Maar wat krijg je Van kinderen terug, mocht je ze hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:20 schreef palawan het volgende:
Wat een haten op kinderen
Zijn er nog echt principiële bezwaren tegen kinderen? (geen kinderen op de wereld zetten in deze donkere tijden ofzo)
Dus niet dat ze tijd, geld en rust kosten en je er niks voor terug krijgt
Ach voor zelfde geldt worden er hier mokkakindjes geschapen, doordat ik even niet oplette. Alhoewel die kans praktisch 0 is,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
De komende 15 jaar kinderen, de horror.
Mokkakindjes?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach voor zelfde geldt worden er hier mokkakindjes geschapen, doordat ik even niet oplette. Alhoewel die kans praktisch 0 is,
Dingen kunnen heel snel gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb geen principiële bezwaren tegen kinderen, maar zou er nu voorlopig niet aan willen denken. Met dit soort dingen zie ik wel hoe het loopt. Voor hetzelfde geldt blijf ik hele leven maagd; hoe ik me daar in ieder niet druk over te maken
Geen ideequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar wat krijg je Van kinderen terug, mocht je ze hebben?
Mensen hoor je vaak zeggen van, je krijgt er zoveeeel voor terug. En als je dan vraagt.... Oke wat dan?
Dan blijft het dood en dood stil
hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:19 schreef ook_gek het volgende:
Men zegt dat wanneer je ze ouder begint te worden de keus voor kinderen gaat verranderen.
Maar ik heb er nog niks van gemerkt
Als ik iets van externs nodig heb om mijn relatie te redden kap ik er direct mee. Het moet een leuke aanvulling zijn. Niet een middel om iets te redden. Dan klopt je relatie niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Geen idee
Doorgeven van je genenpool ofzo?
Of plezier, of om de relatie te redden![]()
Ofeeuh.... Je idealen doorgeven om zo een betere wereld te maken?
Ik ben 31.quote:
Jawel, maar ik snapte die hele zin niet.quote:
Pubers eigenlijk best leuk, vooral als ze er bijna doorheen komen. Behalve dan die lui, die echt zwaar ongeinteresseerd zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Kinderen zijn leuk, pubers daarentegen.
Wanneer moet ik voor jouw baby een feyenoord tenuetje kopen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok... meestal komt dat wel rond de 30 ja
Hmzzz geen idee, het komt wanneer het komtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer moet ik voor jouw baby een feyenoord tenuetje kopen?
Heb je vriendje eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz geen idee, het komt wanneer het komt
Als het goed is weet je dat zo'n 9 maanden van te vorenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz geen idee, het komt wanneer het komt
zo makkelijk gaat dat niet hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed is weet je dat zo'n 9 maanden van te voren
Man zelfsquote:
Zo'n zwangerschapstest is niet zo ingewikkeld hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet hoor
Maar het maken ervan kan ingewikkeld zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n zwangerschapstest is niet zo ingewikkeld hoor
Het kan erger.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Man altijd zo oud klinken
Je bent dan ook geen 30 meer hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Man altijd zo oud klinken
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het maken ervan kan ingewikkeld zijn
Partnerquote:
Merk er nog niks van. Dir jaar schiet ik door naar 32. Maar die hele 30jaar dip of drank naar settelen en kinderen? Nog niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok... meestal komt dat wel rond de 30 ja
Je bent al aan het proberen zwanger te raken begrijp ik uit je reacties?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet hoor
Story of my lifequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor de rest ben je wel lief hoor
drank?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Merk er nog niks van. Dir jaar schiet ik door naar 32. Maar die hele 30jaar dip of drank naar settelen en kinderen? Nog niks van gemerkt.
[..]
Je bent al aan het proberen zwanger te raken begrijp ik uit je reacties?
Gaat niet zo makkelijk, en komt wanneer het komt.
Marsepeinthee?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
Pfff ik heb het nog steeds koud
ow ik ga morgen lekkere theetjes halenBij vriendinnetje marsepeinthee gedronken
Dat was yummie
Gadver, suiker in je thee verziekt echt de smaak van je theequote:
Ik kan het meenemen naar de meet, mag je proevenquote:
Dan moet je wel komen hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gadver, suiker in je thee verziekt echt de smaak van je thee
[..]
Ik kan het meenemen naar de meet, mag je proeven
bijna weekend hequote:
ja grote kans dat ik gewoon komquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja grote kans dat ik gewoon kom
Ik heb het al thuis laten vallen en het was ok
Maar ik weet het pas zeker die donderdag ervoor, is dat erg???
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bijna weekend hemaar bedoelde drang hihi
Ja klopt al bijna 2,5 jaarMaar we hebben zoiets van, als het niet gebeurd dan niet. That's life
Ach ja, het ligt ook wel aan ons zelf, we hebben al alle onderzoeken gehad in het ziekenhuis en 2 keer IUI. En we hebben nu nog dus 4 IUI behandelingen tegoed.quote:ah ok, wel minder dan
Waarom vraag je je dat je af dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:20 schreef palawan het volgende:
Wat een haten op kinderen
Zijn er nog echt principiële bezwaren tegen kinderen? (geen kinderen op de wereld zetten in deze donkere tijden ofzo)
Dus niet dat ze tijd, geld en rust kosten en je er niks voor terug krijgt
Nieuwsgierig. Ben wel benieuwd waarom je zo zit te haten op kinderenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom vraag je je dat je af dan?
Ik hoef ze gewoon niet, zit er niet op te haten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:02 schreef palawan het volgende:
[..]
Nieuwsgierig. Ben wel benieuwd waarom je zo zit te haten op kinderen
We gaan even overleggen.quote:
Wacht eerst eens de uitkomsten van het overleg af, jongeman.quote:
Zeikerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik moet plassen maar ik hou niet van plassen in de trein. Dilemma
Nah geeft altijd zo'n gezeik met de mensen om je heen he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik moet plassen maar ik hou niet van plassen in de trein. Dilemma
Hoe lang nog? Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wacht eerst eens de uitkomsten van het overleg af, jongeman.
Overleg met heloef is altijd wel spannend.
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet ook plassen, maar ik heb geen zin om op te staan
Vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet ook plassen, maar ik heb geen zin om op te staan
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
Zo een tijd voor een biertjeOf niet?
Ik wacht nog 2 weekjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
Zo een tijd voor een biertjeOf niet?
Lekker een broodje kroketquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik ook trek in een kroket
Ik mocht eerder weg. Ik denk dat heloef aan het fappen is en de rest is even eten. Momentje geduld nogquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hoe is de vergadering aan het verlopen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mocht eerder weg. Ik denk dat heloef aan het fappen is en de rest is even eten. Momentje geduld nog
Hmm ik wist niet dat ik foto's opgestuurd had.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mocht eerder weg. Ik denk dat heloef aan het fappen is en de rest is even eten. Momentje geduld nog
Het broodje verziekt de smaak van de kroket altijdquote:
Maar ik wil oohoook kusjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht over 10 minuutjes bij mijn kusjes te zijn.
ja een mackroket is wel weer lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
Frikandel mag wel op een broodje, maar bij kroket is het zonde. Tenzij mackroket, want saus.
Die heb ik nog wel een paar flessen staan voor jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het broodje verziekt de smaak van de kroket altijd
De Eftelingkroketten zijn trouwens echt lekker
Ow en ik heb trek in Baileys
Ja en nu bierquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel een paar flessen staan voor je
Jij wilde dronken worden toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]een paar flessen
1 is genoeg
Nou dat gaat wel lukken hoor na 1 maand leven op shakesquote:
Nee jij wil haar dronken hebben om te kijken of ze echt een engel in bed isquote:
Nou gezellig danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat gaat wel lukken hoor na 1 maand leven op shakes![]()
Na 4 bier lig ik al onder de tafel denk ik
Nee, ze is getrouwd he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jij wil haar dronken hebben om te kijken of ze echt een engel in bed is
What happens @ Royco's Cafe stays @ Royco's cafequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ze is getrouwd he.
Mochten we in bed belanden dan is het om te slapen
Nee zo werkt het niet Tijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
What happens @ Royco's Cafe stays @ Royco's cafe
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet Tijn.
Bezette vrouwen zijn verboden gebied.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet Tijn.
Bezette vrouwen zijn verboden gebied.
Een vrouw koop je sowieso niet hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt gelijkkijken mag maar niet kopen.
Huren kan welquote:
Ik kom toch niet naar de meetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet te koop en ik ben niet te huur
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom toch niet naar de meethaha
Ik ben dat weekend wandelen. Zaterdag en zondagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
C_A gaat met iedereen een duet karaoken
dat dacht ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
C_A gaat met iedereen een duet karaoken
Jij niet zingen? Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik niet
Dat doe Pinda wel
Ohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik niet
Dat doe Pinda wel
Een rap battlequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
[..]
Battlen?
Andere fokkers wel?quote:
Ik kan vanwege mijn image niet dansenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik ga niet zingen en niet rappen. het enige wat ik wel kan is bier drinken en dansen
Gewoon doenquote:
Neee niet pittig!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Lot88 het volgende:
spannendd kapster komt zo.. ik ga voor een lekker kort pittig rood kapsel
Hoe kortquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Lot88 het volgende:
En een tuinbroek? Waarom, waarom doen sommige vrouwen dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Lot88 het volgende:
En als het dreigt te gaan regenen zo'n gele poncho aantrekken...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En een tuinbroek? Waarom, waarom doen sommige vrouwen dat.
wat is er mis met een tuinbroek?! lekker comfortabel lekker uggs er overheen in de winter en in de zomercrocs!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En een tuinbroek? Waarom, waarom doen sommige vrouwen dat.
Een soort Sinead O'Connor?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lekkerpittig!
@C_A ik zat te denken aan een cm of 7?
nee joh gewoon mijn tubantia regenpak!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En als het dreigt te gaan regenen zo'n gele poncho aantrekken...
Hoe kort is het dan???quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lekkerpittig!
@C_A ik zat te denken aan een cm of 7?
Is zij echt 22, de horror...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kort is het dan???
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dat kapsel vind ik niets, mijn persoonlijke mening. Misschien dat het jou wel leuk staat dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom nietwat is er mis met lekker kortrood en pittig heb jij toch ook?!
Die onderste zou ik wel gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kort is het dan???
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb haarseks gehad met palawans baardje. Kusjekroel.
Hoe gaat alles in het leven van Bart, op het moment?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wat word de naam van de kleine?
Life sucks and then you diequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe gaat alles in het leven van Bart, op het moment?
Me jelly.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb haarseks gehad met palawans baardje. Kusjekroel.
Nee, ik ben net weer langs geweest, maar geen antwoord. Ik heb een briefje in de bus gedaan met dat ze het maar moeten komen brengen als ze thuis zijn.quote:
Hell yeah, het lukt alleen nog niet zo bestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Life is what you make of it
Ik ben een hele slechte tuinmanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet dan ook zelf de bloemetjes buiten zetten
Ja, dat herken ik wel jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hell yeah, het lukt alleen nog niet zo best
kop op, kerelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hell yeah, het lukt alleen nog niet zo best
[..]
Ik ben een hele slechte tuinman
Ik ben gewoon moe en dus in een zeurbui
Weet je hoe lastig dat slaaptquote:
Ze houden niet van kinderen denk ik.quote:
Kindjes van 7-12quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze houden niet van kinderen denk ik.
Tieners lijken me erger, net als baby's.quote:
Nah, tieners is een leuke leeftijd. Het zijn de blerende kindjes die vervelend zijn en je leegzuigenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tieners lijken me erger, net als baby's.
Ik ben een tienerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tieners lijken me erger, net als baby's.
Zo deed ik dat ook vroeger, baas.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben een tiener15 jaar jong/oud. En ik probeer me dan ook zo veel mogelijk af te zonderen van die "mooiboys" en aanhang.
Dramatic, as always.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Heloefje. Hoe gaat het versieren vandaag?
Ach, ik maak geen haast en wacht op een liev meisje. En hopelijk heb ik er nu een gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Helaas weet ik ook uit mijn bergen ervaring dat dat wel de gasten zijn die het eerst een meisje hebben, maar laat je daar vooral niet door ontmoedigen en blijf vooral jezelf.
Tell us more!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, ik maak geen haast en wacht op een liev meisje. En hopelijk heb ik er nu een gevonden
Gewoon, niks zoals altijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dramatisch, als ik vragen mag?
Ach, dat is beter dan vrouwen versieren die niet op mannen vallen.quote:
Ze is liev, niet heel klein(maar dat is een soort natuurlijke selectie van mij aangezien ik 2,02m ben, op de een of andere manier vind ik meisjes van <1,70 minder leukquote:
Jij lijkt op mij, ik filter ook altijd die types met Adidasvestjes en dat soort lelijke zooi er uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ze is liev, niet heel klein(maar dat is een soort natuurlijke selectie van mij aangezien ik 2,02m ben, op de een of andere manier vind ik meisjes van <1,70 minder leuk) en ze is liev
Geen Adidasvestje en alles, gewoon een beetje klasse, en ze ruikt lekker
Ben nu wel gestopt, en met schoenmaat 46/47 is dat ook nog wel te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij lijkt op mij, ik filter ook altijd die types met Adidasvestjes en dat soort lelijke zooi er uit.![]()
En wat voeren ze jou dat je 2.02 bent?
Er worden enkele hosselpogingen ondernomen, naar ik heb begrepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hier nog iets veranderd? Koppels ontstaan?
Which is business as usual?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er worden enkele hosselpogingen ondernomen, naar ik heb begrepen.
Ik heb dezelfde maat, ik kan zelfs niet eens de schoenen kopen die ik wil omdat ze niet in mijn maat zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben nu wel gestopt, en met schoenmaat 46/47 is dat ook nog wel te doen![]()
De zeelucht doet wonderen
Nou niet altijd hoor.quote:
Zelfde probleem nooit de schoenen in mijn maat die ik wilquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat, ik kan zelfs niet eens de schoenen kopen die ik wil omdat ze niet in mijn maat zijn.![]()
![]()
Ik ben echter 19cm kleiner dan jou.
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.quote:
nou allemaal?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.
En?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor mij niet toch eens een poging gewaagd
Ik lijd totaal niet onder m'n lengte, en kom ook nooit voor mezelf in het ziekenhuis, wat toch wel bijzonder is omdat lange mensen regelmatig nogal breekbaar zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat, ik kan zelfs niet eens de schoenen kopen die ik wil omdat ze niet in mijn maat zijn.![]()
![]()
Ik ben echter 19cm kleiner dan jou.
Ik weiger het uit principe.quote:
Gewillige vrouwen of hitsige mannen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.
Jongen, jij probeerde Loka te hosselen.quote:
Ja, retorische vraag dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Gewillige vrouwen of hitsige mannen?
Retorische vraag dit eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Aardig gelukt, Moet zeggen hij kwam heel leuk over
Hij is er al eens uitgevallen, maar ik teruggekropen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt ooit flikker jij nog gewoon snoeihard uit die kast als het zo door gaat
Ja wat? Ik vind het gewoon sneu zoals er soms bij vrouwen word geslijmd en gehint wordt richting een date. Als dat mij een kasthomo maakt dan is ben ik met alle liefde een kasthomo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt ooit flikker jij nog gewoon snoeihard uit die kast als het zo door gaat
Ik was wanhopig toen. Ja nu ook maar ik hou het in toom.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeerde Loka te hosselen.
Wel mee eens maar soms ben je eigenlijk te liefquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind het gewoon sneu zoals er soms bij vrouwen word geslijmd en gehint wordt richting een date. Als dat mij een kasthomo maakt dan is ben ik met alle liefde een kasthomo.
Verdorie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wel mee eens maar soms ben je eigenlijk te lief
Bye bye man, bye byequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef TheFastOne het volgende:
Na lang lurken hier misschien toch maar eens meer posten
Maar voor nu, weltrusten
Ik voel je broeder. Ik moet minder subtiel worden denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was wanhopig toen. Ja nu ook maar ik hou het in toom.
Ik had toen minder subtiel moeten zijn, kind had geen flauw idee wat mijn bedoeling was.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je broeder. Ik moet minder subtiel worden denk ik.
Grrrrrquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Laat de tijger uit je zelf komen, Rawr Heloef Rawr!!
Ze was dan ook nog lief en jong en onschuldig. Dan mag dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had toen minder subtiel moeten zijn, kind had geen flauw idee wat mijn bedoeling was.
lieve, jonge, onschuldige meisjes soppen niet 6x per dag en schrijven ook geen vieze verhaaltjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was dan ook nog lief en jong en onschuldig. Dan mag dat.
Je bedoeld Loka nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
lieve, jonge, onschuldige meisjes soppen niet 6x per dag en schrijven ook geen vieze verhaaltjes.
Hahaha. Helemaal waar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
lieve, jonge, onschuldige meisjes soppen niet 6x per dag en schrijven ook geen vieze verhaaltjes.
Ja dat klopt en?quote:
Dat herken ik echt niet in Loka hoe jij haar nu beschrijft hoor, Ik heb hier nog nooit vieze dingen voorbij zien komenquote:
hoe gaat het dan met jou / jullie daten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hier nog iets veranderd? Koppels ontstaan?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe gaat het dan met jou / jullie daten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat herken ik echt niet in Loka hoe jij haar nu beschrijft hoor, Ik heb hier nog nooit vieze dingen voorbij zien komen
Haiquote:
Tijd teveel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
uhm, mis ik nu iets of zo?quote:
Sowieso.quote:
Je mist wel meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik hang hier met opzet de hele dag en toch mis ik dingen?
De maagdenhaat hier altijd, wij zijn ook mensen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je mist wel meer![]()
* Ayumu2.0 flauw garpje![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
De maagdenhaat hier altijd, wij zijn ook mensen hoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
De maagdenhaat hier altijd, wij zijn ook mensen hoor.
nou vertel.quote:
Dat hij er ook tussen gaat zitten.quote:
Of deze dan,quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hij er ook tussen gaat zitten.
2? Wat mis ik?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Jongen, jij hebt al zeker 2 vrouwen afgeslagen. Zeur niet.
quote:
Walvisgate en die chick die je wilde tijdens dat radio gebeuren.quote:
Mogen we hier nu niet meer serieus zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het serieuze als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #2
Walvis gate?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walvisgate en die chick die je wilde tijdens dat radio gebeuren.
Heloef mag je daar zelf over vertellen, voordat ik mijn mond voorbij praat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Walvis gate?
[ afbeelding ]
Oh dear!
Okee de ene had morbide obesitas en de andere liet eind vorig jaar haar tieten zien op TV.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walvisgate en die chick die je wilde tijdens dat radio gebeuren.
Wel dikke tetten met dat dikke mormelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee de ene had morbide obesitas en de andere liet eind vorig jaar haar tieten zien op TV.
Je argument is niet geldig, mensen die hun gewicht niet onder controle kunnen houden en een goedkope slet die je af te wijzen.
qft. Verstandige jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee de ene had morbide obesitas en de andere liet eind vorig jaar haar tieten zien op TV.
Je argument is niet geldig, mensen die hun gewicht niet onder controle kunnen houden en een goedkope slet die je af te wijzen.
Zeiklul.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg was ze nog niet, met nadruk op nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Walvis gate?
[ afbeelding ]
Oh dear!
Niet als hij dan hier elke dag moet komen huilen dat hij maagd is.quote:
Fantastischquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wel dikke tetten met dat dikke mormel
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
FantastischHeerlijk haar navel kunnen neuken echt geweldig.
Ik heb nog een beetje waardigheid over, niet veel maar dat laatste stukje hou ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als hij dan hier elke dag moet komen huilen dat hij maagd is.
The fuck, als het je zo hoog zit kan je grenzen en principes wel weg doen.
En anders niet zo huilen.
Ik heb niks tegen mensen die dik zijn al is er een grens dat wel!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
FantastischHeerlijk haar navel kunnen neuken echt geweldig.
Dik is niet erg ik ben het zelf ook, maar zij zit gewoon ver, ver, ver over de grens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die dik zijn al is er een grens dat wel!
Kan je lekker zacht tegenaan liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dik is niet erg ik ben het zelf ook, maar zij zit gewoon ver, ver, ver over de grens.
Zoiets?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dik is niet erg ik ben het zelf ook, maar zij zit gewoon ver, ver, ver over de grens.
Dat kan ook tegen iemand die dik is zoals ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je lekker zacht tegenaan liggen.
Goedenachtquote:
Een vol lichaam is niks mis mee maar zwaar overgewicht hebben daar word ik niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ook tegen iemand die dik is zoals ik.
ah oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het serieuze als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #2
Page 5
Zo erg laat ze het niet komen denk ik maar het is morbide obesitas overduidelijk.quote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Een vol lichaam is niks mis mee maar zwaar overgewicht hebben daar word ik niet vrolijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |