Nah, 't is maar schoon water natuurlijk. Dat is na een hele nacht echt wel opgedroogd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef hole1988 het volgende:
Bakir de schoonmaker zal er wel over beginnen bij ODOF
ja, maar camera naar de klote klinkt stoerderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk gewoon een kabeltje naar de palestijnen, camera werd volgens mij niet direct geraakt.
Gelukkig maar. Prijzig grapje andersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk gewoon een kabeltje naar de palestijnen, camera werd volgens mij niet direct geraakt.
Behoorlijk, prijzen van die camera's kunnen behoorlijk oplopen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Prijzig grapje anders
Dan was het budget van Ekstra Weekend voor dit jaar nu al op!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Behoorlijk, prijzen van die camera's kunnen behoorlijk oplopen...
budget?????quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:56 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dan was het budget van Ekstra Weekend voor dit jaar nu al op!
Dat was me al duidelijk toen ze aan het begin op zo'n typisch toontje 'hallo' zei.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
ja het is wel duidelijk wie de broek aanheeft
wat `n blindleggerquote:
BBC Radio 1?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
Zijn er eigenlijk radiozenders die gewoon via de kabel te ontvangen zijn die de moeite waard zijn voor vanavond?
Oh, dat lees ik wel vaker ja. Nu nog zoekenquote:
Wat is kabelprovidert?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat lees ik wel vaker ja. Nu nog zoekenIk zap nooit naar een andere zender.
Roos......quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil ik een keer luisteren, hoor ik dit
Haha, je bent tot de E gekomen....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:
#1 Marco V - G.O.D.D.
rest, geen idee in ranking
4 STRINGS - TAKE ME AWAY
ALCAZAR - CRYING AT THE DISCOTEQUE
ALIEN ANT FARM - SMOOTH CRIMINAL
ALIZEE - MOI LOLITA
ARMAND VAN HELDEN - MY MY MY
AUDIOBULLYS - WE DON'T CARE
AZZIDO DA BASS - DOOMS NIGHT
BASTIAN - YOU'VE GOT MY LOVE
BODYROX - YEAH YEAH
BOOGIEPIMPS - SOMEBODY TO LOVE
CHEMICAL BROTHERS/Q-TIP - GALVANIZE
CYGNUS X - SUPERSTRING
Alles van Daft Punk
DB BOULEVARD - POINT OF VIEW
DEF RHYMZ/POSTMEN - DE BOM
Eric Prydz - Call on me en Pjanoo
System F - Dance Valley 2001 Theme
En nog vele meer...
Ik vond echt heel veel muziek kut uit de zeroes.quote:
Oh in Zwolle zit BBC R1 niet op de kabelquote:
Vast wel digitaal toch? Maar dan moet ik via de tv luisteren en da's baggergeluid. Ik zap wel even een rondjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh in Zwolle zit BBC R1 niet op de kabel
https://www.ziggo.nl/#pro(...)rzicht%3Ftown=zwolle
Wel op digitaal radio kanaal 815
Tot 2003 ging het idd nog wel, daarna is de muziek alleen maar slechter en slechter geworden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond echt heel veel muziek kut uit de zeroes.
Vanaf 2003 was het echt slecht en eigenlijk sinds eind 2009 begint het weer een beetje. 2011 was matig tot OK.
voorgaande jaren gingen ze op stubru gewoon door.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Sirolf het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze dat zo om 23u doen, op StuBru het NOS Journaal?
Je moet er vooral bij zijn, dan is het best goed uit te houden. Zat ook te twijfelen om even te kijken vanavond.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik ben al geen fan van JvT, maar dit is wel heel erg slecht
Ahja, deden ze net bij het 22u Journaal ook al.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voorgaande jaren gingen ze op stubru gewoon door.
Dat zijn de namenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef Qunix het volgende:
Ik luister nu SFUR!
San Fiëro Underground Radio (je weet wel van Grand Theft Auto San Andreas) met jaren 80 house
Frankie Knuckles nu en zo Mr. Fingers
Ohja, met DJ Hans Überlanden
Kennen we alquote:
Toen ik mijn auto startte dacht ik dat het Michiel was, die heel flauw een Belgisch accent nadeed...quote:
ik nietquote:
Ik heb die iPhone app gedownload waarmee ik een raket op een beker limonade kan lancerenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb die iPhone app gedownload waarmee ik een raket op een beker limonade kan lanceren
Who wants to touch me
dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb die iPhone app gedownload waarmee ik een raket op een beker limonade kan lanceren
Who wants to touch me
Ik moet jou te vriend houden geloof ik, al drink ik nooit limonadequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Who wants to touch me
Ze zijn op Eurosonic, samen met StuBruquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
wat is roos aan het doen dan, wie is die gozert
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik m'n tv aan heb staan ipv de radioquote:
knap...die plaat kwam in Nederland pas in januari 2011 uit volgens mij....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Ooit was Plage leuk, zeg in de zomer van 2010. Waarom blijven ze er zo krampachtig aan vasthouden?
Ik moet Elm Street nog steeds uit zienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik heb lekker origineel Friday the 13th gekeken en wellicht ga ik de komende tijd ze alle 12 maar eens bekijken....Dan heb ik eindelijk de 3 grote Slasherreeksen (Elm Street, Halloween en Friday 13th) helemaal gezien
Ik ben even aan 't zoeken, maar ik heb echt zomerassociaties met die plaat en dat kan afgelopen zomer niet zijn geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
knap...die plaat kwam in Nederland pas in januari 2011 uit volgens mij....
ik heb alle delen hier op dvd liggen. u zijt wellekome voor de complete marathon zodra ik de 1e 10 delen Friday the 13th heb gezien. deel 1 is nl Freddy vs Jason en dat is tevens deel 8 in de Elm Street reeksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet Elm Street nog steeds uit zienIk zal binnenkort eens een balletje opgooien bij de vriend met wie ik de marathon 2 jaar geleden ofzo ben begonnen
Omdat ie in het voorjaar heel veel is gedraaid toen het meer zomer was dan in de zomer zelf... Ik weet het ook 100% zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben even aan 't zoeken, maar ik heb echt zomerassociaties met die plaat en dat kan afgelopen zomer niet zijn geweest
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben even aan 't zoeken, maar ik heb echt zomerassociaties met die plaat en dat kan afgelopen zomer niet zijn geweest
datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ie in het voorjaar heel veel is gedraaid toen het meer zomer was dan in de zomer zelf... Ik weet het ook 100% zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |