Dat opstootje was wel lachen, vooral door Sierd zijn commentaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, er is ook niks met vijandigheid of op het scherpst van de snede spelen, helemaal bij dit soort wedstrijden. Maar vooral eind vorig seizoen ging het toch helemaal nergens meer over, 22 acteurs en een clown op het veld. 7 minuten zuivere speeltijd per wedstrijd ofzo. Een trainer die een materiaalman oid z'n oog uitsteekt. Kom op zeg.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.marca.com/marc(...)cuartos/ida/rma_bar/
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Jammer dat ik het niet kan kijken, tentamen van morgen is net wat belangrijker.
Ik ben ook zwaar woest op mezelfquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het niet kijken begrijp ik volkomen, maar school boven voetbal stellen
Hoe bedoel je je prioriteiten verkeerd stellen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het niet kijken begrijp ik volkomen, maar school boven voetbal stellen
Hoe bedoel je je prioriteiten verkeerd stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Snap het ook niet. Maar geen Kaka of Ozil op het middenveld.Dat experiment met Pepe was vorig jaar ook niet echt een succes.quote:
Mooi voetbalquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:23 schreef Paul-89 het volgende:
Mo kiest duidelijk weer voor het mooie voetbal.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:18 schreef RubenSosa het volgende:
Opstelling real: Casillas, Altintop, Ramos, Carvalho, Coentra, Xabi Alonso, Pepe, Lass, Cristiano, Benzema e Higuaín.
Gatverdamme. Totaal geen aanvoer vanuit het middenveld en Pepeals verdedigende middenvelder.
Dat kunnen we over 2 uurtjes pas beoordelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is een schande dat hij özil niet opstelt.
twitter:realmadrid twitterde op woensdag 18-01-2012 om 21:26:26#realmadrid Casillas, Carvalho, Pepe, Ramos, Ronaldo, Benzema, Alonso, Coentrao, Altintop, Higuaín, Lass. #halamadrid reageer retweet
Wel. Maar Mourinho zal er wel een reden voor hebben. Als Real vanavond wint heeft het uiteindelijk gewoon geod uitgepakt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Altintop is beter dan özil, wist je dat niet?
Ja, maar ik denk dat de kans groter is om te winnen met özil dan met altintop.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel. Maar Mourinho zal er wel een reden voor hebben. Als Real vanavond wint heeft het uiteindelijk gewoon geod uitgepakt.
Doorgestreepte vind ik niet sympathiek.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Barcelona
Pinto
Dani Alves
Piqué
Puyol
E. Abidal
Iniesta
Busquets
Xavi
Fàbregas
L. Messi
A. Sánchez
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Barcelona
Pinto
Dani Alves
Piqué
Puyol
E. Abidal
Iniesta
Busquets
Xavi
Fàbregas
L. Messi
A. Sánchez
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geblaat allemaal. Dat moet allemaal nog blijken. Dat het jammer voor de wedstrijd is zal heus waar zijn, maar deze wedstrijden vallen in mijn beleving altijd tegen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef Hierro het volgende:
Wat een flutopstelling.
Real Madrid zou waarschijnlijk toch niet winnen, maar dat je met zo'n opstelling aankomt is gewoon belachelijk. Dan vraag je om afslachting.
Eens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doorgestreepte vind ik niet sympathiek.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Barcelona
Pinto
Dani Alves
Piqué
Puyol
E. Abidal
Iniesta
Busquets
Xavi
Fàbregas
L. Messi
A. Sánchez
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sanchez wel? Mafkeesquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doorgestreepte vind ik niet sympathiek.
Nee Fabregas.quote:
Ozil had zaterdag nog een erg belangrijke assist.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:38 schreef gniffie het volgende:
De mensen die alweer vergeten zijn hoe hard Ozil de vorige wedstrijden faalde
Ik heb Sanchez nog niet echt gevolgd. Dus die streep ik niet zonder meer door.quote:
Maar de vorige Clasico constant balverlies. Begrijpelijke keuze dus van Mourinhoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ozil had zaterdag nog een erg belangrijke assist.
Vind ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar de vorige Clasico constant balverlies. Begrijpelijke keuze dus van Mourinho
Hij zat op de bank.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar de vorige Clasico constant balverlies. Begrijpelijke keuze dus van Mourinho
De vorige clasico was die continu aan het miepen en om kaarten aan het vragen. Kan incidenteel zijn, maar het blijft nu voor mij een kut kindquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb Sanchez nog niet echt gevolgd. Dus die streep ik niet zonder meer door.
Ik ga erop letten. Heb een of twee potjes met hem gezien (niet tegen Madrid) en het viel me op dat hij niet zo snel viel tijdens die twee wedstrijden. Misschien had hij zich toen nog niet aangepast aan het Spaanse voetbal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
De vorige clasico was die continu aan het miepen en om kaarten aan het vragen. Kan incidenteel zijn, maar het blijft nu voor mij een kut kind
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ga erop letten. Heb een of twee potjes met hem gezien (niet tegen Madrid) en het viel me op dat hij niet zo snel viel tijdens die twee wedstrijden. Misschien had hij zich toen nog niet aangepast aan het Spaanse voetbal.
13th streamquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand sopcast link want dsc4 werkt nu nog niet
116205 bestequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand sopcast link want dsc4 werkt nu nog niet
Een meter niet buitenspel inderdaad.quote:
quote:
Danke, zal allebei ff proberen.quote:
Studeren is kapot duur, dus heb bijna geen geld over.quote:
quote:
Hierom dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:47 schreef Bananenbuiger het volgende:
Ja hoor, ik heb een Sport1 internet-TV abo en alsnog staat er dat de wedstrijd uitverkocht is en dat ik hem niet kan kijken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |