je jezelf ook wel eens iets slechters mag gunnen (doe ik ook).

Mijn O heb ik overgeslagen omdat ik lang heb geslapen. Ik probeer dit dan wel te compenseren door gezonde T's te nemen later op de dag.
pi_106812639
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen worst
L: 2 boterhammen vlokken
T: 2 tomaten
T: pot doperwten
D: rijst met sperziebonen, kip en kerriesaus
T: ? feestje, dus vast wel 1 of 2 wijn
Nog een keertje. :) Ga er zo vandoor, fijne avond iedereen! :W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_106812681
Bij mij is de D in het weekend slecht en ik eet vaak minder fruit maar verder doe ik mijn best ;)

Het kan ook wel eens zo zijn dat XM de pest heeft aan haar weigerachtige lichaam en geen zin heeft er beter voor te zorgen daar ze een "gewoon" leven wil?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_106812722
O: 3 knackebrod met paté
T: banaan
L: omeletje van twee eieren met spinazie en creme fraiche
T: 1 knackebrod paté
T: rood wijntje
D: paar flinke kommen goedgevulde groentensoep met erbij vers gebakken volkorenbrood (ruikt nu al lekker!) met wat camembert uit de oven.
T: biertje
Ja doei.
pi_106812935
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Het kan ook wel eens zo zijn dat XM de pest heeft aan haar weigerachtige lichaam en geen zin heeft er beter voor te zorgen daar ze een "gewoon" leven wil?
Dat zal dan onbewust zijn. Kan me niet voorstellen dat iemand op die manier bewust denkt.
pi_106812954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:31 schreef Ewelina het volgende:

O: 2 boterhammen worst
T: 2 tomaten
T: pot doperwten
D: rijst met sperziebonen, kip en kerriesaus
T: ? feestje, dus vast wel 1 of 2 wijn

Nog een keertje. :) Ga er zo vandoor, fijne avond iedereen! :W
Wat voor brood? En met boter denk ik, gezien de vlokken? Zijn het verse sperziebonen? Neem nog een goede T op je feestje, noten of zo.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:41:57 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106812977
Nog 8 uurtjes en dan mag ik weer aan een bak kwark en vla..

Xennia, is ook zo (niet met alle namen helemaal eens) maar krijg het maar in het koppie goed. Moeilijk is dat.
En jij bent op oorlogspad, net zoals ik soms tegen de lijstjes aanschop :D
Tof *O*

En nu echt naar boven
pi_106813012
Welterusten uniek! :*
Ja doei.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:43:18 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106813027
Mijn dag
O. volkorenbrood met 20 + kaas
T. hard broodje met remouladesaus en plakje ham
s. Gasometerbezoek in oberhausen: erg leuk
l. Tequila + salade met dressing + grote quesadilla met kip en kaas (duh) en zure room
s. Uurtje wandelen
d. Hamburger (rundvlees), patat en rauwkost (4 grote wortels en halve komkommer)
s. Trosje druiven

Helaas te veel en niet optimaal qua voedingsstoffen. Mijn spijkerbroek knelt een beetje.
pi_106813262
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog 8 uurtjes en dan mag ik weer aan een bak kwark en vla..

Xennia, is ook zo (niet met alle namen helemaal eens) maar krijg het maar in het koppie goed. Moeilijk is dat.
Zeker, is een vicieuze cirkel maar dat betekent niet dat hij niet doorbroken kan worden.

quote:
En jij bent op oorlogspad, net zoals ik soms tegen de lijstjes aanschop :D
Tof *O*
Ja, met vlagen.
pi_106813433
Slecht, maar heus meer dan voldoende lijstje :')

O: 2x toast banaan, liter melk :@
T: 1/2 bak kwark
S: Het moest ergens op lijken, maar kwam uit op zo'n 30min kreunen en steunen
L: rundergehakt hamburger met sambal en pepertjes, glas melk
T: boterham rucola en parmaham
T: 6 biertjes
D: gebakken aardappels met sambal, 2 speklappen :@ en bord salade
T: :')...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106813550
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef Xennia het volgende:
...
Verder heb ik oa slechte lijstjes gezien van motorbloempje, quinazoline, MI-etje, viking en ook conleche heb ik wel eens beter zien eten.
Komt er nog één!

O: grapefruitsap en appel met yoghurt, boterham oude kaas, 2 toastjes met zongedroogde tomaat
T: 2 cappuccino
L: roerei met geroosterd brood
D: salade met gerookte kip, komkommer, veldsla en zongedroogde tomaat (we zijn bezig aan ons 2e kilopak van de Makro :P )
T: 3 glazen witte wijn, halve zak shanghainootjes, 3 plakken brioche, kwark met citroenkwark

S: half uur crosstrainer, ik kijk nu tijdens het sporten Een huis vol :+

Mijn lijstjes zijn eigenlijk altijd prima, tot de laatste T, dan komen er nog 3000 kcals bij iedere dag :')
pi_106813552
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:58 schreef V1z0R het volgende:
Slecht, maar heus meer dan voldoende lijstje :')

O: 2x toast banaan, liter melk :@
T: 1/2 bak kwark
S: Het moest ergens op lijken, maar kwam uit op zo'n 30min kreunen en steunen
L: rundergehakt hamburger met sambal en pepertjes, glas melk
T: boterham rucola en parmaham
T: 6 biertjes
D: gebakken aardappels met sambal, 2 speklappen :@ en bord salade
T: :')...
Gisteren drankjes wezen tikken ofzo? Gefeliciteerd met je toekomstige crib trouwens ^O^
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_106813578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat zal dan onbewust zijn. Kan me niet voorstellen dat iemand op die manier bewust denkt.
Ken wel mensen die het bewust doen.
pi_106813632
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:02 schreef conleche het volgende:

En ik moet ook glimlachen om de posts van Amsel en ik vind het net goed voor de collega. Want die gaat na vanavond het restant van zijn haren uit zijn hoofd trekken. Wedden? Dat soort heerschappen wordt ineens wakker als ze niet meer kunnen krijgen wat ze eerst maar half bliefden.

Yup 8-)
pi_106813688
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:06 schreef Amsel het volgende:

[..]

Yup 8-)
Jaaaaa!! ~O>

Oh, en ik heb ook een bagger lijstje vandaag. Maar uit angst voor Uniek en Xennia post ik die maar niet :P Wel gesport, dat maakt het een beetje goed.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:08:47 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106813714
quote:

[..]

Yup 8-)
Goed zo. En hoe voel jij je nu?
pi_106813721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Gisteren drankjes wezen tikken ofzo? Gefeliciteerd met je toekomstige crib trouwens ^O^
Yup :') En thx!
Zoiets moest gevierd worden natuurlijk :D
En afgesloten met een nachtelijk potje gamen :@ Ging goed, helemaal gezien m'n toestand
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106813771
Oh ja, gefeliciteerd nog met je huis, Viz! *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zaterdag 14 januari 2012 @ 21:16:18 #24
70532 loveli
N
pi_106813931
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jouw eetpatroon lijkt daar ook soms op...
crap in = crap out
pi_106814075
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:08 schreef Tinkepink het volgende:

Goed zo. En hoe voel jij je nu?
Prima! Het was een leuke avond, en ik ben misschien een watje maar ik hecht er gewoon heel veel waarde aan om nog goed met elkaar om te gaan. Ik geef nog altijd heel veel om hem en hoop dat het hem goed blijft gaan.

Maar ik heb ondertussen de hele avond aan M zitten denken, en hoe die zoveel leuker en liever en geweldiger is O+ Geen moment twijfel gevoeld!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:26:01 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106814226
Dat laatste is nog het beste. Baalde hij erg?
pi_106814288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jaaaaa!! ~O>

Oh, en ik heb ook een bagger lijstje vandaag. Maar uit angst voor Uniek en Xennia post ik die maar niet :P Wel gesport, dat maakt het een beetje goed.
Ik ben een monster ;(

Amsel, wat de collega betreft: wel goed voor je ego, toch?
Geniet maar lekker van M. Je hebt het verdiend. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen dat hij zijn wereldreis afbreekt. Hoe kun je nou een wereldreis maken zonder Nederland te bezoeken? Wat ga je hem allemaal laten zien in Nederland?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:27:57 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106814290
Hoi! O+

O+ Kritische blikken op lijstjes, Amsel & M., V1z zn crib en gamegedrag O+

En ik gooi er nog een O+ in voor mijn eerste massa-meeting met cliënten, gezellige gesprekken, en thuisgebracht worden door De Baas omdat de boel wat uitliep :7 Nu wel gaar maar ook voldaan! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:30:30 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106814371
Ben erg benieuwd voor welk bedrijf je nu werkt maria. Pm?
VanViz ook. Ben benieuwd nnar je huis.
pi_106814372
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ken wel mensen die het bewust doen.
Serieus? :o Echt als sabotage? Damn :/
pi_106814396
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Jouw eetpatroon lijkt daar ook soms op...
Stimmt :P Maarrrr... ik doe het niet 'omdat mijn lijf niet doet wat ik wil en gewoon een normaal lijf wil en daarom alles maar bewust saboteer'.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:32:04 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106814420
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Stimmt :P Maarrrr... ik doe het niet 'omdat mijn lijf niet doet wat ik wil en gewoon een normaal lijf wil en daarom alles maar bewust saboteer'.
Waarom dan wel?
pi_106814466
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Dat laatste is nog het beste. Baalde hij erg?
Ja. En dat gaf hij ook gewoon toe. En dat voelde best goed!

Xennia, hij heeft de afgelopen drie jaar in NL gewoond dus ik denk dat ik hem weinig hoef te laten zien! Daarom voel ik ook geen enorme druk als hij hierheen komt. Anders zou ik misschien wel denken "het móét leuk zijn en goed gaan, anders is hij speciaal voor mij naar een vreemd land gekomen", maar hij heeft hier gewoon een heel sociaal leven waarop hij kan terugvallen. En ik heb gezegd dat hij z'n reis alleen mag afbreken als we het dan nog een keer samen in gaan halen natuurlijk 8-) Volgens mij hangt het er nu gewoon van af of hij z'n ticket om kan boeken. Ik wacht het rustig af :)

Maria, klinkt als een hele leuke avond! Al moet ik toegeven dat ik de website van je werkgever nogal hysterisch blij vind ;)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:38:13 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106814581
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:33 schreef Amsel het volgende:

[..]

Xennia, hij heeft de afgelopen drie jaar in NL gewoond dus ik denk dat ik hem weinig hoef te laten zien! Daarom voel ik ook geen enorme druk als hij hierheen komt. Anders zou ik misschien wel denken "het móét leuk zijn en goed gaan, anders is hij speciaal voor mij naar een vreemd land gekomen", maar hij heeft hier gewoon een heel sociaal leven waarop hij kan terugvallen. En ik heb gezegd dat hij z'n reis alleen mag afbreken als we het dan nog een keer samen in gaan halen natuurlijk 8-) Volgens mij hangt het er nu gewoon van af of hij z'n ticket om kan boeken. Ik wacht het rustig af :)

Maria, klinkt als een hele leuke avond! Al moet ik toegeven dat ik de website van je werkgever nogal hysterisch blij vind ;)
Klinkt allemaal goed, Amsel :Y Krijg je iig geen depri vriendje in stom NL ^^

Het was vooral een middag :D Maar was rond 7 uur thuis en toen boodschappen, eten, etc. ;) En ja, hysterisch blij is misschien wel een goede beschrijving :+ Ach, ieder z'n manier van communiceren :P Ik vind het vooral wel tof dat het bij de doelgroep aanstekelijk lijkt te werken :Y Dus kennelijk werkt het!
En Tink heeft DM!
pi_106814606
quote:

[..]

Dat is fijn. Heeft hij in die 3 jaar dingen gezien als Neeltje Jans, Efteling, Volendam?
pi_106814646
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Serieus? :o Echt als sabotage? Damn :/
Fibromyalgie en het enge is dat het er alleen maar erger door wordt.
pi_106814678
quote:

[..]

Jij hebt het zo getroffen O+
pi_106815031
Leuk voor die M.
pi_106815209
UKS, wat ben je toch een enorme schat O+
pi_106815487
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom dan wel?
In sommige perioden omdat eten ervoor zorgt dat ik ziek word en krom lig van de pijn. In andere perioden... Laksheid? Onverschilligheid? Geen ruggengraat?

Ik weet het niet precies. Maar het is in ieder geval niet dat ik bewust mijn lijf saboteer omdat het chronisch ziek is ofzo.
pi_106815495
Amsel, dat klinkt zo tof allemaal O+
pi_106816024
De hele dag druk in de weer geweest! boodschappen gedaan, t huis omgebouwd en meubels verplaatst.

Had ik een nieuwe fotolijst a 18 euro gekocht, breekt het glas terwijl ik de foto erin doe. Mijn eigen stomme schuld. Balen.

Lijstje is te weinig dnek ik, en te weinig groente ook. Morgen snert!

T: 1 volkorenknackebrod met hagelslag
S: 5 km. hardlopen
O: smoothie van frambozen en banaan, yoghurt (beetje sinaasappelsap) en wat havermout. 5 dunnen knackebrod. 2 met kaas, 1 met appelstroop, 2 met hagelslag. Gekookt eitje.
B: 40 minuten fietsen
T: kop warme choco, chocolate chip cookie
D: flamkuchen met bodem van volkorenmeel.
T: klein stukje chcoola.
pi_106816139
Ik wil weer in het begin van een relatie zitten, als ik dat zo hoor.

Maar goed, ik heb ook een hele leuke Duutser! O+
pi_106816799
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik wil weer in het begin van een relatie zitten, als ik dat zo hoor.

Maar goed, ik heb ook een hele leuke Duutser! O+
Hoe lang zijn jullie samen?

Ik zit er een beetje tussenin denk ik, tussen het begin van een relatie en een zekere relatie. Komt deels ook wel door het latten, denk ik.

Oud en nieuw bijvoorbeeld zijn we met een groepje vrienden uit geweest en om 12 uur tilde B. me op en draaide me rond en toen werd ik echt helemaal warm van binnen. Zucht, hij is gewoon van mij! En is dat ook in 2012.

Tegelijkertijd weet ik dat hij net zo veel van mij houdt als ik van hem, ken ik zijn gekke maniertjes en gewoontes (die soms een beetje irritant zijn, maar waar ik heel vaak om moet lachen) en weet ik dat hij de mijne kent en accepteert. We hebben onze eigen taal en grapjes samen. Als ik naar hem kijk, weet ik precies hoe hij in zijn vel zit etc.

En nu voel ik weer een kriebel opborrelen O+

Gelukkig zie ik hem morgen weer. Heb hem al sinds maandagmiddag niet meer gezien.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:50:22 #45
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_106817141
Zojuist uurtje doorgebracht op het politiekantoor. (iets met een identiteitskaart, nooit zo handig vlak voor een vakantie). Na mijn uurtje wachten kwam ik te weten dat het PC systeem kapot was en dat er dus niets ging gebeuren. Lang leve mijn internationale reispas.

Lijstje:
O: 200 gram magere kwark + muesli
L: meergranen broodje ham-kaas met groenten van bakker Bart
T: grote bak rauwkost (wortel, tomaat, radijs, selder, bloemkool)
D: gehaktbroodje, boontjes, aardappelen. Na wat appelcrumble.
T: kwark?
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_106817330
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe lang zijn jullie samen?

Ik zit er een beetje tussenin denk ik, tussen het begin van een relatie en een zekere relatie. Komt deels ook wel door het latten, denk ik.

Oud en nieuw bijvoorbeeld zijn we met een groepje vrienden uit geweest en om 12 uur tilde B. me op en draaide me rond en toen werd ik echt helemaal warm van binnen. Zucht, hij is gewoon van mij! En is dat ook in 2012.

Tegelijkertijd weet ik dat hij net zo veel van mij houdt als ik van hem, ken ik zijn gekke maniertjes en gewoontes (die soms een beetje irritant zijn, maar waar ik heel vaak om moet lachen) en weet ik dat hij de mijne kent en accepteert. We hebben onze eigen taal en grapjes samen. Als ik naar hem kijk, weet ik precies hoe hij in zijn vel zit etc.

En nu voel ik weer een kriebel opborrelen O+

Gelukkig zie ik hem morgen weer. Heb hem al sinds maandagmiddag niet meer gezien.
Sinds september 2008. Of oktober, ofzo.

Ik heb dat ook nog steeds. ik ben elke keer nog een beetej nerveus als ik naar Duitsland vlieg...En ik ben ontzettend blij met m'n relatie ne hoe die is, en nog blijer met het feit dat we misschien na de zomer in hetzelfde land in hetzelfde huis wonen!

Maar, het is ook leuk om over die spanning die Amsel heeft te lezen. O+
pi_106818585
:@ ik word nog elke dag keiverliefd wakker naast Mr.Mo, alsof 't de eerste ochtend is O+
Ja doei.
pi_106818629
En zo fijn dat de kans er is dat hij naar Zweden komt Jagär O+ O+ *O*
Ja doei.
pi_106819261
quote:

[..]

Yup 8-)
:D!! I knew it!! _O- Heerlijk. /vals kreng.

En Xennia, ik neem aan dat je op mijn lijstje van gisteren doelde? Die was inderdaad niet best.
Die van vandaag is meer dan oké, vind ik zelf. Wel heel erg lowcarb natuurlijk en ik heb de macadamia's vervangen voor gerookte zalm, maar voor de rest: vis, vlees, eieren en een behoorlijke hoeveelheid groenten. Lijkt me prima.
pi_106820049
Raarrrrr.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet echt een andere naam he ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106820134
Sommige mensen voegen echt iedereen toe joh (tot aan de buurvrouw van de kapster van hun moeder), daar zit niks achter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106820175
En dan nooit meer bij mijn ouders thuis fokken of steeds netjes uitloggen, mijn telefoon en tab bewaken, niet meer op het werk...

Teveel moeite. Bovendien ligt het registratiegedeelte er atm uit :+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106820347
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Sommige mensen voegen echt iedereen toe joh (tot aan de buurvrouw van de kapster van hun moeder), daar zit niks achter.
Mja, maar waarom nu ineens en niet direct toen ik op FB kwam een paar maanden geleden, en de rest van de groep me wel toevoegde? Bovendien hadden we elkaar op Hyves ook niet.

Nou ja, ik merk het wel. Zie iedereen met carnaval pas weer. Na 4 shotjes kan ik hem wel vragen of er iets achter zat :+
pi_106820360
Van

naar

vandaag!

Trusten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106820401
Ik heb twee dagen achter elkaar Midsomer Murders gekeken, ik zie overal verbanden en complotten die er niet zijn :o

Tijd om te gaan slapen oO<
pi_106820473
Leuk DaD!! Had ik al *O* *O* *O* gedaan voor 't samenwonen? :D

Vandaag in K&W gelezen dat er verkorte wc-potten bestaan. Nooit van gehoord, maar wel een goeie voor mijn wc beneden. Kan ik mss toch een hangwc O+
  zondag 15 januari 2012 @ 00:21:55 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106820678
Oe leuk kleurtje zo DaDtje O+
pi_106820702
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van

[ afbeelding ]

naar

[ afbeelding ]

vandaag!

Trusten!
wat een klein bed, of lijkt dat maar zo? :o
pi_106820839
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van

[ afbeelding ]

naar

[ afbeelding ]

vandaag!

Trusten!
Er woont een vrouw! :) leuk! Wat een knus bed zo op de foto. Die van ons is 1.80 breed, kan je elkaar nog wel eens in kwijtraken.

Thuis van dagje bij een vriendin. Veel gegeten als in een pizza en daarna nog een bak straciatella roomyoghurt, mijn studentendieet van vroeger :9
pi_106820854
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat een klein bed, of lijkt dat maar zo? :o
1m40. Dat zullen een hoop mensen wel klein vinden, maar ik ben niet anders gewend. En we liggen toch altijd samen op één helft.
pi_106820908
Ik wil graag een groter bed! Helaas was je 'oude' bed ook maar 1.40, DaD.

En gefeli met het samenwonen hè *;
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106820954
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

1m40. Dat zullen een hoop mensen wel klein vinden, maar ik ben niet anders gewend. En we liggen toch altijd samen op één helft.
dat heb ik ook. Het lijkt zo klein op die foto, geloof ik...
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 00:31:28 #63
70532 loveli
N
pi_106821047
Bah, net moeten krabben en morgenvanochtend waarschijnlijk weer.
/vroeg pissen
crap in = crap out
pi_106821250
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef loveli het volgende:
Bah, net moeten krabben en morgenvanochtend waarschijnlijk weer.
/vroeg pissen
Goeie work out.

3 pils en 1 zandkoekje bij mn lijst. Verstandig zijn denk ik, 2012 en tentamens enzo. Denk ik, ik heb nog even.
pi_106821376
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef conleche het volgende:

[..]

:D!! I knew it!! _O- Heerlijk. /vals kreng.

En Xennia, ik neem aan dat je op mijn lijstje van gisteren doelde? Die was inderdaad niet best.
Die van vandaag is meer dan oké, vind ik zelf. Wel heel erg lowcarb natuurlijk en ik heb de macadamia's vervangen voor gerookte zalm, maar voor de rest: vis, vlees, eieren en een behoorlijke hoeveelheid groenten. Lijkt me prima.
Ja die van gisteren. Die van vandaag vind ik aardig uitgebalanceerd voor een lowcarb-lijst.
pi_106822388
Ben net terug uit de stad: 6 bier verder... Maar heb vlak voor t avondeten nog gesport: 20 km MTBen in 40 min. Dat compenseert voor het bier ;)
Ik had als diner risotti gemaakt met ham en prei en pittige saus, erg lekker! Al met al redelijk goede dieetdag. Zal netto zo rond de 2000 kcal zitten.
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 09:04:31 #67
70532 loveli
N
pi_106825743
Koffie!
crap in = crap out
pi_106825769
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:04 schreef loveli het volgende:
Koffie!
Goed idee! En water, wat best veel drank gister.
En vanaf vandaag ook maar weer fatsoenlijk eten. Mijn diner bestond gister nog net niet alleen uit een.bittergarnituur, maar het scheelt niet veel!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_106825784
Ik hou van kleine tweepersoonsbedden O+ Maar ik slaap zo klef dat een eenpersoonsbed ook ruim genoeg is voor met z'n tweeën ;)

Goeiemorgen!
pi_106825808
Goedemorgen!
Vandaag ontbijten met croissantjes, verder ga ik wel een goed lijstje maken.
Met zn tweeen in een eenspersoonsbed trek ik niet, ik produceer zoveel warmte :')
pi_106825914
Ik heb een bed van 1.80 bij 2.20 :D Slaapt nog steeds lekker knus, hoor!

Lijstje voor vandaag, misschien dat er hier en daar nog wat afgeweken wordt, maar sport, kwark en avondeten staat vast ;) .

O: 2 volkoren beschuitjes, 1x kaas en 1x hagelslag
T: 2 kiwi's
L: bruin bolletje met ham, krentenbol met boter
S: 45 minuten sporten
T: klein bakje kwark met een beetje havermout/muesli
D: ajam paniki, sajoer boontjes met zilvervliesrijst en cassave kroepoek
T: banaan, reepje chocola (côte d'or was in de bonus :P )
pi_106826255
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat voor brood? En met boter denk ik, gezien de vlokken? Zijn het verse sperziebonen? Neem nog een goede T op je feestje, noten of zo.
Gewoon volkoren, en ik eet het inderdaad met boter.

Sperziebonen komen uit de diepvries.
T's op het feestje waren uiteindelijk 2 glazen prosecco en een halve appel.
pi_106826283
Poging tot lijstje:
O: 2 boterhammen met 2 veel te zacht gekookte eitjes
S: hardlopen, 5 km. Geen sportschool, wel pushups, situps en squats (toch maar weer verder gaan na 2 weken de oefeningen negeren :P )
T: wat kwark en/of yoghurt.
L; Enorme salade, moet nog wel even verzinnen wat ik erin gooi. Mueslibol met kaas.
T: roggebrood met kaas
D: Lekker veel zelfgemaakte erwtensoep! :9~
T: geen idee!

Wel net een rundvleespakket besteld bij www.wildrundvlees.nl. Ben benieuwd, volgens mij kan het alleen maar heel erg lekker zijn!
Doe wat je niet durft.
pi_106826491
mogguh! Lijstje van gister:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kalkoen
S: borst, triceps en schouders
T: zoete aardappel, biefstuk en wat paprika/ui
T: kwark/havermout/bessen en nootjes
D: rijst, kip en groente
T: chips, nootjes, frituurmeuk en cola light.

Ik was de bob en als je al half brak bent en dan nog terug moet rijden, dan ben je niet blij :X Volgende keer eerder weg :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 15 januari 2012 @ 11:02:10 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106826787
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 10:40 schreef _aurum_ het volgende:

Ik was de bob
Mwehe deed me eraan denken dat ik dit zag gisteren:

:') :D
pi_106826912
mogguh!

zo naar de verjaardag van mijn vader... nu alleen de zin nog even zien te vinden.
Hij wordt 60 dus wordt een aardig groot feestje en ik heb vandaag geloof ik niet zo'n zin om gezellig te doen :@
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_106827185
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mwehe deed me eraan denken dat ik dit zag gisteren:
[ afbeelding ]
:') :D
_O-
Ja doei.
pi_106827229
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:12 schreef Amsel het volgende:
Ik hou van kleine tweepersoonsbedden O+ Maar ik slaap zo klef dat een eenpersoonsbed ook ruim genoeg is voor met z'n tweeën ;)

Goeiemorgen!
Ik heb ruimte nodig als ik slaap. En wil ook niet aangeraakt worden. Met kerst hebben we in een 1.20 bed geslapen, maar dat is erg krap, vind ik! 1.40 is okay.

Zo, er staat een vers volkorenbrood in de oven. Zo met warm brood met hagelslag ontbijten! O+
pi_106827245
Ik heb een bed van 1.80m breed en ik vind het heerlijk O+ Ik vind 1.60m al krap voor een 2-persoonsbed :')
  zondag 15 januari 2012 @ 11:43:06 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106827480
S: 7,5 km in een tevredenstemmend tempo.
En de rest van m'n lijstje post ik niet, want dat is toch weer niet naar jullie zin :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_106827537
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb ruimte nodig als ik slaap. En wil ook niet aangeraakt worden.
Qft! En ik was ook zo blij dat de éérste nacht dat Mr.Mo en ik in een bed sliepen we na het gebruikelijke gevoos elkaar 'welterusten' zeiden we ons beide omdraaiden, rug naar elkaar toe en geen geklef meer. _O_
Ja doei.
  zondag 15 januari 2012 @ 11:45:42 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106827540
Kleine huisje heeft 1.40 - 1.80 bed, grote bed is 2 bij 2.

Dagplanning
s. Kwartiertje hardlopen
o. kwark met bosbessen
t. mandarijn + paar druiven
l. Spruitjes met druiven, zoete aardappel met room en kaneel, 3 nurnbergerworstjes, spekjes
t. borrel
s. Naar buiten
d. Maaltijdsalade + brood en obazda met ui
  zondag 15 januari 2012 @ 11:48:51 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106827607
Mijn bed meet 1,40 m. en dat is prima, aangezien ik er meestal toch alleen in slaap :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_106827795

Zelfgebakken volkorenbrood... O+
pi_106827817
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Zelfgebakken volkorenbrood... O+
Hoeveel bloem had je hier gebruikt en hoe krijg je 'm zo mooi gerezen? :o Of gebruik jij een broodbakmachine?
Ja doei.
pi_106827847
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoeveel bloem had je hier gebruikt en hoe krijg je 'm zo mooi gerezen? :o Of gebruik jij een broodbakmachine?
Dit is denk ik wel anderhalve kilo brood. En veel geduld met rijzen, deze heeft gister van 9 tot 12 eerste rijs gehad, en de hele nacht 2e rijs. en ik heb voor deze een rijsmandje gebruikt. Gekregen voor kerst. En nee, geen broodbakmachine!

Nu eens kijken of hij ook lekker smaakt!
pi_106827889
Interesting... :9

Welke hoeveelheden heb je gebruikt? Ga ik 't voor morgen 's proberen :9
Ja doei.
pi_106827908
Een uitschuifbare snijplank?
pi_106827912
http://allrecipes.com/recipe/simple-whole-wheat-bread/

Deze geloof ik. Alleen heb ik er 1 groot brood van gemaakt.
pi_106828273
ons bed is 180 breed O+

home cinema set is aangesloten en doet het zoals het hoort *O* Zo nog ff wat aan huishouden doen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106828709
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja die van gisteren. Die van vandaag vind ik aardig uitgebalanceerd voor een lowcarb-lijst.
Zo gaan bij mij de cycli. Dat begint met lowcarben. Dan voeg ik langzaam goede koolhydraten toe, dat hou ik een tijd vol. Langzaam sluipt er ook slecht spul tussen, waardoor ik steeds meer trek krijg in nog meer slecht spul. Dan zie ik dat. Dan ga ik weer lowcarben en begint het weer opnieuw. That's how I roll, blijkbaar. :+

Gisteren:

O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, 20 gram oude kaas
L: kabejauw met italiaanse groenten, genuked met een beetje kikkoman, sambal, zoetstof en water
T: plakjes ham
T: wodka, macadamianoten (als die nog lekker zijn) 40 gram gerookte zalm
D: gegrilde eendenborst met sperzieboontjes en een kloddertje mayo
T: 2 eetlepels creme fraîche met limoensap en zoetstof.
T: 20 gram gerookte kipfilet, 35 gram ossenworst

Vandaag:
O: gekookt eitje, 30 gram gerookte kipfilet
L: rauwkost met mayo als dressing, met koude eend (50 gram) en gerookte zalm (60 gram)
T: gekookt eitje
T: baconknabbels met filet A.
T: wodka
D: kliekje tomaten/pesto/kip saus over een berg sperzieboontjes. Met uitgebakken spekjes denk ik, want de kip is er zo'n beetje al uitgegeten.

Mijn bed is 1m60 en ik kan niet klef slapen. Dan krijg ik het te warm, ik had als bijnaam kacheltje, dus ik produceer net als Puff ook (te) veel warmte, I guess, hoewel......ik noem het gewoon warmbloedig, dat klinkt beter. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 15-01-2012 13:01:45 ]
pi_106828782
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo gaan bij mij de cycli. Dat begint met lowcarben. Dan voeg ik langzaam goede koolhydraten toe, dat hou ik een tijd vol. Langzaam sluipt er ook slecht spul tussen, waardoor ik steeds meer trek krijg in nog meer slecht spul. Dan zie ik dat. Dan ga ik weer lowcarben en begint het weer opnieuw. That's how I roll, blijkbaar. :+

Gisteren:

O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, 20 gram oude kaas
L: kabejauw met italiaanse groenten, genuked met een beetje kikkoman, sambal, zoetstof en water
T: plakjes ham
T: wodka, macadamianoten (als die nog lekker zijn) 40 gram gerookte zalm
D: gegrilde eendenborst met sperzieboontjes en een kloddertje mayo
T: 2 eetlepels creme fraîche met limoensap en zoetstof.
T: 20 gram gerookte kipfilet, 35 gram ossenworst

Vandaag:
O: gekookt eitje, 30 gram gerookte kipfilet
L: rauwkost met mayo als dressing, met koude eend (50 gram) en gerookte zalm (60 gram)
T: gekookt eitje
T: baconknabbels met filet A.
T: wodka
D: kliekje tomaten/pasta/pesto/kip saus over een berg sperzieboontjes. Met uitgebakken spekjes denk ik, want de kip is er zo'n beetje al uitgegeten.

Mijn bed is 1m60 en ik kan niet klef slapen. Dan krijg ik het te warm, ik had als bijnaam kacheltje, dus ik produceer net als Puff ook (te) veel warmte, I guess, hoewel......ik noem het gewoon warmbloedig, dat klinkt beter. :P
Bijnaam-boks! B-)
pi_106828810
Mijn knop is een beetje zoek qua eten. Het is niet heel slecht, maar zeker ook niet goed. Beweeg wel weer heel goed/veel sinds de jaarwisseling. In december was dat een stuk minder wegens vakantie/ziek zijn/feestdagen.
pi_106828897
Oh ik moet het nog even melden hoor: Raad eens wie me vanochtend een smsje stuurde dat hij de hele nacht wakker had gelegen en het er toch wel moeilijk mee had? Ha! 8-) Hij stikt er maar in *) *O*

Oh en Jagär (wilde bijna je echte naam gebruiken!), heb jij toevallig tips voor goedkoop bellen naar een mobiel in het buitenland? Ik bekeek net m'n belstatus online en schrok een beetje van hoeveel ik alleen al sinds ik terug ben heb verbeld :@

Lijstje gisteren was slechts (Mexicaans gegeten..) en er komt zo een groep vriendinnen lunchen dus dat wordt natuurlijk ook niks :P Maar vanavond wil ik weer gaan rennen!
pi_106828986
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef conleche het volgende:

[..]
Dat warmbloedig gebruik ik ook weleens als mensen vragen of ik ook vind dat het zo koud is 'ergens'.
Krijg echter wel reacties of ik de ander wel aardig vind als ik zeg 'Ik heb het niet warm, maar ik ben dan ook een warmbloedig persoon'.
Gevoelige mensen in de zorg :s)
pi_106828998
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:42 schreef Amsel het volgende:
Oh ik moet het nog even melden hoor: Raad eens wie me vanochtend een smsje stuurde dat hij de hele nacht wakker had gelegen en het er toch wel moeilijk mee had? Ha! 8-) Hij stikt er maar in *) *O*

Wat een stuk vreten... :')

Echt :') ik zou bijna langsgaan als ik jou was en hem recht in zijn gezicht uitlachen!
Ja doei.
pi_106829212
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat een stuk vreten... :')

^^
pi_106829295
Nou ja. Dit is hoe het werkt bij heel veel mannen hoor. (En waarschijnlijk ook bij heel veel vrouwen.) Je weet niet wat je hebt laten gaan, voordat je het kwijt bent. Zoiets. Blijft natuurlijk net goed en lekker puh, maar het is niet uitzonderlijk of zo.
pi_106829361
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:54 schreef conleche het volgende:
Nou ja. Dit is hoe het werkt bij heel veel mannen hoor. (En waarschijnlijk ook bij heel veel vrouwen.) Je weet niet wat je hebt laten gaan, voordat je het kwijt bent. Zoiets. Blijft natuurlijk net goed en lekker puh, maar het is niet uitzonderlijk of zo.
Dat beseffen is één ding, maar dan vervolgens dat ook sms-en/zeggen om zo de boel te chanteren... :N
Ja doei.
pi_106829389
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat beseffen is één ding, maar dan vervolgens dat ook sms-en/zeggen om zo de boel te chanteren... :N
chanteren lijkt me niet het goede woord hier? Meer even proberen of ze het wel echt meent.
pi_106829409
Ha amsel, wat een sufferd :').

Ik zou gaan bodycombatten maar toch maar niet :D
pi_106829452
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:58 schreef conleche het volgende:

[..]

chanteren lijkt me niet het goede woord hier? Meer even proberen of ze het wel echt meent.
Dat, en hij stond al niet bekend om z'n hoffelijkheid volgens mij :')
pi_106829466
Whoei we hebben nu 4 mensen in huis. Dat is stiekem toch best wel veel op 52 m2...
pi_106829553
quote:

Oh en Jagär (wilde bijna je echte naam gebruiken!), heb jij toevallig tips voor goedkoop bellen naar een mobiel in het buitenland? Ik bekeek net m'n belstatus online en schrok een beetje van hoeveel ik alleen al sinds ik terug ben heb verbeld :@

Lijstje gisteren was slechts (Mexicaans gegeten..) en er komt zo een groep vriendinnen lunchen dus dat wordt natuurlijk ook niks :P Maar vanavond wil ik weer gaan rennen!
localphone.com!

kost nog steeds wat, maar voor je mobiel is dat alsof je naar een nederlands nummer belt, en dan betaal je daarbovenop een fee...
  zondag 15 januari 2012 @ 13:05:04 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106829614
En is Skype of Viper/Viber (hoe heet het ook alweer?) niets, Amsel?
Niet meer actief op Fok!
pi_106829654
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:05 schreef Viking84 het volgende:
En is Skype of Viper/Viber (hoe heet het ook alweer?) niets, Amsel?
Dat is zeker wel wat, maar dan moet hij wel ergens zijn met wifi en dat is natuurlijk niet altijd.
pi_106829657
skype kan ook in de prijzen lopen als je naar een mobiele telefoon belt...
pi_106829690
oh, en Amsel, als je voor dat localphone je aanmeldt, gebruik dan deze link, krijg ik free credit! :)
pi_106829877
quote:

[..]

Waarmee hij alsnog probeert de boel te saboteren. :{

Goed zo Amsel *O*

Mijn huis is lekker opgeruimd, ik heb Stravinsky opstaan en ik ga zo lekker verder met lezen. 8-)
pi_106829961
Ik heb al mijn kleding opgeruimd en ga zo eens een tas naar de humana bak brengen, als het gewassen en droog is. Alle kleding die niet meer mooi staat of die niet meer bij me past of die >1 jaar niet gedragen is gaat weg. En wordt vervangen door nieuw, wat eigenlijk een beetje jammer is :').

Morgen ben ik trouwens vrij! Hoe lekker, ga om 9:00 naar de bodybalance, dan even ergens koffie met een krantje, even lunchen, dan een massage (oeh oeh) en dan wil ik om 17:00 nog een klasje doen in de sportschool. Lekker man.
pi_106829999
Oh, ik bedoelde saboteren. Goedemorgen :z
Ja doei.
pi_106830201
Klinkt als een fijn dagje Perr en een gniffel voor het smsje Amsel, wat een hork..

Ik heb vandaag geen zin in een net lijstje, dus ik zie wel even wat het wordt. Periode van de maand enzo enzo..
Tot nu toe is het wel keurig
late O: havermout
T: cappuccino
L: soep, kwark met een peer

Straks misschien even wat lekkers bakken, kijken wat ik nog in huis heb.
pi_106831047
lijstje van vandaag:

S: 4,75 km hardgelopen
O: vers gebakklen meergranenbrood met extra noten toegevoegd, 5 sneetjes 2 met jam en de andere 3 met kipfilet met komkommer en tomaat en 1 snee roggebrood met kaas en komkommer. En een glas optimel yoghurtdrink
L: hutspot (werken vanavond dus nu maar warm eten)
D: 4 sneetjes brood met smeerkaas of kipfilet en daarbij komkommer en tomaat en een gekookt eitje en een cup a soup.
T: sinaasappel en kiwi en eventueel nog een appel.
T: schaaltje yoghurt

Gebakken brood 1 boterham is ongeveer 2/3 van een normaal boterham.
ik vind het best goed bezig van mezelf, maar ik hoor de adviezen wel, wrs iets te weinig groente denk ik.
  zondag 15 januari 2012 @ 14:13:55 #114
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_106831454
Wat een flapdrol die pannekoek van Amsel!! Net goed voor hem!!

En YAY voor het nieuwe vriendje natuurlijk!! klinkt heerlijk verliefd allemaal!! O+

bedden talk: mijn bed is 1.40, dan slaap ik slechter want ik heb gewoon ruimte nodig. Bed van de ware is 2.00 dan raak je elkaar echt kwijt, als we gaan samenwonen wordt het ws 1.80. Precies goed denk ik :s)
Bijna ons eerste weekendje weg!! *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_106831463
Sigme, kwam jij net met de auto langs Baardmans' huis? :+.
pi_106834184
wat stil hier!

Ik heb een heerlijke luie zondag, wat lezen, tv kijken, surfen...straks snert eten! O+
pi_106834259
Studeren! En twee grote kommen groentensoep op O+
Ja doei.
  zondag 15 januari 2012 @ 15:56:02 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106834532
Whoooo het was DRUK op het werk, helemaal uitgeteld.

Lijst:
O: kwark en vla
T's: grote appel, grote peer, cup a soup kerrie, tomaat, wortelen
L: 3 boterhammen kaas, beker melk
T's: 2 mandarijn, oliebol, handje joppiechips, chocola, 3 flesjes bier
D: een bloemkool met een gegrild dik stuk ham, komkommersalade
T: niks denk ik?
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 16:06:33 #119
70532 loveli
N
pi_106834934
quote:
Wat naar voor 'em :')
Ligt 'ie ook eens wakker _O- :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 16:07:25 #120
70532 loveli
N
pi_106834972
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
d. Maaltijdsalade + brood en obazda met ui [/i]
Kende het niet, maar klinkt lekker!
crap in = crap out
  zondag 15 januari 2012 @ 16:09:19 #121
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_106835033
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
wat stil hier!

Ik heb een heerlijke luie zondag, wat lezen, tv kijken, surfen...straks snert eten! O+
Klinkt heerlijk! hier wordt gestudeerd, heb al twee uur flink hard gesport en vanavond eet het studievriendinnetje mee, gezellig!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_106835097
Amsel! Ik word bijna jaloers op jullie verliefdheid O+ Zo tof! O+
pi_106835156
Ander nieuws: ik ben zwanger!

SPOILER
pi_106835247
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ander nieuws: ik ben zwanger!

SPOILER
Succes! *O*
Ja doei.
  zondag 15 januari 2012 @ 16:20:49 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106835378
Wij eten Turkse tortilla's :9~. Met minder cayennepeper, dus hopelijk staat mijn mond dit keer niet in de brand, zoals de vorige keer :P.

Verder een uitzendinggemistdagje, heerlijk :). WIDM, Beatrix, Oranje onder vuur etc etc.

Vanavond ga ik twintig boterhammen smeren voor de hele week _O_.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 januari 2012 @ 16:28:44 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106835643
Zo. twee uur gewandeld.
Extra t. minimagnum, gute geister, 1,5 boterham obazda
pi_106835898
Lijstje:
O/L havermout, banaan, kwark
B uurtje wandelen
T drie stukjes pizza
T roggebrood met kaas
D no butter chicken met beetje rijst en boontjes

Kan beter!
pi_106835922
Brrr ik zit bij te warmen bij de kachel onder een dekentje.

Wel lekker gelopen O+

Lijstje:
O: kwark met ananas :9
S: paardrijden + 2 slokken amaretto
L: 4 boterhammen, geitenkaas, filet, gerookte ham en notenpasta met verse jus.
S: uurtje wandelen door de bagger in het bos. Heb zelfs hardgelopen :D
T: kersenpunt met cranberrie sap
D: Kip stoofpotje met paprika,champi's en ui by the Mr.
T: appel, stukje chocola en wellicht een handje chipjes
  zondag 15 januari 2012 @ 16:40:04 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106835983
Lekker lijstje Ml! die van jou is volgens mij te weinig anna.
pi_106836015
quote:

[..]

Hij heeft blijkbaar toch wel gevoelens, hij gaat er alleen niet zo handig mee om.. Slechte timing, verkeerde aanpak, egoïstisch, enz, enz
Worry is a misuse of imagination
pi_106836080
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker lijstje Ml! die van jou is volgens mij te weinig anna.
Dank ;) het is een echt weekend lijstje en na het weekend moet ik rustig aan dus ik eet die koelkast nu maar leeg :P
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 16:54:39 #132
70532 loveli
N
pi_106836482
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Hij heeft blijkbaar toch wel gevoelens, hij gaat er alleen niet zo handig mee om.. Slechte timing, verkeerde aanpak, egoïstisch, enz, enz
Ja, gevoelens voor zichzelf. Toch fijn als de wereld om jou draait.

Krijg een beetje het Scarlett O'Hara/Rhett Butler plaatje. De halve wereld vergaat en Rhett gaat er vandoor. Scarlett, egoistische bimbo met trillend pruillipje: "Rhett, Rhett... Rhett, if you go, where shall I go? What shall I do?"

Rhett kijkt haar nog een laatste keer aan en zegt stoicijns: "Frankly, my dear, I don't give a damn."
crap in = crap out
pi_106836551
Ik ben ook een kacheltje als ik slaap. Ik vind in slaap vallen tegen iemand aan wel ok, maar vecht me vaak al snel vrij :P. Dus begin van de nacht samen op 1 kant en halverwege de nacht schop ik een eventuele aanwezige vent naar zijn eigen helft. Om hem dan vlak voor de wekker weer op te zoeken :+. Al slaap ik tegenwoordig altijd alleen. Met het schone wasgoed op de tweede kant, anders voelt het bed zo groot :') (1.60 breed).

Lol @ de college van Amsel. Flapdrol.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_106836628
Brr.

Niet warm te krijgen vandaag, hoofdpijn en een beetje 'bleh'.
Kijken of hardlopen morgen wél een slim idee is.
Ja doei.
pi_106836631
Oeps, Chris zou pannenkoeken bakken voor de kids, maar ik heb net de eieren opgemaakt met bakken..
Ik denk dat de kinderen ook wel blij zijn met patat.

Ik heb wat olijfjes gehad en zelfgemaakte honingbruinesuikerkoekjes (met ei dus) en ben nu aan mijn tweede glas wijn bezig. Er komt nog wat soep bij en hutspot (ik sla de patat over) en dan misschien nog wat warme griesmeel.
Best oké voor een "schransdag" en eens in de maand mag dat :P
  zondag 15 januari 2012 @ 17:08:45 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106837000
Ben zo blij dat het niet grijs is buiten! Weg winterdip!
  zondag 15 januari 2012 @ 17:13:53 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106837153
Winterdepressie wil niet lukken hier er is heul geen winter.

Hutspot, lekker MarMar ga deze week ook maken.
Gaat het wel?

Mijn aanstaande smst net dat hij in de snackbar staat, hij is bij zijn ouders te snacken.
Blij dat ik moest werken :D
pi_106837198
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ben zo blij dat het niet grijs is buiten! Weg winterdip!
Ja, heerlijk hè! O+.
pi_106837206
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Winterdepressie wil niet lukken hier er is heul geen winter.

Hutspot, lekker MarMar ga deze week ook maken.
Gaat het wel?

Mijn aanstaande smst net dat hij in de snackbar staat, hij is bij zijn ouders te snacken.
Blij dat ik moest werken :D
Lief dat je het vraagt, ik heb ff niet heel veel blij, maar komt wel goed :*
  zondag 15 januari 2012 @ 17:23:38 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106837494
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:15 schreef MarMar het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt, ik heb ff niet heel veel blij, maar komt wel goed :*
Omdat je aan de wijn zit.
Pijn?
pi_106837656
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Omdat je aan de wijn zit.
Pijn?
yep
pi_106837871
O: 2 boterhammen vlokken
T: 2 kommen honingmosterdsoep met spekjes
D: rijst met sperziebonen, kip en kerriesaus deel II
T: 2 mandarijnen
pi_106838797
Lijstje
O: 2 croissantjes met jam, koffie
L: dubbele boterham pindakaas, kreeftjessalade met tomaat, paprika en komkommer en een beetje dressing
B: lopen naar de stad
T: muntthee en een gedeeld stukje cheesecake met dadeltopping bij bazar
T: appel
T: minimagnum pure choco (130 kcal)
D: 2 merguezworstjes, 6 rostirondjes, sperzieboontjes en andere groentes
T: koffie
Toch nog wel veel zoets, maar ik denk wel een goede hoeveelheid.
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 18:33:40 #144
70532 loveli
N
pi_106839535
Ben moe met een lange oe. Denk dat ik m'n activiteiten van vandaag een beetje kan omschrijven met inleiding training urbanathlon ;)
crap in = crap out
pi_106839579
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:33 schreef loveli het volgende:
Ben moe met een lange oe. Denk dat ik m'n activiteiten van vandaag een beetje kan omschrijven met inleiding training urbanathlon ;)
Gewerkt en omgevallen containers? :P

Zag ik jou gister iets zeggen over een autosloperij en klimmen over auto's?
Ik zeg namelijk: slankie-meet in dat geval. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_106839705
Vanmiddag geluncht en thee gedronken met vriendinnen. Het was zo leuk en gezellig! En het voelt alsof ik heel ongezond heb gedaan, maar als ik op een rijtje zet wat ik allemaal heb gegeten valt het eigenlijk best mee! *)
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 18:47:04 #147
70532 loveli
N
pi_106839970
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gewerkt en omgevallen containers? :P

Zag ik jou gister iets zeggen over een autosloperij en klimmen over auto's?
Ik zeg namelijk: slankie-meet in dat geval. B-)
Heb wat geklommen zo hier en daar. Autosloop lijkt me in tweede instantie minder geschikt, omdat er nogal veel glas ligt altijd.

Redelijk in de buurt zit een survivalclub, denk dat ik daar eens ga informeren. Ik zie mezelf nog niet door een park rennen en over bankjes klimmen om er vervolgens onderdoor te kruipen :+
crap in = crap out
pi_106840348
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sigme, kwam jij net met de auto langs Baardmans' huis? :+.
Uhuh :Y. Dat was de 2e rit. Alle grind & zand er eigenhandig uitgeschept, betonvloer is af. Stond je peinzend uit het raam te staren?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_106840722
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb wat geklommen zo hier en daar. Autosloop lijkt me in tweede instantie minder geschikt, omdat er nogal veel glas ligt altijd.

Redelijk in de buurt zit een survivalclub, denk dat ik daar eens ga informeren. Ik zie mezelf nog niet door een park rennen en over bankjes klimmen om er vervolgens onderdoor te kruipen :+
Klinkt goed!
Een collega van me kwam met een survivalrun in Vlaardingen. Alleen die is op de zelfde dag als dat ik over een landingsbaan wil gaan rennen op Schiphol. -O-
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 januari 2012 @ 19:03:36 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106840732
Net 20 boterhammen gesmeerd :'). Duurt even, maar dan heb je ook wat :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 19:08:37 #151
70532 loveli
N
pi_106840959
Honger?
crap in = crap out
pi_106841452
Lijst
• yoghurt & muesli
• 3 boterhammen mayo zalm
• 8 ons rauwe groente
• yoghurt met rode bessen & muesli
• 1 rode wijn
• kop groentesoep met vermicelli
• 250gr rode bieten met halve pot chutney
stuk kant & klaar quiche
• 2000 a 2500 kg grind en zand geschept en versleept
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 januari 2012 @ 19:18:35 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106841481
Ben aan het nadenken over carneval dit jaar. Wel hebben zoveel kostuums dat ik wil hergebruiken.
-kip
-heks
-duivel
-fee groene jurk
-fee petticoat met blauwe lange berenjas
- 3 clownkostuums
-jaren 50
-matroos
-cleopatra
-winnie de pooh
-bejaarde
En Nog wat fantasiekostuums en veel, heel veel pruiken en maskers. De mooiste is die van het venetische carneval. Maar die is te onpraktisch buiten.

Keuzestress :')
pi_106841514
Ben benieuwd of het smaakt Viking!

Heb net 4 grote eieren en wat losse groente gebakken en een bak met een komkommer -2 tomaten en bleekselderij gevuld.
Olijfolie-herbamare en wat peper zorgen voor wat smaak :9

Over een landingsbaan rennen HPKW? :D

Ik werd zojuist gevraagd of ik weer een keer mee ga boksen, geen idee of dat pijn gaat doen maar kan het wel proberen natuurlijk :+
pi_106841569
Hai 8-)

Relaxt weekend gehad bij O+, Band of Brothers marathon gehouden, boswandeling gemaakt, beetje gitaar gespeeld :)

Qua eten was alleen gister niet super, met een stukje chocolade taart en afhaalchinees, maar ik ga nu weer normaal doen.

En bijlezen!
pi_106841593
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ben aan het nadenken over carneval dit jaar. Wel hebben zoveel kostuums dat ik wil hergebruiken.
-kip
-heks
-duivel
-fee groene jurk
- 3 clownkostuums
-jaren 50
-matroos
-cleopatra
-winnie de pooh
-bejaarde
En Nog wat fantasiekostuums en veel, heel veel pruiken en maskers. De mooiste is die van het venetische carneval. Maar die is te onpraktisch buiten.
Oeh O+ carnaval.
pi_106841596
Ik zou gaan voor de Cleopatra-outfit, Tink. Of als fee, maar dat is het kleine meisje in mij. :@
pi_106841604
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Tinkepink het volgende:
-kip
-heks
-duivel
-fee groene jurk
- 3 clownkostuums
-jaren 50
-matroos
-cleopatra
-winnie de pooh
-bejaarde

Ik zeg kip! :D
  zondag 15 januari 2012 @ 19:21:43 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106841661
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:20 schreef creepycookie het volgende:
Hai 8-)

Relaxt weekend gehad bij O+, Band of Brothers marathon gehouden, boswandeling gemaakt, beetje gitaar gespeeld :)

Qua eten was alleen gister niet super, met een stukje chocolade taart en afhaalchinees, maar ik ga nu weer normaal doen.

En bijlezen!
Hoop wel dat je gisteren wat meer gegeten hebt dan dat alleen
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 19:22:03 #160
70532 loveli
N
pi_106841676
quote:
-kip
-heks
-duivel
-fee groene jurk
- 3 clownkostuums
-jaren 50
-matroos
-cleopatra
-winnie de pooh
-bejaarde

Groene fee en jaren '50 klinken het leukst. Bejaard kan over 40 jaar ook nog wel.
crap in = crap out
pi_106841712
De schipholrun is op 3 juni Ml. En die lijkt me wel heel tof. :D
Geen idee overigens of je over een landingsbaan gaat, maar je gaat iig wel over een stuk waar je normaal niet zo makkelijk komt. Hoop dat ze bij de inschrijving ook al meer zeggen over de route. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 19:23:07 #162
70532 loveli
N
pi_106841736
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
Ik werd zojuist gevraagd of ik weer een keer mee ga boksen, geen idee of dat pijn gaat doen maar kan het wel proberen natuurlijk :+
Dekking lijkt me het sleutelwoord om pijn te voorkomen.
crap in = crap out
pi_106841754
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoop wel dat je gisteren wat meer gegeten hebt dan dat alleen
Jup, maar dat waren de ongezonde dingen ;)
pi_106841793
Ohai!

Alweer een algeheel gevoel van meh terwijl ik toch een goede dag heb gehad? Wel een bagger lijstje :').
  zondag 15 januari 2012 @ 19:24:41 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106841818
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou gaan voor de Cleopatra-outfit, Tink. Of als fee, maar dat is het kleine meisje in mij. :@
Ik denk ook cleopatra. Dat kostuum heb ik nog nooit gedragen en ik heb er ook een mannen uitvoering van. De feeën kostuums zijn mijn lievelingskostuums. Zeker met mooie pruik, schmink/make-up en masker
pi_106841825
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:24 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Alweer een algeheel gevoel van meh terwijl ik toch een goede dag heb gehad? Wel een bagger lijstje :').
Komt dat meh-gevoel niet van het baggerlijstje?
  zondag 15 januari 2012 @ 19:25:07 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106841832
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:24 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

*boks!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106841878
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk ook cleopatra. Dat kostuum heb ik nog nooit gedragen en ik heb er ook een mannen uitvoering van. De feeën kostuums zijn mijn lievelingskostuums. Zeker met mooie pruik, schmink/make-up en masker
Als je Cleo's outfit nooit gedragen hebt zou ik zeker voor die gaan, zonde om het ongebruikt in de kast te laten liggen.
pi_106841892
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Komt dat meh-gevoel niet van het baggerlijstje?
Nee hoor. Had het afgelopen dagen ook met een normaal lijstje. En eten heeft echt niet zo'n grote invloed op me dat ik van 1 dag slecht eten me bagger voel ;)
pi_106841948
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De schipholrun is op 3 juni Ml. En die lijkt me wel heel tof. :D
Geen idee overigens of je over een landingsbaan gaat, maar je gaat iig wel over een stuk waar je normaal niet zo makkelijk komt. Hoop dat ze bij de inschrijving ook al meer zeggen over de route. :)
Cool, ben een benieuwd waar je precies gaat lopen dan :)
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan best redelijk boksen, alleen heb meer angst voor de 2 onderdanen ;)
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wil graag foto's zien!
  zondag 15 januari 2012 @ 19:27:26 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106841960
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee hoor. Had het afgelopen dagen ook met een normaal lijstje. En eten heeft echt niet zo'n grote invloed op me dat ik van 1 dag slecht eten me bagger voel ;)
Hoe gaat het met de relatieperikelen?
pi_106842028
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de relatieperikelen?
Vandaag weer goed :) Hij is de laatste dagen weer lief voor me. Nu hopen dat dat zo blijft haha!
pi_106842108
Zit naast een pot met Instant Happiness O+

pi_106842119
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:30 schreef Ml-etje het volgende:
Zit naast een pot met Instant Hapiness O+

[ afbeelding ]
Met je VT wonen huis :P Ik werd er wel vrolijk van!!

Iemand een idee wat ik kan eten? Ik heb komkommer, aardappels, fruit, eieren, brood en geen zin om te koken.
pi_106842125
quote:
Ben aan het nadenken over carneval dit jaar.
Leuk! Wij hebben net ook vandaag weer afgesproken om te gaan. Maar we verzinnen ons kostuum meestal het weekend van tevoren ofzo ;)
  zondag 15 januari 2012 @ 19:31:32 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106842138
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vandaag weer goed :) Hij is de laatste dagen weer lief voor me. Nu hopen dat dat zo blijft haha!
,H mmklinkt om heel eerlijk te zijn niet echt iets als positief uitwerkend op je humeur. Ik zou er erg meh van worden.
pi_106842158
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:28 schreef Perruche het volgende:

14.gif
pi_106842178
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

,H mmklinkt om heel eerlijk te zijn niet echt iets als positief uitwerkend op je humeur. Ik zou er erg meh van worden.
Nee daar komt het niet van, hij is juist heel lief en vraagt wat er is en doet extra zijn best om het huis schoon te houden enzo. Hebben ook een goed gesprek gehad enzo. Misschien het weer, al ben ik vandaag wel lekker buiten geweest!!
pi_106842188
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef Amsel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Share the love O+
pi_106842215
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Met je VT wonen huis :P Ik werd er wel vrolijk van!!

Iemand een idee wat ik kan eten? Ik heb komkommer, aardappels, fruit, eieren, brood en geen zin om te koken.

VT wonen vind het hier te klassiek ;) maar lief!

Koken als niet even snel een tortilla bakken?
pi_106842328
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

VT wonen vind het hier te klassiek ;) maar lief!

Koken als niet even snel een tortilla bakken?
Ja dat is al te veel moeite! Heb zin in witbrood met hagelslag maar heb geen hagelslag!
  zondag 15 januari 2012 @ 19:35:58 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106842348
Ei bakken. Aardappels vergeten en de rest op tafel zetten en van allesf wat eten
pi_106842359
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat is al te veel moeite! Heb zin in witbrood met hagelslag maar heb geen hagelslag!
Oi dan wordt het brood eten idd.
  zondag 15 januari 2012 @ 19:36:29 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106842378
quote:

[..]

Reep Raspen
pi_106842425
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Reep Raspen
Heb ik ook niet :D
Gutogut wat een miepie ben ik toch ook zeg, verschrikkelijk, sorry!!!

Wel lief dat jullie zo meedenken. Wordt denk ik een gebakken ei met pancetta en komkommersalade. Geen brood want al genoeg carbs en dan zo wel een koekje bij de thee :')
  zondag 15 januari 2012 @ 19:38:31 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106842472
Thuisbezorgd.nl
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106842503
quote:

[..]

Nog even naar de super dan. Die zijn bij jou in de buurt nog open.
pi_106842508
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thuisbezorgd.nl
Daar zat ik ook nog aan te denken inderdaad.
pi_106842550
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nog even naar de super dan. Die zijn bij jou in de buurt nog open.
Als ik geen zin heb om te koken (en ik heb echt altijd veel in huis) heb ik natuurlijk al helemaal geen zin om naar de super te gaan eh :P

Maar bedankt voor de suggesties allemaal O+. Ik voel me een stuk beter :D
pi_106842586
quote:
11s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Uhuh :Y. Dat was de 2e rit. Alle grind & zand er eigenhandig uitgeschept, betonvloer is af. Stond je peinzend uit het raam te staren?
Ik keek net even uit het raam toen ik iets wits met een aanhanger vol grind langs zag rijden. Ik meende al iets over beton bij je gelezen te hebben!
pi_106842611
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Share the love O+
Jaaaaa O+

Oh god ik ben echt erg sinds ik terug ben hè :')
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 19:41:53 #192
70532 loveli
N
pi_106842623
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:41 schreef Amsel het volgende:

[..]

Jaaaaa O+

Erg leuk ja.
crap in = crap out
  zondag 15 januari 2012 @ 19:44:35 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106842760
Groningenmeet toch maar eens?

Verkleedpartijen.. :N Doen alsof je iemand anders bent, heb er zo'n hekel aan (clowns ook :r)

ML, je hebt een prachtig huis! Mooie smaak hoor!
pi_106842808
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als ik geen zin heb om te koken (en ik heb echt altijd veel in huis) heb ik natuurlijk al helemaal geen zin om naar de super te gaan eh :P
Een wandeling in de mooie binnenstad is anders wel altijd goed voor mijn humeur.
pi_106842853
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:

Verkleedpartijen.. :N Doen alsof je iemand anders bent, heb er zo'n hekel aan (clowns ook :r)

Clowns verkleden zich toch juist graag?!
pi_106842872
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een wandeling in de mooie binnenstad is anders wel altijd goed voor mijn humeur.
Ik kijk er de godganse dag tegenaan. Stomme binnenstad.

Nee hoor :P garpje! Maar heb al van huis naar lidl naar museumplein naar leidse naar westermarkt en weer naar huis gelopen dus vind het wel ff mooi geweest. Heb ook een dikke blaar van mijn nieuwe laarzen. Meh!!
pi_106842949
Lijstje :')

O: krentenbol met boter, thee
T: stukje chocola
S: half uurtje just dance op de wii :+
L: bruin bolletje met achterham, volkoren beschuitje vruchtenhagel, banaan
S: kwartiertje krachtoefeningen
T: klein bakje kwark met havermout/muesli
T: 3 stukjes chocola, plakje ontbijtkoek :X
D: rijst, ajam paniki, sajoer boontjes, cassave kroepoek, beker melk
  zondag 15 januari 2012 @ 19:49:08 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106842981
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Clowns verkleden zich toch juist graag?!
Ja incognito
pi_106843064
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:41 schreef Amsel het volgende:

[..]

Jaaaaa O+

Leuk juist!

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:

Thanks O+ al heb ik hiervan alleen de bloemen uitgezocht hoor, de buuf kan het schikken ik faal daarin vergeleken met haar :P

Oh ik vind verkleden leuk -O- Heidimeisje!!
pi_106843179
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Ml-etje het volgende:

Heidimeisje!!
Jaaaa :D
pi_106843259
Tijdens een spooktocht in je berenpak dronken in de sloot in slaap vallen, yup, verkleden is leuk :)
pi_106843382
Heb deze trouwens gekocht dit weekend..
Onflatteus ding lijkt maar hij staat me leuk O+ en zit héérlijk.

En deze

En ik ging voor een normale trui /faal :')
pi_106843393
Ik heb volgende week een verkleedfeest, je moet je verkleden in iets wat met een G begint. Gestapo, god, gangster en gay zijn al voorbij gekomen maar daar zit nog niet echt iets bij vind ik :P
pi_106843399
Wat een leuk jurkje Ml!
pi_106843409
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef Amsel het volgende:

[..]

Jaaaa :D
Je mag hem van me lenen, krijg niemand enthousiast dit jaar, zelfs de Mr niet.
pi_106843425
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb volgende week een verkleedfeest, je moet je verkleden in iets wat met een G begint. Gestapo, god, gangster en gay zijn al voorbij gekomen maar daar zit nog niet echt iets bij vind ik :P
Giraffe, gnoe!
pi_106843427
Lijkt me een fijne broek inderdaad MI!
pi_106843471
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Giraffe, gnoe!
Geert Wilders?
pi_106843485
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:59 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Geert Wilders?
Who. Awesome.
pi_106843503
Leuk jurkje MI!
pi_106843615
Geweldige zelf? /weg van minste weerstand...
pi_106843626
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef creepycookie het volgende:
Grover O+
pi_106843672
The Green Hornet!
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 januari 2012 @ 20:05:17 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106843736
Leuk ML...

Uhm.. een Geenhoorn?
Paard dus :P
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 20:05:30 #215
70532 loveli
N
pi_106843747
R.I.P. computer...
crap in = crap out
pi_106843840
Gup!

Me wants :')
Geloof dat ik de pc beter kan uitzetten.
pi_106843851
Goeie suggesties! Iemand zei, je kunt ook Gewoon gaan....
  zondag 15 januari 2012 @ 20:09:59 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106843931
Geitje
Giraffe
Ghadaffi
Griezel
Grietje
Gifmengster
Gordijnrails
Gymschoen
Grapjas
pi_106844014
Was Gorilla al voorbijgekomen?
pi_106844201
We zijn eruit creepy, gewoon als gordijnrails gaan!
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 januari 2012 @ 20:20:13 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106844400
Of als grapefruit! Of gans. Of gnoom. Of glimworm. Of guppy. Of goudvis. Gipsbeen. Etc etc.
pi_106844428
Grover

O: melk, koffie, 3 volkeren boterhammen, 1 pindakaas, ei, wit afbak pistoletje
T: koffie, appel
D: patat kroket kroket

Ik weet het wel
pi_106844550
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Daar zat ik ook nog aan te denken inderdaad.
oh, in dat geval de bruine curry van Thailicious met een extra bak gewokte groenten. (die van 4,50, je hebt er nog 1, maar dan doen ze gewoon wat extra groente door je gerecht, dat wil je niet, je wil die extra bak!)
:9
pi_106844615
Leuk jurkje! En die broek zit vast lekker, maar waarom die foto zo halfnetjes moet, met die schoenen eronder??

Vriendje is weg en ik heb geen snaaizin. Nu ik dit schrijf moet ik dat volhouden. Op zich een goed weekend gehad qua eten denk ik :)
pi_106844720
gothic
pi_106844800
Hmm thais. Eens kijken of ik een soepie kan brouwen.
  zondag 15 januari 2012 @ 20:28:03 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106844804
Griek?
pi_106845283
ZO na ruim een half uur weer bijgelezen :')

V1z!! Wat gaaf! Wanneer kan je erin?
:* voor het kattenleed van Mar!

Mijn weekendlijstjes zijn altijd minder goed, maar dat compenseer ik door de week meestal wel weer. Weegschaal zei vanochtend 64,5. Bij 1.80 is dat voor mij prima. Dunner moet niet, dan word ik bottig. Maar merk dat ik met regelmaat en gezond eten blijf hangen op dit gewicht, dus dan zal het wel goed zijn denk ik dan!
Oh en mn bed is 1.80, wel beetje groot in mn eentje ;)
Be someone that makes you happy
pi_106845319
Heb vandaag een dagje gezeild. Ging best lekker en het was een topweertje! Lekker zonnig, al was er weinig wind. Ben nu helemaal rozig van de hele dag buiten dus ik kan vanavond lekker slapen!
pi_106845479
Nog een :* voor Perr en t lijstje van vandaag

O: appel, peer, boterham met jam
T: 2 abrikozen, 2 pruimen
B: uurtje wandelen in t bos
L: salade nicoise en een pistoletje geitenkaas.
T: plakje cake (verjaardag)
T: handje druiven
D: Champignonrisotto met veul champignons en een beetje pecorino
T: 4 dropjes

Sugarrrr :9

Morgen weer wat dimmen met de carbs :Y
Laatste volle werkweek van mn huidige baan :D
pi_106845895
Oma is van de week 's avonds overvallen door drie gasten. Moet je net mijn oma hebben, ze was teleurgesteld in deze jongens en ze kregen haar geld niet. Werd nog even bekogeld met frisdrank ook :{?!

Oma is niet bang en is er verder prima onder maar wat een tuig!!
pi_106846054
Wat een geluk dat het zo goed is afgelopen Prob, maar alsnog heel naar :* Hoop dat ze nog naar buiten blijft gaan :)
pi_106846063
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Probability het volgende:
Oma is van de week 's avonds overvallen door drie gasten. Moet je net mijn oma hebben, ze was teleurgesteld in deze jongens en ze kregen haar geld niet. Werd nog even bekogeld met frisdrank ook :{?!

Oma is niet bang en is er verder prima onder maar wat een tuig!!
Vreselijk dat soort dingen :N
Het zou je kind maar zijn die zoiets doet...
pi_106846122
Stoere oma prob. :o Wel echt naar, snap niet hoe van die jongens dat in hun hoofd halen..
pi_106846151
Jemig Billy, wat een schrik! :{ Maar wat heb je een verschrikkelijk stoere oma zeg :D
  zondag 15 januari 2012 @ 20:52:53 #236
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106846294
jeetje Billy! maar idd een stoere oma ja ^O^

ik heb me suf gerend tijdens de wedstrijd vandaag dus ik ben KAPOT nu.. lijstje laat ik maar achterwege want echt slecht en dat weet ik zelf ook wel :P zo lekker in bed de nieuwe greys anatomy kijken O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_106847177
Ook hier een meh gevoel. Net even geslapen en keelontsteking doet weer extra pijn sindsdien. En ik krijg niets gedaan want alles doet pijn en ik ben te moe. Nouja, meh dus. Blijkbaar is dit de prijs die ik moet betalen voor een avondje weg en de nacht erna niet genoeg rust pakken. En dat vind ik stom :@.

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook dan kan het pijn doen. Aan je armen/handen :+. Maar dat is misschien alleen mijn persoonlijke ervaring :').

Stoere oma billy!
pi_106847402
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een geluk dat het zo goed is afgelopen Prob, maar alsnog heel naar :* Hoop dat ze nog naar buiten blijft gaan :)
^^
pi_106847508
lijstje gooi ik er ook maar even in

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kalkoen
L: rijst, kip en groente
T: tompouce
D: aardappel, kip en guacamole
T: kwark
pi_106848039
Wat iedereen al zegt prob.. stoere oma, maar het blijft natuurlijk rot!
  zondag 15 januari 2012 @ 21:18:30 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106848051
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Chicolate het volgende:
Ook hier een meh gevoel. Net even geslapen en keelontsteking doet weer extra pijn sindsdien. En ik krijg niets gedaan want alles doet pijn en ik ben te moe. Nouja, meh dus. Blijkbaar is dit de prijs die ik moet betalen voor een avondje weg en de nacht erna niet genoeg rust pakken. En dat vind ik stom
Toch maar een tijd wat rustiger aandoen chico. Even geen feestjes. Anders voel je je de rest van je leven zo. En dat is nog stommer.
  zondag 15 januari 2012 @ 21:22:27 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106848327
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Toch maar een tijd wat rustiger aandoen chico. Even geen feestjes. Anders voel je je de rest van je leven zo. En dat is nog stommer.
Wat zij zegt!
pi_106848412
Ik zou inderdaad écht even je rust pakken, Chico. Je kan niet op je oude sterkte door gaan, want dat stort je op een gegeven moment in en ben je helemaal ver van huis! :*
pi_106848449
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat zij zegt!
Chico's bioritme weet niet wat t meemaakt de laatste maanden :P
pi_106848580
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik weet het. Maar het is zo'n gevecht met mezelf dat ik er gewoon verdrietig van word. En morgen bij de huisarts maar eens vragen of ik gewoon pijnstillers mag innemen, of dat ik dan teveel risico loop op leverschade (aangezien leverfunctie is aangetast op het moment, maar ik wel echt pijn heb). En helemaal geen alcohol meer. Het moet maar. Dit zal echt niet de laatste keer zijn dat ik tegen mijn grenzen aan loop.

quote:
12s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Chico's bioritme weet niet wat t meemaakt de laatste maanden :P
:D. Dat is helemaal stuk sowieso. Nu ik ook overdag slaap.
pi_106849035
Hmm, dat met die leverfunctie klinkt wel zorgelijk hoor. En hard feesten met keelpijn ook.
pi_106849310
Kan je niet proberen om op andere manieren je sociale contacten te onderhouden, Chico? Af en toe gewoon 's avonds naar de kroeg zonder te drinken en dan rond twaalven naar huis en dan één keer per maand wel een nachtje dansen?

Het is niet leuk, maar des te sneller ben je er weer van af en kan je in de zomer mooie feestjes aflopen! O+
pi_106849396
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ze is er zelf vrij nuchter onder, is nu ook gewoon weer op pad (in het donker)
pi_106849408
quote:
15s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, dat met die leverfunctie klinkt wel zorgelijk hoor. En hard feesten met keelpijn ook.
Is dat niet altijd bij Pfeiffer? Ik kreeg toen ik dat had ook leverpilletjes, maar toen mocht ik wel gewoon pijnstillers.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_106849492
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Mini. het volgende:

[..]

Is dat niet altijd bij Pfeiffer? Ik kreeg toen ik dat had ook leverpilletjes, maar toen mocht ik wel gewoon pijnstillers.
leverpilletjes?
Bedoel vooral de combi's met alcohol.
pi_106849563
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Ze is er zelf vrij nuchter onder, is nu ook gewoon weer op pad (in het donker)
Stoere oma, Prob!

Doet me denken aan wat iets wat ik vandaag van Greys hoorde: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)r-niet-in-rotterdam/
pi_106849733
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:36 schreef Goodbye het volgende:
Kan je niet proberen om op andere manieren je sociale contacten te onderhouden, Chico? Af en toe gewoon 's avonds naar de kroeg zonder te drinken en dan rond twaalven naar huis en dan één keer per maand wel een nachtje dansen?

Het is niet leuk, maar des te sneller ben je er weer van af en kan je in de zomer mooie feestjes aflopen! O+
Wat zij zegt!

Nu je eenmaal de smaak te pakken hebt snap ik dat het moeilijk is om nu opeens te minderen, maar een leuk sociaal leven zonder alcohol en zonder feestjes kan echt! Ik ga nu bijvoorbeeld vaker lunchen oid met vriendinnen en ben al in geen tijden meer uitgeweest ;) Er zijn ook af en toe feestjes die niet om alcohol draaien, wil er zelf ook nog eens heen schijnt erg gaaf te zijn! Zal het even PMen want sowieso wel leuk!
pi_106849767
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

leverpilletjes?
Bedoel vooral de combi's met alcohol.
Ja, geen idee meer wat het was, weet alleen nog dat het voor je lever was. Kan best dat het homeopathisch was ofzo, heb er zelf toen niet al te veel van meegekregen.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_106849910
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik weet het. Maar het is zo'n gevecht met mezelf dat ik er gewoon verdrietig van word. En morgen bij de huisarts maar eens vragen of ik gewoon pijnstillers mag innemen, of dat ik dan teveel risico loop op leverschade (aangezien leverfunctie is aangetast op het moment, maar ik wel echt pijn heb). En helemaal geen alcohol meer. Het moet maar. Dit zal echt niet de laatste keer zijn dat ik tegen mijn grenzen aan loop.

Accepteren dat het even niet wil zoals je zelf wilt is behoorlijk pittig, maar misschien kan je beter af en toe verdrietig zijn en even iets missen dan dat je steeds zo over je grenzen gaat. Het is tijdelijk meid, als je goed luistert naar je lijf komt dit gewoon helemaal goed, gun dat jezelf alsjeblieft, ookal lijkt het heeel lang en heeel kut dat je zoveel moet laten.
Als je er zelf iets aan kan doen om zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te herstellen, doe dat dan alsjeblieft gewoon :*
  zondag 15 januari 2012 @ 21:53:54 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106850451
Toen ik de diagnose Pfeiffer kreeg, was de dokter vooral duidelijk in het feit dat ik echt echt echt geen alcohol mocht gedurende drie maand... En ja, das kut. Zeker als je studeert en van uitgaan houdt. Maar ik had toen ook helemaal geen puf voor stappen eigenlijk.
pi_106851059
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Chicolate het volgende:
Ook hier een meh gevoel. Net even geslapen en keelontsteking doet weer extra pijn sindsdien. En ik krijg niets gedaan want alles doet pijn en ik ben te moe. Nouja, meh dus. Blijkbaar is dit de prijs die ik moet betalen voor een avondje weg en de nacht erna niet genoeg rust pakken. En dat vind ik stom :@.

[..]

Ook dan kan het pijn doen. Aan je armen/handen :+. Maar dat is misschien alleen mijn persoonlijke ervaring :').

Stoere oma billy!
Meh :{ :*
pi_106851625
quote:
15s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leverfunctie is wat ik online gevonden heb. De reden dat ik vrijdag maar 1 half glaasje prosecco gedronken heb, en verder alleen maar water. En geen pijnstillers, ik combineer nooit pijnstillers met alcohol. Maar ik heb helemaal geen info van mn arts gekregen, of misschien wel via de telefoon maar ik was toen te geschrokken want ik kreeg toen net de diagnose. Daarom ga ik morgen even langs :). Vind het geen probleem om een paar maanden niet te drinken, maar het dansen zou ik wel gaan missen.

Dit was een eenmalig feestje, de volgende is over 2 maanden ofzo pas weer :). De vorige was ook een maand geleden, en dat was mijn eigen verjaardag. Geloof dat ik hier vooral de moment meld dat ik wel losga, en niet de saaie vrijdagavonden die ik normaal heb :+. En maar weer wat vaker met vriendinnen afspreken om te koken, dan heb ik iig een fatsoenlijke avondmaaltijd én gezelligheid.
pi_106851628
En wat Prob zegt, je kunt naast stappen ook genoeg andere leuke dingen doen! En als je wel uitgaat een keer cola nemen ipv alcohol. Een vriend van mij drinkt gewoon standaard geen alcohol met feestjes/uitgaan en heeft het volgens mij altijd prima naar z'n zin :)
pi_106851751
Ik drink normaal tijdens uitgaan max 2-3 alcoholische drankjes, die kan ik makkelijk missen hoor :P. Heb wel vaker compleet nuchter in een kroeg/club gestaan :).
pi_106851757
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dit was een eenmalig feestje, de volgende is over 2 maanden ofzo pas weer :). De vorige was ook een maand geleden, en dat was mijn eigen verjaardag. Geloof dat ik hier vooral de moment meld dat ik wel losga, en niet de saaie vrijdagavonden die ik normaal heb :+. En maar weer wat vaker met vriendinnen afspreken om te koken, dan heb ik iig een fatsoenlijke avondmaaltijd én gezelligheid.
Nou, dat lijkt me een prima plan! :Y
pi_106852247
Veel te koud buiten, het zal nu wel weer heel hard gaan vriezen de komende tijd. Nee, daar zit ik niet echt op te wachten eigenlijk want zo'n korte broek met hardlopen is donders fijn maar niet als het zo koud is. Wel een klein rondje en daar is niets mis mee.
pi_106852298
Volgens weer.nl houdt het wel op met drie nachtjes vorst..
pi_106852450
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:24 schreef MarMar het volgende:
Volgens weer.nl houdt het wel op met drie nachtjes vorst..
Merk jij met koud weer eigenlijk ook dat je minder lange afstanden af kan leggen op je scootmobiel?

Of juist niet omdat je binnen blijft met de kou?
pi_106852814
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Merk jij met koud weer eigenlijk ook dat je minder lange afstanden af kan leggen op je scootmobiel?

Of juist niet omdat je binnen blijft met de kou?

Als het vriest pak ik me in in drie lagen en doe ik er nog een beendeken overheen en ga ik er alleen uit als het echt echt echt moet. Vandaag was het eigenlijk de bedoeling maar ben ik niet gegaan.
Ik ben vrij snel verkleumd op de scootmobiel idd, maar ik heb nog meer last van vocht en herfstig weer dan van echte vrieskou. Dan gaan de gewrichten echt klieren, die zijn bijna een barometer.

Voor als er volgend jaar wel een strenge winter komt heb ik bedacht dat ik verwarmde motorkleding aan ga schaffen ;)

Als je de scootmobiel zelf bedoelt: de accu lijkt sneller leeg te gaan als het koud is.
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 22:38:06 #265
70532 loveli
N
pi_106852977
Dat lijkt niet alleen zo. Kan tientallen procenten schelen in capaciteit.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 22:38:43 #266
70532 loveli
N
pi_106853011
En ik heb een kutdag geloof ik :')

Touchscreen en herkenbaarheid, dus geen details.
crap in = crap out
pi_106853085
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:34 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als het vriest pak ik me in in drie lagen en doe ik er nog een beendeken overheen en ga ik er alleen uit als het echt echt echt moet. Vandaag was het eigenlijk de bedoeling maar ben ik niet gegaan.
Ik ben vrij snel verkleumd op de scootmobiel idd, maar ik heb nog meer last van vocht en herfstig weer dan van echte vrieskou. Dan gaan de gewrichten echt klieren, die zijn bijna een barometer.

Voor als er volgend jaar wel een strenge winter komt heb ik bedacht dat ik verwarmde motorkleding aan ga schaffen ;)

Als je de scootmobiel zelf bedoelt: de accu lijkt sneller leeg te gaan als het koud is.
Ik bedoelde het laatste, kan me ook wel voorstellen dat het zo donders koud is dan. Al valt het dit jaar nog wel mee denk ik, ivm afgelopen jaar?

quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:38 schreef loveli het volgende:

Nu al? Morgen was toch de kutste dag van het jaar?
pi_106853170
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik bedoelde het laatste, kan me ook wel voorstellen dat het zo donders koud is dan. Al valt het dit jaar nog wel mee denk ik, ivm afgelopen jaar?

[..]

Valt idd mee dit jaar. Op zich jammer, want door de sneeuw met een slee achter de scootmobiel is dan weer supergrappig :) wie weet krijgen we nog even een weekje sneeuw.
pi_106853456
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

[..]

Och is het weer zo ver. Ik hou heus van winters, maar hij hoeft van mij echt niet alsnog te komen. Hij heeft z'n momentum gehad en niet gepakt. Nu mag O+ Lente O+
pi_106853512
quote:

Snel gaan slapen dan! :*
pi_106853713
quote:

Wat Anna zegt en pm staat open als je wat kwijt moet :*
pi_106854002
Oja blue monday!
pi_106854008
ik zou heel graag nog een dag weekend hebben. Merk dat ik vaak pas op zondag echt de hang van het ontspannen te pakken heb, en dan moet ik de volgende dag alweer werken.

Vanvaond lekker gegeten met een vriend, en een filmpje gekeken. Nu naar bed, en nog even met de duutser keuvelen over de telefoon...
pi_106855404
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:59 schreef creepycookie het volgende:
Oja blue monday!
De maandag waarop je er achter komt dat je goede voornemens gefaald hebben, het geld eigenlijk op is en het nieuwe jaar niet beter blijkt te zijn dan het vorige. En dan is het ook nog eens maandag. Dit jaar geen last van, ik had op 2 januari al in de gaten dat ziek zijn roet in mijn sport- en op tijd beginnen met leren voornemens zou gooien :+.
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 23:29:29 #275
70532 loveli
N
pi_106855442
CPU is dood net nu ik dingen moet regelen. Nou ja, kan me hier ook mee behelpen.

Amsterdammers, als ik 's avonds op de wallen moet zijn ( :') ), kan ik dan beter parkeren bij Sloterdijk (transferium) en daarvandaan trein/metro of taxi pakken of in een parkeergarage en daarvandaan taxi proberen? Geen wandelschoenen en CS is te ver lopen.

Morgen grotere kutdag kan kloppen, want tandarts.
crap in = crap out
pi_106855597
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:29 schreef loveli het volgende:
CPU is dood net nu ik dingen moet regelen. Nou ja, kan me hier ook mee behelpen.

Amsterdammers, als ik 's avonds op de wallen moet zijn ( :') ), kan ik dan beter parkeren bij Sloterdijk (transferium) en daarvandaan trein/metro of taxi pakken of in een parkeergarage en daarvandaan taxi proberen? Geen wandelschoenen en CS is te ver lopen.

Morgen grotere kutdag kan kloppen, want tandarts.
Hoe laat moet je terug? De tram naar de P&R dichtbij mijn huis gaat tot half 1 ofzo. Heb alleen geen idee tot hoe laat de P&R zelf geopend is :'). Je bent dan wel in 10 min bij CS. Of was lopen vanaf CS te ver?
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 23:38:57 #277
70532 loveli
N
pi_106855896
Denk dat CS lopend te ver is, ben niet zo bekend in hartje A'dam.
crap in = crap out
pi_106856285
"wil je heel graag trouwen, maar kan je het met je aanstaande niet eens worden over de locatie, thema etc." ehm.. misschien dan niet zo'n goed idee om te gaan trouwen denk ik dan :P

(spotje op tv over een nieuw tvprogramma waar mensen zich voor op kunnen geven)
pi_106856348
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:38 schreef loveli het volgende:
Denk dat CS lopend te ver is, ben niet zo bekend in hartje A'dam.
Metro naar nieuwmarkt nemen dan? Is midden op de wallen. Waar moet je precies zijn?
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 15 januari 2012 @ 23:55:47 #280
70532 loveli
N
pi_106856607
PM
crap in = crap out
pi_106857134
Ik wacht geduldig af. Het kan zijn dat ik zo in slaap val overigens. :P
Doe wat je niet durft.
pi_106858308
Zo, ook weer thuis
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_106858313
De wallen liggen echt naast CS. Ligt er wel aan waar je precies op de wallen moet zijn en of je je Lagerfelds aan hebt.
  Vis een optie? maandag 16 januari 2012 @ 01:03:32 #284
70532 loveli
N
pi_106858446
DM
crap in = crap out
  maandag 16 januari 2012 @ 05:15:54 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106860134
Loveli :*

* uniekhoorn gaat krabben :')
pi_106860241
Mogge!
Waarom gaan garage's pas open om 8 uur?
Naja deze om half 8 dus dan sta ik voor de deur :+
Autootje mag een beurtje en een nieuwe bumper :') , 3 dagen leenauto ik ben benieuwd!
pi_106860352
Goedemorgen!

De rondjes, mag ik aannemen Ml?
Ben voor het eerst sinds weken prima opgestaan, wat nou blue monday :s) :s)
pi_106860388
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 06:42 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
Autootje mag een beurtje en een nieuwe bumper :') , 3 dagen leenauto ik ben benieuwd!
Hehe, dat is nou typisch iets wat ik van tevoren uitzoek. :D
Wel knap dat ze er 3 dagen voor nodig hebben overigens. :P

Ter informatie : het is best frisjes op de fiets, maar het is nog steeds te doen met een fleece en een vest eronder :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 16 januari 2012 @ 07:47:52 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106860511
Heb gewoon jurkje aan, met panty en verder geen handschoenen of sjaal of dat soort dingen. Kan me ook oprecht verbazen over mensen met sjaals als het buiten +6 is, zoals vorige week. Ik heb daar nooit zo snel last van ofzo. Terwijl ik het in huis wel snel frisjes heb.
pi_106860524
Op de fiets heb ik al handschoenen aan bij 10 graden ofzo. Maar ken wel meer mensen die altijd warme handen bij het fietsen.
Doe wat je niet durft.
pi_106860719
Dit is zo'n gekke winter....

Ik kan het gras nog zien, buiten m'n huis. Soms is het wel koud, maar niet heel erg koud...Jammer eigenlijk, ik hou wel van een goede winter...
pi_106860741
Morning!! De zon komt al op O+. Roze wolkjes O+. Nu een appeltje en mandarijnte en dan zometeen naar de bodybalance en dan naar de masseur O+... heerlijk zo'n extra dagje vrij :D
pi_106860790
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 06:42 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
Dat valt nog mee, ik kan pas om 9 uur bij de verloskundige langs. Stond echt even met m'n mond open toen ik bij het maken van de afspraak vroeg om zo vroeg mogelijk. Nou ja, op maandag wat uitslapen is ook niet verkeerd :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106860819
quote:
11s.gif Op maandag 16 januari 2012 07:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb gewoon jurkje aan, met panty en verder geen handschoenen of sjaal of dat soort dingen. Kan me ook oprecht verbazen over mensen met sjaals als het buiten +6 is, zoals vorige week. Ik heb daar nooit zo snel last van ofzo. Terwijl ik het in huis wel snel frisjes heb.
Heb ik vaak ook (wel een dunnere dan), anders krijg ik snel last van een stijve nek. Vorige week raakte ik m'n handschoenen kwijt toen ik halsoverkop naar een andere trein moest rennen en heb ook direct nieuwe gekocht. Mijn handen zijn op de fiets echt heel snel koud en pijnlijk...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106861176
Ik heb al een dikke sjaal als het onder de 10 graden is en bij minder dan 6 komt er een muts bij :+

Met een zieke dochter op de bank vandaag, wawt stiekem wel een beetje gezellig is. Zelf behoorlijk wazig van de pijnstillers.. even moed verzamelen voor een nieuwe zenuwblokkade en hopen dat ze dan een groter deel kunnen pakken.. De vorige keer hielp wel, maar er bleef een aanzienlijk stuk over. en dat was al met 10 naalden, ik weet niet eens of meer tegelijk wel mogelijk is

Enfin, vandaag doen we weer netjes met eten, niet gewogen want dit weekend gesnaaid en ongesteld, dus het heeft geen enkele zin om nu te kijken of er al een pondje af is. Ik kijk vrijdag wel weer.

Lijstje voor vandaag:
O: havermout
T: cappuccino, peer
L: soep, gekookt eitje, rauwkost
T: cappuccino, cracker met kaas
D: kip met blokjes pompoen in tomatensaus met een beetje pasta en een beetje parmezan
T: kwark met verse ananas
pi_106861231
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 07:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!

De rondjes, mag ik aannemen Ml?
Ben voor het eerst sinds weken prima opgestaan, wat nou blue monday :s) :s)
En de print van het kenteken ;)
Plus een put en wat ondefinieerbare krassen.

quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehe, dat is nou typisch iets wat ik van tevoren uitzoek. :D
Wel knap dat ze er 3 dagen voor nodig hebben overigens. :P

Ter informatie : het is best frisjes op de fiets, maar het is nog steeds te doen met een fleece en een vest eronder :P
Wat zoek je tevoren uit?
1 dag spuiten, 1 dag drogen en coaten/uitharden en monteren.

quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 08:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat valt nog mee, ik kan pas om 9 uur bij de verloskundige langs. Stond echt even met m'n mond open toen ik bij het maken van de afspraak vroeg om zo vroeg mogelijk. Nou ja, op maandag wat uitslapen is ook niet verkeerd :D.
Mijn ex- collega raakte er frusti van, die moest altijd onder werktijd en ze werkte 3 dagen.
pi_106861330
Ik zoek vooraf uit hoelaat ze open zijn. Dan sta je niet voor een gesloten deur enzo. :P
En als ik mijn auto in elkaar rij, dan doe ik het goed. *)
Doe wat je niet durft.
pi_106861375
mogguh! Need to sleep more :O Gaat een lange dag worden vandaag :')
pi_106861434
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zoek vooraf uit hoelaat ze open zijn. Dan sta je niet voor een gesloten deur enzo. :P
En als ik mijn auto in elkaar rij, dan doe ik het goed. *)
Oh zo :D
Ik weet dat de eerste persoon om half 8 aanwezig is.

Het "ik ben benieuwd" sloeg meer op de vervangende auto.
Enne ik rij hem gewoon niet in de prak :+ ik laat het doen :')
  maandag 16 januari 2012 @ 09:18:56 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106861442
Mar, de lidl heeft v.a 19de een electrisvhe dunne deken. Iets voor jou?
Wij hebben koffie met slagroomgebak, morgen ook. Zucht
pi_106861484
Booooo! Maandag }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')