SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:32 schreef Elusive het volgende:
heey luisteren jullie ook allemaal 3fm ?
nee, ik masturbeer nu op octopushentaiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:32 schreef Elusive het volgende:
Nee, hoezo? Is dit dan het 3FM topic?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:32 schreef Elusive het volgende:
Nee, 6 is gewoon een radiostation volgens mij hoor... FunX is wel een soort van nevenactiviteit volgens mij. Weet ook niet precies hoe dat allemaal in elkaar zit (ingewikkeld gedoe).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die mensen luisteren juist via de Kabel, ik vraag me echt af wat de luister dichtheid is via de FM. BTW Radio6 is toch een nevenactiviteit?
die hufter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
mraz heeft zijn megahit gejat van Kane
als een liedje ook maar enigszins op Kane lijkt zou het al bij voorbaat kansloos moeten zijn voor een MH nominatiequote:
ik zou geen nee zeggen tegen een zwarte poes in mn bedquote:
Er zijn natuurlijk meer DJ's bij 3FM dan degenen die wij het meest horen (doordeweeks, overdag).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:33 schreef alors het volgende:
Coen en Sander zeiden woensdag dat het een heet overleg was en dat het een omstreden megahit zou zijn... nou dan ben ik wel benieuwd welke dj's dit kost wat het kost MH wilden maken... Als ik iedereen positief hoor over Spinvis en Kraantje Pappie, snap ik dit echt niet. Typische Sky plaat
die mogen geen stem hebben. al die apen 's nachts zijn nog in opleiding en de eo is te christelijk. blijft alleen Sander Guis nog over...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk meer DJ's bij 3FM dan degenen die wij het meest horen (doordeweeks, overdag).
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 19:38:22Tot zover het weerbericht. Dan weet je weer wat je aan kunt trekken dit weekend.
reageer retweet
Mogen ze dat niet van jou of hebben ze inderdaad geen stem? Beetje suf om in opleiding niks te mogenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die mogen geen stem hebben. al die apen 's nachts zijn nog in opleiding en de eo is te christelijk. blijft alleen Sander Guis nog over...
ik heb geen idee joh! ik heb nog nooit onder die folie gelegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mogen ze dat niet van jou of hebben ze inderdaad geen stem? Beetje suf om in opleiding niks te mogen
Kijk maar eens goed tijdens Holy Moly, degene die je daar allemaal ziet zijn de DJ's die bij de vergadering aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mogen ze dat niet van jou of hebben ze inderdaad geen stem? Beetje suf om in opleiding niks te mogen
Ik kijk zelden naar een stream met beeld, hoogstuit SR, want FM. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wie er wel of niet zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed tijdens Holy Moly, degene die je daar allemaal ziet zijn de DJ's die bij de vergadering aanwezig zijn.
meestal zie ik iig hugo schaap, rabbering, giel, venema, domien, wilbert mutsaers, annemieke, bart, coen en sander. en ik denk dat Ekdom ook wel een stem heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kijk zelden naar een stream met beeld, hoogstuit SR, want FM. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wie er wel of niet zitten.
En Timur, Frank en Roos.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meestal zie ik iig hugo schaap, rabbering, giel, venema, domien, wilbert mutsaers, annemieke, bart, coen en sander. en ik denk dat Ekdom ook wel een stem heeft.
Week-overdag + weekend-overdag dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meestal zie ik iig hugo schaap, rabbering, giel, venema, domien, wilbert mutsaers, annemieke, bart, coen en sander. en ik denk dat Ekdom ook wel een stem heeft.
ik heb nergens gezegd dat dat alle aanwezigen zijnquote:
ik zie hem.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd dat dat alle aanwezigen zijn
en zoek Rámon!
[ afbeelding ]
gevonden, bij het rechterraamquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zoek Rámon!
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zoek Rámon!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]spoileralert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar zeg ik dat jij dat zegt?quote:geintje, je hebt gelijk. boontje loontje enzo
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
succes met autorijden!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover mijn bijdrage van de avond, tot later.
twitter:thwitters twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 18:54:26Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is Peru reageer retweet
ik geloof dat ik toen bij een kwekerij werkte op zaterdag en het toen regelmatig hoorde. wel aardig vond ik het toen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
Egbert Jan Weeber die heeft ook ooit nog eens een program gehad op 3FM, wat was dat slecht
Klopt, in de weekend-middag op de plek waar later ZoeyZo kwam... en nu dus Timur Open Radio.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
Egbert Jan Weeber die heeft ook ooit nog eens een program gehad op 3FM, wat was dat slecht
Echt verschrikkelijk was dat inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
zoeyzo was gaaf. met eddy zoey die door al die platen heen gitaart!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, in de weekend-middag op de plek waar later ZoeyZo kwam... en nu dus Timur Open Radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |