abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106772020
Joran zou gewoon in een Nederlandse cel zijn straf, uitgesproken door een Nederlandse rechter, uit mogen zitten. Jammer dat het zo moet aflopen.
pi_106772156
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Durf te wedden dat je daar anders over denkt als je dochter vermoord is door zo iemand. Bovendien is hij een psychopaat, dus die kan je sowieso beter van alle mensen weg houden.
door het psychopaat zijnde alleen maar te versterkeen??????
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:11:05 #93
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_106772213
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef mschol het volgende:

[..]

door het psychopaat zijnde alleen maar te versterkeen??????
Nouja, je hebt niet zoveel keuze. Therapie geven maakt juist dat ze slimmer worden in manipuleren. Het heeft tot nu toe allemaal weinig zin en een psychopaat los laten lopen vraagt om problemen.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_106772237
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Daar heb je geen 28 jaar voor nodig, in die tijd zou je betere dingen met je leven kunnen doen. Misselijkmakend dit, en ik spuug op de mensen die hier genoegen uit scheppen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.

Als het een brute moord met voorbedachte rade was geweest dan had ik er anders over gedacht, maar daar lijkt het in de verste niet op. Die laffe sukkel weet zich gewoon altijd in de problemen te helpen en belandt van de regen in de drup. Dat hij daarbij een mensenleven heeft moeten meenemen is al spijtig genoeg, maar dit soort straffen zullen nooit iets oplossen voor wie of wat dan ook. Gewoon na een jaar vrijlaten en een nieuw leven laten opbouwen, ik zie het hem dit niet nog een keer doen. Smerige sensatiebeluste beesten daar, die hem over een jaar allang vergeten zijn, maar hem dan nog gerust 20+ jaar laten wegkwijnen. Die gast heeft zijn straf al gehad.
We kunnen hem altijd naar Nederland halen. In 28 jaar kan je meerdere studies van de OU/LOI/NTI doen, flink wat boeken lezen en verschillende ambachtsvakken leren. Doet hij toch nog wat nuttigs op kosten van de belastingbetaler.

Is dat geen goed plan ?
pi_106772484
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

We kunnen hem altijd naar Nederland halen. In 28 jaar kan je meerdere studies van de OU/LOI/NTI doen, flink wat boeken lezen en verschillende ambachtsvakken leren. Doet hij toch nog wat nuttigs op kosten van de belastingbetaler.

Is dat geen goed plan ?
Ik vind niet snel iets 'goed', maar beter, zeker. Dit is gewoon sadisme ten top en heeft niets meer te maken met het voorkomen van herhaling en/of het beschermen van de samenleving. Walgelijk.
pi_106773252
wel zeker apart dat die utoyaanse bogo relatief gezien echt een fluitje van een straf heeft, niet echt eerlijk
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_106773851
Leuk man, 28 jaar leven in een graf.
pi_106778166
Dat er überhaupt altijd nog mensen zijn die vinden dat Joran er beter vanaf had mogen komen.
pi_106778325
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:20 schreef VanZuksDus het volgende:
Dat er überhaupt altijd nog mensen zijn die vinden dat Joran er beter vanaf had mogen komen.
Misschien is hij wel onschuldig. Ik zou m'n klauwen er niet voor in het vuur durven steken, dat weet ik wel!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:38:09 #100
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_106779257
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:26 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar in 2012 vergaat de wereld toch ?
Ja maar Joran gaat eerst.
FOK!'s rode weduwe.
pi_106779364
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
Bah, ik kan me niet voorstellen wie hier beter van moet worden. Jammer mensen.

Nee, hier kan ik niet blij van worden. En voor de mensen die er helemaal blij mee zijn of roepen dat het niets is: ga eens na hoe lang, triest en zinloos 28 jaar niets doen is. Ja, precies dat.
Precies. Al die mensen die hem vanalles wensen hier :N Hij heeft 1x wellicht een fout gemaakt en is daarna jarenlang door iedereen uitgekotst. Als de hele wereld tegen je staat ga je vanzelf veranderen.

Nu is z'n hele leven weg, gevangenis of niet. Komende jaren kan ie niet meer over straat, zeker niet in NL.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:57:26 #102
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_106780556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Precies. Al die mensen die hem vanalles wensen hier :N Hij heeft 1x wellicht een fout gemaakt en is daarna jarenlang door iedereen uitgekotst. Als de hele wereld tegen je staat ga je vanzelf veranderen.

Nu is z'n hele leven weg, gevangenis of niet. Komende jaren kan ie niet meer over straat, zeker niet in NL.
Medelijden ??
Misschien als Joran zich vanaf het begin van de zaak Holloway anders had opgesteld,maar dan daarna ook nog een jong meisje vermoorden? Sorry maar daar kan ik geen medelijden meer voor opbrengen.Hooguit vraag ik me af wat er met die jongen aan de hand is,zijn gedrag is verre van normaal.
FOK!'s rode weduwe.
pi_106780749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:57 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Medelijden ??
Misschien als Joran zich vanaf het begin van de zaak Holloway anders had opgesteld,maar dan daarna ook nog een jong meisje vermoorden? Sorry maar daar kan ik geen medelijden meer voor opbrengen.Hooguit vraag ik me af wat er met die jongen aan de hand is,zijn gedrag is verre van normaal.
Hij was 16 en heel Nederland keerde zich tegen hem, dan gaan sommige mensen andere dingen zeggen dan ze zouden moeten doen.
Als je vervolgens zoveel doodverwensingen en nog veel meer naar je hoofd geslingerd krijgt en iedereen je als moordenaar ziet (terecht of niet), vind ik het niet vreemd dat ie er zelf in is gaan geloven. Dat heeft vast ook wel een naam.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:01:59 #104
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_106780897
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Hij was 16 en heel Nederland keerde zich tegen hem, dan gaan sommige mensen andere dingen zeggen dan ze zouden moeten doen.
Dat is ook wel zo, maar zijn opstelling; ik heb het niet gedaan en het kan me niks schelen,was ook vragen om zulke reacties, eerlijk gezegd denk ik dat hij een ernstige psychiatrische stoornis heeft.
FOK!'s rode weduwe.
pi_106780943
Stuur hem gewoon geld dan ofso
pi_106781065
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar zijn opstelling; ik heb het niet gedaan en het kan me niks schelen,was ook vragen om zulke reacties, eerlijk gezegd denk ik dat hij een ernstige psychiatrische stoornis heeft.
Dat denk ik juist van niet, ik denk dat alle Nederlanders die niet weten waar ze over praten hem zo hebben gemaakt.
pi_106781090
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Zou hij dan niet meer baat hebben bij een goede behandeling ipv hem 28 jaar weg te stoppen en er niet naar om te kijken?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:07:07 #108
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_106781254
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zou hij dan niet meer baat hebben bij een goede behandeling ipv hem 28 jaar weg te stoppen en er niet naar om te kijken?
Als het bij de zaak Holloway gebleven was wel, maar nu is er echt sprake van moord en dan zou in NL TBS opgelegd kunnen worden maar ja het is NL niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tmaatje op 13-01-2012 22:07:34 (typo...) ]
FOK!'s rode weduwe.
pi_106782048
Ik heb meer medelijden met zijn moeder ;(
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:21:26 #110
365082 IPA35
Patriarch
pi_106782156
Het Peruviaans rechtssysteem :') .
Als ik hem was zou ik ook bekennen, ook al was ik er natuurlijk door de CIA ingeluisd.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:34:37 #111
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_106782961
Sympathieke gozer, dat wel!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_106783488
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Stuur hem gewoon geld dan ofso
Ik heb hem vorig jaar 30 euro gestuurd....
-weg, zie banmeldtopic-
pi_106783938
Als je hem zo zag, dan zou je inderdaad denken dat hij dit achteraf allemaal niet gewild had. :N
pi_106784140
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Daar heb je geen 28 jaar voor nodig, in die tijd zou je betere dingen met je leven kunnen doen. Misselijkmakend dit, en ik spuug op de mensen die hier genoegen uit scheppen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.

Als het een brute moord met voorbedachte rade was geweest dan had ik er anders over gedacht, maar daar lijkt het in de verste niet op. Die laffe sukkel weet zich gewoon altijd in de problemen te helpen en belandt van de regen in de drup. Dat hij daarbij een mensenleven heeft moeten meenemen is al spijtig genoeg, maar dit soort straffen zullen nooit iets oplossen voor wie of wat dan ook. Gewoon na een jaar vrijlaten en een nieuw leven laten opbouwen, ik zie het hem dit niet nog een keer doen. Smerige sensatiebeluste beesten daar, die hem over een jaar allang vergeten zijn, maar hem dan nog gerust 20+ jaar laten wegkwijnen, zonder dat iets of iemand er wat mee opschiet. Die gast heeft zijn straf al gehad.
Juist. Het is natuurlijk lekker makkelijk om van achter je pctje te tikken dat ie aan de hoogste boom gehangen moet worden enzo, maar kijk eens naar de situatie.

Om te beginnen: hij wordt VERDACHT van medewerking op de moord van Nathalee. Dan krijg je Peter R achter je aan die je erin luist. Peter R de Vries vínd dat hij boven de wet staat, maar dat staat hij niet. Joran wordt dus NIET veroordeeld nav de uitzending. Hij vlucht en gaat ergens anders, waar hij niet 'berucht' is, verder met zn leven.

Dat is in Thailand. En weer komt Peter R achter hem aan, die een persoonlijke klopjacht op hem geopend heeft. Wéér een nietszeggende reportage, waarin ABSOLUUT niet wordt aangetoond dat Joran in de vrouwenhandel zit. Wat stoere praat, er wordt geen enkel meisje écht aangeboden of 'verhandeld'. Na de reportage vlucht hij weer. Korte tijd later overlijdt zn vader.

Ik praat niet een moord goed, maar ergens kán je je voorstellen dat je op dat soort momenten meer hebt aan hulp, in plaats van iemand die je continue zwart probeert te maken. Continue vluchtend, op je hoede zijn. Dat maakt een toch al niet al te snugger persoon niet beter.

Het is geen brute moordenaar, het is een domme jongen die op zn 17e een domme beslissing heeft gemaakt, waarna er een klopjacht op hem is ontstaan waardoor hij steeds verder in de shit is geraakt. Natuurlijk verdient hij straf voor deze moord, maar hij wordt hier geen beter mens van en de wereld niet veiliger.
pi_106784864
hmmmm zeer interessant hoe sommige mensen hier empathisch worden om de tranen van een reptiel.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_106790648
Ik kots ook op al die wraakbeluste internethelden, en 28 jaar voor een huis-tuin-en-keuken-moord is gewoon heel veel, maaaarrrr... het is wel een psychopaat dus het lijkt me verstandig als hij voorlopig niet op straat komt.
pi_106790826
Hij is onschuldig!
pi_106791491
Mensen die misdadigers altijd maar in een slachtofferpositie moeten plaatsen. :') :r

[ Bericht 1% gewijzigd door Latent op 14-01-2012 01:16:56 ]
Talent
pi_106791829
Gewoon allemaal geld naar Joran sturen zodat hij toch nog een redelijk leven kan leiden daar!
pi_106791855
Genadeloos straffen deze moordenaar :r

Ik heb geen greintje medelijden of sympathie voor iemand die 2 onschuldige meisjes heeft vermoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')