quote:Op zondag 15 januari 2012 14:15 schreef Symer het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Gijp nog serieus neemt wanneer hij weer iets dat voor iemand anders belangrijk is afdoet met de woorden 'laat gaan joh'.
Helemaal niet als ze maandag net gaan doen alsof er niks gebeurd is, dat is welhaast minachting van de kijker.
Precies, gewoon "hoi Rene welkom terug" en klaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Jullie doen net of Gijp terug is opgestaan uit de dood. Als Wilfred gewoon zegt: zo Rene, je bent er weer, is het toch goed? Het is net of Rene nu een ziekte heeft en nooit meer normaal aan tafel kan zitten.
Gadverdamme zeg.
Hij mag doen wat ie wil, maar z'n imago van relativerende flierefluiter die heel goed weet dat het allemaal eigenlijk niks voorstelt en daarom vanaf de ivoren tafel predikt dat anderen het leven niet zo serieus moeten nemen kan hij niet meer volhouden. Althans niet geloofwaardig.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:35 schreef Ties02 het volgende:
Hij mag niks meer relativeren omdat hij een inzinking heeft gehad? Ik snap de link niet zo goed
En minachting van de kijker? We weten toch allemaal wat er gebeurd is nu en dat ie er weer is dus wat moet er nou nog allemaal besproken gaan worden, of je wil je een semi-psychiatrisch tafel gesprek met Gijp en dr. Genee
Goeden vergelijking.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Anno2012 het volgende:
Dus een leraar die een burn-out heeft gehad zou volgens sommigen de hele school bij elkaar moeten roepen,en dan een speech gaan houden waarom en hoe het allemaal is gegaan?
Thx.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwam door een pic in de OP die daar gehost werd. Zou nu opgelost moeten zijn.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:34 schreef Heufd het volgende:
Zinin morgenavond. Lekker broekie uit, bankie liggen, VI kijken. Is toch heerlijk, man.
Come on, son. Dat je niet alle quotes kent kan ik inkomen, maar classics moet je 's nachts om 03:12 nog op kunnen zeggen, als ik je wakker maak. Anders ben je een misfit in het topic.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Come on, son. Dat je niet alle quotes kent kan ik inkomen, maar classics moet je 's nachts om 03:12 nog op kunnen zeggen, als ik je wakker maak. Anders ben je een misfit in het topic.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Come on, son. Dat je niet alle quotes kent kan ik inkomen, maar classics moet je 's nachts om 03:12 nog op kunnen zeggen, als ik je wakker maak. Anders ben je een misfit in het topic.
Niet mee eens. Van der Gijp relativeert altijd voetbal gerelateerde zaken. Ik denk niet dat de inzinking van Van der Gijp te maken had met de bijv. de prestaties van Barcelona, Ajax, Feyenoord of PSV. Het staat los van elkaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij mag doen wat ie wil, maar z'n imago van relativerende flierefluiter die heel goed weet dat het allemaal eigenlijk niks voorstelt en daarom vanaf de ivoren tafel predikt dat anderen het leven niet zo serieus moeten nemen kan hij niet meer volhouden. Althans niet geloofwaardig.
Ah, dit fragmentquote:
quote:
Ik ben niet 24/7 met VI bezig, ik vind het gewoon leuk.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |