abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107233614
hallo het gaat gewoon kut hier
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_107233718
Hey Bonno,

Ik zag je dm voorbij komen, maar weet nog niet zo goed hoe dat werkt. Je mag me een pm sturen als je wilt.
pi_107233780
laat ook maar zitten
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_107233863
Wat jij wilt hoor!
pi_107237897
Hoi iedereen die zich zorgen maakt, ik ben net thuis en alles is oké.
pi_107249155
Gelukkig!
pi_107253711
Hai Silvi ik zit op een onderhoudsdosis van 60mg. Drink heel af en toe een echt lekker drankje, maar zelf dan smaakt het soms niet. Bevalt me prima dat wanneer het niet smaakt ik het ook gewookan laten staan. Veel sukses jij, het komt vast goed!!!
pi_107254991
Saine en iedereen dit dit leest,
Sinds vandaag zit ik ook op 60 mg. Eigenlijk heb ik niet echt last van bijwerkingen. Voel me ook niet meer hyper en slaap redelijk. Ik denk nog wel vaak aan een glas wijn op de momenten waarop ik gewend was te drinken, maar ik merk, dat ik geen zin heb om moeite te doen om het ook in huis te halen, omdat ik weet dat het me toch niet meer smaakt zoals eerst. Ik ben wel van plan om af en toe een glaasje wijn te blijven drinken, voor de gezeligheid. Maar ik had vorig weekend al gemerkt dat het vaak maar bij een of anderhalf glaasje blijft op een hele avond. Iets wat ik me niet kon voorstellen voordat ik met de baclo begon! Tot nu toe vind ik het een supermiddel! Ik hoop dat dit zo blijft.
pi_107265748
Hallo allemaal,
Ik heb maar weer een nieuwe start gemaakt, de spierpijn was wel een stuk minder maar als ik mijn lijf teveel belastte met stofzuigen en dweilen kwam de pijn ook zonder baclofen opzetten. En zeker na de fysiobehandelingen was het kommer en kwel met dat gepluk en getrek in het bindweefsel en harde gemasseerd van de spieren.

Dus ik zit nu op 3x 10. Ga wel wat versneld ophogen al blijf ik voorzichtig. Bij de apotheek kon ik een herhaling krijgen dus dat doe ik maar voordat ik naar de huisarts ga. Als die tegensputtert heb ik in ieder geval ruim voldoende op voorraad.

Jeroen, gaat het nog goed met je?

Je gaat lekker Sylvia *O*
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
pi_107290554
Donia,
Succes met opbouwen, doe rustig aan, maar dat weet je wel! Ik hoop dat je zult gaan merken dat ook voor jou de baclofen goed werkzaam is.
Ik zelf zit nog op 60 mg per dag en ik heb nog steeds geen last van bijwerkingen. Maar wat alcohol betreft merk ik nog geen verschil met de 30 mg. Dat blijft nog steeds ca 2 glaasjes op een avond en niet iedere dag. Veel meer kan ik niet opbouwen, aangezien de ha niet meer dan 80 mg wil voorschrijven. Maar met dit matig alcoholgebruik ben ik al zeer tevreden!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:45:34 #61
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_107291421
Hallo Sylvi777,

je gaat hartstikke goed zo !
Je zit nu op 60mg. en dat gaat goed; zou dat even vasthouden zo en kijken wat er verder gebeurt.
Geef het even de tijd, verhogen kan altijd nog.

Ik lees dat je wel twee glaasjes wijn drinkt maar doe je dat omdat je echt "trek" hebt, of is het uit "gewoonte"? Daar zit natuurlijk wel een heel verschil in toch...(zomaar een vraag).

Succes verder.
pi_107409854
Hoi Kratos,
Ik denk dat ik nog wijn drink uit gewoonte. Soms heb ik ook wel een soort trek, maar dat gaat even later weer over. Helaas heb ik in vier dagen tijd, van donderdag t/m zondag, nog drie flessen wijn leeggedronken. Hoewel ik normaal meer dan het dubbele naar binnen zou hebben gekregen, is het toch meer dan wat ik het weekend daarvoor heb gedronken. Dus ondanks de verhoging van de baclo naar 60 mg gaat het eigenlijk minder goed. Ik ga nu nog iets verder verhogen en wacht af hoe het dan gaat. In ieder geval heb ik totaal geen last van bijwerkingen, dus dat is wel prettig.
pi_107409917
Hallo allemaal,
Nog even een berichtje. Ik heb namelijk nog een boek van Ameisen in de aanbieding, omdat ik het uitgelezen heb en tevens ben ik op zoek naar het boek Zucht van Bram Bakker. Is er iemand die evt. zou kunnen ruilen ofzo?
pi_107446554
Rustig doorgaan met ophogen hoor sylvi777. Heel fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen.

Heb vandaag contact gehad met de verslavingszorg alhier. Er wordt nu wèl baclofen verstrekt, maar in combinatie met psychologische hulp oid. Dus het gaat eigen bijdragen kosten. Daarbij wordt er niet meer dan een recept voor 80mg/dag verstrekt. Dit omdat de artsen nog niet weten hoe de uitwerking van hogere doses zal zijn in combinatie met alcohol.

Veel huis- en verslavingsartsen zijn bang hun handen te branden aan patiënten die onverhoopt in het ziekenhuis terecht komen. Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.

[ Bericht 56% gewijzigd door Donia op 31-01-2012 18:25:28 ]
pi_107457278
Hoi Donia, Positief dat NK tegenwoordig ook baclo voorschrijft. Het is beter iets dan niets. En psychologische hulp is daarbij misschien wel mooi meegenomen. Wel belachelijk dat je daar tegenwoordig een eigen bijdrage voor moet betalen. Helaas is 80 mg niet zo heel veel om eerst goed op te hogen, dus zijn veel mensen noodgedwongen op zoek naar andere mogelijkheden om aan baclo te komen. Ik wil daarover nog even mijn eigen ervaringen vertellen met mijn internetbestelling toen ik nog verwachtte dat ik geen baclo van mijn huisarts zou krijgen. Ik had namelijk een paar weken geleden een bestelling gedaan op een Duitse site die achteraf van een bedrijf uit India bleek te zijn. Toen ik afgelopen weekend nog steeds niets had ontvangen, heb ik van dit bedrijf het track and tracenr van DHL gekregen. Toen bleek dat de medicatie door de douane is geweigerd en weer is teruggestuurd naar de afzender in India. Ik ben nu druk aan het proberen mijn geld terug te krijgen. Maar blijft erbij dat mijn pakket is afgenomen in Amsterdam en gaat niet in op mijn bericht en printscreen van de DHL site waaruit blijkt dat de medicatie weer retour is gestuurd. Afwachten dus en ik kan iedereen afraden via internet medicatie te bestellen. Bovendien schijnt deze vaak ook niet de juiste stoffen te bevatten, heb ik later gehoord.
pi_107473266
@Sylvi777, dat is knap waardeloos zeg, geen medicatie en geld voorlopig kwijt. Ik hoop dat je een manier vindt om het geld alsnog terug te krijgen, sterkte en succes!
pi_107488433
Donia
Ik hoop dat dat lukt idd. In ieder geval een waarschuwing voor iedereen die dit leest!
pi_107492329
Er zijn meer lezers dan posters hier, misschien kunnen we een nieuwe website maken? :Z
pi_107551008
ja, het is erg rustig. Maar ik heb geen idee hoe je zoiets aan moet pakken. Jammer hoor.
pi_107552375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:18 schreef Donia het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb maar weer een nieuwe start gemaakt, de spierpijn was wel een stuk minder maar als ik mijn lijf teveel belastte met stofzuigen en dweilen kwam de pijn ook zonder baclofen opzetten. En zeker na de fysiobehandelingen was het kommer en kwel met dat gepluk en getrek in het bindweefsel en harde gemasseerd van de spieren.

Dus ik zit nu op 3x 10. Ga wel wat versneld ophogen al blijf ik voorzichtig. Bij de apotheek kon ik een herhaling krijgen dus dat doe ik maar voordat ik naar de huisarts ga. Als die tegensputtert heb ik in ieder geval ruim voldoende op voorraad.

Jeroen, gaat het nog goed met je?

Je gaat lekker Sylvia *O*
kan aan mij liggen hoor, maar het klinkt nu alsof je verslaafd bent aan baclofen. ik snap dat het heel verleidelijk is om een magisch pilletje te nemen wat je problemen (verslaving) oplost, maar dat is nu juist het soort denken wat je in die verslaving bracht! de manier waarop velen hier zich zonder goede begeleiding volstoppen met medicijnen schokt me eerlijk gezegd nogal.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:35:13 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107552486
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef simmu het volgende:

[..]

kan aan mij liggen hoor, maar het klinkt nu alsof je verslaafd bent aan baclofen. ik snap dat het heel verleidelijk is om een magisch pilletje te nemen wat je problemen (verslaving) oplost, maar dat is nu juist het soort denken wat je in die verslaving bracht! de manier waarop velen hier zich zonder goede begeleiding volstoppen met medicijnen schokt me eerlijk gezegd nogal.
je moet naast de baclofen ook therapie volgen om van je oorspronkelijke verslaving af te komen, maar het middel zelf is volgens mij niet lichamelijk verslavend. Geestelijk blijkbaar wel :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107552679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je moet naast de baclofen ook therapie volgen om van je oorspronkelijke verslaving af te komen, maar het middel zelf is volgens mij niet lichamelijk verslavend. Geestelijk blijkbaar wel :).
die therapie volgen haal ik hier niet echt uit bij mensen, wel dat ze op allerhande manieren proberen om aan dat spul te komen :X da's toch je reinste junkieverslaafdengedrag :?

[ Bericht 1% gewijzigd door simmu op 03-02-2012 12:56:57 ]
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:42:47 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107552745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:41 schreef simmu het volgende:

[..]

die therapie volgen haal ik hier niet echt uit bij mensen, wel dat ze op allerhande manieren proberen om aan dat spul te komen :X da's toch je reinste junkiegedrag :?
Hinten naar junks wordt niet gewaardeerd hier.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107560758
Simmu en Maanvis,

Dankzij baclofen heb ik veel minder behoefte aan alcohol en het gaat heel goed met mij. Ik kan uit ervaring zeggen dat baclofen NIET verslavend is en alcohol en drugs wel. Misschien moeten jullie eerst het boek van Ameisen lezen voordat jullie oordelen. En verder wil ik jullie laten weten dat niemand op dit forum erop zit te wachten uitgemaakt te worden voor junk. Dit is ronduit kwetsend.
pi_107561856
ik kan best zien dat het kwetsen is om junk genoemd te worden. edoch; ik noem niemand junk. ik heb het over gedrag. als een arts weigert om een medicijn (wat feitelijk drugs is) voor te schrijven en mensen gaan dan zelf via illegale kanalen (internet) toch die drugs in huis halen, is dat in mijn opinie verslaafdengedrag. er zit een heel verschil tussen onder begeleiding en therapie een drug gebruiken om je gezondheid te verbeteren en in het wilde weg handenvol pillen slikken die je op internet bestelt zonder medische begeleiding omdat je gelezen hebt dat het middel in kwestie je van je verslaving geneest. niks mis met het eerste, het tweede daarentegen is niks anders dan de ene verslaving vervangen door de andere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')