De 3 uiltjes it is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zeg die ene tent waar we eerder ook al zouden heengaan.
dan blijf ik evenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooi
wij willen jou toch niet hier
je bedoelt wuuhtquote:
Da's een hindoestipquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef Monopoly het volgende:
Waarom hebben die indische vrouwtjes altijd zo'n moeilijk grote moedervlek op hun gezicht ?
wtf waarom, ten eerste je gunt ze het niet want het zijn je vrienden en dat is toch kut dat andere gozers je vriendin naaienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar serieus, als dat wijf mijn vriendin was zouden mijn maten er ook gewoon overheen mogen hoor
Kom snel eens langs hier, ik heb ook nog een berg staanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, ik was ff de afwas doen.
Hont.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik grom niks nie. DAS EEN BEGROETING VERDOMME
Ik gun mijn vrienden dat wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
wtf waarom, ten eerste je gunt ze het niet want het zijn je vrienden en dat is toch kut dat andere gozers je vriendin naaien
Goed tijdstip.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, ik was ff de afwas doen.
Ok. Kom miss wel kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef cerror het volgende:
Optreden is 4 februari trouwens.
http://www.boulevardbreda.nl/
Daaro.
Hard gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |