Ben nu wel gestopt, en met schoenmaat 46/47 is dat ook nog wel te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij lijkt op mij, ik filter ook altijd die types met Adidasvestjes en dat soort lelijke zooi er uit.![]()
En wat voeren ze jou dat je 2.02 bent?
Er worden enkele hosselpogingen ondernomen, naar ik heb begrepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hier nog iets veranderd? Koppels ontstaan?
Which is business as usual?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er worden enkele hosselpogingen ondernomen, naar ik heb begrepen.
Ik heb dezelfde maat, ik kan zelfs niet eens de schoenen kopen die ik wil omdat ze niet in mijn maat zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben nu wel gestopt, en met schoenmaat 46/47 is dat ook nog wel te doen![]()
De zeelucht doet wonderen
Nou niet altijd hoor.quote:
Zelfde probleem nooit de schoenen in mijn maat die ik wilquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat, ik kan zelfs niet eens de schoenen kopen die ik wil omdat ze niet in mijn maat zijn.![]()
![]()
Ik ben echter 19cm kleiner dan jou.
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.quote:
nou allemaal?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.
En?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor mij niet toch eens een poging gewaagd
Ik lijd totaal niet onder m'n lengte, en kom ook nooit voor mezelf in het ziekenhuis, wat toch wel bijzonder is omdat lange mensen regelmatig nogal breekbaar zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat, ik kan zelfs niet eens de schoenen kopen die ik wil omdat ze niet in mijn maat zijn.![]()
![]()
Ik ben echter 19cm kleiner dan jou.
Ik weiger het uit principe.quote:
Gewillige vrouwen of hitsige mannen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.
Jongen, jij probeerde Loka te hosselen.quote:
Ja, retorische vraag dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Gewillige vrouwen of hitsige mannen?
Retorische vraag dit eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Aardig gelukt, Moet zeggen hij kwam heel leuk over
Hij is er al eens uitgevallen, maar ik teruggekropen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt ooit flikker jij nog gewoon snoeihard uit die kast als het zo door gaat
Ja wat? Ik vind het gewoon sneu zoals er soms bij vrouwen word geslijmd en gehint wordt richting een date. Als dat mij een kasthomo maakt dan is ben ik met alle liefde een kasthomo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt ooit flikker jij nog gewoon snoeihard uit die kast als het zo door gaat
Ik was wanhopig toen. Ja nu ook maar ik hou het in toom.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeerde Loka te hosselen.
Wel mee eens maar soms ben je eigenlijk te liefquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind het gewoon sneu zoals er soms bij vrouwen word geslijmd en gehint wordt richting een date. Als dat mij een kasthomo maakt dan is ben ik met alle liefde een kasthomo.
Verdorie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wel mee eens maar soms ben je eigenlijk te lief
Bye bye man, bye byequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef TheFastOne het volgende:
Na lang lurken hier misschien toch maar eens meer posten
Maar voor nu, weltrusten
Ik voel je broeder. Ik moet minder subtiel worden denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was wanhopig toen. Ja nu ook maar ik hou het in toom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |