kan aan mij liggen hoor, maar het klinkt nu alsof je verslaafd bent aan baclofen. ik snap dat het heel verleidelijk is om een magisch pilletje te nemen wat je problemen (verslaving) oplost, maar dat is nu juist het soort denken wat je in die verslaving bracht! de manier waarop velen hier zich zonder goede begeleiding volstoppen met medicijnen schokt me eerlijk gezegd nogal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:18 schreef Donia het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb maar weer een nieuwe start gemaakt, de spierpijn was wel een stuk minder maar als ik mijn lijf teveel belastte met stofzuigen en dweilen kwam de pijn ook zonder baclofen opzetten. En zeker na de fysiobehandelingen was het kommer en kwel met dat gepluk en getrek in het bindweefsel en harde gemasseerd van de spieren.
Dus ik zit nu op 3x 10. Ga wel wat versneld ophogen al blijf ik voorzichtig. Bij de apotheek kon ik een herhaling krijgen dus dat doe ik maar voordat ik naar de huisarts ga. Als die tegensputtert heb ik in ieder geval ruim voldoende op voorraad.
Jeroen, gaat het nog goed met je?
Je gaat lekker Sylvia
je moet naast de baclofen ook therapie volgen om van je oorspronkelijke verslaving af te komen, maar het middel zelf is volgens mij niet lichamelijk verslavend. Geestelijk blijkbaar welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef simmu het volgende:
[..]
kan aan mij liggen hoor, maar het klinkt nu alsof je verslaafd bent aan baclofen. ik snap dat het heel verleidelijk is om een magisch pilletje te nemen wat je problemen (verslaving) oplost, maar dat is nu juist het soort denken wat je in die verslaving bracht! de manier waarop velen hier zich zonder goede begeleiding volstoppen met medicijnen schokt me eerlijk gezegd nogal.
die therapie volgen haal ik hier niet echt uit bij mensen, wel dat ze op allerhande manieren proberen om aan dat spul te komenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet naast de baclofen ook therapie volgen om van je oorspronkelijke verslaving af te komen, maar het middel zelf is volgens mij niet lichamelijk verslavend. Geestelijk blijkbaar wel.
Hinten naar junks wordt niet gewaardeerd hier.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:41 schreef simmu het volgende:
[..]
die therapie volgen haal ik hier niet echt uit bij mensen, wel dat ze op allerhande manieren proberen om aan dat spul te komenda's toch je reinste junkiegedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |