abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107379703
Jeffster heeft de laatste uitzending gered met hun optreden.
  zondag 29 januari 2012 @ 23:48:16 #62
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_107386142
Laatste Chuck!

Traantjes :'(

Ooit de 1ste 3 seizoenen in 1 week gekeken...man wat was ik verslaafd aan Chuck.

Al was dit seizoen (en 4 ook) regelmatig heel matig, toch zal ik Chuck stiekem best wel missen.
Misschien is het maar beter ook dat ze er een einde aan moesten breien.
(Al snap ik het faalbeleid van de Amerikaanse zenders nog steeds niet)
So confused when you're lost in the groove
  maandag 30 januari 2012 @ 01:22:29 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107388912
Jeffster _O_
Voor de rest wel verrassend dat het geen puur happy end is geworden.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_107392703
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Jeffster heeft de laatste uitzending gered met hun optreden.
Dat was zeker het beste moment van de finale.

Casey: "We're doomed."
  maandag 30 januari 2012 @ 12:14:24 #65
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107396410
Ik had eerst de 13e aflevering gezien :') en toen dacht ik hey er werden toch 2 afleveringen nog uitgezonden? Daarna dus nog aflevering 12 gekeken maar voor het verhaal maakte het niet heel veel uit.
吴 曼 迪
pi_107398020
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
Ik had eerst de 13e aflevering gezien :') en toen dacht ik hey er werden toch 2 afleveringen nog uitgezonden? Daarna dus nog aflevering 12 gekeken maar voor het verhaal maakte het niet heel veel uit.
Precies hetzelfde hier! Of in ieder geval, ik zag pas op AVC dat er ook een aflevering 12 was. Ik begreep al niet waar het "2 weeks later" vandaan kwam, en ik meende me toch echt te herinneren dat Sarah de opdracht had Chuck te doden.

Nu zit ik dus vooral met de vraag, ga ik aflevering 12 nog kijken? Het lijkt me inderdaad heel weinig toevoegen.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_107399382
Ep 12 was vrij matig, maar ik.zou hem gewoon ff tussendoor kijken ofzo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107404152
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
S05E12 is de enalaatste, S05E13 is de echte finale. Beide zijn in Amerika op NBC achter elkaar uitgezonden afgelopen vrijdag :).
pi_107411325
Hmmm, niet jammer dat het afgelopen is, wel jammer dat er niet nog zo'n serie is. Ga het wel missen ergens, niet het laatste seizoen, maar vooral het begin, dat ze verliefd werden enzo. Dat Chuck nog klungelig was.

Ik heb net als The_Groove ooit geloof ik de eerste 2 seizoenen achter elkaar gekeken, ik zat er helemaal in en was echt verslaafd, was toen een tijdje werkloos en werd gek van het thuis zitten, deze serie gaf me toen dat heerlijke feel-good gevoel.

Maar goed, eigenlijk mistte ik ze al het hele seizoen, dat gevoel is niet meer terug gekomen. Een beetje net als bij Entourage.
pi_107424121
Eens met de velen hier die het langzaam minder vonden worden. Seizoen 1 tm 3 waren echt fantastisch. Voor mij seizoen 4 het minst en 5 als redelijk afsluiter. Ga de serie toch zeker wel missen. Hopelijk gaat Yvonne Strahovski nu ze klaar is met Chuck meer films of een andere serie doen, want van haar kan ik echt geen genoeg krijgen..

Laatste 2 eps waren in mijn ogen een mooie afsluiting met veel herinneringen uit het begin van de serie. Was wel blij dat het niet helemaal een happy end was. Al had de serie natuurlijk wel moeten eindigen met Feeling Good als laatste nummer.
  maandag 30 januari 2012 @ 23:33:40 #71
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_107424771
Ik vond het wel een mooi einde voor de serie. Geen zin om minpunten op te sommen. Ik vond het wel verfrissend en leuk om eens een serie te hebben die positief is ipv al dat negatieve gedoe.

Al die Jeffster comments :D :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:13:48 #72
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107426796
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef pberends het volgende:

[..]

S05E12 is de enalaatste, S05E13 is de echte finale. Beide zijn in Amerika op NBC achter elkaar uitgezonden afgelopen vrijdag :).
Ze zijn wel met een dag verschil geupload, daarom had ik ze ook niet tegelijk gezien. Ik dacht, ze duwen die twee afleveringen wel in 1 file.
吴 曼 迪
pi_107427124
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ze zijn wel met een dag verschil geupload, daarom had ik ze ook niet tegelijk gezien. Ik dacht, ze duwen die twee afleveringen wel in 1 file.
Oh, misschien alleen de versie die jij had.
pi_107428580
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef PirE het volgende:
Ik vond het wel een mooi einde voor de serie. Geen zin om minpunten op te sommen. Ik vond het wel verfrissend en leuk om eens een serie te hebben die positief is ipv al dat negatieve gedoe.

Het volledige Jeffster concert gefilmd door iemand die op de set werkte. :D
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  Redactie Games dinsdag 31 januari 2012 @ 02:31:03 #75
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_107429016
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef PirE het volgende:

"Wait What/who the heck is Jeffster?"
:')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_107436843
zo dat was Chuck. Toch wel jammer, hoewel het vooral vorig seizoen te matig was ook toen nog altijd met plezier gekeken. Eigenlijk is er niet echt eenzelfde serie. Burn Notice misschien maar dat is toch een stukje serieuzer. Hoe dan ook, als de intro kwam was ik altijd wel in de stemming voor Chuck.

Dat Sarah haar geheugen kwijt is vond ik maar niets voor het slot van de serie en past ook niet echt bij de stijl van de serie, waar alles altijd weer goed kwam. Maar Jeffster was weer leuk en allerlei oude dingen die even terugkwamen was ook geinig gedaan. Laatste 5 afleveringen van seizoen 5 waren prima te doen maar nu is het toch goed genoeg geweest

Goodbye Chuck 'Carmichael' Bartowski
pi_107437777
Inderdaad, ze waren 3/4 afleveringen voor het einde al aan het afbouwen, alles kwam goed met hun nieuwe huisje en alles, was leuker geweest als het daarmee klaar was. Dat geheugenverlies komt een beetje crappy over, alsof ze het nog maar ff gaan proberen.

Terwijl de serie er bijna 4 jaar over deed om Sarah gek te laten worden op Chuck :P
pi_107445213
Volgens mij is dit al de 10e keer ofzo dat ik alle afleveringen ga kijken maar ik begin gewoon opnieuw. Gelukkig eerste 3 seizoenen op dvd. Wachten op de 5 dvd box maar dat zal nog wel even duren? Iemand enig idee?
pi_107445253
Ik zou ooit nog wel seizoen opnieuw willen kijken, maar dan met iemand die de serie nog niet kent.
pi_107446516
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Rick_Castle het volgende:
Volgens mij is dit al de 10e keer ofzo dat ik alle afleveringen ga kijken maar ik begin gewoon opnieuw. Gelukkig eerste 3 seizoenen op dvd. Wachten op de 5 dvd box maar dat zal nog wel even duren? Iemand enig idee?
http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_%28TV_series%29#Home_media

Seizoen 4 eindigde in mei 2011; dvd kwam toen beschikbaar in oktober 2011. Dus reken maar uit.
pi_107446599

The cast of Chuck, Zachary Levi, Yvonne Strahovski, Adam Baldwin, Sarah Lancaster, Joshua Gomez, Ryan McPartlin, Mark Christopher Lawrence, Jeff Krinsky and Vik Sahay give their impressions and sentiments on the series end. They address their fans for their loyal support.

Afscheidscommentaar van bijna de hele cast.
pi_107446719
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:40 schreef planethugo het volgende:
zo dat was Chuck. Toch wel jammer, hoewel het vooral vorig seizoen te matig was ook toen nog altijd met plezier gekeken. Eigenlijk is er niet echt eenzelfde serie. Burn Notice misschien maar dat is toch een stukje serieuzer. Hoe dan ook, als de intro kwam was ik altijd wel in de stemming voor Chuck.

Dat Sarah haar geheugen kwijt is vond ik maar niets voor het slot van de serie en past ook niet echt bij de stijl van de serie, waar alles altijd weer goed kwam. Maar Jeffster was weer leuk en allerlei oude dingen die even terugkwamen was ook geinig gedaan. Laatste 5 afleveringen van seizoen 5 waren prima te doen maar nu is het toch goed genoeg geweest

Goodbye Chuck 'Carmichael' Bartowski
Het wordt inderdaad erg lastig om nog een serie te vinden die een beetje op Chuck lijkt. Burn Notice komt er dan nog het meest dichtbij, hoewel dat eigenlijk ook weer een hele andere serie is. En de reguliere comedy's in de VS zuigen helaas allemaal butt. Zo hou ik alleen nog dramaseries over :').
pi_107447027
Gelukkig komt community weer terug :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:36:16 #84
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_107447466
Hopelijk Suits ook snel! _O_ Dexter komt zeker terug, al zal dat nog even duren. En in de tussentijd hebben we gelukkig Californication nog... en de wat mindere maar altijd redelijk onderhoudende How I met your mother, The big bang theory en New Girl.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107447561
Suits en Community inderdaad! 8-)

En Shameless (US) en Revenge zijn erg leuk. *)

Ook zijn de comedy's Whitney, House of Lies en Happy Endings erg leuk.

En natuurlijk komt het laatste seizoen van Eastbound & Down binnenkort! :D
pi_107448066
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef shiznuts het volgende:
Hopelijk Suits ook snel! _O_ Dexter komt zeker terug, al zal dat nog even duren. En in de tussentijd hebben we gelukkig Californication nog... en de wat mindere maar altijd redelijk onderhoudende How I met your mother, The big bang theory en New Girl.
Ik vind series als Californication en Entourage altijd zo walgelijk patserig, macho en vooral pretentieus. En series als the Big Bang Theory hebben gewoon een te lage kwaliteit.

Community lijkt me echter niet geheel onaardig.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:58:14 #87
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_107448187
Entourage vond ik teveel Jersey-shore-achtig. ;( Ik heb die eerste aflevering niet eens afgekeken...

Californication is gewoon bawz! _O_ Juist omdat het zo lekker ongeremd patserig en macho is, maar ondertussen heus wel meer inhoud heeft.

Community is ook _O_ .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107448283
Entourage Jersey Shore achtig..wtf. Dat is echt een van de meest vreemde opmerkingen die ik hier ooit heb gelezen :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107455302
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:58 schreef shiznuts het volgende:
Entourage vond ik teveel Jersey-shore-achtig. ;( Ik heb die eerste aflevering niet eens afgekeken...

Californication is gewoon bawz! _O_ Juist omdat het zo lekker ongeremd patserig en macho is, maar ondertussen heus wel meer inhoud heeft.

Community is ook _O_ .
WTF

Entourage is mijn all-time favo serie en ik haaaaaaaaaat Jersey Shore, heb al het gevoel dat m'n tv besmet is als het voorbij komt als ik aan het zappen ben lol :D

Cali is een beetje mijn vervanger van Entourage, maar dat was echt epic!
pi_107474970
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Entourage Jersey Shore achtig..wtf. Dat is echt een van de meest vreemde opmerkingen die ik hier ooit heb gelezen :D
idd, maarja iemand zegt het die nieteens 1 aflevering afgekeken heeft.

Eigenlijk heeft Entourage hetzelfde gevoel als bij Chuck: dat kan je ook opzetten voor een relax half uurtje zonder na te denken. Hoewel het natuurlijk 2 totaal verschillende series zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')