En wat die marokkanen die na beëindiging van hun inverzekeringstelling, van oom agent doodleuk hun wiet terugkregen betreft:quote:KRO
Eindredacteur
Brigitte Baake
NCRV
Eindredacteur
Gemma Derksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens staat voor de liefhebbers ook aflevering 2 al online: http://lijn32.nl/seizoenen/2012/afleveringen/21-01-2012Je suis Charlie Sheen
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-kijkcijferhit.dhtmlquote:De eerste aflevering van de nieuwe Nederlandse dramaserie Lijn 24 is zaterdag door 1,104 miljoen mensen bekeken en dat is ver boven het zendergemiddelde van Nederland 2.
quote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef NotYou het volgende:
Zo ontzettend jammer dat een spannende dramaserie van de publieke omroep niet gewoon een spannende dramaserie kan zijn.
Waarom menen de makers toch dat dat het aan hen is onder het vertellen geniepig plaats te nemen op de (sterk verhoogde) onderwijzersstoel en het publiek vanaf daar neerbuigend om de zoveel tijd wel even mede te delen hoe het er in de Nederlandse maatschappij aan toe gaat?![]()
De serie lijkt voor Nederlandse begrippen een prima budget te hebben, de cinematografie was opvallend aangenaam en het merendeel van de cast deed het goed. Bijzonder jammer dan ook dat hetzelfde belerende toontje dat me in Seinpost Den Haag al zo ontzettend tegenstond, er ook hier weer metersdik bovenop ligt.
Klaarblijkelijk lag het dus niet aan Haye van der Heyden, bekend van o.a. Kinderen Geen Bezwaar. Who would have guessed.
De vermoedelijke daders van deze groffe verminking van wat anders best een toffe serie had kunnen zijn:
[..]
En wat die marokkanen die na beëindiging van hun inverzekeringstelling, van oom agent doodleuk hun wiet terugkregen betreft:
Beste vrouwen, u zou toch moeten weten dat wiet in Nederland gewoon verboden is. Immers is er hier slechts sprake van een gedoogbeleid. In uw beleving is het blijkbaar vanzelfsprekend dat de handhaver een bij wet verboden substantie aan de burger verstrekt, na deze eerst zelf al in beslag te hebben genomen..![]()
Op die manier zou oom agent zelf dus mooi een overtreding begaan. Bovendien ben je het hier al kwijt als ze het bij een toevallige verkeerscontrole in je auto zien liggen.![]()
![]()
Maar goed, christenen zullen zich van dat soort zaken verre houden en het al ontzettend gewaagd vinden dat ze zoiets verwerpelijks als wiet in hun serie hebben verwerkt:Kraam jij altijd zoveel poep uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens staat voor de liefhebbers ook aflevering 2 al online: http://lijn32.nl/seizoenen/2012/afleveringen/21-01-2012?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Slechts wanneer ik me verveel. Maar zo te zien kun jij er zelf ook wat van; misschien blijf je kwantitatief wat achter maar kwalitatief maak je dat meer dan goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kraam jij altijd zoveel poep uit?
Ze waren niet opgepakt omdat ze wiet bij zich hadden, maar omdat ze exemplarisch hun middelvingers opstaken naar de agenten.quote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef NotYou het volgende:
En wat die marokkanen die na beëindiging van hun inverzekeringstelling, van oom agent doodleuk hun wiet terugkregen betreft:
Beste vrouwen, u zou toch moeten weten dat wiet in Nederland gewoon verboden is. Immers is er hier slechts sprake van een gedoogbeleid. In uw beleving is het blijkbaar vanzelfsprekend dat de handhaver een bij wet verboden substantie aan de burger verstrekt, na deze eerst zelf al in beslag te hebben genomen..![]()
Op die manier zou oom agent zelf dus mooi een overtreding begaan. Bovendien ben je het hier al kwijt als ze het bij een toevallige verkeerscontrole in je auto zien liggen.![]()
![]()
Klopt maar dan nog zou je het niet zo terugkrijgen. Eerder zouden zij bij het innemen van je spullen, je de keuze bieden tussen afstand doen van en een proces verbaal voor. (Ook in dat laatste geval ben je het kwijt, obviously.)quote:Op zondag 15 januari 2012 12:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze waren niet opgepakt omdat ze wiet bij zich hadden, maar omdat ze exemplarisch hun middelvingers opstaken naar de agenten.
De wiet was voor zo ver ik kon zien gewoon in beslag genomen net als hun andere spullen gedurende hun verblijf aldaar.
Nee en die tas die dat meisje had was gewoon te obvious, sowieso iemand die een bom onder die bus op in de auto van die agent heeft gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat blonde meisje en die winkelmeneer ook niet echt en de anderen...![]()
Meisje Dagelet is wel een puik exemplaar trouwens
Die van Penoza is die blonde. Dagelet was die in de rondvaartboot.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mooi meisje wel, ze wordt alleen volgens mij momenteel voor elke rol gecast waar een 16 jarig meisje voor nodig is. Speelde ook al in Penoza en Overspel. Beetje gelijke rollen ook, rebels puberend meisje.
ohquote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Die van Penoza is die blonde. Dagelet was die in de rondvaartboot.
Oh die oma is me niet opgevallen. Okay, de rondvaartscene was sowieso een beetje vreemd. Maar de rest vond ik prima te doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:23 schreef alors het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen die mensen die te gast waren in de P&W kloon heel slecht acterenEn die oma van die rondvaartlui vond ik een beetje raar, volgens mij een te jong iemand met een grijze pruik op, het klopte gewoon niet.
Ja idd, ziet er goed uit en het is ook gewoon een goede actrice. Kende haar al van Seinpost Den Haag.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat blonde meisje en die winkelmeneer ook niet echt en de anderen...![]()
Meisje Dagelet is wel een puik exemplaar trouwens
Zo is dat.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
Wat een gemopper hier weer
Ik vond het gewoon een prima pilot, ik blijf kijken.
Ik ook Remlofquote:Op zondag 15 januari 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
Wat een gemopper hier weer
Ik vond het gewoon een prima pilot, ik blijf kijken.
Ik weet niet of ik als niet-vrouw nu je beeld van Utopia om zeep help (ik hoop het wel) maar wiet krijg je gewoon terug.quote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef NotYou het volgende:
![]()
Maar goed, christenen zullen zich van dat soort zaken verre houden en het al ontzettend gewaagd vinden dat ze zoiets verwerpelijks als wiet in hun serie hebben verwerkt:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik als niet-vrouw nu je beeld van Utopia om zeep help (ik hoop het wel) maar wiet krijg je gewoon terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |