Fijn he?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag ook heerlijk gewandeld. Een uurtje maar. Maar wat heb ik het gemist.
Nog een keertje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen worst
L: 2 boterhammen vlokken
T: 2 tomaten
T: pot doperwten
D: rijst met sperziebonen, kip en kerriesaus
T: ? feestje, dus vast wel 1 of 2 wijn
Dat zal dan onbewust zijn. Kan me niet voorstellen dat iemand op die manier bewust denkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Het kan ook wel eens zo zijn dat XM de pest heeft aan haar weigerachtige lichaam en geen zin heeft er beter voor te zorgen daar ze een "gewoon" leven wil?
Wat voor brood? En met boter denk ik, gezien de vlokken? Zijn het verse sperziebonen? Neem nog een goede T op je feestje, noten of zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:31 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen worst
L: 2 boterhammen vlokken
T: 2 tomaten
T: pot doperwten
D: rijst met sperziebonen, kip en kerriesaus
T: ? feestje, dus vast wel 1 of 2 wijn
Nog een keertje.Ga er zo vandoor, fijne avond iedereen!
Zeker, is een vicieuze cirkel maar dat betekent niet dat hij niet doorbroken kan worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog 8 uurtjes en dan mag ik weer aan een bak kwark en vla..
Xennia, is ook zo (niet met alle namen helemaal eens) maar krijg het maar in het koppie goed. Moeilijk is dat.
Ja, met vlagen.quote:En jij bent op oorlogspad, net zoals ik soms tegen de lijstjes aanschop
Tof
Komt er nog één!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef Xennia het volgende:
...
Verder heb ik oa slechte lijstjes gezien van motorbloempje, quinazoline, MI-etje, viking en ook conleche heb ik wel eens beter zien eten.
Gisteren drankjes wezen tikken ofzo? Gefeliciteerd met je toekomstige crib trouwensquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:58 schreef V1z0R het volgende:
Slecht, maar heus meer dan voldoende lijstje
O: 2x toast banaan, liter melk
T: 1/2 bak kwark
S: Het moest ergens op lijken, maar kwam uit op zo'n 30min kreunen en steunen
L: rundergehakt hamburger met sambal en pepertjes, glas melk
T: boterham rucola en parmaham
T: 6 biertjes
D: gebakken aardappels met sambal, 2 speklappenen bord salade
T:...
Ken wel mensen die het bewust doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zal dan onbewust zijn. Kan me niet voorstellen dat iemand op die manier bewust denkt.
Yupquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:02 schreef conleche het volgende:
En ik moet ook glimlachen om de posts van Amsel en ik vind het net goed voor de collega. Want die gaat na vanavond het restant van zijn haren uit zijn hoofd trekken. Wedden? Dat soort heerschappen wordt ineens wakker als ze niet meer kunnen krijgen wat ze eerst maar half bliefden.
Jaaaaa!!quote:
Yupquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Gisteren drankjes wezen tikken ofzo? Gefeliciteerd met je toekomstige crib trouwens
Jouw eetpatroon lijkt daar ook soms op...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zal dan onbewust zijn. Kan me niet voorstellen dat iemand op die manier bewust denkt.
Prima! Het was een leuke avond, en ik ben misschien een watje maar ik hecht er gewoon heel veel waarde aan om nog goed met elkaar om te gaan. Ik geef nog altijd heel veel om hem en hoop dat het hem goed blijft gaan.quote:
Ik ben een monsterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa!!![]()
Oh, en ik heb ook een bagger lijstje vandaag. Maar uit angst voor Uniek en Xennia post ik die maar nietWel gesport, dat maakt het een beetje goed.
Serieus?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ken wel mensen die het bewust doen.
Stimmtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Jouw eetpatroon lijkt daar ook soms op...
Waarom dan wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
StimmtMaarrrr... ik doe het niet 'omdat mijn lijf niet doet wat ik wil en gewoon een normaal lijf wil en daarom alles maar bewust saboteer'.
Ja. En dat gaf hij ook gewoon toe. En dat voelde best goed!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Dat laatste is nog het beste. Baalde hij erg?
Klinkt allemaal goed, Amselquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:33 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja. En dat gaf hij ook gewoon toe. En dat voelde best goed!
Xennia, hij heeft de afgelopen drie jaar in NL gewoond dus ik denk dat ik hem weinig hoef te laten zien! Daarom voel ik ook geen enorme druk als hij hierheen komt. Anders zou ik misschien wel denken "het móét leuk zijn en goed gaan, anders is hij speciaal voor mij naar een vreemd land gekomen", maar hij heeft hier gewoon een heel sociaal leven waarop hij kan terugvallen. En ik heb gezegd dat hij z'n reis alleen mag afbreken als we het dan nog een keer samen in gaan halen natuurlijkVolgens mij hangt het er nu gewoon van af of hij z'n ticket om kan boeken. Ik wacht het rustig af
Maria, klinkt als een hele leuke avond! Al moet ik toegeven dat ik de website van je werkgever nogal hysterisch blij vind
Dat is fijn. Heeft hij in die 3 jaar dingen gezien als Neeltje Jans, Efteling, Volendam?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:33 schreef Amsel het volgende:
[..]
Xennia, hij heeft de afgelopen drie jaar in NL gewoond dus ik denk dat ik hem weinig hoef te laten zien! Daarom voel ik ook geen enorme druk als hij hierheen komt. Anders zou ik misschien wel denken "het móét leuk zijn en goed gaan, anders is hij speciaal voor mij naar een vreemd land gekomen", maar hij heeft hier gewoon een heel sociaal leven waarop hij kan terugvallen. En ik heb gezegd dat hij z'n reis alleen mag afbreken als we het dan nog een keer samen in gaan halen natuurlijkVolgens mij hangt het er nu gewoon van af of hij z'n ticket om kan boeken. Ik wacht het rustig af
Fibromyalgie en het enge is dat het er alleen maar erger door wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Serieus?Echt als sabotage? Damn :/
Jij hebt het zo getroffenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:33 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maria, klinkt als een hele leuke avond! Al moet ik toegeven dat ik de website van je werkgever nogal hysterisch blij vind
In sommige perioden omdat eten ervoor zorgt dat ik ziek word en krom lig van de pijn. In andere perioden... Laksheid? Onverschilligheid? Geen ruggengraat?quote:
Hoe lang zijn jullie samen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik wil weer in het begin van een relatie zitten, als ik dat zo hoor.
Maar goed, ik heb ook een hele leuke Duutser!
Sinds september 2008. Of oktober, ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie samen?
Ik zit er een beetje tussenin denk ik, tussen het begin van een relatie en een zekere relatie. Komt deels ook wel door het latten, denk ik.
Oud en nieuw bijvoorbeeld zijn we met een groepje vrienden uit geweest en om 12 uur tilde B. me op en draaide me rond en toen werd ik echt helemaal warm van binnen. Zucht, hij is gewoon van mij! En is dat ook in 2012.
Tegelijkertijd weet ik dat hij net zo veel van mij houdt als ik van hem, ken ik zijn gekke maniertjes en gewoontes (die soms een beetje irritant zijn, maar waar ik heel vaak om moet lachen) en weet ik dat hij de mijne kent en accepteert. We hebben onze eigen taal en grapjes samen. Als ik naar hem kijk, weet ik precies hoe hij in zijn vel zit etc.
En nu voel ik weer een kriebel opborrelen![]()
Gelukkig zie ik hem morgen weer. Heb hem al sinds maandagmiddag niet meer gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt een andere naam he
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Mja, maar waarom nu ineens en niet direct toen ik op FB kwam een paar maanden geleden, en de rest van de groep me wel toevoegde? Bovendien hadden we elkaar op Hyves ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Sommige mensen voegen echt iedereen toe joh (tot aan de buurvrouw van de kapster van hun moeder), daar zit niks achter.
wat een klein bed, of lijkt dat maar zo?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
vandaag!
Trusten!
Er woont een vrouw!quote:Op zondag 15 januari 2012 00:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
vandaag!
Trusten!
1m40. Dat zullen een hoop mensen wel klein vinden, maar ik ben niet anders gewend. En we liggen toch altijd samen op één helft.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een klein bed, of lijkt dat maar zo?
dat heb ik ook. Het lijkt zo klein op die foto, geloof ik...quote:Op zondag 15 januari 2012 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1m40. Dat zullen een hoop mensen wel klein vinden, maar ik ben niet anders gewend. En we liggen toch altijd samen op één helft.
Goeie work out.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef loveli het volgende:
Bah, net moeten krabben en morgenvanochtend waarschijnlijk weer.
/vroeg pissen
Ja die van gisteren. Die van vandaag vind ik aardig uitgebalanceerd voor een lowcarb-lijst.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef conleche het volgende:
[..]!! I knew it!!
Heerlijk. /vals kreng.
En Xennia, ik neem aan dat je op mijn lijstje van gisteren doelde? Die was inderdaad niet best.
Die van vandaag is meer dan oké, vind ik zelf. Wel heel erg lowcarb natuurlijk en ik heb de macadamia's vervangen voor gerookte zalm, maar voor de rest: vis, vlees, eieren en een behoorlijke hoeveelheid groenten. Lijkt me prima.
Goed idee! En water, wat best veel drank gister.quote:
Gewoon volkoren, en ik eet het inderdaad met boter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat voor brood? En met boter denk ik, gezien de vlokken? Zijn het verse sperziebonen? Neem nog een goede T op je feestje, noten of zo.
quote:Op zondag 15 januari 2012 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe deed me eraan denken dat ik dit zag gisteren:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb ruimte nodig als ik slaap. En wil ook niet aangeraakt worden. Met kerst hebben we in een 1.20 bed geslapen, maar dat is erg krap, vind ik! 1.40 is okay.quote:Op zondag 15 januari 2012 09:12 schreef Amsel het volgende:
Ik hou van kleine tweepersoonsbeddenMaar ik slaap zo klef dat een eenpersoonsbed ook ruim genoeg is voor met z'n tweeën
Goeiemorgen!
Qft! En ik was ook zo blij dat de éérste nacht dat Mr.Mo en ik in een bed sliepen we na het gebruikelijke gevoos elkaar 'welterusten' zeiden we ons beide omdraaiden, rug naar elkaar toe en geen geklef meer.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb ruimte nodig als ik slaap. En wil ook niet aangeraakt worden.
Hoeveel bloem had je hier gebruikt en hoe krijg je 'm zo mooi gerezen?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfgebakken volkorenbrood...
Dit is denk ik wel anderhalve kilo brood. En veel geduld met rijzen, deze heeft gister van 9 tot 12 eerste rijs gehad, en de hele nacht 2e rijs. en ik heb voor deze een rijsmandje gebruikt. Gekregen voor kerst. En nee, geen broodbakmachine!quote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoeveel bloem had je hier gebruikt en hoe krijg je 'm zo mooi gerezen?Of gebruik jij een broodbakmachine?
Zo gaan bij mij de cycli. Dat begint met lowcarben. Dan voeg ik langzaam goede koolhydraten toe, dat hou ik een tijd vol. Langzaam sluipt er ook slecht spul tussen, waardoor ik steeds meer trek krijg in nog meer slecht spul. Dan zie ik dat. Dan ga ik weer lowcarben en begint het weer opnieuw. That's how I roll, blijkbaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja die van gisteren. Die van vandaag vind ik aardig uitgebalanceerd voor een lowcarb-lijst.
Bijnaam-boks!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo gaan bij mij de cycli. Dat begint met lowcarben. Dan voeg ik langzaam goede koolhydraten toe, dat hou ik een tijd vol. Langzaam sluipt er ook slecht spul tussen, waardoor ik steeds meer trek krijg in nog meer slecht spul. Dan zie ik dat. Dan ga ik weer lowcarben en begint het weer opnieuw. That's how I roll, blijkbaar.![]()
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, 20 gram oude kaas
L: kabejauw met italiaanse groenten, genuked met een beetje kikkoman, sambal, zoetstof en water
T: plakjes ham
T: wodka, macadamianoten (als die nog lekker zijn) 40 gram gerookte zalm
D: gegrilde eendenborst met sperzieboontjes en een kloddertje mayo
T: 2 eetlepels creme fraîche met limoensap en zoetstof.
T: 20 gram gerookte kipfilet, 35 gram ossenworst
Vandaag:
O: gekookt eitje, 30 gram gerookte kipfilet
L: rauwkost met mayo als dressing, met koude eend (50 gram) en gerookte zalm (60 gram)
T: gekookt eitje
T: baconknabbels met filet A.
T: wodka
D: kliekje tomaten/pasta/pesto/kip saus over een berg sperzieboontjes. Met uitgebakken spekjes denk ik, want de kip is er zo'n beetje al uitgegeten.
Mijn bed is 1m60 en ik kan niet klef slapen. Dan krijg ik het te warm, ik had als bijnaam kacheltje, dus ik produceer net als Puff ook (te) veel warmte, I guess, hoewel......ik noem het gewoon warmbloedig, dat klinkt beter.
Dat warmbloedig gebruik ik ook weleens als mensen vragen of ik ook vind dat het zo koud is 'ergens'.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn bed is 1m60 en ik kan niet klef slapen. Dan krijg ik het te warm, ik had als bijnaam kacheltje, dus ik produceer net als Puff ook (te) veel warmte, I guess, hoewel......ik noem het gewoon warmbloedig, dat klinkt beter.
Wat een stuk vreten...quote:Op zondag 15 januari 2012 12:42 schreef Amsel het volgende:
Oh ik moet het nog even melden hoor: Raad eens wie me vanochtend een smsje stuurde dat hij de hele nacht wakker had gelegen en het er toch wel moeilijk mee had? Ha!Hij stikt er maar in
![]()
Dat beseffen is één ding, maar dan vervolgens dat ook sms-en/zeggen om zo de boel te chanteren...quote:Op zondag 15 januari 2012 12:54 schreef conleche het volgende:
Nou ja. Dit is hoe het werkt bij heel veel mannen hoor. (En waarschijnlijk ook bij heel veel vrouwen.) Je weet niet wat je hebt laten gaan, voordat je het kwijt bent. Zoiets. Blijft natuurlijk net goed en lekker puh, maar het is niet uitzonderlijk of zo.
chanteren lijkt me niet het goede woord hier? Meer even proberen of ze het wel echt meent.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat beseffen is één ding, maar dan vervolgens dat ook sms-en/zeggen om zo de boel te chanteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |