Je slaat onzin uitquote:Op zondag 15 januari 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Gijp. Het ging de laatste tijd juist over voetbal met Boskamp, aad en Emile.
Ik hoop ook oprecht dat Gijp een gast wordt zoals Hansie vroeger was. Oftewel elke maandag en op vrijdag niet. Hierdoor blijft zijn "act" vers en ga je je niet storen aan het overdreven gedrag, en dan kan je hem zelfs een onderdeeltje Barcelona geven ook wat toch zijn favoriete onderwerp isquote:
Ben je klaar met je machogebrabbel?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop ook oprecht dat Gijp een gast wordt zoals Hansie vroeger was. Oftewel elke maandag en op vrijdag niet. Hierdoor blijft zijn "act" vers en ga je je niet storen aan het overdreven gedrag, en dan kan je hem zelfs een onderdeeltje Barcelona geven ook wat toch zijn favoriete onderwerp is. Op deze manier heb je op de vrijdag dan ook gelijk plek voor 2 gasten, wat dus een aflevering met Schelvis en Boskamp kan betekenen.
Niks mis met Gijp hoor, maar het is wel voor mij een feit dat je om hem lacht (meestal iig) omdat hij er zelf zo hard om lacht waardoor zelfs een matige grap ineens geweldig wordt. Daarbij slaat hij voor mijn doen af en toe een beetje te ver door met zijn Barcelona vergelijkingen. Als je over alles zegt dat het eigenlijk dramatisch is want dit weekend was Barcelona beter hoopte ik altijd dat er maar snel een platte grap doorheen werd gegooit.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:26 schreef Ties02 het volgende:
Ik stoor me dus totaal niet aan zn gedrag of 'act' wat het overigens niet is. Je had ook uitzendingen waarbij Gijp zelden het woord had, jullie doen net alsof ie een of andere hyperactieve clown is.
Nee kan er niks aan doen dat ik zo mannelijk ben.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je klaar met je machogebrabbel?
Ben ik dan de enige die met Johan/Gijp/Wilfred/Hansie quotes in dit topic slingertquote:Op zondag 15 januari 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee kan er niks aan doen dat ik zo mannelijk ben.
Nee, maar ik ben voor het eerst in 5 jaar Fok in een niet semi trollende internet buiquote:Op zondag 15 januari 2012 19:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die met Johan/Gijp/Wilfred/Hansie quotes in dit topic slingert
Nee hoor ik kwam net nog met de johan klassieker: " Nee, je slaat onzin uit "quote:Op zondag 15 januari 2012 19:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die met Johan/Gijp/Wilfred/Hansie quotes in dit topic slingert
Ik haat nergens. Ik stel alleen dat hem 1x per week voor hem sowieso en voor mij persoonlijk beter zou zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef Veerboot het volgende:
Ineens allerlei Gijp-haters hier
Jullie lopen met je eigen domheid te koop.
Wat persoonlijk beter voor jou is, vind ik helemaal niet rullevantquote:Op zondag 15 januari 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat nergens. Ik stel alleen dat hem 1x per week voor hem sowieso en voor mij persoonlijk beter zou zijn.
Genee? het is iig een man die zijn haar verft.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:09 schreef Regilio_ het volgende:
Hopelijk komt onderstaande man ook weer voorbij.
[ afbeelding ]
Als jullie hem herkennen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef Veerboot het volgende:
Wiekepedieja.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Gijp kijkt alleen op voetbalzooone, youptoup en omakutjes joh, die trekt zich hier niks van aan.
Gijp + wikipedia in google typen, je kan het jongen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha oja is daar nog beeldmateriaal van?
Had ik kunnen zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 20:06 schreef Ties02 het volgende:
Zit in de trein nu, willekeurige conversatie in de coupe; "Ga je morgen nog mee? -Nee man, ik ga Gijp kijken."
Wat jij vindt is helemaal niet rullevant. Ik bedoel; waar heb jij dan gespeeld?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat nergens. Ik stel alleen dat hem 1x per week voor hem sowieso en voor mij persoonlijk beter zou zijn.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha oja is daar nog beeldmateriaal van?
"Ja maar jij hebt een andere"quote:
Vier weken die Kut-Genee niet gezien maar net dit filmpje bekeken en gelijk weer die irritaties die bij me opkomen.quote:
precies.. wedden dat als ie er weer zit je niemand hoort hier?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef Veerboot het volgende:
Aan genee ergeren? Das uiteindelijk de grootste held van vi, natuurlijk!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vier weken die Kut-Genee niet gezien maar net dit filmpje bekeken en gelijk weer die irritaties die bij me opkomen.
Inderdaad. Hopelijk trollt Genee hem gauw weg.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
Enige spet op de uitzending is die Kromme
Ja, je zal maar eens iemand aan tafel hebben die echt verstand van voetbal heeft.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
Die gaat dus de hele uitzending weer zuur en ongeïnteresseerd doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je zal maar eens iemand aan tafel hebben die echt verstand van voetbal heeft.Belachelijk.
Iemand die een gast graag ziet, die jij niet graag ziet en dan zo reageren.quote:
Nou jij insinueerde dat alleen Willem echt voetbalverstand heeft, vond ik grappigquote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand die een gast graag ziet, die jij niet graag ziet en dan zo reageren.![]()
Laat gaan joh...het is maar een gast.
Daarom. De harde kern wil hem weg hebben. Vergeet niet dat wij VI zijn, zonder ons, geen VI. Dus oprotten met die zuurpruim!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou jij insinueerde dat alleen Willem echt voetbalverstand heeft, vond ik grappig
Maargoed niet alleen ik, denk 70% van de mensen in dit topic ergert zich aan hem
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:00 schreef Ferdii het volgende:
De kromme mag Alleen blijven als hij grappen maakt
Laat hem dan met zijn sjago kop lekker bij studio voetbal aanschuivenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Laat die man lekker zeggen wat ie wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |