abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2012 @ 09:50:47 #26
236046 NotYou
tigerblood
pi_106826016
Zo ontzettend jammer dat een spannende dramaserie van de publieke omroep niet gewoon een spannende dramaserie kan zijn.

Waarom menen de makers toch dat dat het aan hen is onder het vertellen geniepig plaats te nemen op de (sterk verhoogde) onderwijzersstoel en het publiek vanaf daar neerbuigend om de zoveel tijd wel even mede te delen hoe het er in de Nederlandse maatschappij aan toe gaat? :')

De serie lijkt voor Nederlandse begrippen een prima budget te hebben, de cinematografie was opvallend aangenaam en het merendeel van de cast deed het goed. Bijzonder jammer dan ook dat hetzelfde belerende toontje dat me in Seinpost Den Haag al zo ontzettend tegenstond, er ook hier weer metersdik bovenop ligt.

Klaarblijkelijk lag het dus niet aan Haye van der Heyden, bekend van o.a. Kinderen Geen Bezwaar. Who would have guessed.

De vermoedelijke daders van deze groffe verminking van wat anders best een toffe serie had kunnen zijn:

quote:
KRO
Eindredacteur
Brigitte Baake

NCRV
Eindredacteur
Gemma Derksen
En wat die marokkanen die na beëindiging van hun inverzekeringstelling, van oom agent doodleuk hun wiet terugkregen betreft:

Beste vrouwen, u zou toch moeten weten dat wiet in Nederland gewoon verboden is. Immers is er hier slechts sprake van een gedoogbeleid. In uw beleving is het blijkbaar vanzelfsprekend dat de handhaver een bij wet verboden substantie aan de burger verstrekt, na deze eerst zelf al in beslag te hebben genomen.. :')

Op die manier zou oom agent zelf dus mooi een overtreding begaan. Bovendien ben je het hier al kwijt als ze het bij een toevallige verkeerscontrole in je auto zien liggen. ^O^ :W

Maar goed, christenen zullen zich van dat soort zaken verre houden en het al ontzettend gewaagd vinden dat ze zoiets verwerpelijks als wiet in hun serie hebben verwerkt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens staat voor de liefhebbers ook aflevering 2 al online: http://lijn32.nl/seizoenen/2012/afleveringen/21-01-2012
Je suis Charlie Sheen
pi_106826048
Ga vanmiddag wel even kijken of het wat is :)

De kijkcijfers zijn trouwens wel uitstekend, 1,1 miljoen.
  zondag 15 januari 2012 @ 10:14:19 #28
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106826209
Het AD is er zo in geïnteresseerd, dat ze zelfs de naam ervan niet weten:

quote:
De eerste aflevering van de nieuwe Nederlandse dramaserie Lijn 24 is zaterdag door 1,104 miljoen mensen bekeken en dat is ver boven het zendergemiddelde van Nederland 2.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-kijkcijferhit.dhtml
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 15 januari 2012 @ 10:57:04 #29
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106826712
quote:
15s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef NotYou het volgende:
Zo ontzettend jammer dat een spannende dramaserie van de publieke omroep niet gewoon een spannende dramaserie kan zijn.

Waarom menen de makers toch dat dat het aan hen is onder het vertellen geniepig plaats te nemen op de (sterk verhoogde) onderwijzersstoel en het publiek vanaf daar neerbuigend om de zoveel tijd wel even mede te delen hoe het er in de Nederlandse maatschappij aan toe gaat? :')

De serie lijkt voor Nederlandse begrippen een prima budget te hebben, de cinematografie was opvallend aangenaam en het merendeel van de cast deed het goed. Bijzonder jammer dan ook dat hetzelfde belerende toontje dat me in Seinpost Den Haag al zo ontzettend tegenstond, er ook hier weer metersdik bovenop ligt.

Klaarblijkelijk lag het dus niet aan Haye van der Heyden, bekend van o.a. Kinderen Geen Bezwaar. Who would have guessed.

De vermoedelijke daders van deze groffe verminking van wat anders best een toffe serie had kunnen zijn:

[..]

En wat die marokkanen die na beëindiging van hun inverzekeringstelling, van oom agent doodleuk hun wiet terugkregen betreft:

Beste vrouwen, u zou toch moeten weten dat wiet in Nederland gewoon verboden is. Immers is er hier slechts sprake van een gedoogbeleid. In uw beleving is het blijkbaar vanzelfsprekend dat de handhaver een bij wet verboden substantie aan de burger verstrekt, na deze eerst zelf al in beslag te hebben genomen.. :')

Op die manier zou oom agent zelf dus mooi een overtreding begaan. Bovendien ben je het hier al kwijt als ze het bij een toevallige verkeerscontrole in je auto zien liggen. ^O^ :W

Maar goed, christenen zullen zich van dat soort zaken verre houden en het al ontzettend gewaagd vinden dat ze zoiets verwerpelijks als wiet in hun serie hebben verwerkt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens staat voor de liefhebbers ook aflevering 2 al online: http://lijn32.nl/seizoenen/2012/afleveringen/21-01-2012
Kraam jij altijd zoveel poep uit :') ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 15 januari 2012 @ 11:13:29 #30
236046 NotYou
tigerblood
pi_106826946
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Kraam jij altijd zoveel poep uit :') ?
Slechts wanneer ik me verveel. Maar zo te zien kun jij er zelf ook wat van; misschien blijf je kwantitatief wat achter maar kwalitatief maak je dat meer dan goed. O+

Ik zou nu best alle tenenkrommende scenes waarover ik 't had op kunnen zoeken en citeren maar liever verwijs ik naar het absolute dieptepunt: de multi-culti scene met die arbeidsongeschikte die herkeurd is. :') En de winkelier als spreekbuis van de makers die het vervolgens nog even hardop duidt. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_106828597
quote:

Ze waren niet opgepakt omdat ze wiet bij zich hadden, maar omdat ze exemplarisch hun middelvingers opstaken naar de agenten.

De wiet was voor zo ver ik kon zien gewoon in beslag genomen net als hun andere spullen gedurende hun verblijf aldaar.

Oom agent is een klootzak en jij spreekt overduidelijk uit ervaring.

De vwo trojka was voor mij het vermakelijkste onderdeel van de serie. Waarschijnlijk omdat ze qua leeftijd en belevingswereld het dichtste bij me staan.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 15 januari 2012 @ 12:53:23 #32
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106829259
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:49 schreef Tamashii het volgende:
Kun je deze uitzending terug zien? :o
Ja zeker en wel van te voren kun je kijken ..ik heb van de week gekeken http://www.lijn32.nl/
  zondag 15 januari 2012 @ 12:54:46 #33
236046 NotYou
tigerblood
pi_106829290
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:32 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ze waren niet opgepakt omdat ze wiet bij zich hadden, maar omdat ze exemplarisch hun middelvingers opstaken naar de agenten.

De wiet was voor zo ver ik kon zien gewoon in beslag genomen net als hun andere spullen gedurende hun verblijf aldaar.

Klopt maar dan nog zou je het niet zo terugkrijgen. Eerder zouden zij bij het innemen van je spullen, je de keuze bieden tussen afstand doen van en een proces verbaal voor. (Ook in dat laatste geval ben je het kwijt, obviously.)
Je suis Charlie Sheen
pi_106832034
Had er meer van verwacht,slecht geacteerd en dat zeg ik niet gauw.
Maar ik geef ze nog wel eens kans met hun 2e aflevering.
pi_106834968
Dat van die wiet was wel droef ja, toch maar eens de volgende aflevering kijken.

Volgens het linkse geweten van de publieke omroep zou je nu al kunnen stellen dat die Mocro onschuldig is wbt die aanslag :')
pi_106835137
Maarja Marokkanen hebben ook nog nooit een soortgelijke aanslag gepleegd in Nederland.
En die mocro's waren nou niet echt het toonbeeld van jihad :')
know'm sayin?
word? word.
pi_106835213
Dat blonde meisje en die winkelmeneer ook niet echt en de anderen... :P

Meisje Dagelet is wel een puik exemplaar trouwens :9~
pi_106835284
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:

Nee en die tas die dat meisje had was gewoon te obvious, sowieso iemand die een bom onder die bus op in de auto van die agent heeft gedaan.

Ja mooi meisje wel, ze wordt alleen volgens mij momenteel voor elke rol gecast waar een 16 jarig meisje voor nodig is. Speelde ook al in Penoza en Overspel. Beetje gelijke rollen ook, rebels puberend meisje.
know'm sayin?
word? word.
  zondag 15 januari 2012 @ 16:18:09 #39
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106835315
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef alors het volgende:

[..]

Ja mooi meisje wel, ze wordt alleen volgens mij momenteel voor elke rol gecast waar een 16 jarig meisje voor nodig is. Speelde ook al in Penoza en Overspel. Beetje gelijke rollen ook, rebels puberend meisje.
Die van Penoza is die blonde. Dagelet was die in de rondvaartboot.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_106835346
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Die van Penoza is die blonde. Dagelet was die in de rondvaartboot.
oh :')
know'm sayin?
word? word.
  zondag 15 januari 2012 @ 16:20:20 #41
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106835372
Wat was er nou zo slecht aan het acteerwerk? Ik krijg soms de indruk dat mensen echt heel erg gaan opletten op elk wissewasje als het om een Nederlandse serie of film gaat.

Voor mij was het acteerwerk goed genoeg om er in mee te kunnen gaan. Ik heb menig Amerikaans product gezien waarin het minder was.
pi_106835462
Ik vond eigenlijk alleen die mensen die te gast waren in de P&W kloon heel slecht acteren :') En die oma van die rondvaartlui vond ik een beetje raar, volgens mij een te jong iemand met een grijze pruik op, het klopte gewoon niet.
know'm sayin?
word? word.
  zondag 15 januari 2012 @ 16:24:25 #43
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106835504
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:23 schreef alors het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen die mensen die te gast waren in de P&W kloon heel slecht acteren :') En die oma van die rondvaartlui vond ik een beetje raar, volgens mij een te jong iemand met een grijze pruik op, het klopte gewoon niet.
Oh die oma is me niet opgevallen. Okay, de rondvaartscene was sowieso een beetje vreemd. Maar de rest vond ik prima te doen.
pi_106841362
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:

Ja idd, ziet er goed uit en het is ook gewoon een goede actrice. Kende haar al van Seinpost Den Haag.

Was wel een aardige eerste aflevering, al ben ik nog niet helemaal overtuigd. Ga het volgende week nog wel een kans geven.
  zondag 15 januari 2012 @ 19:28:35 #45
104871 remlof
Europees federalist
pi_106842024
Wat een gemopper hier weer :')
Ik vond het gewoon een prima pilot, ik blijf kijken.
  zondag 15 januari 2012 @ 20:01:44 #46
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106843575
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
Zo is dat.
pi_106858859
Gewoon na-geaapte manier van de hele goede film Crash http://www.imdb.com/title/tt0375679/

Niet dat het daarom direct niet goed is, maar origineel is het niet.
  maandag 16 januari 2012 @ 11:40:04 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106864809
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
Ik ook Remlof *)
pi_106882017
quote:

Ik weet niet of ik als niet-vrouw nu je beeld van Utopia om zeep help (ik hoop het wel) maar wiet krijg je gewoon terug.
pi_106882221
quote:
9s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik als niet-vrouw nu je beeld van Utopia om zeep help (ik hoop het wel) maar wiet krijg je gewoon terug.
Je spreekt uit ervaring? :D
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')