Wat een eindbaas is het ook hčquote:
Dat verdient zeker respect. Veel helpen e.d., dan kom je zelf nooit echt in je ritme. Maar ja, 't hoort er wel een beetje bij.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
Martin van den Brink verliest vandaag veel tijd. Lijkt er op dat hij door de bezemwagen van Van Veenendaal op weg is geholpen
Van Veenendaal verdient wel een lintje lijkt me, net als een aantal andere Nederlandse truckers die iedereen met pech weer op weg hebben geholpen en dan ook nog op tijd binnen zijn gekomen.
Ik snap echt niet wat een judoka bij de dakar doet. Ik snap sowieso niet waarom we sfeerbeelden etc moeten zien in een DAKAR ep. Ik wil DAKAR zien, motoren, quads, auto's en vrachtwagens. Niet Dennis die een (leeg) vat wijn in een pickup zet. GA EENS WEG DENNIS!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Hey, daar is Dennis. Zapmomentje naar Office Space.
Kan hooghartig klinken hoor, maar ik krijg eigenlijk elke avond het idee van "Fuck dat kunnen we met Fok beter"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
Kalff nog serieus nemen of je aan hem ergeren.
Gewoon als hij praat de oren dicht houden, dan is het wel uit te houden
Als we iets meer middelen tot ons beschikking hebben dan moet het zeker kunnen jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan hooghartig klinken hoor, maar ik krijg eigenlijk elke avond het idee van "Fuck dat kunnen we met Fok beter"
Toch zou dat best eens tof zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als we iets meer middelen tot ons beschikking hebben dan moet het zeker kunnen ja
Dan worden we op een technicaliteit gebandquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch zou dat best eens tof zijn![]()
nu nog een franse user erbij lappen en we winnen
nee man doe niet zo raarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan worden we op een technicaliteit gebandmaar dan tekenen we wel protest aan, en 3 weken na Dakar worden we alsnog geband
En wij nemen gewoon de zendtijd van RTL over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan worden we op een technicaliteit gebandmaar dan tekenen we wel protest aan, ownen ondertussen RTL, en 3 weken na Dakar worden we alsnog uit de lucht gehaald
Als we een Fransman in ons team hebben gaat'ie alleen maar lopen zeuren en motorrijders platrijden, da's slecht voor ons imagoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee man doe niet zo raar![]()
we hebben eerder een franse RIJDER gehomologeerd voor deelname, dan een MODJE in de ASO crew. Dit gaat lukken
Nemen we de ASO ook over. Kunnen we ook gelijk een betere Tour de France organiseren. Win-win-win-situatiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als we een Fransman in ons team hebben gaat'ie alleen maar lopen zeuren en motorrijders platrijden, da's slecht voor ons imago
Precies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nemen we de ASO ook over. Kunnen we ook gelijk een betere Tour de France organiseren. Win-win-win-situatie
Tering wat zal mij dat jeukenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:46 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich ergert aan de kleding van Kalff? Die vent doet volgens mij al twee weken met drie shirtjes.
Ah! dat is het dus. Toch is aan hem vragen waarom hij dat niet heeft gedaan dit jaar. Hij heeft een voorkeur voor Eurosport maar ik vind dat je ook op RTL gezien moet worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk geen zendtijd ingekocht. Dat moet namelijk, anders negeert RTL je
Ik gok tenminste dat dat het is hoor! Ik kan me niet voorstellen dat een 16de plaats te min is om genoemd te worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ah! dat is het dus. Toch is aan hem vragen waarom hij dat niet heeft gedaan dit jaar. Hij heeft een voorkeur voor Eurosport maar ik vind dat je ook op RTL gezien moet worden.
Andere rijders die op plaats 20 staan en verder worden wel genoemd dus ik denk dat je gelijkt hebt. Maar ik vraag het hem wel als hij weer terug in Nederland isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik gok tenminste dat dat het is hoor! Ik kan me niet voorstellen dat een 16de plaats te min is om genoemd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |