Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:32 schreef napoleonfour het volgende:
het voelt echt alsof je een wedstrijd aan het kijken bent van de plaatselijke club. die omroeper e.d.
eigenlijk wel.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
http://www.livestream.com/marbellafootballcenter
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
http://www.livestream.com/marbellafootballcenter
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
zal Caland de snor zien van schaken?
Ja, dat was Caland die in z'n billetjes kneep.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:43 schreef zoekeenleven het volgende:
volgens mij hoorde ik happel schreeuwen
Maar, er wordt wel fel gecoached door Koeman.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat was Caland de Groene Haas die in z'n billetjes kneep beet.
Jawel, moet je ergens eronder klikken. Heb het net ook al uitgezet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:44 schreef inZanity het volgende:
Geen beste kwaliteit inderdaad..
Is die chat trouwens niet te verbergen/uit te zetten op een of andere manier? Wat een mongolen zeg...
Ik heb gewoon wat geschoven met het venster waardoor ik alleen de wedstrijd zie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:44 schreef inZanity het volgende:
Is die chat trouwens niet te verbergen/uit te zetten op een of andere manier? Wat een mongolen zeg...
Op Facebook klikken boven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:44 schreef inZanity het volgende:
Ye of op twitter, heb je veel minder spam, en het springt niet zo in je oog als al die rotzooi in de chat.quote:
50' en nog kan ik die bal niet zienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef CasselerRIP het volgende:
Kijken jullie allen op klein beeld dan?
Ja, is wel wat duidelijker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef CasselerRIP het volgende:
Kijken jullie allen op klein beeld dan?
Hoe kleiner hoe beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
50' en nog kan ik die bal niet zien
Tweede elftalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Merkie het volgende:
Maar Feyenoord speelt de ploeg die MUFC uit de CL schopte dus helemaal zoek?
nah het is meer basel twee wat erin staat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Merkie het volgende:
Maar Feyenoord speelt de ploeg die MUFC uit de CL schopte dus helemaal zoek?
Hoezo tweede elftal?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah het is meer basel twee wat erin staat.
Ach wat maakt het uit, lekker jagen en pressie, mooie aanvallen, lekker weertje lekker sfeertjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:50 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ze spelen drie wedstrijden in vier dagen geloof ik
Dat 2e, je ziet hem ook veel met Schaken praten. Aan het begin dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Koeman moet Miquel een beetje veel coachen. Of zou dat zijn omdat hij linksback is en daar het meeste langskomt.
Zie hem sowieso wel topscorer worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef Merkie het volgende:
Guidetti gaat er 20 inschoppen de tweede seizoenshelft.
Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, lekker jagen en pressie, mooie aanvallen, lekker weertje lekker sfeertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef satecl het volgende:
Werken voor je *** geld!!Chocolade-geld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo is dat.twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 15:03:17Wtf #feyenoord ??!? Come on u can do better than this reageer retweet
buiten het beeld staan naakte cheerleadersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lopen ze nu heel de tijd te fluiten en te joelen?
Shaqiri, dat talent van Basel is bijna rond met Gala, zoiets hoorde ik ergens, maybe vandaar al die luiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
is hierna een wedstrijd van Galatasary ofzo?
logischquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Shaqiri, dat talent van Basel is bijna rond met Gala, zoiets hoorde ik ergens, maybe vandaar al die lui
Tja, wedstrijd is zelfs te zien op turkse channels omdat hij bijna rond is met Galatasaray, rare jongens die turkenquote:
Schaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:46 schreef Multiply het volgende:
Wie scoorde er nou? Kon het niet echt zien..
Die kerel kan echt niets hoorquote:
Gewoon fullscreen, of op facebook/twitter klikken, daar is niet zo'n spamquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef Slobeend het volgende:
Die chat naast de stream...Wat een ellende.
Probleem is dat we de bal niet echt zien. Ik vraag mezelf steeds af waarom ik eigenlijk zit te kijken.quote:
Mattew van Steenvoorden,quote:
Steenvoorden.quote:
Cool story bro.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef Cara het volgende:
Feyenoord = Basel
Basel > Man Utd.
Feyenoord > Man Utd
Zegt Koeman dat nu? Hij loopt wel lekker te mopperen he.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:18 schreef Cara het volgende:
Bruno Bruno Bruno, wat een drama, wat een drama
Geniaal jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef Cara het volgende:
"Godverdomme een bal blind van 3 meter hoog op iemand van 1.50.. ben je dan godverdomme blind of niet? Godverdomme"
Heeft geen beste trap iddquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jezus die Lamprou maakt ook geen puike indruk.
Geweldig inderdaad om te horen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:23 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we bij live-wedstrijden ook niet voortaan een mic bij de dug-out zetten? Dit is gewoon prachtig man
Ah was jij datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
He, he kan ik eindelijk rustig verder chatten
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Er zou toch nog een persconferentie volgen?
"Ja als godverdomme dat ene blinde paard godverdomme geen hoge ballen had gegeven hadden we hier godverdomme kunnen winnen"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Er zou toch nog een persconferentie volgen?
Hahah inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef zoekeenleven het volgende:
welke user gaat kansloos reclame maken voor fok in die chat
we kunnen die geweldige wedstrijd van vanmiddag besprekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
Die competitie moet gvd echt beginnen. Ik ben het kotsbeu om geen wedstrijden te kunnen bespreken.
Ik heb alleen geen idee wat er allemaal gebeurde. Kon de bal niet eens zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
we kunnen die geweldige wedstrijd van vanmiddag bespreken
Vlaar werd gewisseld, Clasie inderdaad aanvoerder. Mokotjo en Leerdam leken wel goed te spelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:54 schreef zoekeenleven het volgende:
las net in het ad dat clasie eventjes aanvoerder was?
mooi,.maar ni gaat ik zuipenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:56 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Vlaar werd gewisseld, Clasie inderdaad aanvoerder. Mokotjo en Leerdam leken wel goed te spelen.
Ik zou zeggen, ga de kroeg in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
De gesprekken hier zijn ook dood zeg.
Ik ken misschien wel een goede versterking voor het middenveld, een nummer tien die al eerder bij Feyenoord speelde.
Daar lig ik in, koud en alleenquote:
Je hebt maandag een tentamen man. Ga leren ofzo. Zit zelf ook achter m'n boeken. Alleen studeren lijkt beter te gaan, wanneer je na elk hoofdstuk als beloning 10 minuten op Fok! mag rondhangen. Er gebeurt alleen niks meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar lig ik in, koud en alleen. Maarja, HTPC aan televisie en draadloos toetsenbordje op schoot en voor je het weet zit ik hier weer op zaterdagavond
living the good life hoor
![]()
.
Beloning? Straf zul je bedoelen..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt maandag een tentamen man. Ga leren ofzo. Zit zelf ook achter m'n boeken. Alleen studeren lijkt beter te gaan, wanneer je na elk hoofdstuk als beloning 10 minuten op Fok! mag rondhangen. Er gebeurt alleen niks meer.
Zolang de_Kromme en die andere randfiguren hier de boel niet komen verzieken vind ik het anders heerlijk ontspannend.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Beloning? Straf zul je bedoelen..
Kan me echt niet meer focussenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt maandag een tentamen man. Ga leren ofzo. Zit zelf ook achter m'n boeken. Alleen studeren lijkt beter te gaan, wanneer je na elk hoofdstuk als beloning 10 minuten op Fok! mag rondhangen. Er gebeurt alleen niks meer.
Nou wel valsspelen. Is rechtententamen == openboek tentamen wat betreft de wetteksten == harde kaft boek 'openen', blaadje met alle info erin die niet in het boek staat == hopen op succesquote:
Wie vind jij beter, Schaken of Cabral?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang de_Kromme en die andere randfiguren hier de boel niet komen verzieken vind ik het anders heerlijk ontspannend.
En dat vraag je serieus aan Kapiteintje?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie vind jij beter, Schaken of Cabral?
Mijn god...dat vraag je aan iemand die een UI van Schaken met een kerstmuts heeft gehad?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie vind jij beter, Schaken of Cabral?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:59 schreef Grifte het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)--fc-basel--33-.html
Voor de mensen die het gemist hebben.
Studio 020 bedoel jequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jezus, de wedstrijd tegen Basel wordt niet eens genoemd bij Studio Sport
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jezus, de wedstrijd tegen Basel wordt niet eens genoemd bij Studio Sport
quote:
Ach jongens...hier kijken we toch niet meer van op he?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad erger nog ze zenden van alle eredivisie ploegen alleen een potje Ajax uit
Top, dit bericht over Feyenoord.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
Die gozert die van de plee komt die 'm nog een tikkie op zijn schouder geeft (Doe ik ook altijd als mensen in de weg staan)
.
RotterdamDeze mensen
Gaat die mafkees verdomme nog VOOR de overvaller zitten ook
![]()
Het is zelfs een slagzin die regelmatig (als reclame) in de Kuip gedraaid wordt: Feyenoord is Rotterdam en Rotterdam is Feyenoord.quote:
Of een rapper.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:
Ik zie in Schaken wel een toekomstige trainer eigenlijk.
quote:Japans toptalent op stage bij Feyenoord
De Japanner Takumi Minamino is momenteel op stage bij Feyenoord. Het Japanse toptalent wordt maandag 17 en komt uit voor Cerezo Osaka en Japan onder 17. Met vijf doelpunten was hij anderhalf jaar geleden gedeeld topscorer tijdens de Kampioenschap van Azië onder 17. Tijdens het WK onder 17 scoorde hij tot eigen teleurstelling slechts een keer voor de Japanners, die in de kwartfinale werden uitgeschakeld door Brazilië. Hij is opgeleid via de Wiel Coerver Coaching-methode.
Zaterdag deed de nog 16-jarige spits een helft mee met Feyenoord onder 19 tijdens de vriendschappelijke wedstrijd op het VDL-terrein in Maassluis tegen de leeftijdsgenoten van KV Mechelen. De Japanse spits zorgde voor de 2-0. Uiteindelijk wonnen de Rotterdammers met 5-0.
Ach...ik moet 't nog zien. Je zag bij een van Basten dat een absolute topspeler niet per definitie een goede trainer is.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:
Prachtig! Wat een held is het ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:21 schreef Muto het volgende:
GuidettiZie hem bij 1.56 meezingen. Zo geniaal
Is ook wel weer zo.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...ik moet 't nog zien. Je zag bij een van Basten dat een absolute topspeler niet per definitie een goede trainer is.
Schrijf MvB als trainer nog maar niet af, die zie ik nog wel wat bereiken.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...ik moet 't nog zien. Je zag bij een van Basten dat een absolute topspeler niet per definitie een goede trainer is.
Moet het nog zien.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Schrijf MvB als trainer nog maar niet af, die zie ik nog wel wat bereiken.
M'n hele dag is gewoon weer goed door die 2 interviewtjes met Schaken.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:52 schreef Muto het volgende:
Die Schaken geeft ook de meeste interviews van allemaal.
Waar komt dit in eens vandaan?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
Dat passje van Guidetti op Cisse tegen PSV![]()
Die vent met die bril die zo prachtig aan het juichen was, die gast is ook al weer 100x voorbij gekomen op tv, lijkt me geniaal als dat goeie bekende van je isquote:Op zondag 15 januari 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
Dat passje van Guidetti op Cisse tegen PSV![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die vent met die bril die zo prachtig aan het juichen was, die gast is ook al weer 100x voorbij gekomen op tv, lijkt me geniaal als dat goeie bekende van je is
Straks ergens maar is terugkijken danquote:Op zondag 15 januari 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]stond pontificaal in beeld naast die gast
Cabral heeft nu al meer tactisch inzicht hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:
Wat heb je aan tactisch inzicht, wanneer je alleen maar naar de grond kijkt?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cabral heeft nu al meer tactisch inzicht hoor.
Was een shot van Z4 ja. Ik heb het beeld nog niet gezien, hoorde van een paar maten dat ik erbij te zien was. Is dus een veldcamerashot, niet de overzichtscamera's.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Straks ergens maar is terugkijken dan![]()
Was dat shot van z4 dan, of stond je ergens anders?
En als we Robben en Messi op de flanken hadden, dan waren ze allebei overbodig geweest.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:12 schreef Muto het volgende:
Cabral is een betere voetballer dan Schaken. Alleen past Schaken meer in dit elftal. Als je een Bas Dost in de spits had spelen, was Cabral beter geweest.
Hij presenteert het hele programma. Je hoorde gewoon hoe zuur hij was toen drie man kozen voor Guidetti over Dostquote:Op zondag 15 januari 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben aan 't kijken. Maar waarom moet zo'n irritante neus daar voor die Kuip verslag geven?
Niet echt een realistische gedachte. Ik zie Robben eerder terug naar Groningen gaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als we Robben en Messi op de flanken hadden, dan waren ze allebei overbodig geweest.
Daar gaat binnenkort verandering in komen als ik journalist bij de NOS benquote:Op zondag 15 januari 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
Die gast kan ook echt geen Engels. Echt te belachelijk voor woorden. Met zo'n slechte beheersing van die taal een interview op nationale tv doen. Minachting van de kijker.
Heb je zo'n diploma van het Windesheim gekochtquote:Op zondag 15 januari 2012 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar gaat binnenkort verandering in komen als ik journalist bij de NOS ben
We hopen er maar op
Mensen die denken dat journalist een serieus vak is. Daar hoef je dus werkelijk niks meer voor te kunnen dan een beetje contacten vergaren en een degelijk stukje tikken op de computer.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hopen er maar op
Nee hoor, masterstudent media- en journalistiek aan de EUR (naast een aantal andere opleidingen)quote:Op zondag 15 januari 2012 14:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je zo'n diploma van het Windesheim gekocht?
Voor mij hoeft het tegen een ton per jaar totaal niet serieus genomen te worden hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die denken dat journalist een serieus vak is. Daar hoef je dus werkelijk niks meer voor te kunnen dan een beetje contacten vergaren en een degelijk stukje tikken op de computer.
Dit stukje dekt de lading. Goede journalisten zijn in Nederland op 2 handen te tellen. En als ik dan dat niveau op het HBO Journalistie zie, dan vraag ik me af waar die mensen daar toch allemaal mee bezig zijn. Dat is gewoon beschamend.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het tegen een ton per jaar totaal niet serieus genomen te worden hoor.
Overigens ligt het er heel erg aan wat voor journalist je bent.. De kwaliteit van het Nederlandse journaille is - met uitzondering van een enkeling - krankzinnig slecht.
dan zap ik op zondag pas om 1915 naar ned1, als je klaar bent met de samenvatting van je eigen weekend.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hopen er maar op
Overigens moet dat wel een topbaan zijn man.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat radio DJ je meer ligt Helpmefok. Dat hele vak draait ook om none stop dom kunnen lullen waar het zelfs bij lange niet altijd grappig hoeft te zijn zolang je sidekick maar heeeel hard lacht (Die rol wil ik dan zelfs wel invullen) en dat voor paar ton op jaarbasis.
En doe het alsjeblieft op een of andere onzinzender dan.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat radio DJ je meer ligt Helpmefok. Dat hele vak draait ook om none stop dom kunnen lullen waar het zelfs bij lange niet altijd grappig hoeft te zijn zolang je sidekick maar heeeel hard lacht (Die rol wil ik dan zelfs wel invullen) en dat voor paar ton op jaarbasis.
Nederlandse journalisten zijn mafkezen die ANP berichtjes kunnen schrijven. Enkele pareltjes worden weleens geschreven (ooit was er een Excelsior-supporter die als lijnrechter moest invallen omdat er geen vierde man voor handen was en een scheids geblesseerd raakte_O-, het stuk hiervan was supergoed, gaf inzichten in de voetbalwereld).quote:Op zondag 15 januari 2012 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit stukje dekt de lading. Goede journalisten zijn in Nederland op 2 handen te tellen.
Want Tomasso zou niet graag zien dat z'n best of R&B and Reggeaton 2011 op Juize FM verstoord wordt.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En doe het alsjeblieft op een of andere onzinzender dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |