Me jelly.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb haarseks gehad met palawans baardje. Kusjekroel.
Nee, ik ben net weer langs geweest, maar geen antwoord. Ik heb een briefje in de bus gedaan met dat ze het maar moeten komen brengen als ze thuis zijn.quote:
Hell yeah, het lukt alleen nog niet zo bestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Life is what you make of it
Ik ben een hele slechte tuinmanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet dan ook zelf de bloemetjes buiten zetten
Ja, dat herken ik wel jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hell yeah, het lukt alleen nog niet zo best
kop op, kerelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hell yeah, het lukt alleen nog niet zo best
[..]
Ik ben een hele slechte tuinman
Ik ben gewoon moe en dus in een zeurbui
Weet je hoe lastig dat slaaptquote:
Ze houden niet van kinderen denk ik.quote:
Kindjes van 7-12quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze houden niet van kinderen denk ik.
Tieners lijken me erger, net als baby's.quote:
Nah, tieners is een leuke leeftijd. Het zijn de blerende kindjes die vervelend zijn en je leegzuigenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tieners lijken me erger, net als baby's.
Ik ben een tienerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tieners lijken me erger, net als baby's.
Zo deed ik dat ook vroeger, baas.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben een tiener15 jaar jong/oud. En ik probeer me dan ook zo veel mogelijk af te zonderen van die "mooiboys" en aanhang.
Dramatic, as always.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Heloefje. Hoe gaat het versieren vandaag?
Ach, ik maak geen haast en wacht op een liev meisje. En hopelijk heb ik er nu een gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Helaas weet ik ook uit mijn bergen ervaring dat dat wel de gasten zijn die het eerst een meisje hebben, maar laat je daar vooral niet door ontmoedigen en blijf vooral jezelf.
Tell us more!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, ik maak geen haast en wacht op een liev meisje. En hopelijk heb ik er nu een gevonden
Gewoon, niks zoals altijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dramatisch, als ik vragen mag?
Ach, dat is beter dan vrouwen versieren die niet op mannen vallen.quote:
Ze is liev, niet heel klein(maar dat is een soort natuurlijke selectie van mij aangezien ik 2,02m ben, op de een of andere manier vind ik meisjes van <1,70 minder leukquote:
Jij lijkt op mij, ik filter ook altijd die types met Adidasvestjes en dat soort lelijke zooi er uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ze is liev, niet heel klein(maar dat is een soort natuurlijke selectie van mij aangezien ik 2,02m ben, op de een of andere manier vind ik meisjes van <1,70 minder leuk) en ze is liev
Geen Adidasvestje en alles, gewoon een beetje klasse, en ze ruikt lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |