Dat klinkt ook niet echt als een feest zeg...quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 08:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt als een feest zeg...
Friendsquote:
Had dan doorgezetquote:Op maandag 16 januari 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Ben halverwege seizoen 10bijna klaar
quote:
Oh, dat vind ik me toch een verschrikkelijk mensquote:Op maandag 16 januari 2012 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben om 1 uur s nachts in slaap gevallen![]()
Begin hierna denk ik aan Roseanne.
Duurt nog wel even toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef Barbusse het volgende:
In afwachting van Game of Thrones seizoen 2,
Half april als ik het goed hebquote:
Hoe lang duurt dat eigenlijk nog? en dan nog op True Blood aan het wachten. En volgens mij nog wel ergens op. Maar ik kijk nog maar weinig series momenteel.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik me toch een verschrikkelijk mensIk ben, in afwachting van Game of Thrones seizoen 2, maar aan een rerun van the Wire begonnen
Die is een beetje over tijdquote:
Naar de kerk gaan en bidden voor onze verdoemde zielen?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe liever andere dingen op dit tijdstip
Komende week begint Walking Dead ook weer als ik het goed hebquote:Op maandag 16 januari 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat eigenlijk nog? en dan nog op True Blood aan het wachten. En volgens mij nog wel ergens op. Maar ik kijk nog maar weinig series momenteel.
Neequote:Op maandag 16 januari 2012 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar de kerk gaan en bidden voor onze verdoemde zielen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |