Iedere verslaving en ieder mens is anders, maar na vele, vele jaren in de ambulante zorg kan ik me er helemaal niks bij voorstellen dat iemand dat kan helpen. Hoe doet het dat wel voor jou?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef Blim het volgende:
kick your habits is ambulante zorg. heb elke week een afspraak.. en krijg opdrachten voor thuis.
het werkt bij mij ook niet, maar heb de keus gemaakt omdat zij wel baclofen voorschrijven.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Iedere verslaving en ieder mens is anders, maar na vele, vele jaren in de ambulante zorg kan ik me er helemaal niks bij voorstellen dat iemand dat kan helpen. Hoe doet het dat wel voor jou?
wat is je huidige dosering van Baclofen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 06:34 schreef Blim het volgende:
[..]
het werkt bij mij ook niet, maar heb de keus gemaakt omdat zij wel baclofen voorschrijven.
de gesprekken en opdrachten stellen niet zoveel voor..
Er worden me dingen verteld die ik al weet, opdrachten zijn ook vrij standaard.
merk ik nu..
Gebruik jij baclofen?
Wan! ja t is wel jammer he dat het topic niet zo heel best loopt, ben toch ook wel nieuwsgierig
naar ervaringen van meerdere baclofen gebruikers..
ik ben een beetje aan het schuiven met doseringen.. ik ben zo moe s avonds.. heb jij dat ook?
maar totzover nog geen enkel effect? betreft de veslavingsbehoefte dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 06:42 schreef Blim het volgende:
3x 37,5 1x 25 maar omdat ik zo moe ben s avonds
doe ik nu 2x 37,5 en 2x 25 gaat wel beter..
oh okee. Baseerde me even opquote:
het gedeelte dat 'het werkt bij jou ook niet' maar heb ik waarschijnlijk verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 06:34 schreef Blim het volgende:
[..]
het werkt bij mij ook niet, maar heb de keus gemaakt omdat zij wel baclofen voorschrijven.
de gesprekken en opdrachten stellen niet zoveel voor..
Er worden me dingen verteld die ik al weet, opdrachten zijn ook vrij standaard.
merk ik nu..
Gebruik jij baclofen?
Wan! ja t is wel jammer he dat het topic niet zo heel best loopt, ben toch ook wel nieuwsgierig
naar ervaringen van meerdere baclofen gebruikers..
ik ben een beetje aan het schuiven met doseringen.. ik ben zo moe s avonds.. heb jij dat ook?
ahzo, jah ben ik waarschijnlijk te lui geweest in het lezen van voorgaande posts. my bad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 06:55 schreef Blim het volgende:
ik had het over de gesprekken en opdrachten die weinig effect op me hebben..
baclofen werkt zeker wel.
vanaf half januari ongeveer..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 06:58 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
ahzo, jah ben ik waarschijnlijk te lui geweest in het lezen van voorgaande posts. my bad.Hoelang neem je al Baclofen?
Ok, het reageert idd erg verschillend bij mensen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:00 schreef Kratos58 het volgende:
Hallo Sienna,
Ik gebruik momenteel 80mg. per dag voor alcoholisme.
Ik heb ook geen nadelen bij het slapen gaan, alles gaat gewoon door![]()
Het blijkt wel dat iedereen er anders op reageerd.
dit snap ik niet helemaal. klinkt toch als behoorlijk verslavend, als je niet zomaar kan stoppen, omdat je dan doodziek wordt, en je dus een lange periode moet afbouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:31 schreef Maxum het volgende:
@ sylvi777,
[..]
Nee, dat kan niet. Baclofen bouwt een 'spiegel' op in je bloed. En dat kost tijd. Je kunt het absoluut niet zomaar te pas en te onpas slikken. Daar word je doodziek van en is in een hoge dosis ook gevaarlijk. Als je met Baclofen begint moet je het blijven gebruiken, het liefst op reguliere tijden.
Je kunt er wel mee stoppen wanneer je maar wilt, met inachtneming van een afbouw periode, die ongeveer gelijk staat aan de opbouw periode.
absoluut niet verslavend, kun je er veilig mee beginnen.
dan zal ik het nog maar een keertje zeggen, het is niet toegestaan om hier doktersadviezen te geven, jij bent geen arts, jij hebt er geen enkele reet verstand van wat je hier nu doet, met dit soort adviezen speel je met vuur, je bent gevaarlijk bezig, jammer dat ik het niet eerder zag (dacht dat het we een topic was om te vertrouwen)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef Kratos58 het volgende:
Ja Sienna daar doe je verstandig aan, niet te laat innemen.
Ik heb daar ook last van.
Bedankt voor je antwoord omtrent de seroxat, het zal ongetwijfeld negatief op elkaar reageren maar wat nu ?
ik heb geadviseerd om de seroxat af te bouwen omdat de Baclofen ook een rustgever en angstbestrijder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |