Hij wurgde die chimeid toch?quote:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik moest lachen toen ik zijn gezicht zag, volgens mij schijt hij echt in zijn broek
Wat een walgelijke vent is dat zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Van mij mag Joran 30 jaar wegkwijnen. In een donker hoekje.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wurgde die chimeid toch?
Moet die teef maar niet in de buurt van zijn laptop komen waar de ins en outs van die Amerikaanse biatch opstaan.
De link heeft deze post niet gehaald.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:53 schreef spierbal het volgende:
Op efuckt zag ik ooit een filmpje, dat een man een vrouw tot een orgasme vingerde. Die vrouw kwam zo hevig klaar dat ze haar bewust zijn verloor. Dit had Joran ook bij nathalie, hij dacht dat ze dood was maar hij moest der gewoon even bij laten komen! En nu dit tsjaa...
meh... vast niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik moest lachen toen ik zijn gezicht zag, volgens mij schijt hij echt in zijn broek
Kom, kom. Joran doet het goed bij de chicks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vent is dat zeg
Zijn rug gezien ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Valt toch mee met het peentjes zweten?
Crosspost.quote:
't Is al klaar dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk die man staat terecht in een statig tribunaal, wordt 'ie gewoon berecht in een zaaltje achteraf.
Maar in 2012 vergaat de wereld toch ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef depr0x het volgende:
10 Juni 2038 noteren we in de agenda.
Tot dan.
Probeer het nu eerst maar te worden.quote:
Ja, das waar, maar meer om 't idee, 2x levenslang klinkt beterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Probeer het nu eerst maar te worden.
Grote kans dat ik zijn vrijlating niet meer meemaak.
Not sure if troll or...quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Queque het volgende:
[..]
Nee vrij serieus eigenlijk.
Showproces dat is het.
Hoezo? het is 4 jaar langer dan dat jij hier op de wereld bent. Weet je hoe fucking lang dat is om tussen 4 muren door te brengen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef rosepetals het volgende:
28 jaar vind ik ook nog best weinig.
Ja zeg, eigen schuld, moet ie maar geen meisjes vermoorden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:39 schreef Queque het volgende:
[..]
Hoezo? het is 4 jaar langer dan dat jij hier op de wereld bent. Weet je hoe fucking lang dat is om tussen 4 muren door te brengen.
Ja ze vroeg er ook wel een beetje om he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja zeg, eigen schuld, moet ie maar geen meisjes vermoorden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:42 schreef Queque het volgende:
[..]
Ja ze vroeg er ook wel een beetje om he.
Als je de laptop van holleeder afpakt en gaat zoeken naar alle afpersingen.
En dan verbaasd zijn als die je betrapt en je wat aan doet.
Ha!Ha!Ha!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:42 schreef Queque het volgende:
Wat zeg je allemaalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:42 schreef Queque het volgende:
[..]
Jaja en daarom moet joram een lagere straf krijgen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:44 schreef Queque het volgende:
[..]
Je bent niet wijs als je met Joran en dat soort figuren omgaat.
Dat is spelen met vuur.
joram?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jaja en daarom moet joram een lagere straf krijgen?
Oh oeps, zo heet een vriend van mij. Joran dus.quote:
Komt ie goed mee weg eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef depr0x het volgende:
10 Juni 2038 noteren we in de agenda.
Tot dan.
Ja 2 jaar is wel genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh oeps, zo heet een vriend van mij. Joran dus.
Mallerd, dat kan natuurlijk niet.quote:
Nee joran zou haar een knuffel geven als hij haar betrapt op zn laptop als ze aan het zoeken is naar spullen van holloway.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want ze wist van te voren al dat Joran haar wilde vermoorden
Dan nog. Als je een rokje draagt vraag je er ook niet om verkracht te worden. En als je wel zo denkt ben je misschien zelf ook een beetje een psychopaatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef Queque het volgende:
[..]
Nee joran zou haar een knuffel geven als hij haar betrapt op zn laptop als ze aan het zoeken is naar spullen van holloway.
Misschien krijgt hij meer respect voor het leven dan, pakt hij het niet meer zo gauw van iemand anders af.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
Bah, ik kan me niet voorstellen wie hier beter van moet worden. Jammer mensen.
Nee, hier kan ik niet blij van worden. En voor de mensen die er helemaal blij mee zijn of roepen dat het niets is: ga eens na hoe lang, triest en zinloos 28 jaar niets doen is. Ja, precies dat.
fixed that for yaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:02 schreef DutchSpike het volgende:
Nu 28 jaar cel in Peru, en als ie die heeft uitgezeten is hij 52 en moet ie nog naar AmerikaMedelijden heb ik er niet echt mee want hij heeft 1 persoon vermoord..
Daar heb je geen 28 jaar voor nodig, in die tijd zou je betere dingen met je leven kunnen doen. Misselijkmakend dit, en ik spuug op de mensen die hier genoegen uit scheppen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij meer respect voor het leven dan, pakt hij het niet meer zo gauw van iemand anders af.
Durf te wedden dat je daar anders over denkt als je dochter vermoord is door zo iemand. Bovendien is hij een psychopaat, dus die kan je sowieso beter van alle mensen weg houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar heb je geen 28 jaar voor nodig, in die tijd zou je betere dingen met je leven kunnen doen. Misselijkmakend dit, en ik spuug op de mensen die hier genoegen uit scheppen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
door het psychopaat zijnde alleen maar te versterkeen??????quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je daar anders over denkt als je dochter vermoord is door zo iemand. Bovendien is hij een psychopaat, dus die kan je sowieso beter van alle mensen weg houden.
Nouja, je hebt niet zoveel keuze. Therapie geven maakt juist dat ze slimmer worden in manipuleren. Het heeft tot nu toe allemaal weinig zin en een psychopaat los laten lopen vraagt om problemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
door het psychopaat zijnde alleen maar te versterkeen??????
We kunnen hem altijd naar Nederland halen. In 28 jaar kan je meerdere studies van de OU/LOI/NTI doen, flink wat boeken lezen en verschillende ambachtsvakken leren. Doet hij toch nog wat nuttigs op kosten van de belastingbetaler.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar heb je geen 28 jaar voor nodig, in die tijd zou je betere dingen met je leven kunnen doen. Misselijkmakend dit, en ik spuug op de mensen die hier genoegen uit scheppen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Als het een brute moord met voorbedachte rade was geweest dan had ik er anders over gedacht, maar daar lijkt het in de verste niet op. Die laffe sukkel weet zich gewoon altijd in de problemen te helpen en belandt van de regen in de drup. Dat hij daarbij een mensenleven heeft moeten meenemen is al spijtig genoeg, maar dit soort straffen zullen nooit iets oplossen voor wie of wat dan ook. Gewoon na een jaar vrijlaten en een nieuw leven laten opbouwen, ik zie het hem dit niet nog een keer doen. Smerige sensatiebeluste beesten daar, die hem over een jaar allang vergeten zijn, maar hem dan nog gerust 20+ jaar laten wegkwijnen. Die gast heeft zijn straf al gehad.
Ik vind niet snel iets 'goed', maar beter, zeker. Dit is gewoon sadisme ten top en heeft niets meer te maken met het voorkomen van herhaling en/of het beschermen van de samenleving. Walgelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
We kunnen hem altijd naar Nederland halen. In 28 jaar kan je meerdere studies van de OU/LOI/NTI doen, flink wat boeken lezen en verschillende ambachtsvakken leren. Doet hij toch nog wat nuttigs op kosten van de belastingbetaler.
Is dat geen goed plan ?
Misschien is hij wel onschuldig. Ik zou m'n klauwen er niet voor in het vuur durven steken, dat weet ik wel!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:20 schreef VanZuksDus het volgende:
Dat er überhaupt altijd nog mensen zijn die vinden dat Joran er beter vanaf had mogen komen.
Ja maar Joran gaat eerst.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:26 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar in 2012 vergaat de wereld toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |