Ik dus ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En weet je dat ik niet eens wist dat dat moest
Nee schat. Dat is echt schier onmogelijk. En áls ze het voor elkaar krijgt om na 3 uur uit de dood te herrijzen, dan is een paar uurtjes koelkast tot morgenochtend iemand daar de deur opendoet een eitje! Nee, echt: on-mgelijk. Niet meer over nadenken, jezelf niet gek maken: kan niet. Puntquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het echt.
Dat is - ondanks de goede manier waarop het ging - wel het échte akelige gevoel dat ik er bij heb nu nog, dat ik liever gehad had dat ze dood aanvoelde toen ik weg ging. Nu blijf ik een paar procentjes houden die bang zijn dat ze daar straks wakker wordt. Alleen en in de koude koeling. Maar da's ECHT niet zo he?
Nee dat kan niet schatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.
Dat is - ondanks de goede manier waarop het ging - wel het échte akelige gevoel dat ik er bij heb nu nog, dat ik liever gehad had dat ze dood aanvoelde toen ik weg ging. Nu blijf ik een paar procentjes houden die bang zijn dat ze daar straks wakker wordt. Alleen en in de koude koeling. Maar da's ECHT niet zo he?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
OwBullie...
En inderdaad, ineens was het wel een hele kleine frummel.
Deze onderstaande foto is de enige foto waarbij ik echt 'de dood' in haar ogen zie, vind je ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
OwBullie...
En inderdaad, ineens was het wel een hele kleine frummel.
Deze onderstaande foto is de enige foto waarbij ik echt 'de dood' in haar ogen zie, vind je ook niet?Ja inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de sluizen staan hier dan ook weer wijd open.
Maar...je kunt nooit teveel "voelen" hooguit spijt als je het niet hebt. Bettje rare zin, maar je snapt hem vast wel.
Hier wil Kundun altijd nog even met mij alleen afscheid nemen en hij neemt daar zeker een half uur voor, keffend af en toe als een klein pupje. Othello daarentegen wil nooit kijken en aangezien Othello bijna achttien is heeft hij natuurlijk de nodige vriendjes voorbij zien komen. Soort zelfbescherming denk ik.
En Boor
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ja echtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Mooie foto's, de liefde spat er vanaf.
Dat is alleen haar jas Greys, zelf huppelt ze hopelijk al op de eeuwige weilanden, over de brugquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik had alleen op de een of andere manier geloof ik liever gehad dat dat cremeren dan direct gebeurt
Vind het zo'n ontzettend klote idee dat ze daar nu is.![]()
In een koeling vannacht, en niet op mijn dekbed waar ze hoort. Verdomme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je van S. ook zulke foto's?
Ja, maar niet quoten alsjeblieft, want deze haal ik zo wel weer weg.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Mooie foto's, de liefde spat er vanaf.
Ja, daar lijkt ze helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal klein!quote:
Wat doe je jezelf aan kind?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:24 schreef Muis006 het volgende:
Mag ik even iets heel anders zeggen
Ik heb interval gecrosstrainert vandaag en nu heb ik verschrikkelijke spierpijn
Nee je mag niets anders zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:24 schreef Muis006 het volgende:
Mag ik even iets heel anders zeggen
Ik heb interval gecrosstrainert vandaag en nu heb ik verschrikkelijke spierpijn
Er zijn werkpaarden en luxepaardenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb vandaag gewoon gewerkt, uitvreters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |