Gijp + wikipedia in google typen, je kan het jongen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha oja is daar nog beeldmateriaal van?
Had ik kunnen zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 20:06 schreef Ties02 het volgende:
Zit in de trein nu, willekeurige conversatie in de coupe; "Ga je morgen nog mee? -Nee man, ik ga Gijp kijken."
Wat jij vindt is helemaal niet rullevant. Ik bedoel; waar heb jij dan gespeeld?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat nergens. Ik stel alleen dat hem 1x per week voor hem sowieso en voor mij persoonlijk beter zou zijn.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha oja is daar nog beeldmateriaal van?
"Ja maar jij hebt een andere"quote:
Vier weken die Kut-Genee niet gezien maar net dit filmpje bekeken en gelijk weer die irritaties die bij me opkomen.quote:
precies.. wedden dat als ie er weer zit je niemand hoort hier?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef Veerboot het volgende:
Ineens allerlei Gijp-haters hier
Jullie lopen met je eigen domheid te koop.
Aan genee ergeren? Das uiteindelijk de grootste held van vi, natuurlijk!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vier weken die Kut-Genee niet gezien maar net dit filmpje bekeken en gelijk weer die irritaties die bij me opkomen.
Inderdaad. Hopelijk trollt Genee hem gauw weg.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
Enige spet op de uitzending is die Kromme
Ja, je zal maar eens iemand aan tafel hebben die echt verstand van voetbal heeft.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
Die gaat dus de hele uitzending weer zuur en ongeïnteresseerd doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je zal maar eens iemand aan tafel hebben die echt verstand van voetbal heeft.Belachelijk.
Iemand die een gast graag ziet, die jij niet graag ziet en dan zo reageren.quote:
Nou jij insinueerde dat alleen Willem echt voetbalverstand heeft, vond ik grappigquote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand die een gast graag ziet, die jij niet graag ziet en dan zo reageren.![]()
Laat gaan joh...het is maar een gast.
Daarom. De harde kern wil hem weg hebben. Vergeet niet dat wij VI zijn, zonder ons, geen VI. Dus oprotten met die zuurpruim!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou jij insinueerde dat alleen Willem echt voetbalverstand heeft, vond ik grappig
Maargoed niet alleen ik, denk 70% van de mensen in dit topic ergert zich aan hem
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:00 schreef Ferdii het volgende:
De kromme mag Alleen blijven als hij grappen maakt
Laat hem dan met zijn sjago kop lekker bij studio voetbal aanschuivenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Laat die man lekker zeggen wat ie wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |