Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:32 schreef napoleonfour het volgende:
het voelt echt alsof je een wedstrijd aan het kijken bent van de plaatselijke club. die omroeper e.d.
eigenlijk wel.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Muto het volgende:
[..]
http://www.livestream.com/marbellafootballcenter
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
http://www.livestream.com/marbellafootballcenter
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
zal Caland de snor zien van schaken?
Ja, dat was Caland die in z'n billetjes kneep.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:43 schreef zoekeenleven het volgende:
volgens mij hoorde ik happel schreeuwen
Maar, er wordt wel fel gecoached door Koeman.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat was Caland de Groene Haas die in z'n billetjes kneep beet.
Jawel, moet je ergens eronder klikken. Heb het net ook al uitgezet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:44 schreef inZanity het volgende:
Geen beste kwaliteit inderdaad..
Is die chat trouwens niet te verbergen/uit te zetten op een of andere manier? Wat een mongolen zeg...
Ik heb gewoon wat geschoven met het venster waardoor ik alleen de wedstrijd zie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:44 schreef inZanity het volgende:
Is die chat trouwens niet te verbergen/uit te zetten op een of andere manier? Wat een mongolen zeg...
Op Facebook klikken boven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:44 schreef inZanity het volgende:
Ye of op twitter, heb je veel minder spam, en het springt niet zo in je oog als al die rotzooi in de chat.quote:
50' en nog kan ik die bal niet zienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef CasselerRIP het volgende:
Kijken jullie allen op klein beeld dan?
Ja, is wel wat duidelijker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef CasselerRIP het volgende:
Kijken jullie allen op klein beeld dan?
Hoe kleiner hoe beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
50' en nog kan ik die bal niet zien
Tweede elftalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Merkie het volgende:
Maar Feyenoord speelt de ploeg die MUFC uit de CL schopte dus helemaal zoek?
nah het is meer basel twee wat erin staat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Merkie het volgende:
Maar Feyenoord speelt de ploeg die MUFC uit de CL schopte dus helemaal zoek?
Hoezo tweede elftal?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah het is meer basel twee wat erin staat.
Ach wat maakt het uit, lekker jagen en pressie, mooie aanvallen, lekker weertje lekker sfeertjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:50 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ze spelen drie wedstrijden in vier dagen geloof ik
Dat 2e, je ziet hem ook veel met Schaken praten. Aan het begin dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Koeman moet Miquel een beetje veel coachen. Of zou dat zijn omdat hij linksback is en daar het meeste langskomt.
Zie hem sowieso wel topscorer worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef Merkie het volgende:
Guidetti gaat er 20 inschoppen de tweede seizoenshelft.
Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, lekker jagen en pressie, mooie aanvallen, lekker weertje lekker sfeertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef satecl het volgende:
Werken voor je *** geld!!Chocolade-geld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |