Dat was zeker het beste moment van de finale.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Jeffster heeft de laatste uitzending gered met hun optreden.
Precies hetzelfde hier! Of in ieder geval, ik zag pas op AVC dat er ook een aflevering 12 was. Ik begreep al niet waar het "2 weeks later" vandaan kwam, en ik meende me toch echt te herinneren dat Sarah de opdracht had Chuck te doden.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
Ik had eerst de 13e aflevering gezienen toen dacht ik hey er werden toch 2 afleveringen nog uitgezonden? Daarna dus nog aflevering 12 gekeken maar voor het verhaal maakte het niet heel veel uit.
S05E12 is de enalaatste, S05E13 is de echte finale. Beide zijn in Amerika op NBC achter elkaar uitgezonden afgelopen vrijdagquote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
Ik had eerst de 13e aflevering gezienen toen dacht ik hey er werden toch 2 afleveringen nog uitgezonden? Daarna dus nog aflevering 12 gekeken maar voor het verhaal maakte het niet heel veel uit.
Ze zijn wel met een dag verschil geupload, daarom had ik ze ook niet tegelijk gezien. Ik dacht, ze duwen die twee afleveringen wel in 1 file.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef pberends het volgende:
[..]
S05E12 is de enalaatste, S05E13 is de echte finale. Beide zijn in Amerika op NBC achter elkaar uitgezonden afgelopen vrijdag.
Oh, misschien alleen de versie die jij had.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zijn wel met een dag verschil geupload, daarom had ik ze ook niet tegelijk gezien. Ik dacht, ze duwen die twee afleveringen wel in 1 file.
Het volledige Jeffster concert gefilmd door iemand die op de set werkte.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef PirE het volgende:
Ik vond het wel een mooi einde voor de serie. Geen zin om minpunten op te sommen. Ik vond het wel verfrissend en leuk om eens een serie te hebben die positief is ipv al dat negatieve gedoe.
Al die Jeffster comments![]()
"Wait What/who the heck is Jeffster?"quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef PirE het volgende:
Ik vond het wel een mooi einde voor de serie. Geen zin om minpunten op te sommen. Ik vond het wel verfrissend en leuk om eens een serie te hebben die positief is ipv al dat negatieve gedoe.
Al die Jeffster comments![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_%28TV_series%29#Home_mediaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Rick_Castle het volgende:
Volgens mij is dit al de 10e keer ofzo dat ik alle afleveringen ga kijken maar ik begin gewoon opnieuw. Gelukkig eerste 3 seizoenen op dvd. Wachten op de 5 dvd box maar dat zal nog wel even duren? Iemand enig idee?
Het wordt inderdaad erg lastig om nog een serie te vinden die een beetje op Chuck lijkt. Burn Notice komt er dan nog het meest dichtbij, hoewel dat eigenlijk ook weer een hele andere serie is. En de reguliere comedy's in de VS zuigen helaas allemaal butt. Zo hou ik alleen nog dramaseries overquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:40 schreef planethugo het volgende:
zo dat was Chuck. Toch wel jammer, hoewel het vooral vorig seizoen te matig was ook toen nog altijd met plezier gekeken. Eigenlijk is er niet echt eenzelfde serie. Burn Notice misschien maar dat is toch een stukje serieuzer. Hoe dan ook, als de intro kwam was ik altijd wel in de stemming voor Chuck.
Dat Sarah haar geheugen kwijt is vond ik maar niets voor het slot van de serie en past ook niet echt bij de stijl van de serie, waar alles altijd weer goed kwam. Maar Jeffster was weer leuk en allerlei oude dingen die even terugkwamen was ook geinig gedaan. Laatste 5 afleveringen van seizoen 5 waren prima te doen maar nu is het toch goed genoeg geweest
Goodbye Chuck 'Carmichael' Bartowski
Ik vind series als Californication en Entourage altijd zo walgelijk patserig, macho en vooral pretentieus. En series als the Big Bang Theory hebben gewoon een te lage kwaliteit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef shiznuts het volgende:
Hopelijk Suits ook snel!Dexter komt zeker terug, al zal dat nog even duren. En in de tussentijd hebben we gelukkig Californication nog... en de wat mindere maar altijd redelijk onderhoudende How I met your mother, The big bang theory en New Girl.
WTFquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:58 schreef shiznuts het volgende:
Entourage vond ik teveel Jersey-shore-achtig.Ik heb die eerste aflevering niet eens afgekeken...
Californication is gewoon bawz!Juist omdat het zo lekker ongeremd patserig en macho is, maar ondertussen heus wel meer inhoud heeft.
Community is ook.
idd, maarja iemand zegt het die nieteens 1 aflevering afgekeken heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Entourage Jersey Shore achtig..wtf. Dat is echt een van de meest vreemde opmerkingen die ik hier ooit heb gelezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |