Het verschil zit 'em in de temperament, dunkt me...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef therealmaster007 het volgende:
[..]
zou het wel een keer met een turkse willen doen...ben benieuwd hoe dat zal zijn :-)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Eierdop het volgende:
[..]
Het verschil zit 'em in de temperament, dunkt me...
Je maakt meer kans in Turkije dan hier. Turkse vrouwen en hun families in Turkije staan veel meer open voor buitenlanders dan de Turken hier, zonder al dat gedoe erom heen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef therealmaster007 het volgende:
dat zal het wel kunnen zijn, kom ik pas achter als ik het echt heb beleefd
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef Eierdop het volgende:
[..]
Je maakt meer kans in Turkije dan hier. Turkse vrouwen en hun families in Turkije staan veel meer open voor buitenlanders dan de Turken hier, zonder al dat gedoe erom heen.
Misschien weekendje Istanbul boeken?
Zo apart is dat niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Apart dat de vrouwen hier met hele korte lijstjes aankomen terwijl de mannen een hele waslijst posten.
Ja, want jouw ene neukpartij is representatief voor de hele groepquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo, en ze maken er gewoon geen bijzondere ervaring van. Leuk voor een vluggertje op straat of zo.
Italiaans: mijn ervaring was erg open minded.
quote:
Ook vervelend als je ook nog eens over de rest van de familie moet als je alleen maar een turkse vrouw wil pakken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef Eierdop het volgende:
Turkse vrouwen en hun families in Turkije staan veel meer open voor buitenlanders
Ik kan er niet opgewonden van worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef Playtime het volgende:
Blijkbaar is er veel interesse in Turken.
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik kan er niet opgewonden van worden.
Doe mij maar gewoon Nederlands, alhoewel ik het met sommige Zweedse of Noorse ook nog wel zou kunnen.quote:
Ja ik hou ook van Nederlands. Sommige halfbloedjes, Indo's en Molukkers vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:41 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon Nederlands, alhoewel ik het met sommige Zweedse of Noorse ook nog wel zou kunnen.
BackBangenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:43 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen opeens gaat backpacken
tijd voor een eskimo danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef 1boefje het volgende:
Goh, wat een lijsten. Mijne is vrij kort:
Nederlander(s)
Ijslander
Schot
Ik ben van de Noordelijke mannen. Hoe Noordelijker, hoe lekkerder
Nederlandsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Bombshell het volgende:
Vertel!!
Zelf:
- Nederlands
- Australisch
- Russisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |