haha jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef CrashO het volgende:
Geniale aktie ook met Jeff en Lester steeds opnieuw in die auto
[ afbeelding ]
Nee, niemand had het meer verwacht na die spoiler in de tt.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:14 schreef Rick_Castle het volgende:
Wow had niet verwacht dat Sarah de intersect zou gaan krijgen. Beetje jammer dit. De rest van de aflevering was wel geweldig. Jeff en Lester
. De promos voor de volgende afleveringen beloven nog wel wat goeds en Yvonne Strahovski zei dat het tot het eind spannend ging blijven hoe het zou aflopen. Sarah's persoonlijkheid zal nu toch ook flink veranderen? Ben benieuwd wat de schrijvers er nog van gaan maken:).
Idemquote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef megamandy het volgende:
Jammer dat ik ook nog de TT had gezien in de myatDaarmee was meteen duidelijk wat er nog zou gaan gebeuren.
Idem.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:09 schreef planethugo het volgende:
vond t anders weer een behoorlijk vermakelijke aflevering met genoeg geslaagde grappen. Die regenboog grapjes, Jeffster, Bo Derek, de andere Buy More
prima aflevering
waren toch 13 afleveringen?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgende week allerlaatste aflevering. Het is mooi geweest, voor mij hoeft het niet meer op deze tour... En nu mag Yvonne Strahovski wel weer in andere series spelen.
Volgende week een dubbel-aflevering als laatst.quote:
Huisgenoot heeft dezelfde volgens mij dus kan je gewoon in NL verkrijgenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand welke case Casey om zijn iPhone heeft in de laatste aflevering? Chuck had dezelfde case een paar afleveringen geleden.
Het is een vierkante bumper (lijkt zo'n aluminium ding) met open zijkanten.
deze dus:
[ afbeelding ]
Wel stom trouwens: Chuck moet z'n leven riskeren om de internet-connectie van de trein te fixen, maar is niet tech savvy genoeg om de internet-connectie van z'n iPhone te tetheren?
En dat geldt ook bij het spion zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef Devv het volgende:
De eerste seizoenen waren vooral interessant omdat Chuck toen nog een echte nerd was en nog geen relatie met Sarah had. The chase is better than the catch...
Ik verwacht ook geen film, maar ze zijn er wel goed op voorbereid.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:32 schreef Rick_Castle het volgende:
Betere afsluiting dan ik had verwacht. Toch paste een echte happy ending beter bij de serie, nu weten we eigenljk nog niets. Jammer maar wat ik had gelezen valt het nog reuze mee allemaal. Wachten op de dvd box met alle seizoenen en hopen op een film al zal die toch wel niet komen
twitter:ZacharyLevi twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 01:35:03To everyone who made these 5 years of Chuck possible, thank you from the bottom of my heart. I was honored to be a part of this journey. reageer retweet
http://www.huffingtonpost(...)ent&ir=Entertainmentquote:Op zondag 29 januari 2012 01:36 schreef Tegan het volgende:
Ja ik had ook een happier end verwacht en gehoopt. Maar de twee laatste eps waren wel erg tof.
quote:rnorthro14
8 hours ago (12:46 AM)
Just so everyone knows, it is implied throughout the finale that Sarah is slowly getting her memories back. The initials in the dream house trigger an emotional response, the Weinerlicious, Irina Demova, and the spot on the beach followed by her asking Chuck to kiss her. Obviously, her love for Chuck is still there otherwise she would not be so anxious to remember the past 5 years. This was intended to be a happy ending, not a sad one.
http://tv.ign.com/articles/121/1217435p1.html
Ze kregen een brief van een ziekenhuis in Chicago om daar te gaan werken.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:13 schreef Piles het volgende:
Ik begreep alleen ff niet waarom Ellie en Awesome gingen verhuizen
Dat was zeker het beste moment van de finale.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Jeffster heeft de laatste uitzending gered met hun optreden.
Precies hetzelfde hier! Of in ieder geval, ik zag pas op AVC dat er ook een aflevering 12 was. Ik begreep al niet waar het "2 weeks later" vandaan kwam, en ik meende me toch echt te herinneren dat Sarah de opdracht had Chuck te doden.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
Ik had eerst de 13e aflevering gezienen toen dacht ik hey er werden toch 2 afleveringen nog uitgezonden? Daarna dus nog aflevering 12 gekeken maar voor het verhaal maakte het niet heel veel uit.
S05E12 is de enalaatste, S05E13 is de echte finale. Beide zijn in Amerika op NBC achter elkaar uitgezonden afgelopen vrijdagquote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
Ik had eerst de 13e aflevering gezienen toen dacht ik hey er werden toch 2 afleveringen nog uitgezonden? Daarna dus nog aflevering 12 gekeken maar voor het verhaal maakte het niet heel veel uit.
Ze zijn wel met een dag verschil geupload, daarom had ik ze ook niet tegelijk gezien. Ik dacht, ze duwen die twee afleveringen wel in 1 file.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef pberends het volgende:
[..]
S05E12 is de enalaatste, S05E13 is de echte finale. Beide zijn in Amerika op NBC achter elkaar uitgezonden afgelopen vrijdag.
Oh, misschien alleen de versie die jij had.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zijn wel met een dag verschil geupload, daarom had ik ze ook niet tegelijk gezien. Ik dacht, ze duwen die twee afleveringen wel in 1 file.
Het volledige Jeffster concert gefilmd door iemand die op de set werkte.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef PirE het volgende:
Ik vond het wel een mooi einde voor de serie. Geen zin om minpunten op te sommen. Ik vond het wel verfrissend en leuk om eens een serie te hebben die positief is ipv al dat negatieve gedoe.
Al die Jeffster comments![]()
"Wait What/who the heck is Jeffster?"quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef PirE het volgende:
Ik vond het wel een mooi einde voor de serie. Geen zin om minpunten op te sommen. Ik vond het wel verfrissend en leuk om eens een serie te hebben die positief is ipv al dat negatieve gedoe.
Al die Jeffster comments![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_%28TV_series%29#Home_mediaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Rick_Castle het volgende:
Volgens mij is dit al de 10e keer ofzo dat ik alle afleveringen ga kijken maar ik begin gewoon opnieuw. Gelukkig eerste 3 seizoenen op dvd. Wachten op de 5 dvd box maar dat zal nog wel even duren? Iemand enig idee?
Het wordt inderdaad erg lastig om nog een serie te vinden die een beetje op Chuck lijkt. Burn Notice komt er dan nog het meest dichtbij, hoewel dat eigenlijk ook weer een hele andere serie is. En de reguliere comedy's in de VS zuigen helaas allemaal butt. Zo hou ik alleen nog dramaseries overquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:40 schreef planethugo het volgende:
zo dat was Chuck. Toch wel jammer, hoewel het vooral vorig seizoen te matig was ook toen nog altijd met plezier gekeken. Eigenlijk is er niet echt eenzelfde serie. Burn Notice misschien maar dat is toch een stukje serieuzer. Hoe dan ook, als de intro kwam was ik altijd wel in de stemming voor Chuck.
Dat Sarah haar geheugen kwijt is vond ik maar niets voor het slot van de serie en past ook niet echt bij de stijl van de serie, waar alles altijd weer goed kwam. Maar Jeffster was weer leuk en allerlei oude dingen die even terugkwamen was ook geinig gedaan. Laatste 5 afleveringen van seizoen 5 waren prima te doen maar nu is het toch goed genoeg geweest
Goodbye Chuck 'Carmichael' Bartowski
Ik vind series als Californication en Entourage altijd zo walgelijk patserig, macho en vooral pretentieus. En series als the Big Bang Theory hebben gewoon een te lage kwaliteit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef shiznuts het volgende:
Hopelijk Suits ook snel!Dexter komt zeker terug, al zal dat nog even duren. En in de tussentijd hebben we gelukkig Californication nog... en de wat mindere maar altijd redelijk onderhoudende How I met your mother, The big bang theory en New Girl.
WTFquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:58 schreef shiznuts het volgende:
Entourage vond ik teveel Jersey-shore-achtig.Ik heb die eerste aflevering niet eens afgekeken...
Californication is gewoon bawz!Juist omdat het zo lekker ongeremd patserig en macho is, maar ondertussen heus wel meer inhoud heeft.
Community is ook.
idd, maarja iemand zegt het die nieteens 1 aflevering afgekeken heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Entourage Jersey Shore achtig..wtf. Dat is echt een van de meest vreemde opmerkingen die ik hier ooit heb gelezen
Het is geen comedy, het is net als Community een serie waarbij je de mensen moet leren kennen en waarderen, Drama is de held van de afgelopen jaren!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:53 schreef shiznuts het volgende:
Dat Jersey Shore een reallife soap gedoe is en Entourage een show die daar verder niks mee te maken heeft ben ik me uiteraard bewust van. Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is ('achtig', jwt), maar in beide gevallen wordt het leven van wannabe hotshots ergens mid twintig gevolgd. En ik bedoel, de Jersey Shore is een posse... wat denk je dat 'Entourage' betekent? Verder vond ik de humor ver te zoeken en er gewoon niks aan.
Haha ok, nja meeste mensen haakten in het begin af bij Community, ik was zelf pas hooked na 6 afleveringen ofzo. Je moet het echt volgen, je kan niet 1 aflevering kijken en het dan leuk vinden zoals bijvoorbeeld the Big Bang, dat is wat simpeler.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja. Mij werd het aangeraden omdat het in m'n straatje van gekeken series zou passen...
En toen... nou ja, niet dus. En dat terwijl ik wel meteen een klik met Community had.![]()
Vind Community nou niet echt een drama of dat het lang duurt voor je de mensen kent en waardeert btw.
dat zijn toch voornamelijk de komedieserie's van 25 minuten, een actieserie als Chuck van 40 minuten met een luchtige lading is er naar mijn weten nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef Rick_Castle het volgende:
Is nog genoeg over. Het allerheersende Community, It's always sunny in Philadelphia, The Office, 30 Rock, Parks & Recreation, New Girl. HIMYM is niet meer zoals het was maar nog wel te kijken voor die 20 minuten per week.
Hoe hou je dat vol... ik heb het nog veel te vers in het geheugen liggen. Chuck kijk ik over 5 jaar misschien wel een keer helemaal terug.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Rick_Castle het volgende:
Volgens mij is dit al de 10e keer ofzo dat ik alle afleveringen ga kijken maar ik begin gewoon opnieuw. Gelukkig eerste 3 seizoenen op dvd. Wachten op de 5 dvd box maar dat zal nog wel even duren? Iemand enig idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |