Diskriminaziquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:29 schreef Milou__ het volgende:
Jullie hebben mij uit de OP gehaald...
Zo kijken mensen, wanneer ik een grap heb gemaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:52 schreef Bravebart het volgende:
Ja, zo kijk ik ook altijd als ik een grap heb verteld.
Die snappen de Clooney!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo kijken mensen, wanneer ik een grap heb gemaakt.
BAM!quote:
Boh!quote:Assignment #3 Details
Category: Assignment
Jan 13, 2012 12:21 PM
Grade: 10.00
Points possible: 10
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo kijken mensen, wanneer ik een grap heb gemaakt.
Ja, wanneer niet!quote:
godver, nu ik ook. Zo val ik nooit afquote:
Trolololollll!quote:
Je bent de zwakste schakel, tot ziens!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
godver, nu ik ook. Zo val ik nooit af
[ afbeelding ]
Ik ben een pizzaholist, niet gaan haten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent de zwakste schakel, tot ziens!
Kut, ik klikte. IEHL.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef Lithia het volgende:
Mooi moment om dit topic te delen
poepen in de supermarkt
Ik ben een pizza preacher, aangenaam!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben een pizzaholist, niet gaan haten.
Mn moeder, wat doet zequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef Lithia het volgende:
Mooi moment om dit topic te delen
poepen in de supermarkt
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben een pizza preacher, aangenaam!
The only one who could ever reach me, is the son of a pizza-preacher man.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben een pizza preacher, aangenaam!
Yes he was, he was, ooh, yes he wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
The only one who could ever reach me, is the son of a pizza-preacher man.
quote:
Ik ben al tevreden met mijn huidige huisdieren, dus nee.quote:
Jullie hadden toch al katten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met mijn huidige huisdieren, dus nee.
Nou, de buren hebben veel katten en daar ging ik ook weleens mee om, misschien raakte je hierdoor in de war?quote:
zou kunnen, ik haat huisdierenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, de buren hebben veel katten en daar ging ik ook weleens mee om, misschien raakte je hierdoor in de war?
quote:
+1 voor dean.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
Dean ook, dus katten komen er niet in. Van een konijn en goudvissen mochten omdat hij er toch geen last van had.
Woord!quote:
+1quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:18 schreef jna het volgende:
Steen_____________________________________________________________________________________________________________________________________________!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:18 schreef jna het volgende:
Steen_____________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Beter gaat ie doodquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
____________________________________________________!
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog aan je denken. Toen ik de 101 van Spinal en Steen luisterde
PWND! Je wordt geassocieerd met steenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen![]()
Jij hebt die ooit aan mij laten luisteren. Sindsdien, fml.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen![]()
Heeft ie dat gedaan ja? Wat een klootzakquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij hebt die ooit aan mij laten luisteren. Sindsdien, fml.
ja echt een boefquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:27 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ie dat gedaan ja? Wat een klootzak
Dat wordt betaluuuh, pannekoek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:29 schreef jna het volgende:
[..]
Klaag 'm aan dan. Schadevergoeding alles eisen!
HEBT IE AAN JE NICKELSON GEZETEN?!quote:
WAT IS ERRUGGGquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
HEBT IE AAN JE NICKELSON GEZETEN?!
- NEE, HIJ HEB ME STEEN LATEN LUISTEREN!
OH WAT ERRUGGGGG
Dat vond je leuk hè!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij hebt die ooit aan mij laten luisteren. Sindsdien, fml.
#jewiwaweet!quote:
Sindsdien heb ik ook weinig sultana's meer gegeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:00 schreef jna het volgende:
Overigens vind ik het nog steeds een naaistreek van sultana dat er nu maar 2 in zitten ipv 3
terecht, boycotten die handelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sindsdien heb ik ook weinig sultana's meer gegeten.
Haha, schoolkoekjes!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja schoolkoekjes zijn sowieso zo 2011.
quote:
quote:
Die kan ik helaas niet voor je aanpassen.quote:
quote:
Dat hoeft ook weer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ik een nieuw topic maak, krijg jij van mij een TT.
Waarschijnlijk ben ik tegen de tijd dat ik weer eens een TT mag verzinnen allang weer vergeten dat ik dat zou doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niethaha... Maar, maar, maar...
whahahaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik tegen de tijd dat ik weer eens een TT mag verzinnen allang weer vergeten dat ik dat zou doen.
Hij liegt Cali, hij gaat je gewoon luctorrenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ik een nieuw topic maak, krijg jij van mij een TT.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:44 schreef jna het volgende:
[..]
Hij liegt Cali, hij gaat je gewoon luctorren
Wie?quote:
Zie je, vantevoren meteen al smoesjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik tegen de tijd dat ik weer eens een TT mag verzinnen allang weer vergeten dat ik dat zou doen.
Gewoon mezelf indekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zie je, vantevoren meteen al smoesjes
Ja, dat lijkt me veel leuker!quote:
Kijk hem tegenstrijdig zijn.quote:
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Kijk hem tegenstrijdig zijn. [ afbeelding ]
Jwz.quote:
Homo.quote:
Homoquote:
Nou, dat is wel een beetje apart dat ik je vriendin ben dan. Een klein beetje maar.quote:
Daten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een beetje apart dat ik je vriendin ben dan. Een klein beetje maar.
Dat is alleen voor de buitenwereld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een beetje apart dat ik je vriendin ben dan. Een klein beetje maar.
Ah, zo'n type is hij. Dat had ik niet verwacht.quote:
Wil ik wel een rondje mee op je motorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Of misschien ga ik wel met dean daten dan.
Jij hebt Milou______quote:
Haha, dan moet je op 't oude brik mee.. op de andere fietsen zit geen duoseat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil ik wel een rondje mee op je motor
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
Er smaken weinig dingen zo goed als een lekker biertje na een dag racen hoor.
Kanequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef jna het volgende:
http://www.petities24.com/geen_kane
TEKENEN!
Lekker kreunen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef jna het volgende:
[..]
Kane, het geluid makende kankergezwel van Den Haag
Met alle plezierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef jna het volgende:
http://www.petities24.com/geen_kane
TEKENEN!
Ik doe altijd vrij weinig in mijn weekend.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef The_Dean het volgende:
Juist dan vroeg op om vanalles te kunnen doen!
Doordeweeks wel dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe altijd vrij weinig in mijn weekend.
Nee, maar daar krijg ik dan wel voor betaald.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:41 schreef Bravebart het volgende:
Zet je dan bij jezelf ff een note voor het falen in PI's interpreteren? Graçias!
Laf!quote:
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu zo'n mooi getal aan notes.. dat ga ik niet verpesten.
Ja in de winterstop spelen ze vaak vriendschappelijke wedstrijdenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch nog winterstop?
Gaan ze die ook al uitzenden?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja in de winterstop spelen ze vaak vriendschappelijke wedstrijden
Doen ze al jarenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan ze die ook al uitzenden?![]()
... ik ben veranderd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga je niet doen, ik ken je
Hiephoi.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:51 schreef jna het volgende:
Oh het is pas om 8 uur. Ik dacht om 6 uur. Dus je hebt nog 4 uur om te leren
ok, nou grote vriendschappelijke wedstrijden zenden ze dus ook uitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wij hebben pas sinds dit seizoen EL
topquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:58 schreef jna het volgende:
[..]
ok, nou grote vriendschappelijke wedstrijden zenden ze dus ook uit
Jawel, je hebt geleerd dat je voortaan echt moet gaan lerenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb nog niks geleerd vandaag, fml
Nee, dat weet ik al een tijdje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, je hebt geleerd dat je voortaan echt moet gaan leren
Dan heb je geleerd dat je hardleers bentquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik al een tijdje.
Zelfs dat weet ik al een tijdjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je geleerd dat je hardleers bent
Nou, jeujquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom er net achter dat je door een deel van het Rijks kan wanderen met street view!
Cultuurquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom er net achter dat je door een deel van het Rijks kan wanderen met street view!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dit is nog niks!quote:
Dat is toch tofquote:
quote:
Hoeveel staat het?quote:
Ja maar die laatste 13 hoofdstukken zijn heel kort en simpel enzo! Right?quote:
Ja gewoon herhaling van de stofquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar die laatste 13 hoofdstukken zijn heel kort en simpel enzo! Right?
Ja, absoluut.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar die laatste 13 hoofdstukken zijn heel kort en simpel enzo! Right?
Ja precies, is meer een soort extraatje.quote:
voor de mensen die het na de eerste 2 hoofdstukken nog niet begrijpenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja precies, is meer een soort extraatje.
Bezt wel zukkel ben je dan!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
voor de mensen die het na de eerste 2 hoofdstukken nog niet begrijpen
OOOOOEEEEEHHHHHHH HOOOEEEEE!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
OE IE OE A A TENG TENG BALLE BALLE BENG BENG.
Ja bedankt he, die zit nu in mn hoofdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
OE IE OE A A TENG TENG BALLE BALLE BENG BENG.
Ja, Bart deed dat bij mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja bedankt he, die zit nu in mn hoofd
Ik dut ie wat ik dut ie wat!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:51 schreef jna het volgende:
Nu moet ik godsgeile clip van Michel Telo weer kijken om dat andere nummer(en het bloed) uit mn hoofd te krijgen.
hahaha Willem Barth.. mooie vent.quote:
Ik kijk alleen om die clipquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:58 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben dat liedje nu al zat. Alle versies.
Gewoon de artiestennaam van onze Bart gok ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hahaha Willem Barth.. mooie vent.
Ssssst! Ik houd het graag wat onder de tafel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon de artiestennaam van onze Bart gok ik
Nee, dit is zn echte naam. Hij is de trots van Doetinchem op wielen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon de artiestennaam van onze Bart gok ik
Zoals Raggel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, dit is zn echte naam. Hij is de trots van Doetinchem op wielen.
GODVERDOMME MOOI!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef Bravebart het volgende:
Woei, Nederland Zingt op NL2, daar vallen toch al de geposte nummers bij in het niet!
IK ZIT HIER GODVERDOMME BIJNA TE WENEN OP DE BANK GODVERDOMME!quote:
Klaar. Komt. Huhuh, ik heb hem door!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef jna het volgende:
hihihihiih
"En nu is alles klaar zodra jij komt"
Oh, daar let ik niet op, ik kijk alleen naar dr ogen.quote:
hahahhaha dude, je bent een man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, daar let ik niet op, ik kijk alleen naar dr ogen.
HOMOOOOOOquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, daar let ik niet op, ik kijk alleen naar dr ogen.
JA NOU, IK HOUD VAN OGEN!quote:
Ook wel mooi dat het 1 toonhoogte is. Mannen en vrouwen. Best sadquote:
Ogen zijn relatief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jullie het kijken. Best sadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook wel mooi dat het 1 toonhoogte is. Mannen en vrouwen. Best sad
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ogen zijn relatief.Ik weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Het gaat over meisjes die eerst zelf moesten masturberen maar nu een vriendje hebben. Ze zingen "Niet meer ik, maar u in mij"quote:
Puur professioneel.quote:
Ze delen wel allemaal hetzelfde vriendje!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:13 schreef jna het volgende:
[..]
Het gaat over meisjes die eerst zelf moesten masturberen maar nu een vriendje hebben. Ze zingen "Niet meer ik, maar u in mij"
leugens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:13 schreef jna het volgende:
[..]
Het gaat over meisjes die eerst zelf moesten masturberen maar nu een vriendje hebben. Ze zingen "Niet meer ik, maar u in mij"
Ik ben erbij!quote:
Werkt met singstar ook kwam ik gister achter. Keihard Get The Party Started gefixt zonder 1 woord te hummen.quote:
Te laat, nu zie je weer Urkse viswijven.quote:
FMLquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Te laat, nu zie je weer Urkse viswijven.
Tentje, bijbel, klaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef jna het volgende:
Weet je hoe veel moeite je voor zo'n EO chick moet doen. Zo hot is ze nou ook weer niet
What happens in a tent...quote:
quote:
Tuuuuurlijk!quote:
Jeps, ik ook!quote:
Bel de computerbrandweer!quote:Op zondag 15 januari 2012 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn EHDD is gecrashed, dus een groot gedeelte van mijn muziek kwijt.
Ja inderdaad, heb de muziek nog wel op mijn ipod staan, maar als ik die aan mijn computer hang, gaat itunes ze natuurlijk lekker wissen.quote:
Ja of gewoon je muziek van je iPod terug op je computer gooien.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb de muziek nog wel op mijn ipod staan, maar als ik die aan mijn computer hang, gaat itunes ze natuurlijk lekker wissen.
Dus nu al die muziek maar weer eens op gaan zoeken en downloaden.
Ik had mijn zondag toch iets anders voorgesteld.
Maar hoe dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja of gewoon je muziek van je iPod terug op je computer gooien.
Hoeeeee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |