abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106811993
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Ik heb niet alle seizoenen gezien alleen de laatste paar geloof ik. Maar het begint me nu ook een beetje tegen te vallen doordat iedereen zich een bepaalde rol aan neemt en aan het mollen is waardoor bij het terugblikken altijd blijkt dat de mol zoveel niet heeft hoeven doen.

Als ik soms verhalen lees van eerdere seizoenen dan leken die me veel leuker. Ik lees regelmatig akties van george waarvan ik denk, dat is mollen. Ik geloof dat ie tijdens een spel op het terras is gaan zitten? Of geld weg gooien, dat soort dingen, dat is achteraf leuk om te zien dat dat is gebeurt!!

Dat heb ik de laatste jaren echt meer gezien, of ik kan het me niet herinneren en dat zou juist wel het mooie zijn.

Ik denk dat ik de eerdere seizoenen eens gan kijken. Welk seizoen zat George? Of een ander top seizoen wat jullie me aanraden? :@
George was seizoen 3. Ik vond persoonlijk seizoen 7 heel leuk.
pi_106812171
Ik vond het vorige seizoen ook wel een van de betere eigenlijk, leuke kandidaten. En Patrick was een prima mol.
Amen.
pi_106812466
Hmm wat moeten we hiermee?
pi_106812617
quote:
Ik vond het wel een raar stukje.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_106813059
quote:
Lol :') Ouwe viespeuk.
Top trouwens die special op de fp!
Zo niet.. dan toch!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:56:30 #32
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_106813380
quote:
Niks.
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:01:01 #33
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_106813494
quote:
Weinig.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:56:20 #34
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_106815227
De kandidaten waarvan ik hoop dat ze ver zullen komen zijn Maarten en Hadewych. Probleem is echter dat geen van beide de mol is, dus ze kunnen er elke week uitvliegen. Plus het feit dat ze allebei op Tim lijken te zitten, wat een verkeerde tunnelvisie kan opleveren.

Ben benieuwd of ik het nog intens blijf volgen als ze snel uit het spel zijn (vorig jaar, na de eliminatie van zowel Pepijn als Anna was de interesse ook een beetje weg).

Verder hoop ik wel dat er in ieder geval een vrouw in de finale zit (Marit maakt de meeste kans), want op basis van de prono´s lijkt het erop alsof we heel veel vrouwelijke eliminaties gaan krijgen achter elkaar. Had van tevoren al voorspelt dat de mannen dit maal de overhand zouden hebben, maar je kunt het ook overdrijven.

Mijn mol en mijn back-up mol zijn niet gewijzigd sinds vorige week, het zijn de twee eenzame strijders in de groep (Liesbeth en Tim). de koppelvorming (Hadewych/Marit, Frits/Anne-Marie, William/Maarten) is zeer interessant te noemen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:11:09 #35
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106815726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

Ik heb niet alle seizoenen gezien alleen de laatste paar geloof ik. Maar het begint me nu ook een beetje tegen te vallen doordat iedereen zich een bepaalde rol aan neemt en aan het mollen is waardoor bij het terugblikken altijd blijkt dat de mol zoveel niet heeft hoeven doen.

Als ik soms verhalen lees van eerdere seizoenen dan leken die me veel leuker. Ik lees regelmatig akties van george waarvan ik denk, dat is mollen. Ik geloof dat ie tijdens een spel op het terras is gaan zitten? Of geld weg gooien, dat soort dingen, dat is achteraf leuk om te zien dat dat is gebeurt!!

Dat heb ik de laatste jaren echt meer gezien, of ik kan het me niet herinneren en dat zou juist wel het mooie zijn.

Ik denk dat ik de eerdere seizoenen eens gan kijken. Welk seizoen zat George? Of een ander top seizoen wat jullie me aanraden? :@
Ik heb de afgelopen weken seizoen 8 teruggekeken, ik werd er zelfs emotioneel van. :P
Prachtige kandidaten, hele leuke opdrachten (vooral de laatste), en een verrassende mol.Was in Mexico. Mooi einde ook met de Maya's. Aanrader. Ook seizoen 6 was een mooie.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:11:59 #36
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_106815754
Ik wil het seizoen terugkijken met George als mol maar dan weet ik al wie de mol is en dan vind ik het niet meer leuk :(
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:12:08 #37
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106815761
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De kandidaten waarvan ik hoop dat ze ver zullen komen zijn Maarten en Hadewych. Probleem is echter dat geen van beide de mol is, dus ze kunnen er elke week uitvliegen. Plus het feit dat ze allebei op Tim lijken te zitten, wat een verkeerde tunnelvisie kan opleveren.

Ben benieuwd of ik het nog intens blijf volgen als ze snel uit het spel zijn (vorig jaar, na de eliminatie van zowel Pepijn als Anna was de interesse ook een beetje weg).

Verder hoop ik wel dat er in ieder geval een vrouw in de finale zit (Marit maakt de meeste kans), want op basis van de prono´s lijkt het erop alsof we heel veel vrouwelijke eliminaties gaan krijgen achter elkaar. Had van tevoren al voorspelt dat de mannen dit maal de overhand zouden hebben, maar je kunt het ook overdrijven.

Mijn mol en mijn back-up mol zijn niet gewijzigd sinds vorige week, het zijn de twee eenzame strijders in de groep (Liesbeth en Tim). de koppelvorming (Hadewych/Marit, Frits/Anne-Marie, William/Maarten) is zeer interessant te noemen.
Hadewych kan zeker de mol zijn, Maarten denk ik niet. Liesbeth lijkt me juist NIET de mol.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:12:51 #38
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106815789
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef Gnieperd het volgende:
Ik wil het seizoen terugkijken met George als mol maar dan weet ik al wie de mol is en dan vind ik het niet meer leuk :(
Is echt niet erg hoor, juist grappig want je merkt veel meer dingen op en je leert te zien wat mollen doen. En je geniet altijd van opdrachten en kandidaten. :Y
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:16:47 #39
330914 Sherlock_Holmes
pi_106815946
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen weken seizoen 8 teruggekeken, ik werd er zelfs emotioneel van. :P
Prachtige kandidaten, hele leuke opdrachten (vooral de laatste), en een verrassende mol.Was in Mexico. Mooi einde ook met de Maya's. Aanrader. Ook seizoen 6 was een mooie.
Persoonlijk vond ik dat seizoen 8 gered werd door de mol, want ik denk dat de meeste mensen zich de andere kandidaten amper kunnen herinneren (en dat hele gedoe met die gekleurde topito´s was ook een beetje raar).

Seizoen 6 had gewoon een irritante mol en dat kan mij echt mateloos irriteren (het hele verhaal van Frederique was dan wel weer mooi).

Hopelijk heeft het huidige seizoen een verrassende mol (iedereen behalve Frits, Tim of Liesbeth).
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:21:10 #40
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106816078
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik dat seizoen 8 gered werd door de mol, want ik denk dat de meeste mensen zich de andere kandidaten amper kunnen herinneren (en dat hele gedoe met die gekleurde topito´s was ook een beetje raar).

Seizoen 6 had gewoon een irritante mol en dat kan mij echt mateloos irriteren (het hele verhaal van Frederique was dan wel weer mooi).

Hopelijk heeft het huidige seizoen een verrassende mol (iedereen behalve Frits, Tim of Liesbeth).
Ik bedoel eigenlijk seizoen 5, Marc-Marie.
Andere kandidaten? Coen, Joris, Patrick, Edo. _O_ Echt de leukste kandidaten die een seizoen kan hebben imo.
Maar vooral opdrachten deden het m dat seizoen. En de locatie.
En inderdaad, ik hoop echt op een hele leuke mol met prachtige mol acties, waarvan je denkt: oooh ongelofelijk dat hij dat heeft gedaan/gezegd. :P
Topito's vond ik een frisse vernieuwing btw.
pi_106816602
die joris verpestte juist het hele idee van het spel, bleh
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:39:38 #42
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106816733
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
die joris verpestte juist het hele idee van het spel, bleh
Nah hij is wel een goede vent.
pi_106816874
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Is echt niet erg hoor, juist grappig want je merkt veel meer dingen op en je leert te zien wat mollen doen. En je geniet altijd van opdrachten en kandidaten. :Y
Heb net de eerste twee afleveringen van dat jaar teruggekeken op wie is de mol gemist.

Helaas is het geluid brak, maar het is wel een leuke groep, erg fanatiek en sowieso geen bn'ers die allemaal de mol willen zijn.
Overigens wel een heeeel overduidelijke hint richting de mol destijds

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neil LOVES Carrots!
pi_106817243
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Inderdaad, dat was ook een leuk seizoen met leuke deelnemers :)
Leuke mol, heerlijk trollen van deelnemers (Patrick onder meer).

Het seizoen met Yvon was ook leuk, maar dat kwam meer door Marc Marie heb ik het idee :D

quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik vond het wel een raar stukje.
Lijkt meer op het mislukte "viking" van die opdracht met de auto's.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gitank2 op 14-01-2012 23:37:40 ]
Neil LOVES Carrots!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:58:50 #45
330914 Sherlock_Holmes
pi_106817498
Heb nog eens teruggekeken in mijn eerdere berichten en 2 van de 5 kandidaten die ik voor dit seizoen had afgeschreven als mol liggen er ook meteen uit!

En met betrekking tot de overige 3 kandidaten kan ik alleen zeggen dat het er heel slecht uitziet voor mijn favoriete kandidaten de komende weken.
pi_106818762
Ik zit nu 2009 te kijken. Ben bij aflevering 3. Wel apart dat ze aan het begin nog geen mol hadden.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:35:03 #47
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106818853
Ik mis Pieter Jan toch wel nu, nu ik dat andere seizoen heb teruggekeken. :')
pi_106819029
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik mis Pieter Jan toch wel nu, nu ik dat andere seizoen heb teruggekeken. :')
Kwestie van wennen denk ik. Ik kende die Art alleen van naam, dus voor mij is ie een nieuwkomer, plus dat ik net voor het eerst kijk natuurlijk.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:41:53 #49
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106819080
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

Kwestie van wennen denk ik. Ik kende die Art alleen van naam, dus voor mij is ie een nieuwkomer, plus dat ik net voor het eerst kijk natuurlijk.
Ik vind dat hij een beetje te mysterieus wil overkoken. Bij Pieter Jan zag je nog een lachje. Ik heb het gevoel dat Art nog niet helemaal zichzelf is.
  zondag 15 januari 2012 @ 00:11:59 #50
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_106820293
Nooit gezien seizoen 5. Ga hem nu kijken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')