http://www.wieisdemolgemist.nl/quote:Op zondag 15 januari 2012 11:04 schreef JustD1984 het volgende:
Waar kan ik de seizoenen terug vinden ipv bij www.bol.com?
Mexico heb ik iig niet gezien.
We zitten nog maar bij de tweede aflevering hè, laten we het niet te snel afschrijven. Persoonlijk vind ik dat er op basis van deze afleveringen (hoewel er wel enorm veel theorieeen zijn) nog erg weinig te zeggen valt, ook omdat er daarvoor nog teveel kandidaten zijn. Ik moet er zelf ook nog een beetje inkomen, dit seizoen heeft mij nog niet volledig in zijn greep.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit gaat 'm niet worden nee, ik zei ook al dat het toch vooral in dit topic blijft steken, en dat theorieën topic dan, maar dat is het wel.
Enfin, het is uitgeprobeerd.
aflevering 2 en we zitten al op deel 16. Vorig jaar hadden we 36 topics voor de hele serie! Ik ben bang dat het te rustig blijft, maar het kan echt nog wel komen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit gaat 'm niet worden nee, ik zei ook al dat het toch vooral in dit topic blijft steken, en dat theorieën topic dan, maar dat is het wel.
Enfin, het is uitgeprobeerd.
Ik denk het ook niet, wel een grappig experiment misschien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Tegan het volgende:
Dat zou nooit gebeuren. Heel het format weg.
In de zin van?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Misschien dat het dan toch een hint was, zoals iemand anders voorstelde?
Bij WIDM is dat misschien een te duur grapje, maar voor de mensen die het gezelschapsspel 'weerwolven' wel eens doen is die variant wel een aanrader. Vooral de discussies die dan ontstaan zijn soms briljant.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef Gitank2 het volgende:
Wat als ze eens een WIDM organiseren zonder een mol?
Spelers vallen af dmv loting achter de schermen en ondertussen gaan ze toch met opzet mollen, trollen, om vrijstellingen strijden en elkaar verdenken.
Uiteindelijk iedereen stomverbaasd in de finale dat er geen mol was, maar dat door het placebo-effect wel een boel geld is misgelopen.
Wie gaat er dan 's nachts dood?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Bij WIDM is dat misschien een te duur grapje, maar voor de mensen die het gezelschapsspel 'weerwolven' wel eens doen is die variant wel een aanrader. Vooral de discussies die dan ontstaan zijn soms briljant.
Geen idee wat ze dan proberen aan te duiden, maar wat die ander redeneerde en wat best logisch klonk was dacht ik als volgt:quote:
Ik zei het in één van de vorige topiques, en ik ben er nu van overtuigd. Dit is zo'n vreemde actie, dat het niet anders dan een hint kan zijn. Hoe en wat al sla je me dood, maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt een 'eenmalig experiment' was...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Misschien dat het dan toch een hint was, zoals iemand anders voorstelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |