Wat een walgelijke vent is dat zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Van mij mag Joran 30 jaar wegkwijnen. In een donker hoekje.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wurgde die chimeid toch?
Moet die teef maar niet in de buurt van zijn laptop komen waar de ins en outs van die Amerikaanse biatch opstaan.
De link heeft deze post niet gehaald.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:53 schreef spierbal het volgende:
Op efuckt zag ik ooit een filmpje, dat een man een vrouw tot een orgasme vingerde. Die vrouw kwam zo hevig klaar dat ze haar bewust zijn verloor. Dit had Joran ook bij nathalie, hij dacht dat ze dood was maar hij moest der gewoon even bij laten komen! En nu dit tsjaa...
meh... vast niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik moest lachen toen ik zijn gezicht zag, volgens mij schijt hij echt in zijn broek
Kom, kom. Joran doet het goed bij de chicks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vent is dat zeg
Zijn rug gezien ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Valt toch mee met het peentjes zweten?
Crosspost.quote:
't Is al klaar dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk die man staat terecht in een statig tribunaal, wordt 'ie gewoon berecht in een zaaltje achteraf.
Maar in 2012 vergaat de wereld toch ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef depr0x het volgende:
10 Juni 2038 noteren we in de agenda.
Tot dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |