Dat klinkt ook niet echt als een feest zeg...quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 08:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt als een feest zeg...
Friendsquote:
Had dan doorgezetquote:Op maandag 16 januari 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Ben halverwege seizoen 10bijna klaar
quote:
Oh, dat vind ik me toch een verschrikkelijk mensquote:Op maandag 16 januari 2012 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben om 1 uur s nachts in slaap gevallen![]()
Begin hierna denk ik aan Roseanne.
Duurt nog wel even toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef Barbusse het volgende:
In afwachting van Game of Thrones seizoen 2,
Half april als ik het goed hebquote:
Hoe lang duurt dat eigenlijk nog? en dan nog op True Blood aan het wachten. En volgens mij nog wel ergens op. Maar ik kijk nog maar weinig series momenteel.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik me toch een verschrikkelijk mensIk ben, in afwachting van Game of Thrones seizoen 2, maar aan een rerun van the Wire begonnen
Die is een beetje over tijdquote:
Naar de kerk gaan en bidden voor onze verdoemde zielen?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe liever andere dingen op dit tijdstip
Komende week begint Walking Dead ook weer als ik het goed hebquote:Op maandag 16 januari 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat eigenlijk nog? en dan nog op True Blood aan het wachten. En volgens mij nog wel ergens op. Maar ik kijk nog maar weinig series momenteel.
Neequote:Op maandag 16 januari 2012 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar de kerk gaan en bidden voor onze verdoemde zielen?
Nooit gezienquote:Op maandag 16 januari 2012 09:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komende week begint Walking Dead ook weer als ik het goed heb
quote:Op maandag 16 januari 2012 08:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemoooooorguh! Ow, heerlijk. We mogen vandaag de hele dag door chagrijnig zijn.
ik kon niet wachten, dus heb de boeken gekochtquote:Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik me toch een verschrikkelijk mensIk ben, in afwachting van Game of Thrones seizoen 2, maar aan een rerun van the Wire begonnen
Ik volg denk ik 3x zoveel...quote:Op maandag 16 januari 2012 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Dexter
Walking dead
The mentalist
Supernatural
Breaking bad
game of thrones
Ik volg iets teveel geloof ik.
Ik vind Roseanne een briljante serie, alleen de laatste paar seizoenen zijn heel serieus enzo. Maar in het eerste seizoen doet George Clooney nog meequote:Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vrouwenseriesquote:Op maandag 16 januari 2012 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Dexter
Walking dead
The mentalist
Supernatural
Breaking bad
game of thrones
Ik volg iets teveel geloof ik.
Jij hebt dan ook geen levenquote:
M'n rozen waren al in bloeiquote:Op maandag 16 januari 2012 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is weer ouderwets koud vandaag.Dikke rijp op m'n viooltjes en een mutsje op m'n hoofd! M'N MOOIE VIOOOOOLTJES NEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Game of Thrones een vrouwenserie?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vrouwenseries
Game of Thrones
Het is 3 graden, maar we hebben wel bijna heel de dag zon, tenminste hier in t Zuiden danquote:Op maandag 16 januari 2012 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is weer ouderwets koud vandaag.Dikke rijp op m'n viooltjes en een mutsje op m'n hoofd! M'N MOOIE VIOOOOOLTJES NEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Elke dag 2x een uur in de trein, goed moment om series te kijken. Zojuist nieuwe Simpsons en Family Guy gekeken. Fringe gisteren al gekeken superserie! Nieuwe Grimm staat klaar. Verder recentelijk tbbt en modern family gezien. Is een beetje doods op het moment wat er uitkomt en ik wil zien. Al schijnt Sherlock uber te zijn, moet ik nog downloaden.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen leven.
Heb nog wel wat anders staan, Fringe etc, maar haal nu soms al dingen door elkaar heen.
Mijn goede voorbeeldquote:Op maandag 16 januari 2012 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke dag 2x een uur in de trein, goed moment om series te kijken.
sherlock is idd erg cool, er zijn 2 versies van het eerste deel, de pilot zeg maar, ik vond de un-aired versie net ff strakker, maar daarin komt niets over de rode draad naar voren.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke dag 2x een uur in de trein, goed moment om series te kijken. Zojuist nieuwe Simpsons en Family Guy gekeken. Fringe gisteren al gekeken superserie! Nieuwe Grimm staat klaar. Verder recentelijk tbbt en modern family gezien. Is een beetje doods op het moment wat er uitkomt en ik wil zien. Al schijnt Sherlock uber te zijn, moet ik nog downloaden.
Wat zit je nou te mopperen??quote:Op maandag 16 januari 2012 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Zolang je CV het gewoon doet mag je niet klagen
Je rozen zijn optimistisch.quote:
Hetquote:Op maandag 16 januari 2012 09:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is 3 graden, maar we hebben wel bijna heel de dag zon, tenminste hier in t Zuiden dan
En ik heb verder niets om over te klagen....Het is alleen zo verdomde fijn dat het vandaag de hele dag mag.... jeaaaah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |