Kom snel eens langs hier, ik heb ook nog een berg staanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, ik was ff de afwas doen.
Hont.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik grom niks nie. DAS EEN BEGROETING VERDOMME
Ik gun mijn vrienden dat wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
wtf waarom, ten eerste je gunt ze het niet want het zijn je vrienden en dat is toch kut dat andere gozers je vriendin naaien
Goed tijdstip.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, ik was ff de afwas doen.
Ok. Kom miss wel kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef cerror het volgende:
Optreden is 4 februari trouwens.
http://www.boulevardbreda.nl/
Daaro.
Hard gaan.
Gulle man deze kerel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gun mijn vrienden dat wel.
Ik weet toch wel dat wanneer ik zo'n lekkertje heb, ik haar toch nooit alleen heb, dan liever delen met mijn vrienden
Bij mij nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar serieus, als dat wijf mijn vriendin was zouden mijn maten er ook gewoon overheen mogen hoor
Toffifee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Kom miss wel kijken.
Hoe heet je band?
Geen pizza gevreten, wel bier gezopen (en nog steeds aan het drinken).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nog bier gezopen en pizza gevreten?
Mijn maten gunnen mij het ook, wanneer zij zo'n vriendin zouden hebbenquote:
Nice.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Geen pizza gevreten, wel bier gezopen (en nog steeds aan het drinken).
Veel spul wat we ook draaien staat er niet op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
xyce.nl
En de belangrijkste: http://xyce.bandcamp.com
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom snel eens langs hier, ik heb ook nog een berg staan
Anders moet ik het morgen doen. Wakker worden en meteen afwas zien maakt mij niet vrolijk.quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:30 schreef JApieman het volgende:
Hey SSB heb je echt zo'n radiokliekje in de McDonalds gezien?
Ik weet niet maar ik dacht zo'n topic te zien dat jij Heloef enzo in de MacDonalds zag zitten.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
I NEVER WANTED ANYTHING MORE THAN I WANTED YOU HENKIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |