Yupsquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:18 schreef tombolafan het volgende:
Godver ik vind het gewoon stom en kut en klote![]()
Het is achteraf (over weeeeeken ofzo) wel heel speciaal en voelt het echt goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YupsMaar ik vind het aan de andere kant ook altijd zo heel mooi. Juist omdat het zo moeilijk is. Of zo
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
Greys whatsappde me deze foto van BinkWat ligt ze er sereen bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
Greys whatsappde me deze foto van Binkagossie toch, klein lief rommeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Wat doe je dat je bij een keizersnede kan kijken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:33 schreef Oognip het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te posten(ongepast), maar volgens mij heeft Greys liever dat we gewoon doorposten dus bij deze.
Ik heb dus bij een keizersnede gekekenHet was heel interessant en mooi om te zien, maar ook een beetje luguber om iemand zo aan een buik te zien trekken en doen. Bovenal was het
![]()
![]()
Ik studeer hbo-verpleegkunde en loop nu stage op de gynaecologie. De kraamafdeling zit op dezelfde afdeling en in overleg met het hoofd van de kraam mocht ik meequote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat doe je dat je bij een keizersnede kan kijken?
Een jongen, maar dat wisten ze alquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:37 schreef indaha het volgende:
Het lijkt me een mooie ervaring![]()
En was het een jongen of een meisje ?
Ik had bij 'dag onkruidje' m'n browser gesloten, 't werkte zo lastig met tranen in m'n ogenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:25 schreef Oognip het volgende:
Ik heb teruggelezen en zit nu echt een potje te jankenHet begon na "dag onkruidje"
Dag lieve mooie Bink, goede reis
Veel sterkte Greys en S
Ik heb wel 'ns een lijk opgegravenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat doe je dat je bij een keizersnede kan kijken?
Is dat niet strafbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns een lijk opgegraven
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik studeer hbo-verpleegkunde en loop nu stage op de gynaecologie. De kraamafdeling zit op dezelfde afdeling en in overleg met het hoofd van de kraam mocht ik mee
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns een lijk opgegraven
Het was in opdracht van de gemeentelijke archeologische dienst en het lag er al een paar eeuwen, dus dat zat wel snor. Behalve dan een stel Leidse Tokkies die stelden 'dat het best een voowoudew(*) kon zijn' en dat dus de wetenschap er vanaf moest blijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaarof was het een Egyptische mummie/farao?
Ik zou er wel eens eentje willen uitvoerenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:46 schreef Oognip het volgende:
Die keizersnede was geweldig mooi om te zienMaar ik zou nu eigenlijk ook wel heel graag bij een normale bevalling willen zijn
Ik ga volgende week eens kijken of dat mag. Ik denk het niet, maar niet geschoten is altijd mis.
Een keizersnede?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zou er wel eens eentje willen uitvoeren
Teamworkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me niet watDoe mij de inhoud maar. Jij snijden, ik opvangen
Mijn vriend en R. zijn al die tijd bij mij mogen blijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:40 schreef Oognip het volgende:
Het beleid is ook veranderd in het ziekenhuis na een keizersnede. Voorheen gingen de vader en het kindje na de keizersnede naar de kraamafdeling en ging mama naar de uitslaapkamer. Nu is dat verandert en mogen de papa en het kindje ook mee naar de uitslaapkamer dus hoeven ze elkaar alleen tijdens het hechten maar te missen
Oh wat fijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mijn vriend en R. zijn al die tijd bij mij mogen blijven. Ook tijdens het hechten. Zal wel weer van ziekenhuis verschillen?
Was idd erg fijn, want ik vond het geen fijn idee om net mama te zijn en vervolgens m'n kind een tijd te moeten missenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh wat fijn
Maar inderdaad, dat verschilt per ziekenhuis.
Bij mij niet, maar dat is natuurlijk al langer geleden. Ik heb Christan pas na dik 2 uur echt kunnen zien, op een snelle "hier is hij" op de OK na.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:54 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend en R. zijn al die tijd bij mij mogen blijven. Ook tijdens het hechten. Zal wel weer van ziekenhuis verschillen?
Daar was ik dus bang voor idd. Lijkt me niet fijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar dat is natuurlijk al langer geleden. Ik heb Christan pas na dik 2 uur echt kunnen zien, op een snelle "hier is hij" op de OK na.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:16 schreef Bamba het volgende:
![]()
![]()
Mijn vriend zat vol interesse over het doek te kijken en zat trots te vermelden dat 'ie zag dat mn darmen buiten m'n buik lagen
Je darmen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:16 schreef Bamba het volgende:
![]()
![]()
Mijn vriend zat vol interesse over het doek te kijken en zat trots te vermelden dat 'ie zag dat mn darmen buiten m'n buik lagen
Fijn dat dat ook gewoon kon en dat ze je er de tijd voor gunnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:23 schreef Greys het volgende:
Nu pas terug van dierencrematorium.
Daar weg gaan is best moeilijk
Nog even.
Nog even.
En zo ben je er ineens een hele tijd
In alle rust afscheid nemen, mooi dat dat kon daar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:23 schreef Greys het volgende:
Nog even.
Nog even.
Ja die vrouw was echt superaardig. Terwijl ze met ons stond te praten stond ze Bink te aaien en het oor nog even mooi leggen enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Fijn dat dat ook gewoon kon en dat ze je er de tijd voor gunnen.
R. lag geloof ik erg moeilijk en vast, vandaar dat de darmen even aan de kant moestenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je darmen?Dat hoort toch niet?
Ik heb geen darmen gezien iig.
Ik snap het volkomen Greysquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:23 schreef Greys het volgende:
Nog even.
Nog even.
Dat is inderdaad apart. Ik geloof dat ik juist vond dat Remie zo snel koud werd. Nou ja, whatever...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef Greys het volgende:
Ja die vrouw was echt superaardig. Terwijl ze met ons stond te praten stond ze Bink te aaien en het oor nog even mooi leggen enzo.
Wat ik alleen echt heel eng vond was dat Bink dus echt uren nadat ze was ingeslapen gewoon nog warm was en 'slap'. Ik had gedacht dat dat veel sneller gingDus heb ik daar wel 12 keer gevraagd of ze wel echt dood was
Misschien omdat Remie kleiner/magerder was? Ik heb ook geen idee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is inderdaad apart. Ik geloof dat ik juist vond dat Remie zo snel koud werd. Nou ja, whatever...
Wat een lieve mevrouw.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vrouw was echt superaardig. Terwijl ze met ons stond te praten stond ze Bink te aaien en het oor nog even mooi leggen engedacht dat dat veel sneller ging
Dus heb ik daar wel 12 keer gevraagd of ze wel echt dood was
Ze zei (misschien ter geruststelling?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is inderdaad apart. Ik geloof dat ik juist vond dat Remie zo snel koud werd. Nou ja, whatever...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |