quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef Iemand het volgende:
Je moet gewoon overal kunnen rijden dus dit is een beetje bullshit dat het ene moeilijker is dan het andere.
Ik lees veel dingen van te druk met optrekken dus zag dit dat niet. Je moet met je snoet om je heen kijken, die pook zit altijd op dezelfde plek en de pedalen ook. je hoeft ECHT NIET naar binnen te kijken welke je moet intrappen of om te schakelen. optrekken gewoon lekker gasje bij en hij slaat je ook niet af. god wat moeilijk weer.
en rij trek alsjeblieft eens wat harder door en 80 is ook de teller op 82 en niet 50 gaan rijden want ik erger me altijd dood aan die lesautotjes
Kan er nog meer posten maar deze meneer heeft duidelijk schijt aan lessers, ze moeten het allemaal maar in 1x goed want anders GGGRRRR, krijg je zijn woede over je heen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:50 schreef Iemand het volgende:
Ik snap iedereen zijn punt wel en ben ook voor de 'leer van je fouten aanpak' maar het heeft denk ik niets met vertrouwen of wat dan ook te maken als jij op een lege rechte 80 weg 40/50 gaat rijden. Dat ben je gewoon debiel of weet je niet waar het gas zit. Of het is het gevolg van de 16,5 jarigen in en auto maar god wat gaat het traag zeg?
Ik erger met trouwens helemaal niet aan leasebakken/ koeriers etc. Ik erger me alleen aan asociaal rijdende mensen. Wat mij betreft is het gewoon VLOT rijden maar volgens de regels. Richting aan geven sowieso, hoe vervelend is dat bij een rotonde als je zelf blijft wachten en hij af gaat?
Wel rijd ik te hard waar dat kan, vooral snelweg 160/170 maar alleen als het niet druk is en veilig.
En voor alle lessers:
Succes MAAR: het gas zit rechts
M'n zusje, die ging vandaag een Focus zitten opdrukken omdat ie niet genoeg doorkarde. Ik vind het maar kansloos, iedereen moet het leren en niet iedereen heeft het gelijk onder de knie. Zolang ze niet op me inrijden ga ik er niet kwaad om worden zodra ze even in de weg lopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
Wie laat zich wel opnaaien door lesauto's?
Loser?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
Snappen jullie waarom er een L op het dak staat van een auto?
We hebben het over dezelfde en we denken hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef IemandNiemand het volgende:
Die gast in dat topic over de wegwerkzaamheden, hoe hij er 'wel even voorbij rijdt' die heeft echt geen benul.
JUIST, in het weekend moet je ook langzamer rijden omdat JUIST in het weekend daar ook mensen bezig kunnen zijn. Los van het wegdek die instabiel is etc.. die borden staan er niet voor niks
Wat een droplul.
Psies mijn punt, dank je.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef strontboer het volgende:
Alsof de personen, die lesauto's haten, gelijk perfect reden toen ze net waren begonnen met lessenIedereen moet het leren. Heb gewoon een beetje begrip voor lessers
Laat me raden, jij was in 1x geslaagd?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef Av- het volgende:
[..]
Loser?
Ik heb doorgaans veel geduld met lesauto's, maar als zo'n kneus het voor elkaar krijgt om z'n (diesel) auto 3 keer voor het stoplicht af te laten slaan, waardoor het licht weer op rood springt, mag die wat mij betreft weer de fiets pakken en auto rijden laten voor wat het is. Probeer het over 5 jaar nog eens.
Oh ja, van die types die om het hardst beweren dat ze in acht lessen geslaagd waren en totaal niet kunnen begrijpen dat sommigen een les of 40 nodig hebben. Schattig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies mijn punt, dank je.
Ergste vind ik nog dat zodra het papiertje binnen is de minachting begint.
"Goh, ik was veel sneller, ik kon dat veel beter. Als je gezakt bent ben je een rbw gewoon niet waard."
Yuk.
Ik had met mijn vrachtwagen rijlessen ook eens iets moois meegemaakt met mijn rijinstructeur. We reden bibo op een gelijkwaardige kruising af met aan alle straten een vluchtheuvel tussen de rijbanen. Voor ons (waar we heen wilde) was een loonwerker bezig (rijdende afzetting) en het leek erop dat hij voorlopig niet klaar zou zijn op de plek waar hij stond. Hij stond precies bij de vluchtheuvel stil waar wij langs wilde. We moesten dus aan de andere kant van de vluchtheuvel erlangs.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef vannelle het volgende:
Kee, 1e reacties zijn binnen, thanks.
ik ga er een schepje bovenop doen.
Toen ik nog instructeur was reed ik ooit eens met een leerlinge op een dijkweggetje, boven de geldende Vmax trouwens.
Vrachtwagen achter ons, duwen, duwen en nog eens duwen.
Ik vroeg de leerlinge om te stoppen, volgens haar kon dat niet want die vrachtwagen zit er dicht achter.
Psies, daarom juist. Zet maar ff stil
flikker eens op man. hoe erg wil je lessers in bescherming nemen? Als je het lukt om een diesel 3 keer achter elkaar af te laten slaan verdien je eerder een nobelprijs voor groots kneuzigheid en onkunde dan een rijbewijs. hou op te zeuren man, jij valt gelijk in extremen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat me raden, jij was in 1x geslaagd?
Weet het wel zeker, het is dat óf je hebt geen rijbewijs.
Of niks geleerd van je lessen, dat kan natuurlijk ook.
Je lessen gingen namelijk niet alleen over voertuigbeheersing maar ook over een sociale opstelling in het verkeer.
Mijn sociale vaardigheden in het verkeer zijn uitmuntend al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat me raden, jij was in 1x geslaagd?
Weet het wel zeker, het is dat óf je hebt geen rijbewijs.
Of niks geleerd van je lessen, dat kan natuurlijk ook.
Je lessen gingen namelijk niet alleen over voertuigbeheersing maar ook over een sociale opstelling in het verkeer.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
flikker eens op man. hoe erg wil je lessers in bescherming nemen? Als je het lukt om een diesel 3 keer achter elkaar af te laten slaan verdien je eerder een nobelprijs voor groots kneuzigheid en onkunde dan een rijbewijs. hou op te zeuren man, jij valt gelijk in extremen.
Erger je je aan lessers?
In jou opzicht gebeurt er dan dit: je snijdt ze af, je kleeft aan de bumpers, je jaagt ze op, je toetert, je haalt asociaal in, alles.
Trek die laskap van je kop man, vervelende trage lessers kan je je inderdaad aan ergeren. dat doe ik ook. MAAR ik blijf er netjes achter, houd afstand totdat er een mogelijkheid ontstaat om die te passeren. EN JA IK RIJD TE HARD! wel veilig natuurlijk
En tevens dat als iemand eens commentaar levert hij gelijk: z'n rijbewijs in 1x heeft gehaald, of er geen heeft. godsie man. in 1x halen zou de norm moeten zijn ipv 'ach hij heeft hem in 1x gehaald hoor'
Boterbart out.
Doe eens iets fantastisch?quote:Boterbartje
Chillen is echt fantastisch!
hehe korte beschrijving eerste les:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Doe eens iets fantastisch? [ afbeelding ]
Jouw eerste les ging helemaal perfect? meteen de openbare weg op en nooit af laten slaan? geloof ik geen kont van
He hoi, jij ook hier?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
flikker eens op man. hoe erg wil je lessers in bescherming nemen? Als je het lukt om een diesel 3 keer achter elkaar af te laten slaan verdien je eerder een nobelprijs voor groots kneuzigheid en onkunde dan een rijbewijs. hou op te zeuren man, jij valt gelijk in extremen.
rustig jongen, ik rij ook consequent te hard en ja, veilig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]Erger je je aan lessers?
In jou opzicht gebeurt er dan dit: je snijdt ze af, je kleeft aan de bumpers, je jaagt ze op, je toetert, je haalt asociaal in, alles.
Trek die laskap van je kop man, vervelende trage lessers kan je je inderdaad aan ergeren. dat doe ik ook. MAAR ik blijf er netjes achter, houd afstand totdat er een mogelijkheid ontstaat om die te passeren. EN JA IK RIJD TE HARD! wel veilig natuurlijk
1x is niet de norm en dat weet je zelf ook wel, 3 "normale" pogingen is de norm. 3!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]En tevens dat als iemand eens commentaar levert hij gelijk: z'n rijbewijs in 1x heeft gehaald, of er geen heeft. godsie man. in 1x halen zou de norm moeten zijn ipv 'ach hij heeft hem in 1x gehaald hoor'
Ik heb mijn rijbewijs in 6 dagen gehaald, en een kameraad van mij heeft er 4x overgedaan.quote:1x is niet de norm en dat weet je zelf ook wel, 3 "normale" pogingen is de norm. 3!
Nou ja, norm.......maximum.
Vind het knap van je dat je het in 1x hebt gedaan maar doe nou niet alsof je alles weet.
Trouwens, mag ook wel.
Compromis, doe nou niet alsof je beter bent dan de rest en iedereen die jouw gemiddelde niet haalt is waardeloos.
Doe dát gewoon maar niet meer.
Ik wil je anders wel eens objectief (nadruk op OBJECTIEF) een examen af willen nemen tegen de geldende CBR normen en daarna kunnen we verder praten.
Had zeker met je asociale gedrag te maken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
toen mocht ik niet meer lessen van ouders omdat ik geschorst werd op school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |