Getild word je sowieso al.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:38 schreef mvanstaveren het volgende:
Het is gewoon een rijtjes huis de beneden verdieping is iets van 40m2
+
2 kamers van 16 m2
1 van 22m2 en
1 van 12 m2
We hebben 2 koelkasten, 1 met vriezer en een wasmachine, iedereen heeft een pc en tv.
Wat betalen jullie?ik heb nu het gevoel dat ik word getild.
Lonelyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:39 schreef sinepedraap het volgende:
Ik bedoel voor een flatje voor mezelf (dus gas water en licht) denk ik ongeveer 100 per maand. Water is eens in de 3 maanden
Dan is het wel aan de dure kant ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:38 schreef mvanstaveren het volgende:
Het is gewoon een rijtjes huis de beneden verdieping is iets van 40m2
+
2 kamers van 16 m2
1 van 22m2 en
1 van 12 m2
We hebben 2 koelkasten, 1 met vriezer en een wasmachine, iedereen heeft een pc en tv.
Wat betalen jullie?ik heb nu het gevoel dat ik word getild.
Ook niet eens de mooiste wijk.quote:
Je gaat je adres toch niet op FOK! posten?quote:
Kamertje met een rood lampje?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik betaalde toen ik op kamers zat ongeveer 460 (en daar ging de hoertoeslag nog vanaf)
Nee, het kwam van de hoerverheid namens de fascistische partij IBG.quote:
Jullie waren met z'n 5en toch? Hou elkaar warmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef e
mvanstaveren het volgende:
Oke, ik ga wel de kelderkast in en ga de gas licht en water meter bij houden, voor een paar maanden, het is winter dus het is de ergste situatie (veel stoken) daarna pak in een gemiddelde prijs van deze units, doe daar de gemeentelijke belastingen bij, reken het uit, en ga mijn huisbaas vragen om een vaatwasser. (hij mag hem kopen ook)
Hij mag hem kopen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef mvanstaveren het volgende:
Oke, ik ga wel de kelderkast in en ga de gas licht en water meter bij houden, voor een paar maanden, het is winter dus het is de ergste situatie (veel stoken) daarna pak in een gemiddelde prijs van deze units, doe daar de gemeentelijke belastingen bij, reken het uit, en ga mijn huisbaas vragen om een vaatwasser. (hij mag hem kopen ook)
Misschien zit die kerel gewoon niet te wachten op een lekke vaatwasser of het plaatsen van dat ding.Volgens mij hoeft hij dat ook niet te doen. Huurverlaging zal wel op zijn plaats zijn als je minder verbruikt dan hij rekent.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef mvanstaveren het volgende:
Geen huurverlaging eerder een terugave van serveicekosten aan de hand van de jaarafrekening.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:58 schreef rolfson het volgende:
[..]
Misschien zit die kerel gewoon niet te wachten op een lekke vaatwasser of het plaatsen van dat ding.Volgens mij hoeft hij dat ook niet te doen. Huurverlaging zal wel op zijn plaats zijn als je minder verbruikt dan hij rekent.
Ook goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Geen huurverlaging eerder een terugave van serveicekosten aan de hand van de jaarafrekening.
Wat maakt dat uit? Je hebt een zakelijke overeenkomst, met aan beide kanten rechten en verplichtingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:46 schreef mvanstaveren het volgende:
Maar ja als ik nu een ongefundeerde mail naar mijn huisbaas stuur, met show me the service kosten dan is die fijne huisbaas/huurder relatie ook naar de knoppen
ik weet niet precies hoeveel maar volgens mij mag hij per jaar 20% van de 'nieuw' waarde van die dingen in rekening brengen. Maar goed dat is met 5 man per maand makkelijk op te hoesten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:01 schreef mvanstaveren het volgende:
Koelkasten vriezer combi en wasmachines zijn van de huisbaas
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef mvanstaveren het volgende:
Toevallig heb ik de meterstanden van oktober eens gemaild naar hem, die had hij een keer nodig.
En ik heb de meter standen nu, dus even uitrekenen
In Rotterdam kun je contact opnemen met de gemeente en dan komen ze controleren of je teveel moet betalen voor je kamer/huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Je hebt een zakelijke overeenkomst, met aan beide kanten rechten en verplichtingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |