Diskriminaziquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:29 schreef Milou__ het volgende:
Jullie hebben mij uit de OP gehaald...
Zo kijken mensen, wanneer ik een grap heb gemaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:52 schreef Bravebart het volgende:
Ja, zo kijk ik ook altijd als ik een grap heb verteld.
Die snappen de Clooney!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo kijken mensen, wanneer ik een grap heb gemaakt.
BAM!quote:
Boh!quote:Assignment #3 Details
Category: Assignment
Jan 13, 2012 12:21 PM
Grade: 10.00
Points possible: 10
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo kijken mensen, wanneer ik een grap heb gemaakt.
Ja, wanneer niet!quote:
godver, nu ik ook. Zo val ik nooit afquote:
Trolololollll!quote:
Je bent de zwakste schakel, tot ziens!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
godver, nu ik ook. Zo val ik nooit af
[ afbeelding ]
Ik ben een pizzaholist, niet gaan haten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent de zwakste schakel, tot ziens!
Kut, ik klikte. IEHL.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef Lithia het volgende:
Mooi moment om dit topic te delen
poepen in de supermarkt
Ik ben een pizza preacher, aangenaam!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben een pizzaholist, niet gaan haten.
Mn moeder, wat doet zequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef Lithia het volgende:
Mooi moment om dit topic te delen
poepen in de supermarkt
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben een pizza preacher, aangenaam!
The only one who could ever reach me, is the son of a pizza-preacher man.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben een pizza preacher, aangenaam!
Yes he was, he was, ooh, yes he wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
The only one who could ever reach me, is the son of a pizza-preacher man.
quote:
Ik ben al tevreden met mijn huidige huisdieren, dus nee.quote:
Jullie hadden toch al katten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met mijn huidige huisdieren, dus nee.
Nou, de buren hebben veel katten en daar ging ik ook weleens mee om, misschien raakte je hierdoor in de war?quote:
zou kunnen, ik haat huisdierenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, de buren hebben veel katten en daar ging ik ook weleens mee om, misschien raakte je hierdoor in de war?
quote:
+1 voor dean.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
Dean ook, dus katten komen er niet in. Van een konijn en goudvissen mochten omdat hij er toch geen last van had.
Woord!quote:
+1quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:18 schreef jna het volgende:
Steen_____________________________________________________________________________________________________________________________________________!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:18 schreef jna het volgende:
Steen_____________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Beter gaat ie doodquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
____________________________________________________!
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog aan je denken. Toen ik de 101 van Spinal en Steen luisterde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |