Meer gegevens nodigquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:52 schreef RubenK het volgende:
Ik stuur je wel ff mijn gegevens in pm
Zondag tussen half 9 en uiterst kwart voor 9 verzamelen onder het "grote blauwe bord". Kwart voor 9 naar spoor 15 wandelen? Lijkt mij goeie tijd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tickets zijn geboekt en betaald. Iedereen een tientje meenemen zondag
Precies. En wie er niet is heeft pech, die gaat niet mee en moet toch betalenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Zondag tussen half 9 en uiterst kwart voor 9 verzamelen onder het "grote blauwe bord". Kwart voor 9 naar spoor 15 wandelen? Lijkt mij goeie tijd.
Zeker. Van James weet ik dat hij in Eindhoven erbij komt(wij stappen bij hem in de trein). Ik dacht dat Dennis pas in Venlo komt, eerder lukt niet voor hem.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En wie er niet is heeft pech, die gaat niet mee en moet toch betalen
Okee in dat geval wil ik ook van tevoren van iedereen weten waar hij er bij in stapt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:30 schreef greavy het volgende:
[..]
Zeker. Van James weet ik dat hij in Eindhoven erbij komt(wij stappen bij hem in de trein). Ik dacht dat Dennis pas in Venlo komt, eerder lukt niet voor hem.
Ik ben om 8:13 in Utrecht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee in dat geval wil ik ook van tevoren van iedereen weten waar hij er bij in stapt.
Scarlet en ik komen wel naar Utrecht toe
James Ehv, Dennis Vl,
Greavy?
PSM?
Peter?
Ruben?
Ach, WeekendVrij. Heb SOV&WeekendVrij voor korting. Hoewel het voor de meesten goedkoper is om losse actiekaartjes aan te schaffen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef RubenK het volgende:
Ik kom naar utrecht toe vanaf alkmaar, kan eventueel 3 mensen met 40% korting meesleuren
ik ben nog even twee opties tegen elkaar aan het afwegen, dus ik kom er nog op terug.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik ben om 8:13 in Utrecht.
PSM zal wel iets alternatiefs hebben, vanuit Leeuwarden redt ie dat niet. Ben ik ook benieuwd naar.
Jups!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Scarlet en ik komen wel naar Utrecht toe
Ja, ik heb die zaterdagavond nog een feest in Utrechtquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Jups!![]()
Trein van 7:44,wel onmeunig vroeg op de zondagochtend hoor...
Ik moet nog eerder, 7:10. Dat is pas ergquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Jups!![]()
Trein van 7:44,wel onmeunig vroeg op de zondagochtend hoor...
Niet naar dat feest, bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik heb die zaterdagavond nog een feest in UtrechtDus dat wordt lachen
![]()
Denk dat ik maar heul niet ga gewoon
Niet de beste oplossing als je 't mij vraagt. Ze hadden deze fouten gewoon niet moeten maken...quote:Oplossing voor spelfouten treinrampmonument
HARMELEN - De organisatie achter het treinrampmonument in Harmelen heeft een oplossing bedacht voor de spelfouten op het gedenkteken. De ontbrekende letters zullen met een mobiel apparaat worden ingegraveerd. Dat heeft de organisatie gezegd tegen RTV Utrecht.
Er moeten ook letters gewijzigd worden maar dat is wat ingewikkelder. De verkeerde letters moeten worden opgevuld met een speciaal middel, waarna de juiste tekst er alsnog overheen wordt geplaatst.
Het is nog niet zeker of die oplossing duurzaam genoeg is. Daarom heeft de organisatie ook een alternatief plan bedacht. In een extra gravering onderaan het monument wordt dan een voetnoot geplaatst waarin de juiste spelling staat vermeld.
De gedenkplaten opnieuw slijpen en graveren is volgens de organisatie in ieder geval te kostbaar. Bovendien zitten de herdenkingsplaten verzonken in een enorm blok beton.
De treinramp, de grootste in de Nederlandse geschiedenis, was vorige week precies vijftig jaar geleden. Om te gedenken hoeveel mensen toen en nu nog steeds betrokken raakten bij het drama, werd een momument onthuld met de namen van de 93 mensen die omkwamen.
Dat met die voetnoten is idd knulligheid ten topquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Niet de beste oplossing als je 't mij vraagt. Ze hadden deze fouten gewoon niet moeten maken...
Huh whut? Ontbrekende namen??quote:Verkeerd gespelde namen op het herdenkingsmonument voor de treinramp bij Harmelen worden gecorrigeerd. Ontbrekende namen worden toegevoegd.
Een en ander gebeurt met een draagbaar graveerapparaat.
Dat heeft Dorpsbelang Harmelen woensdag gezegd. Het monument voor de slachtoffers van de treinramp in 1962 is vorige week onthuld, maar vrijwel direct bleek dat er fouten op de twee granieten platen met namen staan.
Het nieuwsbericht dat greavy postte had het over ontbrekende letters. Blijkbaar zijn ze bij nu.nl / het ANP ook niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nument-harmelen.html
[..]
Huh whut? Ontbrekende namen??
Er klopt wel een aantal dingen niet, maar op zich staan er wel degelijk gewoon 93 op hoor
Top. Maar dat red je toch niet uit Leeuwarden? Zit je dan elders?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
zoals het nu staat sluit ik in Venlo bij het gezelschap aan
Ik ga op de fiets naar Meppelquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Top. Maar dat red je toch niet uit Leeuwarden? Zit je dan elders?
Okee, hoelang fiets je daar dan wel niet overquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets naar Meppel
Je moet eens in Engeland gaan kijken, daar organiseert Mercia Charters de meest waanzinnige hobbyistenritten, tegen de meest waanzinnige prijzen. De sky is de limit daarquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef greavy het volgende:
Een duur ritje. En sjezus. Om 5u15 al uit Göttingen, en pas 12:15 in Emden
Maar wel Rheingold rijtuigen. 180 euro om daar in te mogen. De overige rijtuigen zijn 130 euries.
Geen idee. Ik ga gewoon naar de snelweg en haak daar mijn fiets bij een auto aan. Ben ik er zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Okee, hoelang fiets je daar dan wel niet over![]()
Dan haal je 't ook maar net, als je trein niet te laat is, volgens mij.. 11:01 aankomst, en wij vertrekken 11:05...
Ja, die Engelsen zijn soms apart, inderdaad. Je kan ook 'vriend' van de Spoorwegen worden. Betaal je iets van 80 pond, moet je een contract ondertekenen, krijg je kleding van hun, waar in het groot een nummer (bijvoorbeeld A123) op staat, en mag je gewoon langs de sporen wandelen, voor je hobby.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet eens in Engeland gaan kijken, daar organiseert Mercia Charters de meest waanzinnige hobbyistenritten, tegen de meest waanzinnige prijzen. De sky is de limit daarMomenteel staat er niet veel boeiends in de planning trouwens, maar ze doen ook niet moeilijk over een rondreis van drie weken door India voor 10.000 pond of zo bijvoorbeeld.
Gouden zetquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:12 schreef greavy het volgende:
Maar overtreed je de regeltjes, door dat nummer vinden ze je. Je overeenkomst word beëindigd, en je komt gelijk op een zwarte lijst: Nooit meer welkom voor zoiets.
Ik ga vanuit Groningen, omdat dit met komende maandag beter uitkomt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kom gewoon zaterdag naar Dv dan kan je met Scarlet en mij mee.
noteer maar eens wat je precies van plan bent dan, want ik snap er niks meer vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ga vanuit Groningen, omdat dit met komende maandag beter uitkomt.
Aha, oke. Maar dan word 't nog wel een krappe overstap op Venlo. Je moet achteraan in de trein van Veolia zitten, dat scheelt weer wandelen. Enne, de ERB staat op 1 buiten de overkapping.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ga vanuit Groningen, omdat dit met komende maandag beter uitkomt.
Volgens mij heeft PSM in Groningen een kamer. Daar gaat ie heen, reist hij via Zwolle-Nijmegen naar Venlo, aankomst 11:01. Heeft ie 4 minuten om van 4 naar 1 te komen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
noteer maar eens wat je precies van plan bent dan, want ik snap er niks meer van
En we kunnen hem NIET vragen te wachten want dan gaan we in Viersen met z'n allen de bietenbrug opquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Aha, oke. Maar dan word 't nog wel een krappe overstap op Venlo. Je moet achteraan in de trein van Veolia zitten, dat scheelt weer wandelen. Enne, de ERB staat op 1 buiten de overkapping.
Heel goed. Dennis neemt vanuit Enschede ook de eerste trein en gaat ook over Nijmegen naar Venlo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSM in Groningen een kamer. Daar gaat ie heen, reist hij via Zwolle-Nijmegen naar Venlo, aankomst 11:01. Heeft ie 4 minuten om van 4 naar 1 te komen.
Moet theoretisch kunnen.
Als hij de eerste trein neemt, is tie 10:31 op Venlo. Maar ik dacht dat z'n bus dat niet redt. Die heeft dan dezelfde trein als jou vanaf Deventer, neem ik aan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heel goed. Dennis neemt vanuit Enschede ook de eerste trein en gaat ook over Nijmegen naar Venlo.
dat was zijn plan wel jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Als hij de eerste trein neemt, is tie 10:31 op Venlo. Maar ik dacht dat z'n bus dat niet redt. Die heeft dan dezelfde trein als jou vanaf Deventer, neem ik aan?
8:53 vertrekken = 8:30-8:45 onder blauwe bord?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vertrek wordt 8:53
Cash bepaal ik wel.
Tegenwoordig uit Den Haagquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doet Peter? Die komt toch ook uut t oost'n?
Ik ben vanaf 8:13 in Utrecht, bij 't blauwe bord. 8:45 lopen we uiterst van het bord naar 't perron.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:36 schreef Peter het volgende:
[..]
8:53 vertrekken = 8:30-8:45 onder blauwe bord?
Als ik weet welke trein, kan ik je al tegen komen in Gouda. Ik vertrek uit Gouda om 8:54 of 8:57 (als jij de trein van 7:38 uit Den Haag C hebt, stap ik bij jou in de trein daar).quote:
Denk het wel, anders ben ik om 8:46u over, beetje weinig spelingquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:40 schreef greavy het volgende:
Als ik weet welke trein, kan ik je al tegen komen in Gouda. Ik vertrek uit Gouda om 8:54 of 8:57 (als jij de trein van 7:38 uit Den Haag C hebt, stap ik bij jou in de trein daar).
Daarom heb ik die eerdere ook. Meestal gaat 't goed hoor. Maar ach, kunnen we Fles en Scar opwachten daarquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Den keht wel, anders ben ik om 8:46u over, beetje weinig speling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |